Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 1 oră, Ruginel a spus:

Kove vine cu un pret competitiv ai spune: 9000 USD vs 30,000 USD. "Pai boss...e diferenta mare!!" Corect? Corect!

Incorect! Varianta de 9000 e pentru marele public, făcută mai de buget pentru a merge pe stradă. Dacă vrei să fii corect faci comparația cu varianta de curse care sare de 2000. 

Dar per total sunt de acord cu tine. Nu pot să zic că e chiar pocnitoare, dar nici n-aș arunca așa repede cu banu pe chinezărie... Și nenea ăla de care se zice că e capul, mi se pare cam măscărici 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 340
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

yu an sunt kyaba sub licenta sau copie depinde pe cine asculti.

 

Amuzanti sunt romanii de pe forum, au cam aceeasi atitudine cu acei americanii care s-au pus contra, doar ca au delay de un an. Intre timp americanilor le-au venit mobrele si s-au convins, chiar si cei mai gigi contra dintre ei au lasat-o mai moale in schimb la noi e plin de experti.

Eu sunt astept sa vad cum se vor comporta anul asta la Dakar in special americanul care a ales noul model care ce sa vezi e mai usor decat ktm-ul, a dreq copie, cred ca au uitat sa puna ceva piese.

1 oră în urmă, vis-a-vis a spus:

Incorect! Varianta de 9000 e pentru marele public, făcută mai de buget pentru a merge pe stradă. Dacă vrei să fii corect faci comparația cu varianta de curse care sare de 2000. 

Dar per total sunt de acord cu tine. Nu pot să zic că e chiar pocnitoare, dar nici n-aș arunca așa repede cu banu pe chinezărie... Și nenea ăla de care se zice că e capul, mi se pare cam măscărici 😁

Care sunt diferentele dintre varianta pentru marele public si cea de Rally , daca tot te-ai documentat?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, ERU said:

yu an sunt kyaba sub licenta sau copie depinde pe cine asculti.

 

Amuzanti sunt romanii de pe forum, au cam aceeasi atitudine cu acei americanii care s-au pus contra, doar ca au delay de un an. Intre timp americanilor le-au venit mobrele si s-au convins, chiar si cei mai gigi contra dintre ei au lasat-o mai moale in schimb la noi e plin de experti.

Eu sunt astept sa vad cum se vor comporta anul asta la Dakar in special americanul care a ales noul model care ce sa vezi e mai usor decat ktm-ul, a dreq copie, cred ca au uitat sa puna ceva piese.

Care sunt diferentele dintre varianta pentru marele public si cea de Rally , daca tot te-ai documentat?

 

https://www.kovepower.com/pro-kove-rally-450.html#/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, DesertEagle said:

 

Asta.

 

ori despre o panarama motocicleta care are nevoie de service major in reprezentanta la fiecare 2000 de km nu poti spune ca este pentru utilizatorul obisnuit. Vorbim de o motocicleta DE STRADA, da?

Tot ii dau unii inainte ca Dakar si alte nazbatii.... NU este vorba de acelasi produs, nici pe departe.

Omologata, nu de strada, de strada e Hayabusa. Orice dual sport de 250/300/450/500cmc omologat pt mersul pe drumurile publice cu care te dai in off macar 40-50% are nevoie de service(ulei+filtru cel putin) la 500-1000km in functie de cum si pe unde te dai. Ca e Honda CRF 300L ca e SWM300RS ca e KTM/Husky/Gas Gas 300 ca e Fantic XEF 250 trail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Omologata, nu de strada, de strada e Hayabusa. Orice dual sport de 250/300/450/500cmc omologat pt mersul pe drumurile publice cu care te dai in off macar 40-50% are nevoie de service(ulei+filtru cel putin) la 500-1000km in functie de cum si pe unde te dai. Ca e Honda CRF 300L ca e SWM300RS ca e KTM/Husky/Gas Gas 300 ca e Fantic XEF 250 trail.



Esti sigur?

YAMAHA WR250R avea 30 CP, 126 kg la gol, omologata pentru mersul stradal si intervale de service foarte lungi dupa cum poti vedea in tabelul de mentenanta. Si daca faci offroad pe rupere, nu va trebui sa verifici valvele atat de des precum o faci la Kove. 

image.thumb.png.5bef775120a8c8674c9442e1669af6fa.png

La minunea chinezeasca ai interval de verificare valve la cateva mii de km. 

