Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

o babuta din curtea unde o tin eu s-a isterizat crezand ca e cutremur ca ii duduia toata casa. in urma mea pornesc alarmele masinilor. multi soferi se dau din calea mea si cand n-am nicio intentie sa depasesc sau sa ma bag printre coloane de parca as fi militia cu girofar. chiar si mie mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu nivelul sonor. evident, am pierdut putere la greu. e mult mai lenes acum. trebuie sa ma adaptez la asta pana pun dynojet sau hypercharger... cine a mai avut tevi d-astea stie ce spun. o chestiune interesanta, nu a mai facut carburatorul figurile de care ziceam acum cateva zile. deloc! aviz domnului sorin.

 

cam astea ar fi primele mele impresii cu draguri...

 

din pacate o sa te cam invineteasca gandul asta lupule de atata bataie, nu cred sa le dau curand. hai ca am inteles. e la rand sorinavram, pt ca suna mult mai a harley astea decat gauricile din tobele lui. promit ca are prima optiune din partea mea la momentul potrivit. :finger:

 

salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry Vantule, sunt prea zgomotoase pentru gustul meu. Smecheria la Harley nu e ca suna tare, ci ca suna rar. Dar niste tobe cum are Lupul acum parca m-ar coafa. Suna mult mai bine decat drag-urile, care sunt doar galagioase si atat. Asa ca traseul dragurilor pe la vulcanisti ma va ocoli cu siguranta. Pot sa pariez ca in cateva luni le dai si tu. Atat Lupalb cat si Foxdesert erau incantati in primele zile. Dupa care le-a trecut. Iti va trece si tie. Acele tobe pur si simplu sfideaza bunul simt acustic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry Vantule, sunt prea zgomotoase pentru gustul meu. Smecheria la Harley nu e ca suna tare, ci ca suna rar. Dar niste tobe cum are Lupul acum parca m-ar coafa. Suna mult mai bine decat drag-urile, care sunt doar galagioase si atat. Asa ca traseul dragurilor pe la vulcanisti ma va ocoli cu siguranta. Pot sa pariez ca in cateva luni le dai si tu. Atat Lupalb cat si Foxdesert erau incantati in primele zile. Dupa care le-a trecut. Iti va trece si tie. Acele tobe pur si simplu sfideaza bunul simt acustic.

 

 

intr-un fel ai dreptate, imi doresc unele sa scoata un sunet mai rotund si mai baritonal. astea sunt destul de isterice. a se intelege peste masura de isterice. dar nu cred ca le dau curand, chiar daca iau altele mai cizelate. iar la drumuri foarte lungi nu cred ca sunt indicate pt sanantate si rezistenta. pana atunci, ma voi bucura cu vulcanul isteric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un fel ai dreptate, imi doresc unele sa scoata un sunet mai rotund si mai baritonal. astea sunt destul de isterice. a se intelege peste masura de isterice. dar nu cred ca le dau curand, chiar daca iau altele mai cizelate. iar la drumuri foarte lungi nu cred ca sunt indicate pt sanantate si rezistenta. pana atunci, ma voi bucura cu vulcanul isteric.

Vezi ca li se pot monta silence-re. Vulpea stie mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry Vantule, sunt prea zgomotoase pentru gustul meu. Smecheria la Harley nu e ca suna tare, ci ca suna rar. Dar niste tobe cum are Lupul acum parca m-ar coafa. Suna mult mai bine decat drag-urile, care sunt doar galagioase si atat. Asa ca traseul dragurilor pe la vulcanisti ma va ocoli cu siguranta. Pot sa pariez ca in cateva luni le dai si tu. Atat Lupalb cat si Foxdesert erau incantati in primele zile. Dupa care le-a trecut. Iti va trece si tie. Acele tobe pur si simplu sfideaza bunul simt acustic.

 

Domnu Sorin, daca ma bate gandul sa le iau inapoi vreodata, crezi ca am fost dezamagit. Sunt suuuppperrrbbee, numa ca-s mai galagioase decat celelalte. Si cum eu mai am bun simt, ma deranjau doar cand porneam motoreta la 7 dimineata si mai imi trezeam vecinii, atata tot. In rest, in trafic, sunt ideale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In rest, in trafic, sunt ideale.

 

 

sunt perfecte in trafic, in oras. nu urmaream sa se dea masinile din fata mea, dar daca tot o fac, e nepoliticos sa-i refuzi. ce ma interesa era sa nu-mi mai plonjeze toti in fata de parca as fi invizibil. azi a fost prima oara cand nu am mai avut niciun incident minor sau major. isi ating scopul fara gres. pe de alta parte, va fi o problema mare pt vecini... :finger:

 

--- Mesaj completat în 24 Nov 2007 23:05 -------------
stie careva care-i diametrul potrivit pentru mansoane la vulcanul de 800 classic? ce vreau eu sa pun am gasit in doua variante de dimensiuni: 22 si 25,4. nu stiu care e varianta buna, sau daca e vreuna corecta.

