Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Suruburile de prindere ale scaritelor fata...

Abia ce am facut niste masuratori. Scaritele propriu-zise nu sunt prinse cu suruburi, ci cu boltzuri asigurate cu siguranta elastica, in jurul carora se rabateaza. In spate boltzul de de 10, in fata e de 12. Cu suruburi se prinde placa de forma oarecum paralelogramica, pe care sunt prinse scaritele fata. La astea sunt suruburi M10, in lungime de 55mm. Nu au nevoie de piulita, e filetata gaura din cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia ce am facut niste masuratori. Scaritele propriu-zise nu sunt prinse cu suruburi, ci cu boltzuri asigurate cu siguranta elastica, in jurul carora se rabateaza. In spate boltzul de de 10, in fata e de 12. Cu suruburi se prinde placa de forma oarecum paralelogramica, pe care sunt prinse scaritele fata. La astea sunt suruburi M10, in lungime de 55mm. Nu au nevoie de piulita, e filetata gaura din cadru.

 

 

raspuns corect/complet.....

eu nu am mai avut nimic original la scarite....

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia ce am facut niste masuratori. Scaritele propriu-zise nu sunt prinse cu suruburi, ci cu boltzuri asigurate cu siguranta elastica, in jurul carora se rabateaza. In spate boltzul de de 10, in fata e de 12. Cu suruburi se prinde placa de forma oarecum paralelogramica, pe care sunt prinse scaritele fata. La astea sunt suruburi M10, in lungime de 55mm. Nu au nevoie de piulita, e filetata gaura din cadru.

 

Man, merci mult, mi-ai luat o piatra de pe inima...am plecat sa cumpar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia ce am facut niste masuratori. Scaritele propriu-zise nu sunt prinse cu suruburi, ci cu boltzuri asigurate cu siguranta elastica, in jurul carora se rabateaza. In spate boltzul de de 10, in fata e de 12. Cu suruburi se prinde placa de forma oarecum paralelogramica, pe care sunt prinse scaritele fata. La astea sunt suruburi M10, in lungime de 55mm. Nu au nevoie de piulita, e filetata gaura din cadru.

 

Gata, le-am luat, de la Rocast (5 lei), inca odata, merci mult Sorin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vulcanul meu e cam prea flamand. Imi ia cca 8,5 litri la suta (autonomie de numai 130 de km!!!) si nu stiu ce sa-i mai fac. L-am dus la un doctor (Doru de la Tanga), i-a curatat ce era de curatat (mai avea si alte probleme, tushea pe la filtrul de aer si dadea in nas; astea s-au cam rezolvat, mai face doar cand e motorul rece) dar dupa aia tot asa mananca. Care ati mai avut asemenea probleme, cum le-ati rezolvat? Doru mi-a spus ca e posibil sa faca asa pt. ca are doar 3800 de km si motorul nu e "asezat" inca. Mai aveti si alte pareri? Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vulcanul meu e cam prea flamand. Imi ia cca 8,5 litri la suta (autonomie de numai 130 de km!!!) si nu stiu ce sa-i mai fac. L-am dus la un doctor (Doru de la Tanga), i-a curatat ce era de curatat (mai avea si alte probleme, tushea pe la filtrul de aer si dadea in nas; astea s-au cam rezolvat, mai face doar cand e motorul rece) dar dupa aia tot asa mananca. Care ati mai avut asemenea probleme, cum le-ati rezolvat? Doru mi-a spus ca e posibil sa faca asa pt. ca are doar 3800 de km si motorul nu e "asezat" inca. Mai aveti si alte pareri? Multam!

 

Asa imi consuma si mie cand era motorul in rodaj. Poti considera demult rodajul incheiat. La carte scrie ca rodajul tine pana la 1600km...

 

Mie a inceput sa-mi tuseasca asa de cand i-am schimbat filrul de aer si sa consume cam cum zici tu. Consumul normal la al meu era intre 4 si 5 la 100km... asta asa ca sa iti faci o idee.

Presupun ca nu e reglat corespunzator carburatorul... cel putin la mine cred ca asta e cauza...

Daca rezolvi intre timp sa ne spui si noua cum, si eu o sa fac la fel.

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc morpheus si wallower.

 

E cu un singur carburator. O sa verific bujiile. Ele erau negre cand le-am dus la Doru, dar asta pentru ca mergeam cam mult cu socul tras ca sa nu mai dea in nas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc morpheus si wallower.

 

E cu un singur carburator. O sa verific bujiile. Ele erau negre cand le-am dus la Doru, dar asta pentru ca mergeam cam mult cu socul tras ca sa nu mai dea in nas.

 

Iti recomand ca dupa ce ai pornit motorul cu socul tras sa il bagi cat mai repede posibil ca altfel risti sa distrugi in timp motorul daca mergi prea mult cu socul tras si sa iti si consume in disperare.

