Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

 

dupa multi ani de MTB , am decis sa trec la faza urmatoare si m-am apucat de scoala moto. Cand termin, mi-as dori ceva cu care sa pot merge la munca (cca 18 km dus-intors), dar cu care sa pot merge si pe un forestier.

 

As prefera ceva nou, cu ABS, si ma bate gandul la Sym NH-T 200. Am vazut review-uri, pare OK, dar m-ar interesa daca cineva chiar are asa ceva sa-mi dea un feedback mai consistent.

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, MateiBV said:

Cand termin, mi-as dori ceva cu care sa pot merge la munca (cca 18 km dus-intors)

E bună pentru asa ceva, dar sa nu te astepti la viteze mari sau haiducii pe sosea.

 

1 hour ago, MateiBV said:

cu care sa pot merge si pe un forestier.

Si pentru asta este buna, cu conditia sa nu o bagi in noroaie pana la butuc.

 

1 hour ago, MateiBV said:

 

In primul rand trebuie sa vezi daca o poti inmatricula. Motocicletele astea aveau norma euro 4, daca nu ma insel, ceea ce inseamna ca nu o mai poti inmatricula de noua in tarile UE dupa 1 ianuarie 2021. Daca te duci la ride test vezi ce norma euro are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, The Flying Dutchman a spus:

In primul rand trebuie sa vezi daca o poti inmatricula. Motocicletele astea aveau norma euro 4, daca nu ma insel, ceea ce inseamna ca nu o mai poti inmatricula de noua in tarile UE dupa 1 ianuarie 2021. Daca te duci la ride test vezi ce norma euro are.

Au inceput sa faca update la ele. Au scos scuterele E5 asa ca probabil vor scoate si motoretele E5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am asa ceva, desi ma uitam dupa acest model atunci cand cautam o motoreta pentru nevasta-mea. Pentru naveta acasa-munca poti fi sigur ca e potrivita motocicleta, totusi pentru partea de aventura poate e cazul sa te gandesti putin. Adica tu stii ce fel de ture ai in plan sa faci (in afara asfaltului) caz in care sa nu cumva sa ajungi la limitarile motocicletei destul de repede. Singurul lucru la care ma gandesc ar fi pe parte de suspensii care cel mai probabil sunt moi, combinat cu o cursa destul de scurta, (140mm) sa te faca sa ajungi destul de usor la capat de cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, MateiBV a spus:

Multumesc @danutu_m, nu intentionez sa fac ture lungi cu ea si nimic complicat. Doar ocazional un forestier prin padure, pentru chestii mai lungi si mai serioase raman momentan la conserva :)

Pentru inceput sunt foarte bune din toate punctele de vedere si mai ales la bani. Parerea mea e sa ai 2 modele in vizor: SYM-ul nou nout si inca una mai sus ca reputatie dar la ocazie ceva (nu zic sh, zic ocazie gen si-a cumparat omul, a vazut ca nu e ce trebuie si o da sa scape de ea). Daca in timpul alocat de tine achizitiei de motoreta nu apare nici o ocazie atunci fara griji o iei pe asta noua, avand in vedere ca totusi SYM e brand ok nu vreo chinezarie no name.

Si eu dupa ce ma intorc din vacanta pentru Bucuresti as vrea sa imi iau un SYM, dar scuter nu motor. Am mai inchiriat prin Grecia SYM-uri de 250 si sunt foarte in regula si nu mult mai prejos decat concurenta de la Kymco sau chiar de la Japonezi sau Stalieni

Editat de lacroyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lacroyx, o dăm în off topic. Experiența mea pe scutere e aproape de zero, dar am auzit că la SYM mentenanța este la intervale mici. Cred că @ianachim și @caracterincompatibilau postat despre asta și au ceva experiență în domeniu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Kagemusha a spus:

@lacroyx, o dăm în off topic. Experiența mea pe scutere e aproape de zero, dar am auzit că la SYM mentenanța este la intervale mici. Cred că @ianachim și @caracterincompatibilau postat despre asta și au ceva experiență în domeniu. 

jet14 200 la 2500

cruisym 300 la 5000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

37 minutes ago, ianachim said:

 

👍

 

3 minutes ago, MateiBV said:

La NH-T vad ca 3000 e intervalul de service (cel putin schimbul de ulei), nu stiu daca e mult sau putin comparativ cu alte marci.

Puțin, dar nu e un capăt de țară, oricum la motocicleta aia, dacă o cumperi, e mult mai simplu de schimbat uleiul și filtrul decât la scuter. O s-o faci singur cu dotări minime, un stander sau ceva improvizat și o cratiță veche să colectezi uleiul, dacă nu ai ceva dedicat. Evident, cu condiția să ai unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Kagemusha a spus:

👍

 

Puțin, dar nu e un capăt de țară, oricum la motocicleta aia, dacă o cumperi, e mult mai simplu de schimbat uleiul și filtrul decât la scuter. O s-o faci singur cu dotări minime, un stander sau ceva improvizat și o cratiță veche să colectezi uleiul, dacă nu ai ceva dedicat. Evident, cu condiția să ai unde.

As avea unde, dar macar cat e in garantie parca as merge la reprezentanta. Dupa aia pot sa ma apuc de surubarit in curte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru o motocicletă de stradă intervalele alea de 2-3000 km sunt de-a dreptul ridicole. Nu știu dacă reflectă politica fabricantului sau foamea dealerului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...