Jump to content

V2 mare , cu ghidon si sub 7500€.


Guest goe 75
 Share

Recommended Posts

Daca cochetezi cu circuitul, ar trebui sa-l stii pe Denis (a avut forumul SBZ.ro), el a avut Tuono si ar putea sa-ti dea un input corect.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

5 hours ago, goe 75 said:

(...) a fost ca mi-a placut foarte mult ce am vazut in mai multe iesiri in care a fost si @paulynos. Ma refer strict la motoreta . Faptul ca si el arata bine e pentru alt forum.
(...) Fascinatia cu Ducati probabil ca inca nu s-a materializat cu o achizitie , pentru ca nu am cunoscut in viata reala niciun ducatist

 

Paul a avut cel puțin 4 Ducati-uri (M620, M900, 1098, 848).

Link to comment
Share on other sites

Știi vorba aia cu datul de cioburi? 

Asta s-a vândut cu fix 2 ore înainte sa ajung aici. 3000 de km, 10.5k Eu

Pisici, chiar as fi vrut sa îți dau un pont bun

20211216_150418.thumb.jpg.b587ef5115e27dc96fb2b294cc9ee87c.jpg 20211216_150449.thumb.jpg.4dd7b47f9cd1808d1d02283522658425.jpg

 

Sincer îmi pare rău. 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, _Raul_ said:

Asta s-a vândut cu fix 2 ore înainte sa ajung aici. 3000 de km, 10.5k Eu

 

Mențin părerea că un Streetfighter 1098 este mai mișto (pentru ce vrea OP) decât ăsta - chiar dacă e "R". Și e și mai ieftin.

Link to comment
Share on other sites

La 13.12.2021 la 18:28, goe 75 a spus:

 

 

1 Ramane Tuono

 

 

Tuono V2 are fun factor gârlă, este o motocicletă senzațională, trage că un tanc în orice treaptă și de la orice viteză dar toată distracția vine cu niște costuri bombă.

 

Prima și cea mai costisitoare este statorul și volanta, dacă nu vrei să schimbi în disperare statoare și relee trebuie să faci upgrade la stator și volantă, deloc ieftine și greu de găsit.

 

Ambreiajul electromotorului are și ăsta prostul obicei să se strice, o altă bubă destul de costisitoare, schimbarea lui necesită o presă specială pentru a putea scoate volanta.

 

La cald au prostul obicei să pornească greu, instalația este subdimensionată și necesită un upgrade al cablurilor și releului de pornire.

 

Cilindrul receptor al ambreiajului are prostul obicei să curgă, un update aftermarket este undeva la 100€.

Vâscozitate uleiul recomandată de producător este 15w50, când uleiul este rece... este dezastru găsirea neutrului, o să îți rupă piciorul. Problema se poate ameliora cu un jiglor de dimensiune mai mică ce face ca o cantitate mai mică de ulei să ajungă la ambreiaj, ameliorează problema dar nu garantează nimeni că o rezolvă.

 

Clapetele de accelerație sunt situate pe un singur ax, "reglarea clapetelor" se face prin două șuruburi de aer bypass, necesită analizor de gaze pentru a egala nivelul de CO2 pentru fiecare cilindru conform manualului, nu-i chiar floare la ureche pentru că trebuie să găsești balansul între valorile de CO2 și valorile vacuumului specificate în manual, dacă nu sunt făcute cum trebuie o să meargă destul de urât în regimul 1500-4500 rpm.

 

Rezervorul de plastic nu prea este bun prieten cu etanolul din benzină, se deformează, apar bule pe sub vopsea.

 

Cablajul pompei de benzină are în componență o porcărie de design ce implică niște rășină, etanolul din benzină macină rășină aia iar benzina ajunge la contactele dintre instalația exterioară și cea interioară. Dacă ai noroc să găsești pe în Europa 80-100€ sau 150-200$ în America, o porcărie de cablu.

