LionEl Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Acum 13 ore, Lucian_M a spus: Am vizitat/tranzitat de câteva ori Serbia, dpdv al traficului e chiar ok. Strict părerea mea. Bosnia îmi place foarte mult, dar numărul 1 tot Muntenegru rămâne: munte, mare, cazări ok, preturi bune cam la orice, plăți în euro cu card sau cash, lume amabilă, drumuri ok. Fac o vizită iar în 2022, că anul ăsta n-o mai fost când. Faza nasoală e că iaaaar trebuie să tranzitez sudul țării... Ieși pe la Giurgiu - Ruse și o iei prin Bulgaria. Cred că e mai bine decât să o lungești pe la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 10, 2021 Autor Share Postat August 10, 2021 Da, e o variantă de luat în calcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divi13 Postat August 11, 2021 Share Postat August 11, 2021 Nu mai circulati pe acostament.. 100% vina mobristului..viteza + incercare de depasire pe acostament..restul e cancan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat August 11, 2021 Share Postat August 11, 2021 Acum 16 minute, Starcream a spus: pe E85 toata lumea crede ca aia e banda cu norma intreaga Pai d-aia e si carnagiu pe E85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 11, 2021 Share Postat August 11, 2021 Acum 3 ore, divi13 a spus: Nu mai circulati pe acostament.. 100% vina mobristului..viteza + incercare de depasire evitare pe acostament..restul e cancan Pai nefericitul motociclist a incercat sa evite prin dreapta. Decizie nefericita, avand in vedere ca tuta de la volan a avut ea ceva in cap, in sensul in care s-a gandit sa ii faca loc daca tot a taiat linia continua. Doar ca lucrarea a iesit fix pe dos .... Sper ca atunci cand spui ''100% vina mobristului'' te referi la faptul ca putea face sa nu ajunga in situatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divi13 Postat August 11, 2021 Share Postat August 11, 2021 exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 11, 2021 Autor Share Postat August 11, 2021 La noi în județ se circulă pe banda pentru biciclete, iar voi încercați să-i convingeți pe unii că acostamentul ăla de aproape 2 metri nu e bandă? He-he, nicio șansă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 Nu stiu ce sa zic daca a vrut sa depaseasca pe dreapta ca totusi avea spatiu berechet, parca s-a dus direct in coltul masinii. Oricum drumul ala e haiduceala daca te tii cat de cat in limitele de viteza te calaresc disperatii pe toate partile parca e concurs de prostie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 12, 2021 Autor Share Postat August 12, 2021 Confirm, se circulă tare, că e mai mult în linie dreaptă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Uitindu-ma atent la filmarea cu accidentul,mi se pare ca a fost asa: -moto avea viteza,ceea ce ii permitea doar varianta ocolirii masinii -acest lucru nu a reusit deoarece masina a intrat mult in dreapta,pe banda-trotuar auxiliara PENTRU CA din fata venea in depasire cea de-a doua masina de pe sens contrar,cea cu luminile de ceata aprinse aceasta masina s-a repliat in extremis,derapind spre acostament,poate chiar atingind resturile moto,si evident nu a oprit ; eu personal consider deci ca e culpa comuna intre cei trei conducatori,unul depasind in zona interzisa,unul trecind linia si moto cu viteza,ce a ramas fara picior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 De prioritate nu mai zicem nimic, văd că ai srabilit toate vinovățiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 (editat) scuze,asta era evidenta mi s-a parut important sa semnalez aspectul cu depasirea,presupun neobservat pina acum Editat August 17, 2021 de mihai c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 18, 2021 Share Postat August 18, 2021 Acum 13 ore, mihai c a spus: Uitindu-ma atent la filmarea cu accidentul,mi se pare ca a fost asa: -moto avea viteza,ceea ce ii permitea doar varianta ocolirii masinii -acest lucru nu a reusit deoarece masina a intrat mult in dreapta,pe banda-trotuar auxiliara PENTRU CA din fata venea in depasire cea de-a doua masina de pe sens contrar,cea cu luminile de ceata aprinse aceasta masina s-a repliat in extremis,derapind spre acostament,poate chiar atingind resturile moto,si evident nu a oprit ; eu personal consider deci ca e culpa comuna intre cei trei conducatori,unul depasind in zona interzisa,unul trecind linia si moto cu viteza,ce a ramas fara picior Eu sunt curios cum ai stabilit ca moto avea viteza ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 18, 2021 Share Postat August 18, 2021 Daca este sa ne dam cocosi din fata tastaturii, este foarte probabil ca accidentul sa fi putut fi evitat prin cateva masuri destul de simple: 1 - benzinarie? Ochii cat ceapa , redus viteza, tara e plina de bizoni 2 - a iesit tuta peste linia continua. Reduc viteza sau franez si evit masina PRIN STANGA, asa cum se face 3 - sunt atent la toti participantii de pe drum., nu doar la cei din proximitate. Adica incerc sa evaluez ce se intampla cu toate vehiculeel aflate pe o raza de 100-200 m. Adica sa stai in alerta. Din