Acum 1 oră, ERU a spus:

yu an sunt kyaba sub licenta sau copie depinde pe cine asculti.

 


Da...si Loncin face dupa licenta Honda...dar nu e Honda.

Dar pana la urma fiecare isi ia ce considera, piata va decide.

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, Ruginel said:



Esti sigur?

YAMAHA WR250R avea 30 CP, 126 kg la gol, omologata pentru mersul stradal si intervale de service foarte lungi dupa cum poti vedea in tabelul de mentenanta. Si daca faci offroad pe rupere, nu va trebui sa verifici valvele atat de des precum o faci la Kove. 

image.thumb.png.5bef775120a8c8674c9442e1669af6fa.png

La minunea chinezeasca ai interval de verificare valve la cateva mii de km. 


Da...si Loncin face dupa licenta Honda...dar nu e Honda.

Dar pana la urma fiecare isi ia ce considera, piata va decide.

Sunt sigur ca daca te iei dupa manual dar o rupi pe off, rupta ramane. Ca si la celelalte tot in manual scrie 2000km, dar cei care se dau mai mult si de mai mult timp decat mine asta spun, toti.

Referitor la valve sunt de acord. 
Doar intervalele din manual sunt “de strada” la mobrele astea.

La bicilindri sta altfel treaba. 5-6000km uleiul si filtrul. La valve nu am ajuns…

Editat de Adrian Gabor (Wolverine)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Sunt sigur ca daca te iei dupa manual dar o rupi pe off, rupta ramane. Ca si la celelalte tot in manual scrie 2000km, dar cei care se dau mai mult si de mai mult timp decat mine asta spun, toti.

Referitor la valve sunt de acord. 
Doar intervalele din manual sunt “de strada” la mobrele astea.

La bicilindri sta altfel treaba. 5-6000km uleiul si filtrul. La valve nu am ajuns…


Uleiul este de inteles. Dar valvele...? In halul asta de slabe sunt sistemele de ajustare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, Ruginel said:


Uleiul este de inteles. Dar valvele...? In halul asta de slabe sunt sistemele de ajustare?

Asta nu e placut deloc. Am un AJP PR5 (motorul Zongshen NC250) tot asa scrie in manual, la 2000km valvele, cu surub si contrapiulita, erau dereglate bine pe la 1800Km.

Editat de Adrian Gabor (Wolverine)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au mai descoperit niște chineji miezul din dodoașcă: Keeway TX450R. Încă o copie un inorog reușit. Ușor, ieftin și bun.

 

image.thumb.png.26e008d3d094068e501e81470dcdc00b.png image.thumb.png.8d5bca95b1450efc827ea032d7f9112f.png

 

Habar n-au europenii și japonezii după decenii de experiență în domeniu. Face chinezul în câteva luni ceva mai bun, în hala lui în care care produce aspiratoare, polizoare și umerașe. De la est bate vântul, am zis!

 

2 hours ago, ERU said:

Amuzanti sunt romanii de pe forum

 

Ai dreptate. Cum au descoperit produsele casnice la sfert de preț de pe AliExpress acum 10 ani, acum se entuziasmează și la motorete, tot de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, PzKpfW said:

Au mai descoperit niște chineji miezul din dodoașcă: Keeway TX450R. Încă o copie un inorog reușit. Ușor, ieftin și bun.

 

image.thumb.png.26e008d3d094068e501e81470dcdc00b.png image.thumb.png.8d5bca95b1450efc827ea032d7f9112f.png

 

Habar n-au europenii și japonezii după decenii de experiență în domeniu. Face chinezul în câteva luni ceva mai bun, în hala lui în care care produce aspiratoare, polizoare și umerașe. De la est bate vântul, am zis!

 

 

Ai dreptate. Cum au descoperit produsele casnice la sfert de preț de pe AliExpress acum 10 ani, acum se entuziasmează și la motorete, tot de acolo.

Parerea mea e ca nu-i nimic asa de ascuns de trebuia descoperit. Dar daca piata majoritara cere altceva si la alte preturi de ce sa le dai si din astea si mai ieftine. Din 2019 pana in prezent s-a cheltuit urias si s-a incasat in urma marketingului motocicletelor Adventure de clasa “mijlocie” peste 200Kg cu care “poti face orice” daca esti Pol Tarres, de la 10 la 20.000€ bucata in functie de producator (doar europeni si japonezi) ca in rest e câh. Asa ca daca merge, sa-i dam inainte, zic.
Pe principiul tot ce e facut in China e prost, mai bine imping un BMW din 2000 decat sa merg cu o Dacia din 2020.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Adrian Gabor (Wolverine) said:

Asa ca daca merge, sa-i dam inainte, zic.

