MateiBV Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 Salutare, dupa multi ani de MTB , am decis sa trec la faza urmatoare si m-am apucat de scoala moto. Cand termin, mi-as dori ceva cu care sa pot merge la munca (cca 18 km dus-intors), dar cu care sa pot merge si pe un forestier. As prefera ceva nou, cu ABS, si ma bate gandul la Sym NH-T 200. Am vazut review-uri, pare OK, dar m-ar interesa daca cineva chiar are asa ceva sa-mi dea un feedback mai consistent. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiBV Postat Iunie 18, 2021 Autor Share Postat Iunie 18, 2021 Da, este dealer. La partea cu dimensiunea o sa vad, probabil ajung la Bucuresti luna viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 1 hour ago, MateiBV said: Cand termin, mi-as dori ceva cu care sa pot merge la munca (cca 18 km dus-intors) E bună pentru asa ceva, dar sa nu te astepti la viteze mari sau haiducii pe sosea. 1 hour ago, MateiBV said: cu care sa pot merge si pe un forestier. Si pentru asta este buna, cu conditia sa nu o bagi in noroaie pana la butuc. 1 hour ago, MateiBV said: In primul rand trebuie sa vezi daca o poti inmatricula. Motocicletele astea aveau norma euro 4, daca nu ma insel, ceea ce inseamna ca nu o mai poti inmatricula de noua in tarile UE dupa 1 ianuarie 2021. Daca te duci la ride test vezi ce norma euro are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 Acum 12 minute, The Flying Dutchman a spus: In primul rand trebuie sa vezi daca o poti inmatricula. Motocicletele astea aveau norma euro 4, daca nu ma insel, ceea ce inseamna ca nu o mai poti inmatricula de noua in tarile UE dupa 1 ianuarie 2021. Daca te duci la ride test vezi ce norma euro are. Au inceput sa faca update la ele. Au scos scuterele E5 asa ca probabil vor scoate si motoretele E5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiBV Postat Iunie 18, 2021 Autor Share Postat Iunie 18, 2021 Multumesc frumos @The Flying Dutchman si @lacroyx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 Nu am asa ceva, desi ma uitam dupa acest model atunci cand cautam o motoreta pentru nevasta-mea. Pentru naveta acasa-munca poti fi sigur ca e potrivita motocicleta, totusi pentru partea de aventura poate e cazul sa te gandesti putin. Adica tu stii ce fel de ture ai in plan sa faci (in afara asfaltului) caz in care sa nu cumva sa ajungi la limitarile motocicletei destul de repede. Singurul lucru la care ma gandesc ar fi pe parte de suspensii care cel mai probabil sunt moi, combinat cu o cursa destul de scurta, (140mm) sa te faca sa ajungi destul de usor la capat de cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiBV Postat Iunie 18, 2021 Autor Share Postat Iunie 18, 2021 Multumesc @danutu_m, nu intentionez sa fac ture lungi cu ea si nimic complicat. Doar ocazional un forestier prin padure, pentru chestii mai lungi si mai serioase raman momentan la conserva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 (editat) Acum 31 minute, MateiBV a spus: Multumesc @danutu_m, nu intentionez sa fac ture lungi cu ea si nimic complicat. Doar ocazional un forestier prin padure, pentru chestii mai lungi si mai serioase raman momentan la conserva Pentru inceput sunt foarte bune din toate punctele de vedere si mai ales la bani. Parerea mea e sa ai 2 modele in vizor: SYM-ul nou nout si inca una mai sus ca reputatie dar la ocazie ceva (nu zic sh, zic ocazie gen si-a cumparat omul, a vazut ca nu e ce trebuie si o da sa scape de ea). Daca in timpul alocat de tine achizitiei de motoreta nu apare nici o ocazie atunci fara griji o iei pe asta noua, avand in vedere ca totusi SYM e brand ok nu vreo chinezarie no name. Si eu dupa ce ma intorc din vacanta pentru Bucuresti as vrea sa imi iau un SYM, dar scuter nu motor. Am mai inchiriat prin Grecia SYM-uri de 250 si sunt foarte in regula si nu mult mai prejos decat concurenta de la Kymco sau chiar de la Japonezi sau Stalieni Editat Iunie 18, 2021 de lacroyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 @lacroyx, o dăm în off topic. Experiența mea pe scutere e aproape de zero, dar am auzit că la SYM mentenanța este la intervale mici. Cred că @ianachim și @caracterincompatibilau postat despre asta și au ceva experiență în domeniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 Acum 27 minute, Kagemusha a spus: @lacroyx, o dăm în off topic. Experiența mea pe scutere e aproape de zero, dar am auzit că la SYM mentenanța este la intervale mici. Cred că @ianachim și @caracterincompatibilau postat despre asta și au ceva experiență în domeniu. jet14 200 la 2500 cruisym 300 la 5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiBV Postat Iunie 18, 2021 Autor Share Postat Iunie 18, 2021 La NH-T vad ca 3000 e intervalul de service (cel putin schimbul de ulei), nu stiu daca e mult sau putin comparativ cu alte marci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 37 minutes ago, ianachim said: 3 minutes ago, MateiBV said: La NH-T vad ca 3000 e intervalul de service (cel putin schimbul de ulei), nu stiu daca e mult sau putin comparativ cu alte marci. Puțin, dar nu e un capăt de țară, oricum la motocicleta aia, dacă o cumperi, e mult mai simplu de schimbat uleiul și filtrul decât la scuter. O s-o faci singur cu dotări minime, un stander sau ceva improvizat și o cratiță veche să colectezi uleiul, dacă nu ai ceva dedicat. Evident, cu condiția să ai unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 Hello, La Sym 125 Symphony, cam asa stau lucrurile: - revizia 1 la 500 km - revizia 2 la 2500 km - revizia 3 la 5000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiBV Postat Iunie 18, 2021 Autor Share Postat Iunie 18, 2021 Acum 30 minute, Kagemusha a spus: Puțin, dar nu e un capăt de țară, oricum la motocicleta aia, dacă o cumperi, e mult mai simplu de schimbat uleiul și filtrul decât la scuter. O s-o faci singur cu dotări minime, un stander sau ceva improvizat și o cratiță veche să colectezi uleiul, dacă nu ai ceva dedicat. Evident, cu condiția să ai unde. As avea unde, dar macar cat e in garantie parca as merge la reprezentanta. Dupa aia pot sa ma apuc de surubarit in curte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 Pentru o motocicletă de stradă intervalele alea de 2-3000 km sunt de-a dreptul ridicole. Nu știu dacă reflectă politica fabricantului sau foamea dealerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.