 

Cricul, o altă tâmpenie made in Italy, dacă nu vrei că și cea mai mică pală de vânt să o trântească pe jos, trebuie să faci upgrade la cric, de la Honda 100€.

 

Senzorul de la cric, o altă tâmpenie, original în jurul a 80-100 de Euro, sau faci că mine, AliExpress 10€.

 

Rulmenții de la "dog bones", dacă nu sunt întreținuți, intră apă, ruginesc, se blochează și produc uzură bucșelor de și plăcilor de aluminiu. Kit de reparație undeva la 150€. Aici trebuie să inspectezi bine urechea de pe basculă de unde se prinde toată articulația amortizorului, la unele motocilete s-au mai produs fisuri.

 

Instalația electrică mai reprezintă un minus dar sincer eu nu am avut probleme cu Aprilia mea.

 

 Cam astea sunt bubele V2-urilor de la Aprilia, fie că vorbim de Falco, Mile sau Tuono, generațiile 1 și 2, personal mi-a plăcut mult motorul ăsta dar prețul pieselor și mai ales că multe din ele se găsesc greu și doar pe comandă unde trebuie să aștepți și câte 2-3 săptămâni pentru o piesă banală (aici vorbesc de Marea Britanie, în România nu știu cum ea cu piesele pentru ele) și service-ul specializat pentru Aprilia care era la 200 de km de mine m-au făcut să renunț la a mea. 

 

Screenshot_2021-12-16-21-40-45-14_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2021-12-16-21-41-55-06_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2021-12-16-21-41-13-69_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, claudeel said:

La cald au prostul obicei să pornească greu, instalația este subdimensionată și necesită un upgrade al cablurilor și releului de pornire.

 

Asta e problemă generală la V2-urile mari. Și la Ducati e la fel - inclusiv partea cu cablurile subdimensionate. Dar se schimbă.

 

Oricum, cu o Aprilia de acum 15 ani, te aștepți să ai ceva probleme :) 

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, PzKpfW a spus:

 

Asta e problemă generală la V2-urile mari. Și la Ducati e la fel - inclusiv partea cu cablurile subdimensionate. Dar se schimbă.

 

Oricum, cu o Aprilia de acum 15 ani, te aștepți să ai ceva probleme :) 

Corect și asta! Eu am rămas puțin dezamăgit de Aprilia pentru că probleme astea au venit de la primele generații și nici măcar nu s-au sinchisit să amelioreze din ele la generația a doua. De V4 nici nu mai vorbesc. Urmăresc postările service-ului Aprilia de care am făcut referire și pur și simplu rămâi praf să vezi motoare de V4 cu supapele varză, mulți care au avut probleme chiar și după doar 1500 de km, jocurile erau pur și simplu inexistente, cutii ce agață, motocilete care se accelerează singure, probleme la quickshifter, pinioane din cutie distruse etc. Regret că am vândut-o, sunt fan Aprilia, îmi place enorm și generația V4 dar pentru bugetul meu în caz de reparații....nu-i de mine! 😅

IMG_20211216_231541.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, claudeel a spus:

 

Tuono V2 are fun factor gârlă, este o motocicletă senzațională, trage că un tanc în orice treaptă și de la orice viteză dar toată distracția vine cu niște costuri bombă

 

Super postare. 

Link to comment
Share on other sites

On 12/15/2021 at 1:18 PM, PzKpfW said:

 

Paul a avut cel puțin 4 Ducati-uri (M620, M900, 1098, 848).

 

Stiu , dar acum se ma califica drept ducatist doar daca isi modifica scuterul sa-i puna ambreiaj uscat.

 

Dap , trebuia sa-l stresez mai mult pe tema Ducati.

On 12/15/2021 at 9:45 AM, adidas said:

Daca cochetezi cu circuitul, ar trebui sa-l stii pe Denis (a avut forumul SBZ.ro), el a avut Tuono si ar putea sa-ti dea un input corect.

