m72story Posted October 24, 2021 Author Share Posted October 24, 2021 Acum 5 ore, V-FOUR a spus: montat în service autorizat RAR Pardon... Service autorizat de lucrari structuristice si agreat de producator. Asadar fin ceea ce cunosc erau doar unii agreati sa umble la structura....VIP-uri care au obtinut brevetul ca tata-su era de pe la comisia din parlament. La treaba cu acceptul producatorului...sah mat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 Înseamnă că eu am fost foarte norocos, am făcut programare la RAR, mi-au cerut o dovada ca o fost montat atasul in service autorizat RAR pe care am adus-o în aceeași zi mai târziu, a doua zi am ridicat CIV cu atasul trecut, peste 2sapt mi-a venit noul talon PS: Am rezolvat totul singur, fără a avea PCR (pile, cunoștințe, relații), desi m-au luat cam tare la început, atasul fiind de cooperativa nu avea serie, i-am "convins" foarte ușor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobiletron Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 In momentul de fata sunt doua cazuri in care pot fi omologate (nu adaptate) atase pe motociclete care au fost prevazute din fabrica cu prinderi de atas: 1. Atas montat intr-un service autorizat RAR sa monteze atase, singurul service autorizat in acest sens se afla la Cluj. 2. Se face un memoriu la RAR Grivita in care se explica faptul ca motocicleta a fost prevazuta din fabrica cu atas si ca pe motocicleta se monteaza un atas destinat tipului de motocicleta in cauza iar daca RAR Grivita isi da acordul poti omologa atasul fara sa mai apelezi la service-ul de la Cluj si platesti doar 480 lei la RAR care reprezinta omologarea atasului. Aceasta situatie este teoretic valabila la nivel national dar probabil ca la unele reprezentante RAR din tara nu se aplica. Pe Bucuresti si Ilfov se aplica regulile de mai sus si mi-au fost comunicate direct de inginerul Dinicutu cand am fost la RAR intr-o astfel de problema acum cateva luni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted November 16, 2021 Share Posted November 16, 2021 On 10/24/2021 at 9:00 PM, mobiletron said: In momentul de fata sunt doua cazuri in care pot fi omologate (nu adaptate) atase pe motociclete ... Hehe ... deci dacă ai ataşa la motocicletă un sissy-bar sau ape-hanger acesta nu poate fi "home-made" sub steag tricolor decât cu mijlocul alb https://mbfb.forumactif.com/t574-sissy-bar-type-harley-home-made Chestiune de omologare la şuruburi şi suduri (fără suduri pe cadru, evident). Singura dilemă rămâne dacă nu cumva ataşul se şi înmatriculează cu număr separat, ca omolog (omologat) cu remorca pe o singură axă. Situaţie în care şi ape-hanger-ul poate fi omolog (omologat) cu pantograful de la tramvai, etc. Poate mai greu cu omologarea ISCIR a cricului. Mă refer la cărămidă: Nah' ... cărămida din poză este o componentă esenţială în prelungirea unei instalaţii de ridicat. Nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m72story Posted November 17, 2021 Author Share Posted November 17, 2021 Acum 9 ore, patrick1 a spus: Hehe ... deci dacă ai ataşa la motocicletă un sissy-bar sau ape-hanger acesta nu poate fi "home-made" sub steag tricolor decât cu mijlocul alb https://mbfb.forumactif.com/t574-sissy-bar-type-harley-home-made Chestiune de omologare la şuruburi şi suduri (fără suduri pe cadru, evident). Singura dilemă rămâne dacă nu cumva ataşul se şi înmatriculează cu număr separat, ca omolog (omologat) cu remorca pe o singură axă. Situaţie în care şi ape-hanger-ul poate fi omolog (omologat) cu pantograful de la tramvai, etc. Poate mai greu cu omologarea ISCIR a cricului. Mă refer la cărămidă: Nah' ... cărămida din poză este o componentă esenţială în prelungirea unei instalaţii de ridicat. Nu? Cărămida în cauză nu a fost desenată si proiectată în acest scop. Forța exercitată punctual asupra sa va crea o suprață de așezare nesigură având consecințe grave asupra utilizatorului și trecătorilor. Conform celor menționate mai sus în urma expertizei, respngem cererea solicitantului ca fiind neconformă cu standardele UE în vigoare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted November 17, 2021 Share Posted November 17, 2021 2 minutes ago, m72story said: Cărămida în cauză nu a fost desenată si proiectată în acest scop. Forța exercitată punctual asupra sa va crea o suprață de așezare nesigură având consecințe grave asupra utilizatorului și trecătorilor. Conform celor menționate mai sus în urma expertizei, respngem cererea solicitantului ca fiind neconformă cu standardele UE în vigoare. Da! Dar în situaţia omologării prin echivalare funcţională între acea cărămidă şi un eventual ataş, omologat şi autorizat RAR ISCIR, este înlăturată suprafaţa de aşezare nesigură oferită de acea cărămidă (din poză) cu