Jump to content

"V-am lasat săraci și proști, m-am întors, v-am găsit și mai săraci și mai proști"- Dispariția motocicletelor din anii 50-60


m72story
 Share

Recommended Posts

Acum 5 ore, V-FOUR a spus:

montat în service autorizat RAR

Pardon...

Service autorizat de lucrari structuristice si agreat de producator.

Asadar fin ceea ce cunosc erau doar unii agreati sa umble la structura....VIP-uri care au obtinut brevetul ca tata-su era de pe la comisia din parlament.

La treaba cu acceptul producatorului...sah mat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Înseamnă că eu am fost foarte norocos, am făcut programare la RAR, mi-au cerut o dovada ca o fost montat atasul in service autorizat RAR pe care am adus-o în aceeași zi mai târziu, a doua zi am ridicat CIV cu atasul trecut, peste 2sapt mi-a venit noul talon

PS: Am rezolvat totul singur, fără a avea PCR (pile, cunoștințe, relații), desi m-au luat cam tare la început, atasul fiind de cooperativa nu avea serie, i-am "convins" foarte ușor

Link to comment
Share on other sites

In momentul de fata sunt doua cazuri in care pot fi omologate (nu adaptate) atase pe motociclete care au fost prevazute din fabrica cu prinderi de atas:

 

1. Atas montat intr-un service autorizat RAR sa monteze atase, singurul service autorizat in acest sens se afla la Cluj.

 

2. Se face un memoriu la RAR Grivita in care se explica faptul ca motocicleta a fost prevazuta din fabrica cu atas si ca pe motocicleta se monteaza un atas destinat tipului de motocicleta in cauza iar daca RAR Grivita isi da acordul poti omologa atasul fara sa mai apelezi la service-ul de la Cluj si platesti doar 480 lei la RAR care reprezinta omologarea atasului. 

 

Aceasta situatie este teoretic valabila la nivel national dar probabil ca la unele reprezentante RAR din tara nu se aplica. Pe Bucuresti si Ilfov se aplica regulile de mai sus si mi-au fost comunicate direct de inginerul Dinicutu cand am fost la RAR intr-o astfel de problema acum cateva luni. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 10/24/2021 at 9:00 PM, mobiletron said:

In momentul de fata sunt doua cazuri in care pot fi omologate (nu adaptate) atase pe motociclete ...

Hehe ... deci dacă ai ataşa la motocicletă un sissy-bar sau ape-hanger

76277d1256992334-old-school-sissy-bar-raptor-r.thumb.jpg.5687f33973a6b2efb477bb60580dcaba.jpg

acesta nu poate fi "home-made" sub steag tricolor decât cu mijlocul alb :D

https://mbfb.forumactif.com/t574-sissy-bar-type-harley-home-made

 

 

Chestiune de omologare la şuruburi şi suduri (fără suduri pe cadru, evident).

Singura dilemă rămâne dacă nu cumva ataşul se şi înmatriculează cu număr separat, ca omolog (omologat) cu remorca pe o singură axă.

Situaţie în care şi ape-hanger-ul poate fi omolog (omologat) cu pantograful de la tramvai, etc. :)

Poate mai greu cu omologarea ISCIR a cricului.

Mă refer la cărămidă:

R.thumb.jpg.4d8b8acc6de43bab05b65e617beaea2f.jpg

Nah' ... cărămida din poză este o componentă esenţială în prelungirea unei instalaţii de ridicat.

Nu?

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, patrick1 a spus:

Hehe ... deci dacă ai ataşa la motocicletă un sissy-bar sau ape-hanger

76277d1256992334-old-school-sissy-bar-raptor-r.thumb.jpg.5687f33973a6b2efb477bb60580dcaba.jpg

acesta nu poate fi "home-made" sub steag tricolor decât cu mijlocul alb :D

https://mbfb.forumactif.com/t574-sissy-bar-type-harley-home-made

 

 

Chestiune de omologare la şuruburi şi suduri (fără suduri pe cadru, evident).

Singura dilemă rămâne dacă nu cumva ataşul se şi înmatriculează cu număr separat, ca omolog (omologat) cu remorca pe o singură axă.

Situaţie în care şi ape-hanger-ul poate fi omolog (omologat) cu pantograful de la tramvai, etc. :)

Poate mai greu cu omologarea ISCIR a cricului.

Mă refer la cărămidă:

R.thumb.jpg.4d8b8acc6de43bab05b65e617beaea2f.jpg

Nah' ... cărămida din poză este o componentă esenţială în prelungirea unei instalaţii de ridicat.

Nu?

Cărămida în cauză nu a fost desenată si proiectată în acest scop.

Forța exercitată punctual asupra sa va crea o suprață de așezare nesigură având consecințe grave asupra utilizatorului și trecătorilor.

Conform celor menționate mai sus  în urma expertizei, respngem cererea solicitantului ca fiind neconformă cu standardele UE în vigoare.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, m72story said:

Cărămida în cauză nu a fost desenată si proiectată în acest scop.