 

Faptul că există motocicletele astea nu este un lucru rău. Orice concurență este benefică pentru consumatori. Problema este că acești chinezi nu fac decât să copieze prin reverse-engineering ceea ce alți au dezvoltat, unul dintre principalele motive pentru care reușesc să vândă la prețuri de dumping. Pe termen scurt nu este neapărat o problemă. Pe termen lung, da. 

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, PzKpfW said:

 

Faptul că există motocicletele astea nu este un lucru rău. Orice concurență este benefică pentru consumatori. Problema este că acești chinezi nu fac decât să copieze prin reverse-engineering ceea ce alți au dezvoltat, unul dintre principalele motive pentru care reușesc să vândă la prețuri de dumping. Pe termen scurt nu este neapărat o problemă. Pe termen lung, da. 

Cu tot respectul pentru munca lor, nu am ajuns sa plang de mila celor copiati, in economia de piata. E problema lor cum isi protejeaza munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, PzKpfW said:

Nu le plâng de milă, dar au standarde și inovează - chiar dacă vin cu prețuri câteodată nejustificate (italienii mai ales). Vorbesc din perspectiva generală de consumator: copiatul te poate duce doar până într-un punct.

Perfect de acord.

As lua un Ducati, ieri, orice, dar mai ales Diavel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era de așteptat ca la un moment dat chinezii să scoată capul, cum au făcut-o și au făcut-o bine și în alte domenii. Apropo' de produsele de pe aliexpress, unele nu le găsești deloc în altă parte și altele sunt chiar foarte calitative. Problema e că s-a scumpit cam tot și pe acolo. 

Pe de altă parte nu a obligat nimeni pe marii industriași și cu istorie multă în spate să externalizeze toată producția în China. Nici chinezu' nu-i atât de prost precum îl credem. O fi furat și copiat tehnologie, dar dintre toți băieții aia cu ochii mici, mai sunt și genii fără îndoială. Plus că acum tot vestul e la p...mâna lor. Au cam pus monopol pe resurse, minereu, etc. 

Cât despre Kove-le-n discuție. Trebuie să recunoaștem că într-un timp atât de scurt au scos o motocicletă competitivă. Nu cea mai cea, dar nici ultima găină din coteț. Să nu uităm că și KTM-ul era un brand de duzină până să aibă rezultate în motorsport. Le-a luat ceva ani să fie sus, cu costuri imense. Să nu uităm că mobrele lor de Dakar erau consumabile. Se schimba cam tot după fiecare etapă. 

Acum că văd discuția asta cu reglatul de supape mă iau zâmbetele. E drept că e 2023 și am vrea ca un fier de concurs să aibă mentenanță ca un camion, la zeci de mii de kilometri. Dar nu merg așa lucrurile. XR650R-ul meu are specificația că revizia, cu schimb de ulei și toate cele, să se facă la 1000 de mile în regim de concurs. Chiar dacă s-a vândut și cu far, semnale, pentru publicul larg, ea tot o fiară de concurs este. Dacă ai tacheți cu reglaj pe piuliță, posibil să fie o soluție mai simplă și mai fiabilă. Mă gândesc că dacă toate gunoaiele astea chinezești (3?) au terminat Dakarul la prima participare, nu sunt neapărat de aruncat.

Cât despre purismul ăsta cu europene și japoneze și fanatism d-ăsta de brand, e destul de evident că unele mobre pe care le venerați au componente poate și peste 50% provenite China. Eu zic să ne mai calmăm. Nu sunt românii să judece alte popoare dpdv vehicule. Cultura auto-moto lasă încă de dorit la noi. 

Eu am o singură concluzie. Dacă ești chitit să participi la rally raid, cu 8000€ ai la dispoziție fierul potrivit, din fabrică. Dacă vrei cai verzi pe pereți, gen unicorni de TET sau alte destinații, trebuie să nu uiți că ai sub poponeata un produs racing. Mai mult sau mai puțin performant, e sigur mult peste îndemânarea noastră, a ăstora ce lătrăm p-aci. Dacă eram atât de buni la motorsport aveam și noi vreo 10 băieți pe la Dakar. Dar așa avem doar un ungur 🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, vis-a-vis said:

Era de așteptat ca la un moment dat chinezii să scoată capul, cum au făcut-o și au făcut-o bine și în alte domenii. Apropo' de produsele de pe aliexpress, unele nu le găsești deloc în altă parte și altele sunt chiar foarte calitative. Problema e că s-a scumpit cam tot și pe acolo. 

