foxdesert Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 perversule! nu-ti ajunge al tau. trebuia sa te dai si la al meu In alta dezordine de idei, aseara am pipait pt prima oara Hyperul MEU, si noile MELE jiglere. E, si putin pe ale lui Mariusica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BrujoLirico Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Va salut! Am o intrebare, poate ma puteti ajuta. Acum vreo luna l-am rugat pe un prieten din Germania sa imi gaseasca un motor - de preferat VN800 sau (ca a dua optiune) un Suzuki VS800. Si neaparat sa nu fie clasic sau drifter. El a cautat mai pe la handleri, mai prin ziare si a gasit vreo 3. Doua le-a exclus din start, aveau >50000 km. Ultimul l-a gasit la un handler adus chiar in ziua aia si nu au apucat sa-l lustruiasca. Va atasez si poza facuta la repezeala cu mobilul. Acum, lasind la o parte ca e cam "incarcat", tot felul de table peste cilindrii, un snop de faruri (care in principiu se pot si demonta), handlerul ala zice ca are montat nustiuce dracu de catalizator (probabil teava aia de lateral) si din cauza aluia are mai putin cu aproximativ 10 CP. Intrebarea mea e urmatoarea: toata tevaria aia cu catalizator si alte prostii se poate demonta ca sa se aduca motorul la starea originala? Pentru ca arata urit si are si putere mai mica. Nu dau eu zece CP de la mine ca sa salvez balenele, ghetarii, ozonul si alte prostii. Mi se pare din poza ca s-a umblat si la suspensia spate. L-am rugat sa mai imi faca niste poze si sa mai intrebe pe acolo, dar trebuie sa ma misc destul de repede, tot asa a ratat un VN800 la mustata si ala era boboc - e toamna si geambasii de motoare sint in actiune. Ce parere aveti? Sa ma duc sa-l iau? sal sozo avem raspunsul la cautarile tale in galben.... nu stiu daca te-a contactat deja partenerul meu Bogdan Calaras. daca nu da-i un telefon la 0744363678 poze si descriere o gaseshti la moto pana in 1000 de cc Cu stima , Cristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 sal sozo avem raspunsul la cautarile tale in galben.... nu stiu daca te-a contactat deja partenerul meu Bogdan Calaras. daca nu da-i un telefon la 0744363678 poze si descriere o gaseshti la moto pana in 1000 de cc Cu stima , Cristian ma oameni buni si eu vreau sa imi vand motorul. mi drag vukcanul dar se pare ca harleyul na e harley. deci uitativa la poze si haideti cu oferte,motorul e in romania de 2 ani si a facut in tara 4700 de km zaha 0740190847 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Bafta la vanzare. Parerea mea, daca il lasi doar aici postat, nu ai sa-l vinzi. Un 4000 poti cere pe el. 5000 de km in doi ani? Si toti cati are? pai are 29500 de km si il dau si cu 3500 merge si arata perfect zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 frumoasa bijuterie. si pretul e mai mult decat rezonabil. din pacate la noi lumea nu se prea inghesuie sa cumpere un chopper. le admira, dar prefera un bling-bling de vitezana. asta e. bafta la vanzare! pai are 29500 de km si il dau si cu 3500 merge si arata perfect zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 ma oameni buni si eu vreau sa imi vand motorul. mi drag vukcanul dar se pare ca harleyul na e harley. deci uitativa la poze si haideti cu oferte,motorul e in romania de 2 ani si a facut in tara 4700 de km zaha 0740190847 incearca sa o pui la vanzare pe mobile.de, e cea mai usoara metoda acum de a vinde motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 salut. mi-a pornit motorul intr-un singur cilindru si am mers cam un km cu el asa. ma intreb daca am facut o prostie. apoi nu a mai mers deloc (adica se opreste cand accelerezi). porneste doar cilindrul din fata... cilindrul din spate ramane rece. dupa toate simptomele sunt vinovate bujiile. mecanicul mi-a pus cr9 in loc de cr7 cum scrie la carte. mi-a explicat el de ce, dar n-am retinut. a mai zis ca daca am probleme asa, mi le schimba cu cele recomandate. oricum, cine mi-a facut revizia anterioara imi pusese cr8 fara sa-mi spuna. daca a mai avut cineva problema asta la vulcan, sa-i porneasca un isngur cilindru, il rog sa-mi spuna propria experienta, cauze, rezolvari, sfaturi....etc. maine ii schimb bujiile, oricum multumesc. