Sari la conținut

ITP expirat


a_sorien
 Share

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_
La 17.05.2021 la 17:40, Flower-Power a spus:

tu crezi că în Anglia e aplicabil? Sau îți imaginezi că la ghișeul de acolo lucrează un român care să îl ajute ca acasă?  Oricum, mi se pare incredibil că e posibil asta..dar asta spune multe despre gradul nostru de civilizație și de faptul ca șpaga, corupția este literă de lege aici. Să o mai și perpetuezi și să dai povață e cu totul altă poveste..

Asta mă pune pe gânduri un pic..Oare ne mai facem bine vreodată, noi, că nație?

😂

Important este sa distribui greutatea egal cand te pui pe ele.

 

 

La 18.05.2021 la 7:10, XaeL a spus:

Si cum i-a lipit stickerul pe talon? I l-a trimis prin posta?

Da, l-a trimis pe ala de la statia ITP prin posta, cu tot cu stickerul. 

 

La 18.05.2021 la 14:16, Mariusik85 a spus:

@XaeL a venit el in tara. A gasit pe cineva, a rezolvat problema, s-a intors in spania si apoi a venit cu masina. El oricum facea zboruri dus intors odata la "n" luni. Doar ca nu a gasit platforma sa o aduca. 

Doooh.

 

Acum, ca sa fim si on-topic: 

* Drumul Ro - Uk pe motor va fi mult mai scump decat platforma + avion

 

 

Daca scopul este un concediu de 2 saptamani prin Europa, inteleg logica. Daca scopul este doar drum pe motor Ro - Uk, eu unul nu as face asa ceva. 

* Pe https://www.cargopedia.ro am postat anunt azi si maine la pranz trimiteam comanda de transport la o firma din maghiarime. In 2 zile motocicleta langa Madrid. 

* La serviciile lui Adrian45 nu ai ce sa apelezi decat daca vrei sa iti reinventezi standardele (in sensul ca se gaseste mereu un *&^%$  mai mare decat ce stiai tu) sau sa ai motiv de facut drumuri prin Bucuresti

Edit-ul cepii: 

Revenind:

* Am 2 colegi din Bucuresti care au gasit in 2-3 zile platforme pentru masinile lor pt ruta Buc - Madrid. Unul a platit 500 si ceva, celalalt 600 si ceva. 

* Motorul dus de la Iasi in Uk il estimez undeva la 5-600 eu. Nu am nici un dubiu ca taxele de autostrazi, mancarea, cazarea si benzina (de multe ori pe autostrada, fiindca nu e mare business sa iesi si sa reintri) vor fi cu cel putin 150-200 eu mai scumpe. Am condus Tm - Madrid, plimbareala, trei zile, zone de coasta, frumos, dar drumurile lungi, de utilitate, nu au mai nici o noima pentru mine. 

 

 

* Atata timp cat (oricare din astea): au un minim de experienta in carat motoare (in cazul meu mai transportasera doar unul cu cateva saptamani inainte), nu pun obiecte peste el (asta e cam asa, dorel level, dar cred ca o discutie prealabila este arhisuficienta) sau iti incarci tu motorul si vezi ce si cum, nu ai nevoie de transportatori dedicati. Al meu a venit intr-o duba cu platforma, cuminte in colt, pe cricul central. 

* Acum ceva ani oriunde aruncam o piatra in Londra nimeream romani din nord (preponderent) - MM, SV, NT, BT. Imi este grea sa cred ca s-au schimbat prea multe, pentru ca retele sociale si de lucru. Eu zic ca ai sanse maxime sa gasesti transport des si safe Iasi - Uk. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar voua ca oameni ginditori asa, vi se pare normal ca daca ai facut ITP-ul in tara in care-i inscrisa mobra sa fie recunoscuta peste tot ... in schimb daca-i facuta in alta tara (tot UE), sa nu fie? Ca mie-mi da cu o mare virgula .... Asa ca s-ar putea ca cel care a dat ITP-ul fara sa vada masina/mobra sa nu fie chiar dus cu capul, daca a vazut un ITP valabil facut in alta tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Contabil a spus:

Dar voua ca oameni ginditori asa, vi se pare normal ca daca ai facut ITP-ul in tara in care-i inscrisa mobra sa fie recunoscuta peste tot ... in schimb daca-i facuta in alta tara (tot UE), sa nu fie? Ca mie-mi da cu o mare virgula .... Asa ca s-ar putea ca cel care a dat ITP-ul fara sa vada masina/mobra sa nu fie chiar dus cu capul, daca a vazut un ITP valabil facut in alta tara.