Pe de altă parte nu a obligat nimeni pe marii industriași și cu istorie multă în spate să externalizeze toată producția în China. Nici chinezu' nu-i atât de prost precum îl credem. O fi furat și copiat tehnologie, dar dintre toți băieții aia cu ochii mici, mai sunt și genii fără îndoială. Plus că acum tot vestul e la p...mâna lor. Au cam pus monopol pe resurse, minereu, etc. 

Cât despre Kove-le-n discuție. Trebuie să recunoaștem că într-un timp atât de scurt au scos o motocicletă competitivă. Nu cea mai cea, dar nici ultima găină din coteț. Să nu uităm că și KTM-ul era un brand de duzină până să aibă rezultate în motorsport. Le-a luat ceva ani să fie sus, cu costuri imense. Să nu uităm că mobrele lor de Dakar erau consumabile. Se schimba cam tot după fiecare etapă. 

Acum că văd discuția asta cu reglatul de supape mă iau zâmbetele. E drept că e 2023 și am vrea ca un fier de concurs să aibă mentenanță ca un camion, la zeci de mii de kilometri. Dar nu merg așa lucrurile. XR650R-ul meu are specificația că revizia, cu schimb de ulei și toate cele, să se facă la 1000 de mile în regim de concurs. Chiar dacă s-a vândut și cu far, semnale, pentru publicul larg, ea tot o fiară de concurs este. Dacă ai tacheți cu reglaj pe piuliță, posibil să fie o soluție mai simplă și mai fiabilă. Mă gândesc că dacă toate gunoaiele astea chinezești (3?) au terminat Dakarul la prima participare, nu sunt neapărat de aruncat.

Cât despre purismul ăsta cu europene și japoneze și fanatism d-ăsta de brand, e destul de evident că unele mobre pe care le venerați au componente poate și peste 50% provenite China. Eu zic să ne mai calmăm. Nu sunt românii să judece alte popoare dpdv vehicule. Cultura auto-moto lasă încă de dorit la noi. 

Eu am o singură concluzie. Dacă ești chitit să participi la rally raid, cu 8000€ ai la dispoziție fierul potrivit, din fabrică. Dacă vrei cai verzi pe pereți, gen unicorni de TET sau alte destinații, trebuie să nu uiți că ai sub poponeata un produs racing. Mai mult sau mai puțin performant, e sigur mult peste îndemânarea noastră, a ăstora ce lătrăm p-aci. Dacă eram atât de buni la motorsport aveam și noi vreo 10 băieți pe la Dakar. Dar așa avem doar un ungur 🤪

😅👍👍👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, vis-a-vis a spus:

dacă toate gunoaiele astea chinezești (3?) au terminat Dakarul la prima participare

În general agregatelor de competiție au în comun cu alea din showroom doar emblemele, și poate că seamănă ca formă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, vis-a-vis a spus:

Era de așteptat ca la un moment dat chinezii să scoată capul, cum au făcut-o și au făcut-o bine și în alte domenii. Apropo' de produsele de pe aliexpress, unele nu le găsești deloc în altă parte și altele sunt chiar foarte calitative. Problema e că s-a scumpit cam tot și pe acolo. 

Pe de altă parte nu a obligat nimeni pe marii industriași și cu istorie multă în spate să externalizeze toată producția în China. Nici chinezu' nu-i atât de prost precum îl credem. O fi furat și copiat tehnologie, dar dintre toți băieții aia cu ochii mici, mai sunt și genii fără îndoială. Plus că acum tot vestul e la p...mâna lor. Au cam pus monopol pe resurse, minereu, etc. 

Cât despre Kove-le-n discuție. Trebuie să recunoaștem că într-un timp atât de scurt au scos o motocicletă competitivă. Nu cea mai cea, dar nici ultima găină din coteț. Să nu uităm că și KTM-ul era un brand de duzină până să aibă rezultate în motorsport. Le-a luat ceva ani să fie sus, cu costuri imense. Să nu uităm că mobrele lor de Dakar erau consumabile. Se schimba cam tot după fiecare etapă. 