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 1. Bujia din spare are scanteie? Mai insurubeaza pipa pe cablu, pentru ca scoaterea fisei de la bujia din spate e mai dificila si e posibli sa fie contactul intrerupt. 2. Daca are scanteie, curata bujia sau arde-o pe aragaz. 3. Nu e de la CR 7,8 sau 9, VNul merge cu fiecare din ele. 7 e cea mai calda, 9 e cea mai rece. Uite aici un tutorial interesant despre bujii. http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1368 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 1. Bujia din spare are scanteie? Mai insurubeaza pipa pe cablu, pentru ca scoaterea fisei de la bujia din spate e mai dificila si e posibli sa fie contactul intrerupt. 2. Daca are scanteie, curata bujia sau arde-o pe aragaz. 3. Nu e de la CR 7,8 sau 9, VNul merge cu fiecare din ele. 7 e cea mai calda, 9 e cea mai rece. Uite aici un tutorial interesant despre bujii. http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1368 nu le-am desfacut inca, acum merg. e prima oara cand ma bag sa desfac rezervorul sa ajung la bujii, sper sa-mi iasa. motorul a ramas undeva in oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) Cine vrea o sha de VN 1500 Classic E2-E7? Am luat-o din USA, e intr-o stare ireprosabila.... Editat Decembrie 9, 2007 de AndreiShadow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 un pret nu ne spui ? merge pe vn800 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 un pret nu ne spui ? merge pe vn800 ? Nu cred ca merge...e de VN1500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 e prima oara cand ma bag sa desfac rezervorul sa ajung la bujii, sper sa-mi iasa. Nu e nevoie sa desfaci rezervorul, doar saua ca sa poti scoate bujia din spate. Daca ai cheia originala de bujii, vezi ca e cu articulatie, bujiile se pot scoate fara sa desfaci rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 1. Bujia din spare are scanteie? Mai insurubeaza pipa pe cablu, pentru ca scoaterea fisei de la bujia din spate e mai dificila si e posibli sa fie contactul intrerupt.2. Daca are scanteie, curata bujia sau arde-o pe aragaz. 3. Nu e de la CR 7,8 sau 9, VNul merge cu fiecare din ele. 7 e cea mai calda, 9 e cea mai rece. Uite aici un tutorial interesant despre bujii. http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1368 Nu arde bujiile pe aragaz ca se duc pulii de suflet. Bujia se curata la atelier specializat, in lipsa mai bine o schimbi. Daca a inceput sa faca figuri e clar ca nu mai tine mult. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Da, si eu am auzit acelasi luru, ca nu e prea indicat sa facu lucrul asta. Nu am intrebat de ce. Eu faceam asta la Nipru, dar de, erau Sinteroame... --- Mesaj completat în 10 Dec 2007 16:04 ------------- So? Cat priveste bujiile... daca ai ajuns cu ele sa le cureti mereu e clar ca nu mai sunt bune, s-au dus si miroase a altele. Eu n-am vazut si nu mi s-a intamplat sa schimb bujii si sa am probleme. Poate doar sa fie ghinion si sa fie stricate de la inceput. O sa caut cartea unde citisem si o sa postez citatul cu explicatia exacta de ce nu se ard pe aragaz sau alte misculatii de-astea in afara de curatarea prin sablare. So..., nu ti-e sete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 (editat) un pret nu ne spui ? merge pe vn800 ? A scuze.... am uitat. 