Jump to content

"V-am lasat săraci și proști, m-am întors, v-am găsit și mai săraci și mai proști"- Dispariția motocicletelor din anii 50-60


m72story
 Share

Recommended Posts

Acum 4 ore, einstein1984 a spus:

sensul de rotire se da vazut dinspre partea cu cuplajul spre utilizator (ambreiaj adica) deci p

Sensul de rotire " se da vazut" dinspre distributie, si nu doar la Simson.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 253
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ei, să fim înțelegători cu savantu', și Newton (Isaac, nu vreun user de pe aici) avea 2 pisici și, riguros, le-a măsurat pt a le face ușițe de acces pe dimensiunile fiecăreia, una mai mare și cealaltă mai mică, fără să-i treacă prin cap că 🐱 aia mică putea trece lejer prin spațiul croit pe măsura celei mari. Ce pretenții putem avea de la ainștain?!? El privește motorul din cutia de viteze, ncsf. :moron:

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, Cyka a spus:

 

 

Egal

In vaseline se agața orice (si smartfonuri,dac'ar fi fost ..)

stiu, dar zic ca un magnet agata majoritatea chestiilor mai eficient ca vaselina. 

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

Ei, să fim înțelegători cu savantu', și Newton (Isaac, nu vreun user de pe aici) avea 2 pisici și, riguros, le-a măsurat pt a le face ușițe de acces pe dimensiunile fiecăreia, una mai mare și cealaltă mai mică, fără să-i treacă prin cap că 🐱 aia mică putea trece lejer prin spațiul croit pe măsura celei mari. Ce pretenții putem avea de la ainștain?!? El privește motorul din cutia de viteze, ncsf. :moron:

tu esti genul de meserias care pune motor de G class in land rover cu transmisia si puntile originale. 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ENEOS said:

fără să-i treacă prin cap că 🐱 aia mică putea trece lejer prin spațiul croit pe măsura celei mari

Anecdota asta poate fi o interpretare din perspectivă mioritică (strunga oilor).

Pentru că ştii probabil ce se poate întâmpla atunci când 13 mănâncă din acelaşi blid (simultan sau secvenţial).

11 hours ago, ENEOS said:

El privește motorul din cutia de viteze, ncsf. :moron:

Priveşte (şi) motorul dinspre cu_. Este dreptul lui (LGBT)!

:D

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, einstein1984 a spus:

Tu esti genul de meserias care pune motor de G class in land rover cu transmisia si puntile originale. 

Iar tu genul ngunoy... :moron:

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Acum 28 minute, shashka a spus:

Am eu pe la tara o barca DUNA

Frumoase atase, cu personalitate si linie.

Din pacate anii si-au pus amprenta asupra starii aluminiului.

Daca a stat ferita de umezeala este intr-o stare buna

Lupu Dan a restaurat o barca de Duna cu fundul ciur.

A sudat la ea pana i-a venit rau, din pacate si sudura pe un aluminiu atat de vechi este problematica.

Probabil ca si aluminiu folosit in acei ani nu era de cea mai inalta calitate

Edited by m72story
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, m72story a spus:

Frumoase atase, cu personalitate si linie.

Din pacate anii si-au pus amprenta asupra starii aluminiului.

Daca a stat ferita de umezeala este intr-o stare buna

Lupu Dan a restaurat o barca de Duna cu fundul ciur.

A sudat la ea pana i-a venit rau, din pacate si sudura pe un aluminiu atat de vechi este problematica.

Probabil ca si aluminiu folosit in acei ani nu era de cea mai inalta calitate

Din ce tin minte, nu este oxidat, dar are o ruptura. Cred ca a agatat ceva cu el. L-am pastrat ca am mai multe rame de Velorex 562. Oricum, eu pe astea le prefer

006.jpg

Fotografie0135.jpg

Link to comment
Share on other sites

La doctorul de oase.

index.jpg

index2.jpg

Acum 20 ore, shashka a spus:

Din ce tin minte, nu este oxidat, dar are o ruptura. Cred ca a agatat ceva cu el. L-am pastrat ca am mai multe rame de Velorex 562. Oricum, eu pe astea le prefer

006.jpg

Fotografie0135.jpg

frumos exemplar

Link to comment
Share on other sites

Barca de atas este de pe un MZ ES 250, este de sorginte cooperativa  mestesugareasca de consum , facut din tabla la ciocan si baros,

Cadrul atasului  nu l-am mai putut salva, pentru ca nu avea loc cetateanul l-a sectionat cu flexul pentru a ii intra in magazia cu lemne.

