Adrian M. Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 Acum 10 ore, steph a spus: Ca sa iti faci o idee de combinatia de shad sh59x si 36 pentru laterale. Am mers pe mobrele vechi pe givi si sunt mai incantat de shad. FIx asa am avut pe versys,doar ca sh58x, l iar pentru side uri am luat si gentile textile interioare shad, ca nu s asa scumpe, si rezolva foarte bine problema organizarii bagajelor Per ansamblu, foarte ok, raport pret calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 Si lateralele originale cat si topcaseul KTM sunt facute tot de shad. De-aia si SH59 de aluminiu merge perfect cu lateralele de KTM Doar ca topcaseul original are un design mai ciudatel, e dublu ca pret si e mai mic decat SH58/9 care are avantajul de-a fi extensibil intre 36 si 58L. Topcase-urile mici de sub 30L pe care le primesti la scuter cand il inchiriezi in Grecia am exclus din start sa pun pe-o mobra cu care faci concedii. Nu incape nici o sticla de 2L de apa in ele. Nu mai vorbesc de situatiile in care pleci in plimbare 2-3 zile si nu se preteaza iei lateralele dupa tine, prin urmare ajungi sa bagi totul in topcase. Iar laterale aftermarket ai neajunsul ca iti maresc considerabil latimea. Esti un fel de Can-Am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat August 26, 2022 Autor Share Postat August 26, 2022 (editat) M-ati convins ! Am comandat sh58x (as fi luat sh59x, dar am zis sa merg pe all black) cu geanta de interior si backrest . Acum astept cu nerabdare sa trec de revizia de 1000 de km ca sa pot folosi toata plaja de turatii. Ce am observat in turele mele scurte este ca trage dreapta destul de tare daca dau drumu la ghidon. Voi ridica problema la revizie, dar sunt curios de la ce credeti ca ar putea fi comportamentul asta? Multumesc tuturor pt ajutorul oferit pana acum ! Editat August 26, 2022 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 26, 2022 Admin Share Postat August 26, 2022 Trage dreapta de la înclinarea drumului. Drumurile sunt toate înclinate spre dreapta de la axul lor pentru scurgerea apei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 + cadrul strâmb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 2 hours ago, utzi22 said: Ce am observat in turele mele scurte este ca trage dreapta destul de tare daca dau drumu la ghidon. Voi ridica problema la revizie, dar sunt curios de la ce credeti ca ar putea fi comportamentul asta? Si a mea trage. "Asa face ele" . Te pacaleste si inclinarea drumului dar mai toate trag dreapta Steph a desfacut roata stpate si-a ajustat distantierele pentru intinderea lantului cu sublerul pe ambele parti si zice ca a lui nu mai trage. Eu am tot pus gradatiile alea fix pe fix (fara subler) si a mea tot trage. Cand am servisat furca ma asteptam ca odata desprinse telescoapele si realiniate triplele de jug cum trebuie sa nu mai faca. Aparent la fel trage. Si cu gume noi si fara. N-am stat sa-mi mai bat capul. Atat timp cat gumele se tocesc cum trebuie e ok. Guma fata oricum se va toci mai mult pe partea cu maneta de ambreiaj din aceleasi considerente cu inclinarea drumului. Mai e o chestie pe care fiecare posesor de KTM ADV 1000cmc+ ar trebui s-o stie: La viteze intre 60-80kmh mai ales pe decelerare e un sweet spot unde incepe ghidonul sa scuture ca un fel de mini voblaj daca iei ambele maini de pe el. Chestia asta se intampla din 2 motive, oricare sau cumulate: 1)striatiile gumei in timp fata se tocesc intr-un mod in care induc acest trepidaj. Efectul dispare cand pui guma fata noua 2) topcase-ul mai ales cand esti singur actioneaza ca o vela (opusul downforce) si iti strica incarcarea pe roata fata inducand acest voblaj fix la vitezele alea 60-80kmh Nu te apuca sa umbli la motoreta ca au schimbat baietii pe afara rulmenti de jug, furci, rulmenti de roata etc si era de fapt de la topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat August 26, 2022 Autor Share Postat August 26, 2022 (editat) Am inteles. Am crezut ca e doar o problema cu exemplarul meu, pe net gasisem doar probleme legate de voblaj. Acum 42 minute, l.u.v a spus: Trage dreapta de la înclinarea drumului. Drumurile sunt toate înclinate spre dreapta de la axul lor pentru scurgerea apei. Asta fost primul gand...asa ca al doilea gand a fost sa ma duc pe contrasens, dar face la fel si pe contrasens. Editat August 26, 2022 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 Acum 5 minute, utzi22 a spus: dar face la fel si pe contrasens. E de la lane assist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 Cum zicea si limpTA nu-ti bate capul cu trasul dreapta. Ori e de la aliniatul rotii spate, ori de la saraciile alea de Mitasuri. Cine a decis sa pune gunoaiele alea pe mobra asta ar trebui batut in piata publica. Dupa ce am pus cateva mii de km pe ele aproape ca nu imi mai venea sa merg cu mobra asta. Si caramele daca pui tot o sa fie mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Septembrie 7, 2022 Autor Share Postat Septembrie 7, 2022 @steph @LimpTA Aveti ceva romandari de "wheel hugger" / mud guard pentru roata spate ? Am mers ieri pe ploaie si m-am facut de noroi pana pe casca. De asemenea aveti idee daca exista riscul sa pierd garantia in cazul in care depasesc limita de km pt prima revizie (sa ajung la service cu 1200 de km in loc de fix 1000 sau mai putin) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 7, 2022 Share Postat Septembrie 7, 2022 Depinde de atitudinea service-ului, dar în principiu ar trebui să fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 7, 2022 Share Postat Septembrie 7, 2022 Acum 46 minute, utzi22 a spus: @steph @LimpTA Aveti ceva romandari de "wheel hugger" / mud guard pentru roata spate ? Am mers ieri pe ploaie si m-am facut de noroi pana pe casca. De asemenea aveti idee daca exista riscul sa pierd garantia in cazul in care depasesc limita de km pt prima revizie (sa ajung la service cu 1200 de km in loc de fix 1000 sau mai putin) ? https://puig.tv/en/tuning-motos/mudguards/rear-fenders?bike=29644 asa ceva nu te ajuta? gasesti si pentru fata. Mudguards sau fender extenders le zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Septembrie 10, 2022 Share Postat Septembrie 10, 2022 @utzi22 Pentru aparatoarea de spate vezi aici: https://www.powerbronze.co.uk/catalogsearch/advanced/result/?finder_id=1&category_id=2&brand=KTM&model=1290+SUPER+ADVENTURE+S&year=2021 Au o gramada plastice mai mult sau mai putin utile. Eu am luat aparatoarea si o protectie de far. Vezi ca au mai multe. Eu am luat varianta din doua bucati ca sa nu acopar partea aia de aluminiu din centru. Vanueisc ca are rol de racire. Se fac aproape 2 ani de la lansare si Givi & Puig nu au reusit sa scoata toata gama de accesorii. Givi vad ca a mai miscat acum dar Puig doarme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.