Nu e normal, dar logica e data disparuta... Si nimeni nu o mai cauta.

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Contabil a spus:

Dar voua ca oameni ginditori asa, vi se pare normal ca daca ai facut ITP-ul in tara in care-i inscrisa mobra sa fie recunoscuta peste tot ... in schimb daca-i facuta in alta tara (tot UE), sa nu fie? Ca mie-mi da cu o mare virgula .... Asa ca s-ar putea ca cel care a dat ITP-ul fara sa vada masina/mobra sa nu fie chiar dus cu capul, daca a vazut un ITP valabil facut in alta tara.

Totul bine până la un punct.  ..Caz de față a rămas fără ITP pentru că a expirat în altă țară unde nu putea face ITP astfel încât să fie recunoscut.  Itp valabil în alta tara a fost făcut acum 2 ani , între timp masina putea sa se deterioreze astfel încât sa nu mai fie o garanție ca va primi dreptul la libera circulație.

Legislația nu este permisivă din acest punct de vedere să faci ITP în altă țară decât acolo unde este înmatriculată mașină. Te supui acelor regului pentru că în teorie masina va fi utilizata pe teritoriul unde s-a făcut înmatricularea. 

Dacă ar fi sa te întreb, contabil de ce crezi ca nu vor sa fie permisivi sa faci itp oriunde? Oare de teamă de a nu avea mașini defecte cu ITP făcut în vreo tara unde merge și asa ?

 

Legat de mașini cu nr de Bulgaria , ne trezim că avem din ce în ce mai multe mașini înmatriculate în Bg și conduse în România , și stim ca dureaza finalizarea  unui eveniment auto cu masina înmatriculată în Bg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 ore, De 3 Lei CuiE a spus:

Salut!

Uita-te un pic aici. Poate te avantajeaza mai mult și rămâi relaxat cu capu' (decât RAR România, drumuri prin Europa, etc)

 

https://motociclism.ro/topic/742594-anglia-romania/?tab=comments#comment-4259582

 

Am avut eu o tentativa de lucrat cu el recent. Un instabil prost crescut, zero cuvânt și zero maturitate. 

Mi-a făcut nervii cravata 8 zile, a setat el 6 termene pe care nu le-a respectat niciodată la modul flagrant (5 min erau 3 ore, în seara asta era poimâine, etc), mi-a jignit prietenul la care întârziase 4 ore cu ridicarea motocicletei, după care o fi sperat ca ma impresionează când îmi zice ca renunța sa imi mai ridice motocicleta, deși era la 1h de ea. Ghinion. 

 

Ma costa 350 de euro cu el și dura vreo 12 zile.

Am plătit 420 la firma de transport generi, luata de pe net și am primit-o in doua zile. 

 

Despre ce balmajeste omul la telefon despre concurenta lui și ce le-ar face, poate în alt episod. 

Un patetic. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, _Raul_ a spus:

Despre ce balmajeste omul la telefon despre concurenta lui și ce le-ar face, poate în alt episod. 

Un patetic. 

 

Pfiuu...

Având în vedere situația descrisă de tine, cred că trebuie reflectat asupra sugestiei mele, dacă o ia sau nu în considerare.

Am citit ceva pe un topic, o „dispută” între el/ei și Marcel de la Motologistic.

Nu prea am înțeles mare lucru, dar, după ce ai scris tu, mă gandesc că ceva este.

Legat de Marcel, doar din ce am citit, toată stima! (si se pare ca nu sunt singurul care gandeste așa, deși nu-l cunosc).

