Sari la conținut

World Superbike 2021


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, damager a spus:

 

... ca sarac nu vine sigur☺️

 


.... e incredibil bun pe franari, cand prinzi imagini de pe motocicleta iti dai seama cat de tarziu franeaza dupa cum se departeaza de ducati sau kawa pe frana. 

Eh.. sarac era o figura de stil, ma refeream la felul in care ar putea fi tratat de Yamaha, mai ales ca va ajunge la echipa de client. Si stim ca la Yamaha, a fi la echipa de client este un handicap.

 

Da, este fenomenal pe franari, insa pierde multa viteza pe viraje. Daca va ajunge la MotoGp, pe M1, va trebui sa corecteze treaba asta... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Formidabila cursa 2!!! Nebunie totala... cam asa ar trebui sa arate un final de sezon si in MotoGp. Poate a vazut si Quartararo, cum trebuie sa mearga un campion pe o pista mustind de apa.. :) 

 

Bravo Razga! Mult respect pentru Rea, care si-a onorat statutul de multiplu campion. Frumos final de sezon.. :) 

 

Frumos circuitul asta! Il vom avea si in MotoGepeu, incepand cu 2022. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Formidabila cursa 2!!! Nebunie totala... cam asa ar trebui sa arate un final de sezon si in MotoGp. Poate a vazut si Quartararo, cum trebuie sa mearga un campion pe o pista mustind de apa.. :) 

 

Bravo Razga! Mult respect pentru Rea, care si-a onorat statutul de multiplu campion. Frumos final de sezon.. :) 

 

Frumos circuitul asta! Il vom avea si in MotoGepeu, incepand cu 2022. 


ce anume ai vqzut la Raz pe ploaie? Lipsa de tractiune care o are yamaha la iesirile din viraj? Ca eu altceva nu am vazut.

 

poate ar tb sa vada prima cursa cand in ultimul tur a facut record in incercarea de al ajunge pe Rea desi era campion de la locul 2.

 

pe ploaie yamaha sufera la tractiune si se vede cu ochiul liber. A trecut bmw-ul laa pe virajul 10 de ziceai ca sta pe loc.

 

prima cursa a fost formidabil turcu, daca nu gresea sunt sigur ca castiga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razgatlıoğlu merită titlul și-mi pare bine să văd seria lui Rea întreruptă în sfârșit. Devenea mult prea monoton.

 

Însă nu a arătat mare lucru în curse etapa asta. Posibil să fie o problemă de tracțiune pentru motocicletă așa cum ai remarcat. Sau poate nu-i prea place pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

Razgatlıoğlu merită titlul și-mi pare bine să văd seria lui Rea întreruptă în sfârșit. Devenea mult prea monoton.

 

Însă nu a arătat mare lucru în curse etapa asta. Posibil să fie o problemă de tracțiune pentru motocicletă așa cum ai remarcat. Sau poate nu-i prea place pe ploaie.


dar in prima cursa in conditii mixte/ciudate a mers foarte bine.... a mers sa castige si s-a vazut asta.

 

pe ploaie se vedea cum recupera pe franare, dar pierdea la iesirea din viraj, in speta alea de viteza unde yamaha are un avantaj.

oricum nu mai conteaza. A iesit campion, si a meritat.

si poza de mai jos spune multe despre fair-play-ul si respectul dintre cei doi.

8E8507AD-1B98-4F52-B27A-2F27824A4BE7.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:


ce anume ai vqzut la Raz pe ploaie? Lipsa de tractiune care o are yamaha la iesirile din viraj? Ca eu altceva nu am vazut.

In postarea mea am facut referire strict la prestatia pilotilor din plutronul fruntas, pe o pista din care sarea apa ca din burete. Nu am analizat performantele motocicletei. Tu imi vorbesti despre lipsa de tractiune a R1. Ce sa mai inteleg? In rest, ai dreptate in ceea ce priveste bicla.

Acum 3 ore, damager a spus:

 

pe ploaie se vedea cum recupera pe franare, dar pierdea la iesirea din viraj....