 

 

Dap, l-am cunoscut . Un tip fenomenal. O sa ma uit prin tel sa vad daca mai am numarul lui ... dar colegul @claudeel m-a pus pe ganduri serios.

Chiar am de rumegat factorul costuri .

Daca sunt tot pe acolo , atunci Aprilica nu prea mai face sens.

 

Am crezut ca daca evit modelul care scapa supape , nu e chiar asa full italian ca un Duc.

 

 

@claudeel

 

Multam fain tare pentru info.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, goe 75 a spus:

 

Stiu , dar acum se ma califica drept ducatist doar daca isi modifica scuterul sa-i puna ambreiaj uscat.

 

Dap , trebuia sa-l stresez mai mult pe tema Ducati.

 

Dap, l-am cunoscut . Un tip fenomenal. O sa ma uit prin tel sa vad daca mai am numarul lui ... dar colegul @claudeel m-a pus pe ganduri serios.

Chiar am de rumegat factorul costuri .

Daca sunt tot pe acolo , atunci Aprilica nu prea mai face sens.

 

Am crezut ca daca evit modelul care scapa supape , nu e chiar asa full italian ca un Duc.

 

 

@claudeel

 

Multam fain tare pentru info.

 

Cu plăcere! Nu-i obligatoriu să întâlnești problemele astea dar ele sunt acolo în grupul Aprilia. 

La un moment dat din plictiseală făceam niște comparații de prețuri pentru piese OEM, Aprilia împarte anumite piese cu Ducati de exemplu din sistemul de frânare. Practic un etrier spate de la Brembo, echipează motocilete din familia Aprilia și Ducati. Preț etrier OEM Aprilia 309£, preț etrier OEM Desmosedicii RR (este regăsit și pe alte modele gen 1199 Panigale) preț 147£. O diferență enormă. Probabil că este total aiurea comparația dar diferența de preț pentru același produs este absolut enormă. 

Eu am avut norocul cu oamenii din acel service, niște englezi senzaționali, vorbeam prin video call când avem o problemă, îmi dădeau ponturi ce piese sunt identice cu aloe alți producători astfel încât să le iau mai ieftin și mi-au spus că majoritatea clienților lor sunt oameni fanaticii Aprilia și bine financiar care nu folosesc motocilete zi de zi să se ducă la muncă așa cum o facem eu ci ocazional. Că și fiabilitate, Rotaxul ăla este genial, folosit în uz normal duce mult fără probleme, a mea avea 68k km și mergea foarte bine dar în grup aveam un tip cu o Mille R care o folosea doar pentru circuit, la un moment dat a pus o poză din garajul lui cu 6 motoare distruse, fapt ce denotă că în stres intens nu sunt chiar atât de rezistente.

Am uitat de distribuție, lanțurile, patinele, întinzătoarele toate pe OEM se ridică la un preț de peste 600€.

Cum am spus, sunt mișto rău până intervin probleme, personal aș mai face "greșeala" să mă întorc la V2-ul ăsta pentru că de foarte multe ori mi-a pus zâmbetul pe buze cum nu a reușit să îmi pună alte japoneze pe care le-am mai avut. 😅

Edited by claudeel
Link to comment
Share on other sites

Presupun că te referi la modelul actual, 950.

 

Dacă da, este o motocicletă ok. Are zvâc, reprize, frâne, protecție la vânt, etc. Dar tot un Monster 821/950 cu carenă și semighidoane este. Dacă tot vrei să suplimentezi bugetul pentru ceva cu adevărat distractiv există variante mai bune. Părere personală. Și tot părere personală: varianta pre-facelift este urâtă.

 

Sau poate nu am înțeles ce cauți?

Link to comment
Share on other sites

Eu am inteles foarte bine ce caut , dar din vorba in vorba imi mai vin idei .

Am plecat de la ideea de ceva fun , dar cu o pozitie mai putin extrema decat sportivele.