 

PS. Ai cumva scule pentru reglajul carburatorului? Ca am observat la service ca au umblat cu o scula speciala la surubul de amestec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vulcanul meu e cam prea flamand. Imi ia cca 8,5 litri la suta (autonomie de numai 130 de km!!!) si nu stiu ce sa-i mai fac. L-am dus la un doctor (Doru de la Tanga), i-a curatat ce era de curatat (mai avea si alte probleme, tushea pe la filtrul de aer si dadea in nas; astea s-au cam rezolvat, mai face doar cand e motorul rece) dar dupa aia tot asa mananca. Care ati mai avut asemenea probleme, cum le-ati rezolvat? Doru mi-a spus ca e posibil sa faca asa pt. ca are doar 3800 de km si motorul nu e "asezat" inca. Mai aveti si alte pareri? Multam!

acum ca e iarna a consumat si vulcanu meu un pic mai mult, dar am pus toptu pe seama faptului ca dupa ce il pornesc il las cateva minute bune sa se incalzeasca, si asta e cu socul tras, deci consuma mai mult. Plus ca acum drumurile sunt mult mai scurte, deci cu un plin mult mai multe porniri, respectiv mult mai multe minute in care doar se incalzeste. Mia consumat cam 7,5 max cred. Oricum cannd vine vara o sa vedem exact ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand ca dupa ce ai pornit motorul cu socul tras sa il bagi cat mai repede posibil ca altfel risti sa distrugi in timp motorul daca mergi prea mult cu socul tras si sa iti si consume in disperare.

 

PS. Ai cumva scule pentru reglajul carburatorului? Ca am observat la service ca au umblat cu o scula speciala la surubul de amestec.

 

Dupa ce pornesc, inchid socul cat sa nu se opreasca, apoi o scot din curte, si plec cam 100 de metri, dupa care il inchid complet. Cam tuseste si da in nas, dar nu multa vreme. E corect?

 

Nu am scule de reglat carburatorul, nu ma bag la asa ceva, doar nu e Mobra sau Jawa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alte ordine de idei, va anunt ca motorul meu mai are la ora actuala doar cadru, motor si roti. Restul sunt prin casa, garaj, etc. Babubiba!

 

Adicatelea il dezbraci permanent sau doar pentru toaletare? Ca daca e permanent, nu uita ca mi-ai promis proiectoarele cand ne-am vazut la petrecerea Trust. Mai tii minte sau aveai prea multa BR la bord? Si apropo, se pot pune proiectoarele pe faza scurta? Ca eu merg numai cu farul aprins si as vrea sa merg cu toate 3, dar nu pe faza lunga, ca imi iau puncte si amenzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, nu mai faceti calcule d-astea pe vreme rece. Si lasati dihania sa se incalzeasca bine inainte sa plecati la drum, daca vreti sa nu stranute. Eu asa fac, si nu mi s-al intamplat nimic din ce ziceti voi.

 

Succes.

 

In alte ordine de idei, va anunt ca motorul meu mai are la ora actuala doar cadru, motor si roti. Restul sunt prin casa, garaj, etc. Babubiba!

 

Opaa... detaliaza!

Ce vrei sa-i faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce am observat : ambreiaju nu tine cum ar trebui, adik daca am motoru oprit si e in viteza si vreau sa o misc tinand ambreiajul cam intampin ceva rezistenta, adik o misc pana la urma dar nu la fel ca atunci daca nu ar fi in viteza. Trebuie strans ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...la maneta de ambreaj trebuie un joc de macar de 1-2mm.

Daca nu ai joc deloc insamna ca placile nu se string de tot si ambreajul patineaza.

Daca motorul e rece, este si uleiul rece si patinarea intre placila debreate este mai greu, dar este normal sa mearga ceva mai greu cind este in viteza cu ambreajul tras decit scos din viteza.

jocul este, chiar 2-3 milimetri. Faptu ca e rece am mai auzit si eu, oricum peste vreo ora o scot la plimbare si vad daca e la fel si dupa ce se incalzeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...diferenta intre scos din viteza si in viteza cu ambreajul tras, o simti bineinteles si cu motorul cald.

Daca o impingi cu motorul oprit, forta este egala cit inaint impins ori inapoi, daca motorul este pornit, inainte nu mai simti nimic dar cu atit mai mult simti cind o impingi inapoi.

 

Cum simti cind bagi in viteza cu motorul rece pornit? Da sa plece sau macar scutura odata sau inta fara probleme?

nici o problema de genu asta, intra fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si al meu cand l-am luat avea doar 2700 km la bord, dar am facut Constanta-Bucuresti cu un singur plin, m-a lasat abia prin Salajan, deci nu cred ca e numai rodajul de vina aici. Doru a umblat si pe la carbelitoare? poate trage unul mai hais si altul mai cea

 

Vulcanul meu e cam prea flamand. Imi ia cca 8,5 litri la suta (autonomie de numai 130 de km!!!) si nu stiu ce sa-i mai fac. L-am dus la un doctor (Doru de la Tanga), i-a curatat ce era de curatat (mai avea si alte probleme, tushea pe la filtrul de aer si dadea in nas; astea s-au cam rezolvat, mai face doar cand e motorul rece) dar dupa aia tot asa mananca. Care ati mai avut asemenea probleme, cum le-ati rezolvat? Doru mi-a spus ca e posibil sa faca asa pt. ca are doar 3800 de km si motorul nu e "asezat" inca. Mai aveti si alte pareri? Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si al meu cand l-am luat avea doar 2700 km la bord, dar am facut Constanta-Bucuresti cu un singur plin, m-a lasat abia prin Salajan, deci nu cred ca e numai rodajul de vina aici. Doru a umblat si pe la carbelitoare? poate trage unul mai hais si altul mai cea

 

Doru a demontat si curatat carburatorul (este numai unul) si a constat ceva galbui depus pe pereti, el spune ca era benzina statuta, adica motorul nu fusese pornit perioade lungi.

 

Astazi am umblat si la bujii, erau cam negre, dar nu pe electrozi, ci imprejurul lor si pe la filet. Asta sa insemne ca primesc prea multa benzina? Precizez ca nu am mai mers cu socul tras, asa cum faceam pana sa o duc la Doru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...