Despre asta era vorba. Cum puteau sa mearga baietii pe pista aia, franari, depasiri, etc, in conditiile in care probabil la MotoGp s-ar fi anulat cursa. Si daca britanicii, sa zicem, sunt in elementul lor, ei bine, otomanul este surprinzator de bun si de precis in asemenea conditii. 

 

PS. Vezi ca am vazut sezonul asta la Razga, urmatorul fapt: franeaza extraordinar de tarziu, dar pierde ceva din viteza pe viraj. Ceea ce este si logic, dealtfel. Asa ca ceea ce ti s-ar putea parea ca e o problema de tractiune a mobrei, ar putea fi si o caracteristica a pilotajului turcului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, xt600 a spus:

In postarea mea am facut referire strict la prestatia pilotilor din plutronul fruntas, pe o pista din care sarea apa ca din burete. Nu am analizat performantele motocicletei. Tu imi vorbesti despre lipsa de tractiune a R1. Ce sa mai inteleg? In rest, ai dreptate in ceea ce priveste bicla.

Despre asta era vorba. Cum puteau sa mearga baietii pe pista aia, franari, depasiri, etc, in conditiile in care probabil la MotoGp s-ar fi anulat cursa. Si daca britanicii, sa zicem, sunt in elementul lor, ei bine, otomanul este surprinzator de bun si de precis in asemenea conditii. 

 

PS. Vezi ca am vazut sezonul asta la Razga, urmatorul fapt: franeaza extraordinar de tarziu, dar pierde ceva din viteza pe viraj. Ceea ce este si logic, dealtfel. Asa ca ceea ce ti s-ar putea parea ca e o problema de tractiune a mobrei, ar putea fi si o caracteristica a pilotajului turcului. 

Pb de tractiune pe ud la yamaha este stiuta de mult si in sbk si in motogp. Vezi ca sunt mai multe interviuri cu oameni care stiu ce vorbesc si toti spun chestia asta.

pe ud, avantajul vitezei pe viraj dispare si iesirea din viraj este compromisa.

iar faptul ca raz franeaza tarziu nu inseamna ca isi compromite viteza pe viraj neaparat. Daca nu ar avea viteza pe viraj nu ar avea iesire sa ae bata cu kawa sau ducati.

 

vezi de ex cursa din Portimao, unde Raz recupera pe virajele de viteza, acolo un rea a fortat pana a cazut. Iar in virajele lente, nimeni nu vb de viteza in viraj, ca e 70, ca e 72.... e mult mai putin importanta decat acceleratia la iesirea din viraj.

in acele viraje se castiga pe franare si accelerare.

 

ce e intresant e ca in cursa 1 azi Rea a fost mai bun in franarea din virajul 15, o franare lunga si inclinat, unde pana acuma era extrem de deficiar si unde cred eu ca a castiga Raz campionatul. 
Daca au rezolvat pb si nu a fost din cauza conditiilor mai speciale, anul viitor va fi intresant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Am spus ceea ce am observat/mi-a atras atentia. Vorbesc de curse uscate. Si ceea ce spun, nu contrazice problemele stiute de tractiune ale motocicletelor Yamaha. 

👍... ma bucur ca a luat turcul campionatul. 
sunt curios cum v-a merge anul viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, damager a spus:

👍... ma bucur ca a luat turcul campionatul. 
sunt curios cum v-a merge anul viitor.

Trebuie sa isi apere titlul, deci este "condamnat" sa mearga (foarte) bine. :D . Eu zic ca deja spahiul este o certitudine in campionatul asta. Dar nici nu as vrea sa vad o dominatie totala a lui sau a altuia, ci un campionat disputat: in 2, 3, 4, cat mai multi, cu atat mai bine. La fel si in GP-eu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Trebuie sa isi apere titlul, deci este "condamnat" sa mearga (foarte) bine. :D . Eu zic ca deja spahiul este o certitudine in campionatul asta. Dar nici nu as vrea sa vad o dominatie totala a lui sau a altuia, ci un campionat disputat: in 2, 3, 4, cat mai multi, cu atat mai bine. La fel si in GP-eu. 


si eu la fel. Cine stie, poate anul viitor confirma Locatelli...

la gp, anul viitor eu pariez pe ducati. Este extrem de puternic pachetul ducati+bagnaia. In conditiile in care MM a dat in alte probleme, yamaha ma indoiesc ca or da vina cu ceve fenomenal, eu pariez pe Bag, Mor si Qua. Si poate MM cu aparitii pe circuitele care ii plac.