235 USD sunt banii pe care i-am dat eu pe ea. Am vrut sa de Drifter si m-am ales cu una de Classic. La prinderi se potriveste excelent, spatele este diferit si nu stiu ce sa ii fac. Ar trebui retapitata dar nu se baga nimeni iar eu sunt prea prins sa ma apuc si de pielarii. Poate imi da cineva un sfat.... Pacat de ea ca-i asa frumoasa... --- Mesaj completat în 11 Dec 2007 21:55 -------------Cam asa ar trebui sa ajunga in final....... Editat Decembrie 10, 2007 de AndreiShadow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Andrei. ia legatura cu Darian. s-ar putea sa iasa asha cum iti doresti. toate cele bune! A scuze.... am uitat. 235 USD sunt banii pe care i-am dat eu pe ea. Am vrut sa de Drifter si m-am ales cu una de Classic. La prinderi se potriveste excelent, spatele este diferit si nu stiu ce sa ii fac. Ar trebui retapitata dar nu se baga nimeni iar eu sunt prea prins sa ma apuc si de pielarii. Poate imi da cineva un sfat.... Pacat de ea ca-i asa frumoasa... <small>--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 21:55 -------------</small><br/>Cam asa ar trebui sa ajunga in final....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Andrei. ia legatura cu Darian. s-ar putea sa iasa asha cum iti doresti. toate cele bune! Merci mult. Uite ca tocmai ce i-am dat un mesaj........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 (editat) Pareri? ..? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2002-68863.html Am stat in sa.... Noroc ca nu a vazut sotia mea Sincer! Merinta banii? Adus din america cu cc 3950 mile. Editat Decembrie 13, 2007 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 (editat) Cel mai mic pret la mobile este de 6700 euro la un vn1600, iar la vn1500 care are pret mai mic toti sunt peste 10000 de km. Asta pe care am aratat are 7000 si e din 2002. --- Mesaj completat în 15 Dec 2007 22:12 -------------Un punct important in alegerea motocicletei a fost numarul de replies si de vizitatori in acest topic. Dar de cand am venit pe aici... liniste... Probabil ca pentru voi este un lucru obisnuit vulcanul, dar eu incep chiar acum viata asta. Si sunt extrem de agitat si emotionat si nu stiu ce sa mai zic Pur si simplu sunt fericit!!!! Sper ca o sa ne intilnim, si Editat Decembrie 14, 2007 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 noh, care aveti pe acasa niscava comenzi avansate pentru un VN 800 dati de veste. am schimbat ghidonul si acu m-am trezit mai inghesuit. cum feeling-ul dat de ghidon imi place, caut sa gasesc o pozitie mai buna si pentru bietele picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Pentru picioare eu mi-am schimbat crashbarul sa includa inca un rand de peguri, La drum lung e super sa ai 2 pozitii pe care le poti schimba cand amortesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Pentru picioare eu mi-am schimbat crashbarul sa includa inca un rand de peguri, La drum lung e super sa ai 2 pozitii pe care le poti schimba cand amortesti. ai o poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 (editat) La drum lung e super sa ai 2 pozitii pe care le poti schimba cand amortesti. Da. --- Mesaj completat în 17 Dec 2007 10:52 ------------- Da. de fapt acest "da" a fost postul lui awd bujie Editat Decembrie 16, 2007 de Bujie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Daca aveti ramase in plus un rand de scarite, sunt interesat. Chiar 2... Nu imi plac foot-peg-urile care le-a pus neamtu pe a mea ca nu ajung ca lumea la frana (trebuie sa stau doar cu calcaiul pe foot peg, din cauza crash-bar-ului) iar alea ptr pasager nu le pot rabata si vreau sa ii pun originale (momentan). De asemenea se mai cauta si una pereche semnale fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.