In final am ramas cu barca careia incerc sa ii dau un aspect mai placut.

Cadrul atasului prin bunavointa lui Urse va fi de Duna, lucrez inca la el, suportii penselor sunt intepenite, am incercat cu caldura, WD inca nu am reusit sa le conving sa iasa, bascula era ruptava trebui sa o sudez.

In final mariajul va i cu un Simson Sport.

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, m72story a spus:

Barca de atas este de pe un MZ ES 250, este de sorginte cooperativa  mestesugareasca de consum , facut din tabla la ciocan si baros,

Cadrul atasului  nu l-am mai putut salva, pentru ca nu avea loc cetateanul l-a sectionat cu flexul pentru a ii intra in magazia cu lemne.

In final am ramas cu barca careia incerc sa ii dau un aspect mai placut.

Cadrul atasului prin bunavointa lui Urse va fi de Duna, lucrez inca la el, suportii penselor sunt intepenite, am incercat cu caldura, WD inca nu am reusit sa le conving sa iasa, bascula era ruptava trebui sa o sudez.

In final mariajul va i cu un Simson Sport.

Stiu ca aspectul estetic nu te intereseaza,dar pentru Simson sport se potriveste atas cu dosul mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, calin.moto a spus:

In final mariajul va i cu un Simson Sport(......la ''starea civila'' cum faci cu ''ceferticatul'')spor!

O intrebare buna.

Desi initial nu concepeam decat casatorie cu parafa ofiterului de stare civila apoi am observat ca nu prea te intreaba nineni daca sunt copii din flori sau ba.

Cred ca totusi as incerca marea cu degetul si sa vedem de cata intelegere da dovada ofiterul...

In caz contrar ma voi multumi sa am o relatie in concubinaj

Acum 1 oră, shashka a spus:

Stiu ca aspectul estetic nu te intereseaza,dar pentru Simson sport se potriveste atas cu dosul mai mare.

Niciodata nu am agreat dosul mare.

Prefer modelul slim, pe buca...aerodinamic, elegant.

Si cred ca nu degeaba la aceste modele au avut un portbagaj restrans...atat ii sta bine unui 250, atata poate un 250

Observ ca contemporan se pun canistre  portbagaj pe bot, pe aripa...etc.

Daca veti observa la M-urile mele am renuntat la roata de rezerva pentru a monta un "rastel"  suficient pentru cort, sacii de dormit si haine.

O roata de rezerva (20kg) pe care am carat-o degeaba din 2011

Link to comment
Share on other sites

Ai avut noroc

Eu in 2016 am avut in schimb noroc ca am carat roata de rezerva cu un banal cauciuc mitas,pe care am inlocuit-o cu drag cu roata de pe spate echipata cu cauciuc si camere proaspete noi noute ce mi-a explodat in Kuvin (in drum spre MotoSkup Smederevo - Serbia)

Edited by Cyka
.
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Cyka said:

Ai avut noroc

Eu in 2016 am avut in schimb noroc ca am carat roata de rezerva cu un banal cauciuc mitas,pe care am inlocuit-o cu drag cu roata de pe spate echipata cu cauciuc si camere proaspete noi noute ce mi-a explodat in Kuvin (in drum spre MotoSkup Smederevo - Serbia)

Ai avut noroc că erai pe 3 roţi (nu pe 2) şi explozia a fost pe spate.

Am gustat şi eu cândva o explozie pe spate cu anvelopă rusescă şi cameră nou-nouţă (românească) montată pe încredere. Aveam vreo 80 Km/h pe asfalt şi pasageră, dar reflexele vechi m-au ajutat să nu mă "pierd", să trag ambreiajul şi să nu frânez pe spate până la oprire.

Anvelopa rusescă s-a deformat iremediabil sărăcuţa de ea dar nu era ea de vină. Camera nou nouţă s-a dezlipit brusc exact în zona de îmbinare (tub în tub) pe câţiva centimetri. Slăbiciune de fabricaţie. Şi avea pudră de talc între ea şi anvelopă, după toate rigorile "artei".

De atunci verific şi camerele noi, la suprapresiune, înainte de montaj.

