Ursul89 Posted October 1, 2021 Share Posted October 1, 2021 Buna ziua, Am un KTM EXC 300 din 2018(2 timpi euro 4), are ITP expirat si vreau sa il fac pentru a putea sa il transcriu pe numele meu, , el are doar far, stop si claxon, ce mai am nevoie sa-i pun pentru a putea trece ITP? Am auzit ceva de un kit de strada, are cineva de pe forum sau stiti de unde pot sa il cumpar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dionysos Posted October 1, 2021 Share Posted October 1, 2021 Semnalizari? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danutu_m Posted October 1, 2021 Share Posted October 1, 2021 (edited) Cred ca cel mai bine dai o fuga la o statie itp din zona ta si intrebi direct pe inspector daca mai poata sa treaca cu vederea anumite aspecte, pentru ca in final tu nu vei circula aproape deloc pe strada. Altfel, gandeste-te ca daca o pui la punct cu tot ce inseamna lumini, claxon, semnalizari, cel mai sigur ai pe el niste cauciucuri care nu sunt legale de strada... Eu cel putin asa am procedat cu un exc200 si a fost totul ok. Daca esti din Bucuresti iti pot recomanda statia itp la care am fost. Edited October 1, 2021 by danutu_m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
secbiker Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Iluminat placuta inmatriculare, bord functional din care sa reiasa km parcursi. Plus ce ai enumerat mai sus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ribo Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Merge sa mai inchida ochii, Neaparat FAR. Fara far nu face nimeni. De o semnalizare si altceva mai inchid ochii . Daca esti din Buc, incearca la edi de la faur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florinelu07 Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 trebuie sa ai echiparea cu care a venit motocicleta noua - far, claxon, frana/pozitie, anvelope pe dimensiunile din CIV... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 On 10/1/2021 at 2:25 PM, Ursul89 said: ce mai am nevoie sa-i pun pentru a putea trece ITP? Dacă asta e "jucăria" (de la "mama" ei) ce vrei să îi pui? Remorcă? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florin46p Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Acum 45 minute, patrick1 a spus: Dacă asta e "jucăria" (de la "mama" ei) ce vrei să îi pui? Remorcă? Chiar daca nu apar in poze, motocicleta vine cu oglinzi, semnalizari, suport numar cu lampa pentru el (acestea vin nemontate). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 24 minutes ago, florin46p said: Chiar daca nu apar in poze, motocicleta vine cu oglinzi, semnalizari, suport numar cu lampa pentru el (acestea vin nemontate). Mda. Chiar dacă nu apar în poze, motocicleta asta (dual purpose) a venit şi ea cu ceva suport şi accesorii pentru ataş (acestea vin nemontate). Cum să procedăm pentru ITP? Le montăm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mephisto Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Salut, Recapitulez ce au zis baietii mai sus : far cu pozitie, stop spate, bord functional, semnalizari, oglinzi, cauciucuri conform CIV. Apropos la cauciucuri, nu orice statie ITP stie sa scoata testul de frana cu cauciucuri de enduro, putem sa discutam aici. Eu am facut in iulie pentru un 640LC4, a fost greu, a fost cu peripetii....am trecut Bafta !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Ce nu înțeleg eu, de ce trebuie făcute șmecherii că să se treacă de ITP? De ce nu incepem sa le facem pe bune? Las-o in pm la mașini e plin de cazane pe străzi pentru că sunt unii la ITP care mai "închid" ochii. Pai la motor e in primul rand vorba de viața ta și tocmai de-aia trebuie sa fie in perfecta..... Da astea sunt vise deșarte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danutu_m Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Pentru ca e vorba de o motocicleta de hard enduro, care va rula pe strada extrem de putin. Se poate intampla sa fii nevoit să mergi pe strada dintr-un motiv sau altul si in cazul asta sa ai o motoreta înmatriculata te scapa de belele, daca ai asigurare si itp probabil scapi fara amenda. La ce te ajuta sa ii pui semnale si oglinzi daca la prima iesire le faci praf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 1 hour ago, danutu_m said: La ce te ajuta sa ii pui semnale si oglinzi daca la prima iesire le faci praf? Asta este ca la poduri. Nu prea au balustrade, asigurare şi nici ITP cele din off-road. De parcă cele urbane ar avea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mephisto Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Acum 1 oră, SenorPink a spus: Ce nu înțeleg eu, de ce trebuie făcute șmecherii că să se treacă de ITP? De ce nu incepem sa le facem pe bune? Las-o in pm la mașini e plin de cazane pe străzi pentru că sunt unii la ITP care mai "închid" ochii. Pai la motor e in primul rand vorba de viața ta și tocmai de-aia trebuie sa fie in perfecta..... Da astea sunt vise deșarte La mine este pe bune, totul este functional si conform ....ce nu ai inteles ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mephisto Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Si inca ceva, dac este modelul ''six days''...este mai greu cu inmatriculatul..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Dece? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 (edited) 53 minutes ago, pepsi said: Dece? Pentru că, formal, nu satisface întru totul normele NTR7 ... Spre exemplu ar trebui să ai oglinzi retrovizoare ale căror tije să te poată "gâdila" între coaste la vreo frână bruscă în off-road. Adică motociclist la proţap! Sau să ai ceva semnalizatoare agabaritice pe spate de care să ţi se agaţe pantalonii când vrei să dai drumul "mobrei" dintre picioare. Sau să ai măcar o tablă cu număr de înmatriculare dublu dimensionat ca lăţime (agabaritic), care să te şi taie în situaţia anterioară (când scapi "mobra" spre înainte). NTR ... Bine că au ascultat miliţienii pe vremuri (cei de la IGM - la ce le-am scris atunci) şi au acceptat (tacit şi discret) demontarea tablei longitudinale cu numărul de înmatriculare obligatoriu pe aripa din faţă (ca să nu se mai taie piciorul câte unui pieton în caz de accident). Că NTR (nă-tă-răul) nu s-a gândit şi la asta. Care "tablă" era şi turnată din aluminiu "sănătos" şi gros, pe la începuturi. Edited October 4, 2021 by patrick1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
secbiker Posted October 5, 2021 Share Posted October 5, 2021 (edited) Si pe mine m-a scapat de 2 ori de politie, am scapat deoarece EXC-ul meu 350 era cu actele in regula. Am patit-o chiar in munti unde au sarit localnicii la mine ca, ce caut chiar si pe drumul public pana au vazut placuta de inmatriculare. Edited October 5, 2021 by secbiker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ribo Posted October 5, 2021 Share Posted October 5, 2021 aceleasi tabere ca si la vaccinati si nevaccinati. aia cu itp pe bune si aia cu itp pe scheme :))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.