Acum că văd discuția asta cu reglatul de supape mă iau zâmbetele. E drept că e 2023 și am vrea ca un fier de concurs să aibă mentenanță ca un camion, la zeci de mii de kilometri. Dar nu merg așa lucrurile. XR650R-ul meu are specificația că revizia, cu schimb de ulei și toate cele, să se facă la 1000 de mile în regim de concurs. Chiar dacă s-a vândut și cu far, semnale, pentru publicul larg, ea tot o fiară de concurs este. Dacă ai tacheți cu reglaj pe piuliță, posibil să fie o soluție mai simplă și mai fiabilă. Mă gândesc că dacă toate gunoaiele astea chinezești (3?) au terminat Dakarul la prima participare, nu sunt neapărat de aruncat.

Cât despre purismul ăsta cu europene și japoneze și fanatism d-ăsta de brand, e destul de evident că unele mobre pe care le venerați au componente poate și peste 50% provenite China. Eu zic să ne mai calmăm. Nu sunt românii să judece alte popoare dpdv vehicule. Cultura auto-moto lasă încă de dorit la noi. 

Eu am o singură concluzie. Dacă ești chitit să participi la rally raid, cu 8000€ ai la dispoziție fierul potrivit, din fabrică. Dacă vrei cai verzi pe pereți, gen unicorni de TET sau alte destinații, trebuie să nu uiți că ai sub poponeata un produs racing. Mai mult sau mai puțin performant, e sigur mult peste îndemânarea noastră, a ăstora ce lătrăm p-aci. Dacă eram atât de buni la motorsport aveam și noi vreo 10 băieți pe la Dakar. Dar așa avem doar un ungur 🤪

As vrea sa adaug la ceea ce ai spus/scris ca exact asa cum baietii care folosesc exc-uri sau echivalent nu respecta  intervalele de service date de fabrica pentru utilizarea in softenduro si agregatele alea nu au nici pe dracu, exact asa se va intampla [in US se intampla deja] si cu Kove. Ma intreb cati dintre cei care posteaza pe aici cu inversunare impotriva au macar cea mai mica tangenta cu enduro, offroad, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, vis-a-vis said:

Trebuie să recunoaștem că într-un timp atât de scurt au scos o motocicletă competitivă. (...)
Să nu uităm că și KTM-ul (...) Le-a luat ceva ani să fie sus, cu costuri imense.

 

...Și nu sesizezi problematica?

 

9 hours ago, vis-a-vis said:

Nici chinezu' nu-i atât de prost precum îl credem. O fi furat și copiat tehnologie, dar dintre toți băieții aia cu ochii mici, mai sunt și genii fără îndoială.

 

Nu este vorba despre indivizi sau capacitățile lor, ci despre abordarea generală a industriei. Chinezii nu au departamente sau programe de dezvoltare. Niciun produs chinez nu vine cu noutăți sau inovații. Totul este despre execuție. Asta fac de aproape 50 de ani. Vând prețuri mici, și reușesc s-o facă pentru că acea cheltuială masivă legată de dezvoltare practic nu există, au capacități uriașe de producție și mână de lucru (relativ) ieftină. Succes desăvârșit!

 

9 hours ago, vis-a-vis said:

au componente poate și peste 50% provenite China.

 

Majoritatea bunurilor au cel puțin componente produse în China, altele sunt asamblate cu totul acolo. Dacă "tot aia e", de ce nu-ți cumperi exclusiv produse chinezești? Tu și majoritatea. Doar din fanatism/prostie/efect de turmă? Nu cred că gândești atât de simplist.

 

Producția este doar unul dintre componentele unui produs finit, un component care presupune o procedură repetitivă, care poate fi ușor automatizat și care devine în consecință din ce în ce mai puțin important. Motiv pentru care este și mai slab remunerat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.12.2023 la 3:06, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

E un motor de 450 destinat preponderent off-road-ului, deci se serviseaza ca unul. ( ce e diferit fata de un KTM 450/500 EXC si altele din gama?) 

Pana la greutatea in ordine de mers, chiar daca ma repet, rideri consacrati din America, stiti, aia care se dau cu motorul de la varsta de 3 ani de acum 70 de ani cand noi umblam in ciupici prin capitala si sunt cu peste 50 de ani inaintea noastra ca dezvoltare, ca si natiune, spun ca se “simte” super.
Deci faptul ca are 160Kg cu 15L de benzina sau 170Kg nu cred ca e atat de relevant. Poti sa mergi si cu 8L si cu 12L si cu 30L in functie de necesitati.