Forța exercitată punctual asupra sa va crea o suprață de așezare nesigură având consecințe grave asupra utilizatorului și trecătorilor.

Conform celor menționate mai sus  în urma expertizei, respngem cererea solicitantului ca fiind neconformă cu standardele UE în vigoare.

Da!

Dar în situaţia omologării prin echivalare funcţională între acea cărămidă şi un eventual ataş, omologat şi autorizat RAR ISCIR, este înlăturată suprafaţa de aşezare nesigură oferită de acea cărămidă (din poză) cu eliminare de posibile consecinţe grave asupra utilizatorului şi /sau trecătorilor şi reducerea notabilă a pericolului social prezentat prin lipsa desenării şi proiectării autorizate şi abilitate la cărămidă.

Vă rugăm să admiteţi prin asimilare cu celeritate şi faptul că atâta ne mai duce mintea.

Cu stimă, ...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Cateva cadre cu singurul Simson prezent la intalnirea de motociclete comuniste organizata de Pera.

Mai este o intalnire care aduna zeci( de Nipre si Urale).

La Vama Buzaunui a mai fost prezent un IJ 56, din pacate nu am apucat sa il imortalizez, cat si un ES.

Deci ce calitate au aceste boxere anii 90 si ce defecte au Jawele, Cz-urile, Mz-urile, Simson-urile ?

Incep sa cred ca au totusi o mare calitate, nu le vrea nineni si d-aia raman pe aici.

Caci sa nu imi spuna mie careva ca neamtul pune pret pe un Nipran cat pune pe un AWO S cel putin , caci daca ar pune ar scrie export pe ele.

IMG-20220729-WA0017.jpeg

IMG-20220729-WA0015.jpeg

IMG-20220731-WA0013.thumb.jpg.108c58848c53db28d8cdcf9fae59b655.jpg

Si da, au mai fost doua Hoinare nefunctionale.IMG-20220731-WA0013.thumb.jpg.108c58848c53db28d8cdcf9fae59b655.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 minute, florinelu07 a spus:

 eu nu am curaj sa plec mai departe de 3 kilometri de casa cu Mobra.

Multumim pentru sinceritate!

Exista asadar frica de intuneric, frica de inec, frca de inaltime, frica de Mobra, sau Mobrafobia. Poate fi combatuta cu o aprindere si carburatie contemporana cu costuri minime.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, m72story a spus:

Multumim pentru sinceritate!

Exista asadar frica de intuneric, frica de inec, frca de inaltime, frica de Mobra, sau Mobrafobia. Poate fi combatuta cu o aprindere si carburatie contemporana cu costuri minime.

Sincer nu m-a inghesuit prea tare sa o scot la miscare pentru ca am alternative. Plus ca am si remorca moto.

 

Imi place mai degraba sa surubaresc la ea decat sa invart roata - imi pare nepractica pentru vremurile actuale si bonus, nici talia nu ma ajuta (1.92m).

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, m72story said:

Deci ce calitate au aceste boxere anii 90 si ce defecte au Jawele, Cz-urile, Mz-urile, Simson-urile ?

Mno ... unele nu vor să circule spre ”întorsură” sau spre frontul de est.

Din lipsă de ”marche arrière” și loc pentru canistra de benzină :D

 

Deși, în rest, circulă zilnic (tot cu becuri de 6V).

 

Edited by patrick1
Link to comment
Share on other sites

La 17.08.2022 la 14:08, florinelu07 a spus:

Sincer nu m-a inghesuit prea tare sa o scot la miscare pentru ca am alternative. Plus ca am si remorca moto.

 

Imi place mai degraba sa surubaresc la ea decat sa invart roata - imi pare nepractica pentru vremurile actuale si bonus, nici talia nu ma ajuta (1.92m).

Iti dau dreptate in privinta taliei.

Si eu simt acest impediment al inaltimii, desi am 1.78 inca.

Cu toate astea nu ma pot abtine a nu gusta din placerea si fascinatia pe care mi-o da o tura cu dinozaurul mecanic.

De alte alternative nu decem lipsa dar incerc a nu deveni mai comod decat este cazul si eu insa si copiii mei.

Mi-e greu sa iti descriu cat de mandri sunt si ce placere au la turele in atas. 

Edited by m72story
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

A fost amicul Lehel la Miercurea Ciuc sa recupereze o Jawa 250 din 59.

In ianuarie proprietarul, mandru posesor de MT10, a dus-o la remat, nu inainre de a taia cadrul in doua cu flexul .

Ceea ce se cheama in limba noastra::

I-a dat-o decisiva!

Link to comment
Share on other sites

Daca a recuperat cadrul, piesele esentiale, motor, si actele in mod special, mai sunt sanse sa ajunga iarasi pe strazile patriei! Daca nu are cadrul (chiar si tocat in doua) si actele, doar ca donatoare de piese mai poate fi folosita...sau de panoplie (ori coclau).

Link to comment
Share on other sites

Nu a mai gasit nimic.

Banuiesc ca dupa ce va face o excursie ca lingou  in Turcia/ China se va reincarna ca Logan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...