eliminare de posibile consecinţe grave asupra utilizatorului şi /sau trecătorilor şi reducerea notabilă a pericolului social prezentat prin lipsa desenării şi proiectării autorizate şi abilitate la cărămidă. Vă rugăm să admiteţi prin asimilare cu celeritate şi faptul că atâta ne mai duce mintea. Cu stimă, ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m72story Posted August 17, 2022 Author Share Posted August 17, 2022 Cateva cadre cu singurul Simson prezent la intalnirea de motociclete comuniste organizata de Pera. Mai este o intalnire care aduna zeci( de Nipre si Urale). La Vama Buzaunui a mai fost prezent un IJ 56, din pacate nu am apucat sa il imortalizez, cat si un ES. Deci ce calitate au aceste boxere anii 90 si ce defecte au Jawele, Cz-urile, Mz-urile, Simson-urile ? Incep sa cred ca au totusi o mare calitate, nu le vrea nineni si d-aia raman pe aici. Caci sa nu imi spuna mie careva ca neamtul pune pret pe un Nipran cat pune pe un AWO S cel putin , caci daca ar pune ar scrie export pe ele. Si da, au mai fost doua Hoinare nefunctionale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florinelu07 Posted August 17, 2022 Share Posted August 17, 2022 Acum 15 minute, m72story a spus: ... Si da, au mai fost doua Hoinare nefunctionale. eu nu am curaj sa plec mai departe de 3 kilometri de casa cu Mobra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m72story Posted August 17, 2022 Author Share Posted August 17, 2022 Acum 14 minute, florinelu07 a spus: eu nu am curaj sa plec mai departe de 3 kilometri de casa cu Mobra. Multumim pentru sinceritate! Exista asadar frica de intuneric, frica de inec, frca de inaltime, frica de Mobra, sau Mobrafobia. Poate fi combatuta cu o aprindere si carburatie contemporana cu costuri minime. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florinelu07 Posted August 17, 2022 Share Posted August 17, 2022 Acum 1 oră, m72story a spus: Multumim pentru sinceritate! Exista asadar frica de intuneric, frica de inec, frca de inaltime, frica de Mobra, sau Mobrafobia. Poate fi combatuta cu o aprindere si carburatie contemporana cu costuri minime. Sincer nu m-a inghesuit prea tare sa o scot la miscare pentru ca am alternative. Plus ca am si remorca moto. Imi place mai degraba sa surubaresc la ea decat sa invart roata - imi pare nepractica pentru vremurile actuale si bonus, nici talia nu ma ajuta (1.92m). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted August 17, 2022 Share Posted August 17, 2022 (edited) 2 hours ago, m72story said: Deci ce calitate au aceste boxere anii 90 si ce defecte au Jawele, Cz-urile, Mz-urile, Simson-urile ? Mno ... unele nu vor să circule spre ”întorsură” sau spre frontul de est. Din lipsă de ”marche arrière” și loc pentru canistra de benzină Deși, în rest, circulă zilnic (tot cu becuri de 6V). Edited August 17, 2022 by patrick1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m72story Posted August 18, 2022 Author Share Posted August 18, 2022 (edited) La 17.08.2022 la 14:08, florinelu07 a spus: Sincer nu m-a inghesuit prea tare sa o scot la miscare pentru ca am alternative. Plus ca am si remorca moto. Imi place mai degraba sa surubaresc la ea decat sa invart roata - imi pare nepractica pentru vremurile actuale si bonus, nici talia nu ma ajuta (1.92m). Iti dau dreptate in privinta taliei. Si eu simt acest impediment al inaltimii, desi am 1.78 inca. Cu toate astea nu ma pot abtine a nu gusta din placerea si fascinatia pe care mi-o da o tura cu dinozaurul mecanic. De alte alternative nu decem lipsa dar incerc a nu deveni mai comod decat este cazul si eu insa si copiii mei. Mi-e greu sa iti descriu cat de mandri sunt si ce placere au la turele in atas. Edited August 18, 2022 by m72story Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florinelu07 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m72story Posted March 3 Author Share Posted March 3 A fost amicul Lehel la Miercurea Ciuc sa recupereze o Jawa 250 din 59. In ianuarie proprietarul, mandru posesor de MT10, a dus-o la remat, nu inainre de a taia cadrul in doua cu flexul . Ceea ce se cheama in limba noastra:: I-a dat-o decisiva! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted March 3 Share Posted March 3 Daca a recuperat cadrul, piesele esentiale, motor, si actele in mod special, mai sunt sanse sa ajunga iarasi pe strazile patriei! Daca nu are cadrul (chiar si tocat in doua) si actele, doar ca donatoare de piese mai poate fi folosita...sau de panoplie (ori coclau). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m72story Posted March 3 Author Share Posted March 3 Nu a mai gasit nimic. Banuiesc ca dupa ce va face o excursie ca lingou in Turcia/ China se va reincarna ca Logan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.