 

multumesc.

 

--- Mesaj completat în 24 Nov 2007 23:21 -------------

sunt perfecte in trafic, in oras. nu urmaream sa se dea masinile din fata mea, dar daca tot o fac, e nepoliticos sa-i refuzi. ce ma interesa era sa nu-mi mai plonjeze toti in fata de parca as fi invizibil. azi a fost prima oara cand nu am mai avut niciun incident minor sau major. isi ating scopul fara gres. pe de alta parte, va fi o problema mare pt vecini... :baldy:

 

<small>--- Mesaj completat în 24 Nov 2007 23:05 -------------</small><br/>stie careva care-i diametrul potrivit pentru mansoane la vulcanul de 800 classic? ce vreau eu sa pun am gasit in doua variante de dimensiuni: 22 si 25,4. nu stiu care e varianta buna, sau daca e vreuna corecta.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, nu m-am saturat de ele ci de certurile cu vecinii, amenintarile cu bordura in rezervor si altele. in rest, in orash aveam aceeasi stare de extaz ca si vantul acum. afara sunt superok, dar vai de urechile companionilor tai de drum :finger:

 

Sorry Vantule, sunt prea zgomotoase pentru gustul meu. Smecheria la Harley nu e ca suna tare, ci ca suna rar. Dar niste tobe cum are Lupul acum parca m-ar coafa. Suna mult mai bine decat drag-urile, care sunt doar galagioase si atat. Asa ca traseul dragurilor pe la vulcanisti ma va ocoli cu siguranta. Pot sa pariez ca in cateva luni le dai si tu. Atat Lupalb cat si Foxdesert erau incantati in primele zile. Dupa care le-a trecut. Iti va trece si tie. Acele tobe pur si simplu sfideaza bunul simt acustic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 25 Nov 2007 08:12 -------------</small><br/>

 

<small>--- Mesaj completat în 25 Nov 2007 08:22 -------------</small><br/>

 

25.4

Adica bara ghidonului e de un inch diametru, asta inseamna.

 

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de urechile tale. Eu m-am dat cativa km cu a Lupului care are tobe Vance&Hines ce nu-s asa zgomotoase ca dragurile, si imi venea sa-mi extirp urechile.

Jet mah. De ce nu spui ca si dupa 3-4 km nu mai aveai probleme, te obiÂşnuisei deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perversule! nu-ti ajunge al tau. trebuia sa te dai si la al meu :finger:

 

 

In alta dezordine de idei, aseara am pipait pt prima oara Hyperul MEU, si noile MELE jiglere. E, si putin pe ale lui Mariusica. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am o intrebare, poate ma puteti ajuta. Acum vreo luna l-am rugat pe un prieten din Germania sa imi gaseasca un motor - de preferat VN800 sau (ca a dua optiune) un Suzuki VS800. Si neaparat sa nu fie clasic sau drifter. El a cautat mai pe la handleri, mai prin ziare si a gasit vreo 3. Doua le-a exclus din start, aveau >50000 km. Ultimul l-a gasit la un handler adus chiar in ziua aia si nu au apucat sa-l lustruiasca. Va atasez si poza facuta la repezeala cu mobilul. Acum, lasind la o parte ca e cam "incarcat", tot felul de table peste cilindrii, un snop de faruri (care in principiu se pot si demonta), handlerul ala zice ca are montat nustiuce dracu de catalizator (probabil teava aia de lateral) si din cauza aluia are mai putin cu aproximativ 10 CP. Intrebarea mea e urmatoarea: toata tevaria aia cu catalizator si alte prostii se poate demonta ca sa se aduca motorul la starea originala? Pentru ca arata urit si are si putere mai mica. Nu dau eu zece CP de la mine ca sa salvez balenele, ghetarii, ozonul si alte prostii. Mi se pare din poza ca s-a umblat si la suspensia spate.

 

L-am rugat sa mai imi faca niste poze si sa mai intrebe pe acolo, dar trebuie sa ma misc destul de repede, tot asa a ratat un VN800 la mustata si ala era boboc - e toamna si geambasii de motoare sint in actiune.

 

Ce parere aveti? Sa ma duc sa-l iau?

