Jump to content

ITP motocicleta enduro


Recommended Posts

Buna ziua,

 

Am un KTM EXC 300 din 2018(2 timpi euro 4), are ITP expirat si vreau sa il fac pentru a putea sa il transcriu pe numele meu, , el are doar far, stop si claxon, ce mai am nevoie sa-i pun pentru a putea trece ITP?   

Am auzit ceva de un kit de strada,  are cineva de pe forum sau stiti de unde pot sa il cumpar?

 

Link to comment
Share on other sites

Cred ca cel mai bine dai o fuga la o statie itp din zona ta si intrebi direct pe inspector daca mai poata sa treaca cu vederea anumite aspecte, pentru ca in final tu nu vei circula aproape deloc pe strada. Altfel, gandeste-te ca daca o pui la punct cu tot ce inseamna lumini, claxon, semnalizari, cel mai sigur ai pe el niste cauciucuri care nu sunt legale de strada...

Eu cel putin asa am procedat cu un exc200 si a fost totul ok. Daca esti din Bucuresti iti pot recomanda statia itp la care am fost.

Edited by danutu_m
Link to comment
Share on other sites

Merge sa mai inchida ochii, Neaparat FAR. Fara far nu face nimeni.  De o semnalizare si altceva mai inchid ochii .


Daca esti din Buc, incearca la edi de la faur :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 45 minute, patrick1 a spus:

Dacă asta e "jucăria" (de la "mama" ei) ce vrei să îi pui?

1134510583_49977_0_2_4_300exctpi_Imagecredits-KTM.thumb.jpg.99970b8e4b104ece0d6f335cc13bb0db.jpg

 

Remorcă?

Chiar daca nu apar in poze, motocicleta vine cu oglinzi, semnalizari, suport numar cu lampa pentru el (acestea vin nemontate).

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, florin46p said:

Chiar daca nu apar in poze, motocicleta vine cu oglinzi, semnalizari, suport numar cu lampa pentru el (acestea vin nemontate).

Mda. Chiar dacă nu apar în poze, motocicleta asta (dual purpose) a venit şi ea cu ceva suport şi accesorii pentru ataş (acestea vin nemontate).

1956-imz-m72-1-812x570.thumb.jpg.b786bcbd33d3e1e578a7748b773f2b17.jpg

Cum să procedăm pentru ITP? Le montăm?

:D

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Recapitulez ce au zis baietii mai sus : far cu pozitie, stop spate, bord functional, semnalizari, oglinzi, cauciucuri conform CIV.

Apropos la cauciucuri, nu orice statie ITP stie sa scoata testul de frana cu cauciucuri de enduro, putem sa discutam aici.

Eu am facut in iulie pentru un 640LC4, a fost greu, a fost cu peripetii....am trecut ;)

 

Bafta !!!

Link to comment
Share on other sites

Ce nu înțeleg eu, de ce trebuie făcute șmecherii că să se treacă de ITP? De ce nu incepem sa le facem pe bune? Las-o in pm la mașini e plin de cazane pe străzi pentru că sunt unii la ITP care mai "închid" ochii. Pai la motor e in primul rand vorba de viața ta și tocmai de-aia trebuie sa fie in perfecta..... Da astea sunt vise deșarte

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca e vorba de o motocicleta de hard enduro, care va rula pe strada extrem de putin. Se poate intampla sa fii nevoit să mergi pe strada dintr-un motiv sau altul si in cazul asta sa ai o motoreta înmatriculata te scapa de belele, daca ai asigurare si itp probabil scapi fara amenda. La ce te ajuta sa ii pui semnale si oglinzi daca la prima iesire le faci praf?

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, SenorPink a spus:

Ce nu înțeleg eu, de ce trebuie făcute șmecherii că să se treacă de ITP? De ce nu incepem sa le facem pe bune? Las-o in pm la mașini e plin de cazane pe străzi pentru că sunt unii la ITP care mai "închid" ochii. Pai la motor e in primul rand vorba de viața ta și tocmai de-aia trebuie sa fie in perfecta..... Da astea sunt vise deșarte

La mine este pe bune, totul este functional si conform ....ce nu ai inteles ?

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, pepsi said:

Dece?

Pentru că, formal, nu satisface întru totul normele NTR7 ...

Spre exemplu ar trebui să ai oglinzi retrovizoare ale căror tije să te poată "gâdila" între coaste la vreo frână bruscă în off-road. Adică motociclist la proţap!

Sau să ai ceva semnalizatoare agabaritice pe spate de care să ţi se agaţe pantalonii când vrei să dai drumul "mobrei" dintre picioare.

Sau să ai măcar o tablă cu număr de înmatriculare dublu dimensionat ca lăţime (agabaritic), care să te şi taie în situaţia anterioară (când scapi "mobra" spre înainte).

NTR ...  :baldy:

Bine că au ascultat miliţienii pe vremuri (cei de la IGM - la ce le-am scris atunci) şi au acceptat (tacit şi discret) demontarea tablei longitudinale cu numărul de înmatriculare obligatoriu pe aripa din faţă (ca să nu se mai taie piciorul câte unui pieton în caz de accident). Că NTR (nă-tă-răul) nu s-a gândit şi la asta. :lool:

Care "tablă" era şi turnată din aluminiu "sănătos" şi gros, pe la începuturi.

 

Edited by patrick1
Link to comment
Share on other sites

Si pe mine m-a scapat de 2 ori de politie, am scapat deoarece EXC-ul meu 350 era cu actele in regula. Am patit-o chiar in munti unde au sarit localnicii la mine ca, ce caut chiar si pe drumul public pana au vazut placuta de inmatriculare.

Edited by secbiker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...