Mai sunt si zile mai bune cand nu mai am dureri si incep sa visez la un Panigale 959...mai sunt si zile in care mai doare ...

 

Dap , mai pot suplimenta bugetul pana la maxim 10k , dupa sarbatori .

Si am inceput cercetarile de pe acum pt ca am considerat ca este posibil sa fie nevoie sa apelez la fam Biris pentru adus una din It si poate sa dureze pana la livrarea acasa. Ma gandeam ca sa-mi fac un cadou pana de ziua mea in Martie.

 

Pentru  look fain rau , pret bunicel , plus experienta Ducati totala ( ambreiaj uscat, trelis vizibil, monobrat si un motor cu un pic de zing! )  intradevar SF1098 pare lozul castigator.

Dar, din  ce am observat pare ca pozitia sa fie una agresiva rau ...si d-aia ,cand mai simt un pic de intepeneala pe la spate ma mai uit si la alternative mai ...relaxate cum pare sa fie noul SS.

 

 

 

Care ar fi variantele mai bune la sub 10k ferm ?

 

Cand vine vorba de Ducati , cred ca cel mai important este sa detin macar unul in viata asta si asa  mai bifez o mare fantezie. Ce model si cat de folositor ...ramane de vazut.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, goe 75 said:

incep sa visez la un Panigale 959

 

De ce? Mai precis de ce 959?

 

48 minutes ago, goe 75 said:

Dar, din  ce am observat pare ca pozitia sa fie una agresiva rau ...si d-aia ,cand mai simt un pic de intepeneala pe la spate ma mai uit si la alternative mai ...relaxate cum pare sa fie noul SS.

 

Personal nu mi s-a părut a fi mare diferență între ele.

  • SS pleacă de la o poziție mai relaxată (Monster) și o face mai sportivă (scărițe mai ridicate, semighidoane)
  • SF pleacă de la poziție extremă (1098/1198) și o face mai relaxată (scărițe mai coborâte, ghidon)

Cu mențiunea că la ghidon mai poți eventual umbla cu ceva înălțătoare; la semighidoane ești cam blocat. Șaua la SS este ceva mai confortabilă ce-i drept. În același timp contează și dimensiunile tale. Poate te ajută site-ul cycle-ergo.com să faci anumite comparații.

 

image.thumb.png.ea98f1470774ba36e4bc6398a43e84b6.png image.thumb.png.231b9c235d9851db672128aa55892f01.png

 

1 hour ago, goe 75 said:

Care ar fi variantele mai bune la sub 10k ferm ?

 

Decide-te ce vrei :) Un streetfighter de golăneală și distracție? Sau un superbike mai comod?

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, PzKpfW said:

 

Decide-te ce vrei :) Un streetfighter de golăneală și distracție? Sau un superbike mai comod?

 

 

Mai important decat orice este  sa fie o noua jucarie.

 

Un SF, tu ai cumpara versiunea fara Ohlins?

 

 

La 959 m-am gandit de multa vreme . Era laudat ca merge fain si slipper din fabrica si aveam interes pe atunci doar in full carenate. Era si la pret accesibil.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, goe 75 said:

Un SF, tu ai cumpara versiunea fara Ohlins?

 

Depinde. În principiu nu, suspensia aia se simte iar prețul e doar puțin mai mare la S (o căutare rapidă pe net spune cam ~1000 euro în plus). Iar S-ul este singurul care a venit cu amortizor de ghidon din primul an de producție (2009, modelul normal a primit doar din 2010) - vrei așa ceva. De asemenea, în teorie S-urile își țin mai bine prețul și sunt mai căutate.

 

În același timp, văd că nu sunt foarte multe la vânzare și că multe au ceva km (peste 30 de mii). Deci e bun și un non-S cu km mai puțini și cu un amortizor de ghidon original (2010+) sau aftermarket, reglabil (multe au). Dacă are și evacuarea aia de la Termignoni, deja nu prea mai contează dacă e S sau nu.