Uite, poate iei legătura cu el și te ajută cumva. Dacă nu până în Anglia, pe undeva mai aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Contabil a spus:

Dar voua ca oameni ginditori asa, vi se pare normal ca daca ai facut ITP-ul in tara in care-i inscrisa mobra sa fie recunoscuta peste tot ... in schimb daca-i facuta in alta tara (tot UE), sa nu fie? Ca mie-mi da cu o mare virgula .... Asa ca s-ar putea ca cel care a dat ITP-ul fara sa vada masina/mobra sa nu fie chiar dus cu capul, daca a vazut un ITP valabil facut in alta tara.

Asta este expresia rateului care este UE la momentul actual. De zeci de ani de cand exista acesta ''uniune'' nu au putut face aceasta unificare banala: ITP valabil in UE indifernet de tara membra in care este facut. Si treaba nu are legatura cu luatul pe spaga al ITP-ului in RO.

Si eu am ramas surprins cand m-am intalnit pentru prima oara acuma vreo 12 ani cu aceasta situatie cretina.

De fapt toata treaba probabil ca se reduce la cascaval: sa stie tara cu masina ca statul in fiecare an incaseaza X bani din ITP-uri. La un parc de sa zicem 10 milioane de masini si 50% care trebui sa faca ITP inseamna niste sute de milioane cifra de afaceri din care statul isi ia partea leului ....

Desi avand in vedere ca ITP-urile facute in alte tari sunt probabil neglijabile, UE nu a facut nimica.

Exact aceeasi treaba este si cu RCA-urile de nu te lasa cu numere din tara matale daca esti rezident fiscal inalta tara UE.

Suntem atata de departe de Statele Unite ale Europei ......

De fapt, cel putin asa vad eu treaba, UE a fost facuta pentru a crea avantaje economice - care sunt evidente - dar care se reflecta in usurarea activitatii firmelor si in profitabilitatea lor, mai putin in avanateje pentru cetateni - cum ar fi un amarat de ITP sau RCA.

Asta este, banul dicteaza regulile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 52 minute, Silver Arrow a spus:

Asta este expresia rateului care este UE la momentul actual. De zeci de ani de cand exista acesta ''uniune'' nu au putut face aceasta unificare banala: ITP valabil in UE indifernet de tara membra in care este facut. Si treaba nu are legatura cu luatul pe spaga al ITP-ului in RO.

Si eu am ramas surprins cand m-am intalnit pentru prima oara acuma vreo 12 ani cu aceasta situatie cretina.

De fapt toata treaba probabil ca se reduce la cascaval: sa stie tara cu masina ca statul in fiecare an incaseaza X bani din ITP-uri. La un parc de sa zicem 10 milioane de masini si 50% care trebui sa faca ITP inseamna niste sute de milioane cifra de afaceri din care statul isi ia partea leului ....

Desi avand in vedere ca ITP-urile facute in alte tari sunt probabil neglijabile, UE nu a facut nimica.

 

Daca ITP-ul s-ar putea face in orice tara UE, am avea infuzie masiva de vestici catre RO, BG sau alte state din Europa Centrala si de Est din cauza costurilor mai ieftine si standardelor tehnice mult mai "flexibile". 

Nu stiu daca s-ar echilibra balanta prin nr esticilor prezenti in vest, fiindca inclin sa cred ca majoritatea ar prefera sa le faca tot acasa, din cauza conditiilor deja mentionate. 

Cred, nu sunt un profesionist in domeniu, ca vesticilor le-a fost frica de faptul ca :

* ai alte parcuri auto de afaceri in tari puternic dezvoltate economic (DE, FR, BeNeLux) care fac ITP mai des, comparativ cu persoanele fizice. Venit previzibil si sigur, nu de dat altor state. Nu am cercetat statisticile, dar ar fi interesant de vazut marimea parcurilor auto de afaceri, respectiv civile din DE, FR, IT.

