Garcya Postat Septembrie 25, 2022 Share Postat Septembrie 25, 2022 (editat) Din tura de astăzi. 300 km in 7 ore. Doar drumuri secundare, au fost unele în care aveam probleme și dacă venea alta motocicleta, de mașină nu mai zic. Dar oricum nu am întâlnit nici o mașină pe traseul ales. Editat Septembrie 25, 2022 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 De unde cumparati consumabile pentru motocicleta asta, in special cei din Romania? In special placute de frana, filtre, ulei, camere, mai e ceva ce se consuma des? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Filtre si ulei originale honda am luat de pe un site de instrumente muzicale din cehia parca, preturi decente https://www.muziker.ro/honda-oil-filter-element-15410-kyj-902 https://www.muziker.ro/honda-4-stroke-motorcycle-engine-oil-sae-10w-30-ma-jaso-ma-1l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 (editat) eu am luat filtru de la un magazin de auto din tm. A fost sub 20 ron...parca ... ma rog ceva de genul asta. Editat Septembrie 26, 2022 de Mihaif2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K2022 Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Aveti vreo recomandare pentru o maneta de ambreiaj pentru 2 degete? Eventual si maneta de frana, dar in special cea de ambreiaj as dori sa o schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Acum 21 ore, AdrianB1 a spus: De unde cumparati consumabile pentru motocicleta asta, in special cei din Romania? In special placute de frana, filtre, ulei, camere, mai e ceva ce se consuma des? motorush.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 1 oră în urmă, K2022 a spus: Aveti vreo recomandare pentru o maneta de ambreiaj pentru 2 degete? Eventual si maneta de frana, dar in special cea de ambreiaj as dori sa o schimb Eu am luat astea https://www.aliexpress.com/item/1005004285639940.html Sunt foarte multumit si mai ales la faza cu ambreiajul, il pot trage cu 2 degete fara probleme. Chiar daca scrie ca-s pentru 250 se potrivesc si la 300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 (editat) Cam orice maneta merge cu 2 degete la motocicleta asta, are ambreiajul foarte usor. Eu am luat tot de pe Aliexpress alt model, similar cu cel al lui @Garcya dar cu reglajul diferit ca sistem (nu am gasit ca astea atunci cand am cautat) si sunt ok. Cred ca manetele au fost prima chestie schimbata. Acum 3 ore, Cavaleru a spus: motorush.ro Plin de reg flags: 1. nu au nici o adresa fizica la contact, desi apare una in pagina de GDPR. Stiu ca e magazin online, dar au pus "Locatia noastra" si un numar de telefon - pardon? 2. pretind ca ii doare la basca de legislatia romana. "Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate in ambalajul original. Nu sunt acceptate produse ce au ambalajul distrus, taiat, rupt." - legea spune pe dos, ambalajul nu conteaza la retururi, nici nu face parte din retur. Nu ca am returnat vreodata consumabile moto sau de orice fel, dar cand un magazin pune asta pe site e un semn sa cauti in alta parte. Editat Septembrie 27, 2022 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Acum 6 minute, AdrianB1 a spus: Cam orice maneta merge cu 2 degete la motocicleta asta, are ambreiajul foarte usor. Eu am luat tot de pe Aliexpress alt model, similar cu cel al lui @Garcya dar cu reglajul diferit ca sistem (nu am gasit ca astea atunci cand am cautat) si sunt ok. Cred ca manetele au fost prima chestie schimbata. Plin de reg flags: 1. nu au nici o adresa fizica 2. pretind ca ii doare la basca de legislatia romana. "Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate in ambalajul original. Nu sunt acceptate produse ce au ambalajul distrus, taiat, rupt." - legea spune pe dos, ambalajul nu conteaza la retururi, nici nu face parte din retur. Nu ca am returnat vreodata consumabile moto sau de orice fel, dar cand un magazin pune asta pe site e un semn sa cauti in alta parte. eu cu el colaborez de ani de zile si nu am avut probleme, iar cand au fost s-au rezolvat. Nu au adresa fizica pentru ca nu au magazin fizic iar totul se trimite prin curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K2022 Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 3 hours ago, Garcya