 

38 minutes ago, PzKpfW said:

Un streetfighter de golăneală și distracție?

 

Menționez că mă refeream la "streetfighter" ca tipologie de motocicletă, nu la modelul de la Ducati în mod specific.

 

41 minutes ago, goe 75 said:

La 959 m-am gandit de multa vreme . Era laudat ca merge fain si slipper din fabrica si aveam interes pe atunci doar in full carenate. Era si la pret accesibil.

 

În momentul de față e doar puțin mai ieftină decât 1199, care e superioară din toate punctele de vedere. Dar nu mă prea excită motorul ăla Superquadro în general, nu prea e "Ducati". A fost conceput pentru top-end power (este motorul cu care au vrut inițial să intre în MotoGP) și îi plac turele. Șasiul este superior pe Panigale, dar între un 1198 și 1199, l-aș alege pe primul.

Link to comment
Share on other sites

Ai luat in calcul si Buell 1125CR? Intra in bugetul tau cu tot cu transport catre RO.

Rara, deosebita, diferita.

 

gr.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca imi permiti , umila mea parere e  sa nu renunti asa usor la Tuono. Toate bubele alea enumerate mai sus , nu sunt chiar  la toate exemplarele. Depinde mult si de cum au fost intretinute. Cu instalatia electrica si incarcarea nu am avut deloc probleme, dar am prostul obicei ca la fiecare mobra sh , sa verific si curat toata  instalatia electrica. Pentru ambreiajul de la electromotor, ai nevoie de baterie in parametri optimi mereu, si nu ai  treaba cu el. Eu eram motociclist de weekend si aveam grija sa fie mereu incarcata mai ales daca statea mai mult de 2 saptamani nepornita.

Maneta de ambreiaj era destul de tare, dar cu schimbat cilindru slave, nu ar fi  deranjat deloc  mai ales la ture externe, ca in oras nu ma dadeam cu ea. Ii schimbam oricum lichidul de frana si si cel de actionare ambreiaj in fiecare an.  Neutrul l-am gasit usor dupa cateva plimbari atat la rece cat si la cald. Cand incepeam sa il caut( pe la 5000 km), schimbam uleiul  si era totul ca la inceput.Rulmentii de la prindere de amortizor pot face buba daca sunt neglijati. Eu i-am verificat pe ai mei si doar i-am curatat si gresat. Nu am avut nevoie de inlocuire. Daca faci asta anual, sau nu mergi mult pe ploaie iar , poti sa uiti de ei ca problema. Ar mai fi flansele de admisie, care au obiceiul sa crape la +10 ani, dar e cauciuc si e de inteles. Ale mele erau crapate doar  la exterior, dar le-am schimbat oricum, si cele vechi au ajuns la un baiat in nevoi.  Pot zice ca nu mi-a picat nimic la ea, si nu m-a lasat in drum.

Factorul de fun a fost maxim, mai ales dupa ce m-am obisnuit cu ea. La inceput a fost morcovul cu tot cu frunze, dar eu nu am skill si nu ma dau ca tine pe circuit. Dupa cateva iesiri, era dependenta totala. Ce ciclistica( parca imi citea gandurile), ce frane, ce motor( tragea ca un tractor in orice treapta),ce reprize,  ce frana de motor( bloca spatele foarte usor pe retrogradari violente). Pozitia super ok la 1.75, eu am facut si 900 km pe zi cu ea, fara dureri  sau oboseala. Depasirile din scurt si serpentinele erau ce-si dorea mai mult.  Nasol era la viteze de peste 140 , ca te cam batea vantul, dar nu era de nesuportat. Nu stiu pe circuit cum ar fi fost, dar pe drumuri gen Lepsa , era in elementul ei, parca era croita pe asa ceva.