* in cazul nostru, orice piesa moto aftermarket este de 2 sau 3 ori mai scumpa cand trebuie sa vina la pachet cu certificat TUV (40 vs 100 Eu kit de ridicare Crosstourer in Germania), parbrize, tobe, samd. La fel ca pct de mai sus - de ce ai pierde banii astia?

cetatenii lor ar fi putut mentine in viata fel de fel de epave daca ar fi putut face ITP in Estul Europei. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, _Raul_ a spus:

 

Daca ITP-ul s-ar putea face in orice tara UE, am avea infuzie masiva de vestici catre RO, BG sau alte state din Europa Central si de Est din cauza costurilor mai ieftine si standardelor tehnice mult mai "flexibile". 

Nu stiu daca s-ar echilibra balanta prin nr esticilor prezenti in vest, fiindca inclin sa cred ca majoritatea ar prefera sa le faca tot acasa din cauza conditiilor deja mentionate. 

Cred, nu sunt un profesionist in domeniu, ca vesticilor le-a fost frica de faptul ca :

cetatenii lor ar fi putut mentine in viata fel de fel de epave daca ar fi putut face ITP in Estul Europei. 

* ai alte parcuri auto de afaceri in tari puternic dezvoltate economic (DE, FR, BeNeLux) care fac ITP mai des. Venit previzibil si sigur, nu de dat altor state. 

* orice piesa moto aftermarket este de 2 sau 3 ori mai scumpa cand trebuie sa vina la pachet cu certificat TUV (40 vs 100 Eu kit de ridicare Crosstourer in Germania), parbrize, tobe, samd. La fel ca pct de mai sus - de ce ai pierde banii astia?

Da, ai dreptate cu RO si BG, dar treaba asta cu recunosaterea ITP realizat in alta tara exista de dinainte de a intra RO si BG in uniune. De aceea spuneam ca nu tine neaparat de RO.

In Jermania este circa 85 € ITP ul la masina si vreo 75 €. In RO costa cam 20-25 €. Cine crezi ca bate drumul din DE pina in RO sau BG pentru o economie de 50-60 €? :moron:

Si chiar daca vine neamtu' cu o epava sa ii faca ITP pe spaga in RO, cand circula apoi cu ea prin DE si vede Polizei in computer ca are ITP Made in RO, iti dai seama ca va fi candidat garantat pentur o verificare TÜV care probabil se va incheia direct la REMAT DE 😂

Riscul daca vrei il vad in sens invers in care vor creste tarifele la ITP in RO si BG, ca deh sa aliniem preturile.🤦‍♂️

Legat de costuri, ia vezi marcajul de pe diverse componente auto, alea cu Exx bagat intr-un cerculet , ca sa vezi cati omologheaza componentele prin Luxembourg - cod E13, unde este mai ieftinache si mai ''flexibil'' cum spui.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 9 minute, Silver Arrow a spus:

In Jermania este circa 85 € ITP ul la masina si vreo 75 €. In RO costa cam 20-25 €. Cine crezi ca bate drumul din DE pina in RO sau BG pentru o economie de 50-60 €? :moron:

 

Aia cu parcuri auto de mii de camioane ce se plimba prin toata Europa by default. 

Cati km ai de la Viena la Bratislava sau de la Budapesta in Ro?

Era o parere, nu o axioma. Tu ai o parere, eu una, nu suntem nici unul experti. 

 

M-am lovit de problema anul asta, am digerat-o cateva ore, puie, skip, platforma.

Pentru ca aceeasi bani sau mai putini decat condus si risc infinit mai mic vs mers cu ea pe naspa prin Eu. 

Adica exact ce i-am recomandat si @op.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, _Raul_ a spus:

 

Aia cu parcuri auto de mii de camioane ce se plimba prin toata Europa by default. 

Cati km ai de la Viena la Bratislava sau de la Budapesta in Ro?

Era o parere, nu o axioma. Tu ai o parere, eu una, nu suntem nici unul experti. 

 

+1 Sigur se găsesc oameni inventivi de nou business care să pună în aplicare. Și mai rămân persoanele care dețin autovehicule ce nu ar trece ITP la ei în țară în mod normal.

Acum 2 ore, mucix a spus:

Cum zici tu...

Editat de Flower-Power
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...