said: Eu am luat astea https://www.aliexpress.com/item/1005004285639940.html Sunt foarte multumit si mai ales la faza cu ambreiajul, il pot trage cu 2 degete fara probleme. Chiar daca scrie ca-s pentru 250 se potrivesc si la 300. Multumesc. Le comand si eu acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 14, 2022 Share Postat Octombrie 14, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 (editat) Cei de la Acerbis au scos un rezervor de plastic pt Honda CRF 300 L de 14 litri. Pretul am citit pe undeva ca ar fi pe la vreo 200-250€, dar nu sunt foarte sigur. https://www.acerbis.com/en/motorsport/plastics/fuel-tanks/oversized-fuel-tanks-/honda/0025114 Pe Advrider este o postare a unui nenea din State care si-a facut tot felul de modificari la L. A postat si schimbarea pas cu pas a rezervorului original cu cel de la Acerbis. E interesant de citit. https://www.advrider.com/f/threads/preppa-pig-let-honda-crf300l-adventure-lite-build-x2.1552345/page-12#post-46896731 Cu rezervorul āsta se pare ca se mareste brusc raza de actiune la niste oameni. Editat Ianuarie 21, 2023 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 Nu e scump rezervorul, fata de alte brizbriz-uri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 Saptamana asta am facut o revizie generala la motorul meu si la motorul lui fiica-mea. Am dat jos bascula spate si link-urile de la suspensie si am gresat toti rulmentii. Recomand sa dati jos bascula , fiindca rulmentii de la axul care trece prin cadru sunt uscati din fabrica cred. La ambele motoare era asa, deci probabil ca nu vin unsi. Motoarele astea cam vad balti si noroaie si zona e predispusa sa rugineasca. Am desfacut si rulmentii de la jug de la ghidon, dar acolo era la ambele vaselina. Am vazut info pe Advrider ca unii in State au gasit si rulmentii de jug uscati. Ar fi bine de verificat. La motorul lui fiica-mea am verificat si filtrul de aer si am gasit acolo cam jumatate din Sahara. Si asta doar la 7000 km. Cartea zice sa schimbam filtrul la vreo 20000 km. N-as sta atit. Al meu a fost schimbat recent. Am facut o "inginerie" si am montat un prefiltru din burete in fata filtrului original si l-am dat cu spray de filtru ca la motorul meu de enduro. Sper sa ajute. Chestia e recomandabila mai ales la mersul in grup, pt cei care sunt in spate, fiindca sunt cei mai mari colectionari de praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 imi vine greu sa cred ca honda nu are o recomandare legata de utilizarea in offroad vis a vis de uleiul de motor si filtru de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 (editat) Acum 7 minute, Cavaleru a spus: imi vine greu sa cred ca honda nu are o recomandare legata de utilizarea in offroad vis a vis de uleiul de motor si filtru de aer Zice ca la utilizare in off sa verifici si schimbi mai des. Asta am si facut Editat Ianuarie 21, 2023 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 deci este o recomandare, ca tu ai nuatat altfel in postarea initiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 Acum 1 oră, Cavaleru a spus: deci este o recomandare, ca tu ai nuatat altfel in postarea initiala. Probabil m-am exprimat eu gresit sau nu am transmis ce trebuie. Ideea e ca in conformitate cu planul de mentenanta din cartea tehnica, uleiul se schimba la 12000 km iar filtrul pe la 20000 km. Este un asterisc care zice in nota de subsol ca la utilizare repetata in mediu umed sau cu praf schimburile ar trebui facute mai des. Dar nu precizeaza cit de des. Nu se spune rxplicit un interval minim sau maxim de kilometri. Eu, oricum fac schimbul de ulei si filtru ulei la 5000 si cel de aer la 10000. Cind am schimbat ultima oara la motorul meu, filtrul de aer era acceptabil. Dar in general eu sunt cel care merge primul cind merg cu cineva. Cum fiica-mea vine dupa mine, praful pe care il ridic eu se duce in filtrul de la motorul ei. De aia si filtrul ala era durere de murdar. In concluzie, cu sau fara recomandarile fabricii, e foarte sanatos sa se faca o verificare la chestiile astea cit mai des. Iar in ce priveste rulmentii de la bascula, e chiar recomandata revizia acolo, cu toate ca in cartea tehnica nici nu se mentioneaza asa ceva. Cam asta am vrut sa