Incearca una daca poti. Felul cum trage motorul ala si cum se aude......

Ps : e doar parerea mea de spargator de seminte. Nu sunt mare biker. De fapt nu mai sunt cam deloc.

Link to comment
Share on other sites

 

 

@Bigfoot

 

Sunt sigur ca imi pot permite un Ducati de cca 10 ani , cu tot ce implica experienta de proprietar.

La mai exotice si rare nu mai sunt asa sigur.

@Nooxy

 

Iti multumesc foarte mult pentru parerea ta . Inca nu am taiat-o de tot de pe lista . Pentru mine cel mai mare plus pe care il are Tuono este pozitia destul de relaxata si imediat dupa faptul ca exista optiunea de parbriz Puig putin mai mare si asa ofera un pic de protectie.

Cel mai mare minus nu are legatura cu motoreta in sine , fiind vorba de pasarica mea personala ca vreu sa am si un Ducati la un moment dat ...si daca tot e asa , de ce sa mai aman .

 

Pana acum, singurul lucru de care sunt absolut sigur este ca urmatoarea mea motoreta nu o sa fie japo . Sunt cam sigur ca de data asta nici nu prea as vrea sa testez,  tocmai ca sa nu ajung sa dau fuga la un dealer de Suzuki sa dau avansul pentru noul GSXS 1000 GT.

 

Ma intereseaza numai sa mai aflu cate ceva de la voi ca sa am pe cine da vina daca nu-mi place . :)))

In cel mai rau caz , daca nu ma inteleg cu noua jucarie , o pun la vanzare rapid , pierd 2k numa sa se vanda imediat si mergem mai departe , dar mi-am facut damblaua.

 

 

 

 

 

Am gasit parbriz Puig si pentru SF .

Este urat ca dracu dar macar exista ca optiune.

Link to comment
Share on other sites

On 17.12.2021 at 19:45, goe 75 said:

tocmai ca sa nu ajung sa dau fuga la un dealer de Suzuki sa dau avansul pentru noul GSXS 1000 GT.

 

Motocicletă de om gospodar. Fix ceea ce cauți.

 

On 17.12.2021 at 19:45, goe 75 said:

Ma intereseaza numai sa mai aflu cate ceva de la voi ca sa am pe cine da vina daca nu-mi place . :)))

 

Dacă-ți iei genul ăsta de motocicletă nu există șanse să nu-ți placă fierul în sine. Doar anumite detalii (costuri de întreținere, faptul că ești tu prea bătrân, etc.).

 

On 17.12.2021 at 19:45, goe 75 said:

Am gasit parbriz Puig si pentru SF .

Este urat ca dracu dar macar exista ca optiune.

 

Parbrizul arată oribil pe orice naked, și din moment ce nu pleci la ture de mii de km (sper), nu este necesar.

Link to comment
Share on other sites

@PzKpfW

 

 

Ok. O sa vedem . Facui weekendul in Faenza , la doi pasi de Bologna si inspirand aerul asta ( al dracului de rece si plin de ceata ) am primit inspiratie sa fac rocada si sa pun Dukti pe primul loc . Favorit pe lista o sa fie SF-ul.

Ramane de vazut ce o sa fie disponibil pe piata dupa sarbatori.

Daca vd ca trece timpul si nu ma descurc , probabil o sa apelez la fam Biris sa-mi gaseasca ceva.

 

 

@Silver Arrow

 

Nu sunt cunoscator deloc in materie de Guzzi . Singurul model care mi-a aparut pe radar a fost  V7.  O sa arunc un ochi peste modelul ala de curiozitate , dar la prima vedere nu arata promitator.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

Guzzi-urile mari sunt grele. Cam asta le caracterizează.

 

V7-le este sculă bună de mers cu stil la muncă, la o cafea sau la o tură pe Snagov - pe stilul Ducati Scrambler. Dar cu 50-60cp și Nm, adrenalina ți-o iei separat. 

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...