Fără discriminări faţă de originea fabricantului.

"Explozie" e impropriu zis. Nu a bubuit nimic. Doar a "valsat" spatele aproape pe toată banda de circulaţie.

Noroc că mi-au rămas ceva reflexe şi de pe pârtiie de schi  :D

Edited by patrick1
Link to comment
Share on other sites

Stai cuminte,ca n-am incaruntit nici eu degeaba (am trait si eu destule,da' inca nu le-am vazut pe toate - va urma  😁)

Mai pe vremuri,luasem un Minsk de la o anume scoala de soferi sa-l resuscitez .

Arata vai mama lui,gumele pe pana pietrificate pe el,si cu 'gãlcile' de rigoare de la atata stat degeaba.

Am reusit in cele din urma sa-l pornesc 'pe direct' si m-am pornit le drum.

Nu departe de iesirea din TM mi s-a dezlipit cauciucul de pe janta fața si n-am avut control cu roata fața  (sa nu mai amintesc de gâlca aia,care tot asa a ramas in continuare,umbla roata in cauciucu ala ca phula-n babă)

 

Cei 7 ani fara permis  si reactile de rigoare m-au salvat.   (n-am.picat,da' m-am crucit cu toate madularele  😁)

Nu va doresc  ..

 

 

Am mers si pe polei,cu rotile desumflate (cu un ETX)

 

(Nu-i topic de aventuri,altfel m-as fi abonat si eu la fo' doo pagini 😃)

 

 

Sanatate si compresie !! ✌✌

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vestea proasta este ca atasul de Simson (aftermarket) nu se imbuca nicivum cu cadrul de Duna.

Cadrul nu este suficient de lat in fata pentru a permite ca atasul sa fie intre lonjeroanele cadrului ci vine peste cadru. Original la Duna barca vine peste cadru, aplicata pe o talpa.

In acest fel sunt doua posibilitati: ori latesc cadrul in fata, ori tai din latimea barcii .Cum cea de-a doua varianta nu se poate caci n-as avea loc in barca......

Edited by m72story
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La 13.10.2021 la 20:51, calin.moto a spus:

In final mariajul va i cu un Simson Sport(......la ''starea civila'' cum faci cu ''ceferticatul'')spor!

Unele modele de Simson au avut atas din fabrică, deci nu vor fi probleme, mai trebuie o hârtie ca atasul a fost montat în service autorizat RAR și se trece atasul in CIV

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, V-FOUR said:

Unele modele de Simson au avut atas din fabrică, deci nu vor fi probleme, mai trebuie o hârtie ca atasul a fost montat în service autorizat RAR și se trece atasul in CIV

Mda ... asta îmi aminteşte de câte drumuri, cozi de aşteptare şi "ospitalitate" am gustat pe vremuri la "cozile" de la ghişeul Inspectoratului de meliţie judeţean pentru că un 'telectual major de la M.A.I. a greşit o hârtie (era carton) cu inversare la ordinea de scriere (în "talon") a ultimelor două cifre de la seria de motor (pe atunci nu îi interesa seria de şasiu deşi aceasta era dublu poansonată şi în cadru şi pe plăcuţa de aluminiu ataşată cu nituri de cadru) :baldy:

Şi ... (Doamne fereşte!) să fi încercat pe loc să "esplici" în contradictoriu honor meleţianului că a greşit (şi că e prost).

Prost crescut, bineînţeles :crack:

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, V-FOUR a spus:

montat în service autorizat RAR

Pardon...

Service autorizat de lucrari structuristice si agreat de producator.

Asadar fin ceea ce cunosc erau doar unii agreati sa umble la structura....VIP-uri care au obtinut brevetul ca tata-su era de pe la comisia din parlament.

La treaba cu acceptul producatorului...sah mat.

Link to comment
Share on other sites

Înseamnă că eu am fost foarte norocos, am făcut programare la RAR, mi-au cerut o dovada ca o fost montat atasul in service autorizat RAR pe care am adus-o în aceeași zi mai târziu, a doua zi am ridicat CIV cu atasul trecut, peste 2sapt mi-a venit noul talon

PS: Am rezolvat totul singur, fără a avea PCR (pile, cunoștințe, relații), desi m-au luat cam tare la început, atasul fiind de cooperativa nu avea serie, i-am "convins" foarte ușor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...