pacate omul nu a franat, nu a redus viteza ci s-a dus chitit sa depaseasca/ocoleasca/evite prin dreapta. Si nici macar nu a facut-o pana la capat. Tamponare s-a facut la delimitare dintre banda de circulatie si banda de urgenta. Ca orice accident s-a petrecut din multe cauze: soferita care a iesit cum nu trebuie din benzinarie, motociclistul care mergea prea repede (nu neaparat ilegal) pentru acea zona, si cateva decizii gresite ale motociclistului. @mihai c motocicleta avea timp si spatiu sa reduca viteza ca sa limiteze efectele unei tamponari, sau chiar sa o evite. Oricum asta se vede cand nu esti acolo, calare pe moto. Viteza ponderata, mai ales pe drumul ala de rahan numit E85, este ceva care te poate ajuta. Evident ca nici asta nu este o garantie ca scapi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat August 18, 2021 Share Postat August 18, 2021 7 hours ago, einstein1984 said: asta care filma o fi avut viteza legala sau peste deci moto avea cam 150,ceea ce inseamna distanta maare de franare.. iar cel ce a depasit de pe contrasens,nu avea voie sa depaseasca acolo,chiar daca celalalt i-a facut loc;femeia s-a speriat vazind ca vin doua masini simultan si la calculele cu zecimale s-a adaugat ginionul cu copacul,altfel era mai nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbat Postat August 20, 2021 Share Postat August 20, 2021 Ce a incurcat foarte mult lucrurile au fost cele 2 masini din sens opus care veneau aproape paralel. Femeia totusi s-a uitat in oglinda, a vazut ca vine moto si a gandit c-o poate depasi prin stanga, asta a fost convingerea ei in acel moment. Cel cu moto sigur s-ar fi dus prin stanga daca nu veneau cei 2 din sens opus exact in locul unde el trebuia sa depaseasca. Avand viteza cam mare, fiind foarte increzator in manevra care urmeaza s-o faca, neacordarea de prioritate a masinii, depasirea pe linie continua, nesansa ca acele 2 masini sa fie exact in acel moment si acel loc au dus la acest accident. Este un cumul de factori si fiecare din ei au constribui la acest accident. Interesant este de ce a iesit tipa din benzinarie in halul ala este iarasi foarte interesant. Pe de o parte soferii din Romania, cu preponderenta cei din provincie, nu au notiunea unei motociclete si aici pe de o parte nu e vina lor, fenomenul moto fiind practic inexistent in comunitatea lor ori in specificul vietii lor. Majoritatea soferilor nu stiu sa se raporteze la un motociclist partener de trafic cu el, nu sunt familiarizati cu asa ceva. Uitati-va la cei din Bucuresti unde mai sunt ceva motociclete/scutere (raportandu-ne la aproape 3 mil de oameni sunt ridicol de putine moto/scutere dar asta e alta discutie - sunt extrem de putini oameni in Bucuresti/Romania posesori de moto/scuter care sa isi foloseasca masinaria din perspectiva utilitatii ca alternativa la masina) si care habar nu au cum sunt incadrati pe o banda de circulatie, stau si la 2 m de bordura si asta ca HABAR N-AU ce e aia o motocicleta, la ce foloseste si ca ala e un partener egal cu el in trafic. Suntem putini rau si unii ne mai fac si de ras prin comportamentul lor in trafic. cum dracu sa nu fim ignorati sau urati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 20, 2021 Autor Share Postat August 20, 2021 Șerif, nu ai scuză pentru neacordarea priorității! Mai ales pe un drum intens circulat- nu te apuci de făcut scheme din astea, că iese urât. Și chiar a ieșit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 20, 2021 Share Postat August 20, 2021 Acum 5 minute, barbat a spus: de ce a iesit tipa din benzinarie in halul ala este iarasi foarte interesant. Pe de o parte soferii din Romania (..) nu au nici o treabă cu legi, norme, reglementări. Pt că li se fâlfâie, iar coerciția e aproape inexistentă. Atunci când faci din astea zilnic iar șansele să fii prins și sancționat sunt aproape 0 devine obișnuință. Fixed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 20, 2021 Autor Share Postat August 20, 2021 Acum 3 minute, einstein1984 a spus: Absolut, ceilalti soferi trebuie sa repsecte regulile de circulatie la sange ca motocilistii sa poata depasi limlita de viteza in siguranta! Prioritatea e mai presus de orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpm Postat August 20, 2021 Share Postat August 20, 2021 Just now, Lucian_M said: Prioritatea e mai presus de orice. Corect, dar e putin relevanta si viteza as zice. Daca iesi de pe o straduta, faci o depasire, schimbi banda etc. te asiguri si vezi pe cineva in spate la 1km. Vezi ca toata lumea merge cu 50-60-80 kmph si inseamna ca dureaza ceva pana ajunge, astfel ai timp sa te bagi. Daca in schimb Gigel are pe acea portiune de drum 200kmph se schimba lucrurile si ajunge mult mai repede decat ar fi normal si legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 20, 2021 Autor Share Postat August 20, 2021 Azi era să mă rupă un beamveu' care s-au hotărât să întoarcă pe unde l-a tăiat capul. Nici 10 minute n-au trecut de atunci. Frane, atenție și claxon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.