 

 

 

sal sozo

avem raspunsul la cautarile tale in galben....

nu stiu daca te-a contactat deja partenerul meu Bogdan Calaras.

daca nu da-i un telefon la 0744363678

poze si descriere o gaseshti la moto pana in 1000 de cc

 

Cu stima ,

Cristian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal sozo

avem raspunsul la cautarile tale in galben....

nu stiu daca te-a contactat deja partenerul meu Bogdan Calaras.

daca nu da-i un telefon la 0744363678

poze si descriere o gaseshti la moto pana in 1000 de cc

 

Cu stima ,

Cristian

ma oameni buni si eu vreau sa imi vand motorul.

mi drag vukcanul dar se pare ca harleyul na e harley.

deci uitativa la poze si haideti cu oferte,motorul e in romania de 2 ani si a facut in tara 4700 de km

zaha 0740190847

post-7936-1196618740_thumb.jpg

post-7936-1196618807_thumb.jpg

post-7936-1196618881_thumb.jpg

post-7936-1196618929_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa bijuterie. si pretul e mai mult decat rezonabil. din pacate la noi lumea nu se prea inghesuie sa cumpere un chopper. le admira, dar prefera un bling-bling de vitezana. asta e. bafta la vanzare! :)

 

pai are 29500 de km

si il dau si cu 3500

merge si arata perfect

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma oameni buni si eu vreau sa imi vand motorul.

mi drag vukcanul dar se pare ca harleyul na e harley.

deci uitativa la poze si haideti cu oferte,motorul e in romania de 2 ani si a facut in tara 4700 de km

zaha 0740190847

incearca sa o pui la vanzare pe mobile.de, e cea mai usoara metoda acum de a vinde motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

 

mi-a pornit motorul intr-un singur cilindru si am mers cam un km cu el asa. ma intreb daca am facut o prostie. apoi nu a mai mers deloc (adica se opreste cand accelerezi). porneste doar cilindrul din fata... cilindrul din spate ramane rece. dupa toate simptomele sunt vinovate bujiile. mecanicul mi-a pus cr9 in loc de cr7 cum scrie la carte. mi-a explicat el de ce, dar n-am retinut. a mai zis ca daca am probleme asa, mi le schimba cu cele recomandate. oricum, cine mi-a facut revizia anterioara imi pusese cr8 fara sa-mi spuna.

 

daca a mai avut cineva problema asta la vulcan, sa-i porneasca un isngur cilindru, il rog sa-mi spuna propria experienta, cauze, rezolvari, sfaturi....etc. :crack:

 

maine ii schimb bujiile, oricum

 

multumesc.

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Bujia din spare are scanteie? Mai insurubeaza pipa pe cablu, pentru ca scoaterea fisei de la bujia din spate e mai dificila si e posibli sa fie contactul intrerupt.

2. Daca are scanteie, curata bujia sau arde-o pe aragaz.

3. Nu e de la CR 7,8 sau 9, VNul merge cu fiecare din ele. 7 e cea mai calda, 9 e cea mai rece.

 

Uite aici un tutorial interesant despre bujii.

 

http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1368

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Bujia din spare are scanteie? Mai insurubeaza pipa pe cablu, pentru ca scoaterea fisei de la bujia din spate e mai dificila si e posibli sa fie contactul intrerupt.

2. Daca are scanteie, curata bujia sau arde-o pe aragaz.

3. Nu e de la CR 7,8 sau 9, VNul merge cu fiecare din ele. 7 e cea mai calda, 9 e cea mai rece.

 

Uite aici un tutorial interesant despre bujii.

 

http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1368

 

 

nu le-am desfacut inca, acum merg. e prima oara cand ma bag sa desfac rezervorul sa ajung la bujii, sper sa-mi iasa. motorul a ramas undeva in oras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e prima oara cand ma bag sa desfac rezervorul sa ajung la bujii, sper sa-mi iasa.

Nu e nevoie sa desfaci rezervorul, doar saua ca sa poti scoate bujia din spate. Daca ai cheia originala de bujii, vezi ca e cu articulatie, bujiile se pot scoate fara sa desfaci rezervorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Bujia din spare are scanteie? Mai insurubeaza pipa pe cablu, pentru ca scoaterea fisei de la bujia din spate e mai dificila si e posibli sa fie contactul intrerupt.

2. Daca are scanteie, curata bujia sau arde-o pe aragaz.

3. Nu e de la CR 7,8 sau 9, VNul merge cu fiecare din ele. 7 e cea mai calda, 9 e cea mai rece.

 

Uite aici un tutorial interesant despre bujii.

 

http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1368

 

Nu arde bujiile pe aragaz ca se duc pulii de suflet.

Bujia se curata la atelier specializat, in lipsa mai bine o schimbi. Daca a inceput sa faca figuri e clar ca nu mai tine mult.

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da, si eu am auzit acelasi luru, ca nu e prea indicat sa facu lucrul asta. Nu am intrebat de ce.

Eu faceam asta la Nipru, dar de, erau Sinteroame...

 

--- Mesaj completat în 10 Dec 2007 16:04 -------------

 

 

So? :crack:

 

Cat priveste bujiile... daca ai ajuns cu ele sa le cureti mereu e clar ca nu mai sunt bune, s-au dus si miroase a altele. Eu n-am vazut si nu mi s-a intamplat sa schimb bujii si sa am probleme. Poate doar sa fie ghinion si sa fie stricate de la inceput. O sa caut cartea unde citisem si o sa postez citatul cu explicatia exacta de ce nu se ard pe aragaz sau alte misculatii de-astea in afara de curatarea prin sablare.

 

So..., nu ti-e sete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...