Bag cu prima sansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:

 

la gp, anul viitor eu pariez pe ducati. 

Eu pe Bagnaia. Ca si Q, cu Yamaha, Bag este singurul care prins a spilul mobrei Ducati. Ceilalti merg bine, dar nu fac din Ducati bicla de batut. Daca sezonul viitor, Peco va continua inca de la debut, seria inceputa sezonul asta, nu vom vedea constanta a la Q, ci dominatie. Pe Morbido nu as miza atat de mult (desi sper sa ma faca sa ma insel), pt ca nu pare sa-i fi dat de capat mobrei M1. Q, ok, este campion, dar nu m-a dat pe spate. Cel putin in a doua jumatate. E constant, nu greseste, dar e cuminte, nu prea imi pare genul de pilot suficient de combativ, sa se ia de piept cu binomul Bag-Ducati. Si nici nu cred ca va avea cu ce, pentru ca daca este sa ne luam dupa declaratiile lui Q, Yamaha nu a venit cu mare lucru la testul de la Jerez. Am impresia ca baietii de la Iwata au o durere in plula metafizica... pentru ei nu este sezon de dezvoltare a motorului, ei sunt zen, tata... ei sunt mai preocupati de face liftingul motoretelor comerciale din portofoliu.  Parca vad ca la anul il pierd pe francez si se duc in divizia B. :( 

Pe Mir pe un Suzuki competitiv, da, il vad in lupta pentru titlu. J. Martin, de asemenea, cu conditia sa gaseasca si el o reteta proprie de a exploata eficient bagger-ul. 

MM... nu e a buna situatia lui. "Pugi" a zis ca vor astepta pana dupa Craciun si apoi vor vedea ce este de facut. Tare ma tem ca sezonul 2022 sa nu inceapa cu o conferinta de presa extraordinara... ar fi pacat, dar nah.. "inteligenta superioara" se plateste... 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puțin off-topic, dar cum sezonul de WSBK s-a încheiat, ne permitem.

 

Ducati steamrollered the last third of the 2021 MotoGP world championship. Six pole positions and four victories from the last six races, locking out the front row on two of the last three Saturdays (for the first time in history) and monopolising the podium at Valencia on Sunday (again, for the first time in history). Step by step in recent years Ducati engineers have chipped away at the Desmosedici’s negatives – front-end feel and turning – without losing its positives – enormous straight-line performance and great braking stability. There is little doubt that after almost two decades of trying, the Desmosedici is finally the best bike on the MotoGP grid.

 

- Matt Oxley

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Puțin off-topic, dar cum sezonul de WSBK s-a încheiat, ne permitem.

 

Da, scuze. Nu am fost atent pe ce topic eram. Rog un moderator sa ia bucata asta de discutie si sa o mute pe "Discutii generale", astfel incat topicul sa ramana curat pentru sezoanele viitoare. Eventual scos 2021 din titlu si am avea un topic general pentru WSBK, dupa modelul celui pentru F1. 

 

Evolutia celor de la Ducati ar cam trebui sa le dea de gandit celorlalti constructori, desi eu as credita mai mult pilotii (in speta pe Bagnaia) pentru "succesuri". In alta ordine de idei, am mai vazut in campionatul asta situatii in care un constructor rupea in teste, pentru ca in timpul sezonului motoreta sa dovedeasca lipsuri substantiale.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Are pretenții cam mari turcul: să ajungă direct la o echipă de uzină. Dificil dar, în funcție de celelalte mișcări de pe piața piloților în 2022, nu imposibil.

Sa vedem Nr 40 cum se descurcă, daca nu, poate apare turcul.

E o manie acum de când cu Q sa se caute oameni la întâmplare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...