 

 

Din punctul meu de vedere problema sta cam asa - pretul deja a tot urcat si in Eu o sa ajunga cand o ajunge si mai scump. Deci ce se dorea a fi mobra decenta buna la toate si ieftina... a cam pierdut principalul atribut. Si, tinand cont de asta, daca vreau mobra de 160 kg imi iau 690enduro pt ca diferenta de pret nu mai este atat de mare iar diferentele de calitate motor, suspensie etc sunt sensibil mai bune. Iar daca vreau si sunt ok sa ma transform in mini mecanic pt intervalele alea dubioase de servisare si vreau mobra de performanta imi iau gama 500 exc. Si am mobra de ~120 kg cu rezervor suplimentar cu care depasesc aia 15L si, din nou, suspensii si motorizare peste china.

Nu mai pun la socoteala reteaua de service si piese si faptul ca se vand ktm-uri de acum 5-10-15 ani care merg brici daca au fost intretinute corect pe cand e posibil ca chinezaria, exploatata la fel in conditii de off, dupa cativa ani sa o duci la fier vechi. Sau poate ma insel, dar asta ramane de vazut. E clar ca oricine isi ia acum kove va fi un cobai.

Iar ce zic baietii pe youtube... banii fac lumea sa se invarta. Nu m-as baza mai mult decat pt a forma o idee pe ce zic ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Cap0ne said:

Deci ce se dorea a fi mobra decenta buna la toate si ieftina...

 

Nu cred că se dorește să fie așa ceva, nu este "bună la toate". Este un model nișat enduro-rally, un fel de KTM 450 Rally Replica dar la sfert de preț. Mulți și-o doresc, puțini o vor cumpăra - mai ales în Europa, unde nu prea ai unde să mergi cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se doreste ca forma si look poate a fi asa ceva. Ideea consider ca e de Logan do it all, dar cu skin de Logan WRC ca sa dea bine la public :) Daca imi pun tower pe 690 asta nu il transforma in rally bike.

Cred ca oricine considera ca mobra asta stock este dakar worthy la modul serios se cam amageste singur. Just my 2 yuan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, Cap0ne said:

Cred ca oricine considera ca mobra asta stock este dakar worthy la modul serios se cam amageste singur. Just my 2 yuan.

 

Sunt de aceeași părere, dar când vezi ce spun unii băeți pe aici ai impresia că ăștia de la Kove au reinventat apa caldă a rally-raid-ului pe două roți: bună, ieftină, ușoară, puternică - inorogul unicornul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Cap0ne said:

 

Din punctul meu de vedere problema sta cam asa - pretul deja a tot urcat si in Eu o sa ajunga cand o ajunge si mai scump. Deci ce se dorea a fi mobra decenta buna la toate si ieftina... a cam pierdut principalul atribut. Si, tinand cont de asta, daca vreau mobra de 160 kg imi iau 690enduro pt ca diferenta de pret nu mai este atat de mare iar diferentele de calitate motor, suspensie etc sunt sensibil mai bune. Iar daca vreau si sunt ok sa ma transform in mini mecanic pt intervalele alea dubioase de servisare si vreau mobra de performanta imi iau gama 500 exc. Si am mobra de ~120 kg cu rezervor suplimentar cu care depasesc aia 15L si, din nou, suspensii si motorizare peste china.

Nu mai pun la socoteala reteaua de service si piese si faptul ca se vand ktm-uri de acum 5-10-15 ani care merg brici daca au fost intretinute corect pe cand e posibil ca chinezaria, exploatata la fel in conditii de off, dupa cativa ani sa o duci la fier vechi. Sau poate ma insel, dar asta ramane de vazut. E clar ca oricine isi ia acum kove va fi un cobai.

Iar ce zic baietii pe youtube... banii fac lumea sa se invarta. Nu m-as baza mai mult decat pt a forma o idee pe ce zic ei.

Uite aici, tragi singur concluziile.

Eu vreau parbriz si faruri led din secolul asta, din fabrica nu sa stau sa pun kit-uri de rally si alte piese pe alte mobre, iar la 8000€ fata de 11-13.000€ cat te duce un 690/701 modificat, cred ca e o diferenta considerabila de pret.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...