spun in postarea initiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 eu as injumatati in cel mai bun caz intervalele de service in conditiile in care faci mult off si odata cu schimbul de ulei, cum ai mentionat la 5000km faci si o inspectie a filtrului de aer si eventual il suflii si tragi cu aspiratoru ce gasesti in carcasa. de curiozitate ce cost are filtru de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 Acum 7 minute, Cavaleru a spus: de curiozitate ce cost are filtru de aer? Daca bine imi aduc aminte, era aproape 200 de lei. Nu am gasit after-market si am luat OEM. Mi s-a parut usor supaevaluat ca pret. Daca prefiltrul care l-am facut functioneaza, atunci clar se prelungeste mult viata filtrului de hartie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 29, 2023 Share Postat Ianuarie 29, 2023 Bazat pe ce zic australienii din clip , pot sa confirm ca facind citeva modificari m-am apropiat de un unicorn. Nu am investit la fel de mult ca ei , dar nici nu am simtit lipsa. Am montat un shock Hyperpro la suspensia spate si am montat inaltatoare de ghidon de 30 mm pe care mi le-am facut singur. Si m-am bucurat 18000 km pina acum de motorul asta. Intr-un an si jumatate. Am mai facut in iarna asta o modificare la suspensia fata: ulei 15W fata de 10W original. Pare ca e mai bine fata de original dar trebuie sa mai testez. All in all , pot sa zic ca pina acum e spectacol motorul asta. Consum mic, motor fiabil, nu conteaza daca e noroi sau uscat, daca e drum sau nu. Am pus si cauciucuri potrivite pentru scopul asta: spate Mitas C02, fata Mitas Teraforce. Mi s-a largit orizontul de calatorie imens. In sfirsit pot sa fac ce mi-am dorit tot timpul: DESCOPERY. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 30, 2023 Share Postat Ianuarie 30, 2023 (editat) Acum 20 ore, textoru a spus: Bazat pe ce zic australienii din clip , pot sa confirm ca facind citeva modificari m-am apropiat de un unicorn. Nu am investit la fel de mult ca ei , dar nici nu am simtit lipsa. Am montat un shock Hyperpro la suspensia spate si am montat inaltatoare de ghidon de 30 mm pe care mi le-am facut singur. Si m-am bucurat 18000 km pina acum de motorul asta. Intr-un an si jumatate. Am mai facut in iarna asta o modificare la suspensia fata: ulei 15W fata de 10W original. Pare ca e mai bine fata de original dar trebuie sa mai testez. All in all , pot sa zic ca pina acum e spectacol motorul asta. Consum mic, motor fiabil, nu conteaza daca e noroi sau uscat, daca e drum sau nu. Am pus si cauciucuri potrivite pentru scopul asta: spate Mitas C02, fata Mitas Teraforce. Mi s-a largit orizontul de calatorie imens. In sfirsit pot sa fac ce mi-am dorit tot timpul: DESCOPERY. Pe care il ai, cel de 250 sau noul 300 ? adica nu este nou dar, na Editat Ianuarie 30, 2023 de DIU 46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 31, 2023 Share Postat Ianuarie 31, 2023 Acum 10 ore, DIU 46 a spus: Pe care il ai, cel de 250 sau noul 300 ? adica nu este nou dar, na 300 Rally Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 31, 2023 Share Postat Ianuarie 31, 2023 Acum 12 ore, textoru a spus: 300 Rally Ai ideee daca exista vreo diferenta, intre 250 si 300 ? pe hirtie le stiu, insa ca ciclistica zic, pt. ca la 300 cadru este modificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 31, 2023 Share Postat Ianuarie 31, 2023 Acum 2 ore, DIU 46 a spus: Ai ideee daca exista vreo diferenta, intre 250 si 300 ? pe hirtie le stiu, insa ca ciclistica zic, pt. ca la 300 cadru este modificat. Nu m-am dat cu 250, nici nu am vazut de aproape, asa ca nu te pot ajuta. Diferentele le stiu si eu de pe hartie. O schimbare majora insa la 300 e cutia de viteze in 6 trepte. Treapta a 6-a face toti banii. Poti merge lejer la 110-120 km/h fara sa scoti pistonul prin chiulasa de la cit e de turat motorul. Turatia e cam pe la 6500-7000 rpm. La 250 care e in 5 trepte am inteles ca ajungi la turatia asta pe la vreo 80 km/h. In rest nu cred ca e o diferenta majora la ciclistica intre ele, care chiar sa o percepem noi motoristii amatori, chiar daca au cadrul un pic diferit. De fapt doar cadrul spate, care la 300 e in sistem sudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.