xmas Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) asta fac intre f4i sau R6 ce sa aleg??? Ţie pentru ce îţi trebuie motocicletă? Pentru mine, spre exemplu, super-sporturile de 600cc ies din discuţie (mă refer la modelele mai vechi, 2000-2006) iar F4i-ul are tot ce îmi doresc momentan (de asta şi am două iar ultima, crede-mă, n-a fost deloc ieftină dar am considerat că merită ). Personal, nu ştiu de ce consideră colegul de mai sus (Performance Solutions) că sistemele de injecţie de la F4i-uri sunt "vai mama lor". Ori ţi se înfundă din cauza mizeriilor din benzină, ori cedează injectorul (ceea ce nu mi s-a întâmplat în 20.000 de km cu un motor şi încă 2000 cu altul), ori apar ceva probleme la pompa de presiune, aşa cum ziceam cu ceva mesaje în urmă, dar problema acolo am înţeles că se datorează unui mecanism intern al pompei care e bine să fie pus în uz, altfel se deteriorează şi trebuie schimbată pompa de presiune. Strict ca poziţie, mai bine stai (dacă eşti cât de cât înalt - +180cm) pe GSXR-ul de 600 decât pe R6. R6-le are şaua pilotului moale dar atât, poziţia nu se compară cu F4i-ul sau cu GSXR-ul (care ar fi prima super-sportivă pe care aş alege-o strict din punct de vedere al poziţiei plus că vine din fabrică cu stabilizator de voblaj care altfel te-ar costa câteva sute de € iar pentru începători şi nu numai e foarte bine venit -a nu se înţelege că GSXR-ul sau altă supersportivă e indicată pentru începători!!!!-). Am un prieten ce şi-a schimbat R6-le cu un 636. Dacă aflu de ce a renunţat la R6 te anunţ. Ca şi plus, R6-le se manevrează mai uşor decât celelalte SS-uri. GSXR-ul spre exemplu e cam ţeapăn (desigur, comparativ şi cu F4i-ul care se manevrează destul de ok în oraş). Din nou, chiar dacă repet, tu gândeşte-te bine ce vrei de la motor, pentru că mie mi se pare că înca nu ştii foarte bine şi e foarte posibil să-ţi iei ceva şi apoi să-ţi pară rau şi să vrei să-l vinzi, iar cauţi altceva, iar timp pierdut, etc.!! Nu prea sunt multe variante de sport-touring carenate de 600cc iar dintre ele F4i-ul este cea mai bună, frumoasă (din punctul meu de vedere), fiabilă (cel puţin are nişte hibe care sunt cunoscute, nu ca la alte motoare de se strică ceva la ele şi nu ştii ce iar mecanicul face experimente pe banii şi timpul tău), etc.. @JAGI Mersi pentru completare, nu ştiam de chestia asta. Oricum, mă gândesc că faza respectivă o poate face doar cineva cu un computer cu adaptorul special pentru memoria respectivă, pentru ca una e să resetezi memoria şi alta să dai kilometrajul înapoi (chiar dacă ar merge, ar rămâne discrepanţă între Km şi mile) iar astfel de lucruri mă îndoiesc ca le poate face orice service moto iar cele care se respectă mă îndoiesc că s-ar preta la astfel de subterfugii dar nu zic nu, doar e România. Editat Septembrie 17, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Mergi omule linistit, toti am vrea din prima tot felul de lucruri trasnite - le vedem pe net, fa citeva plimbari linistite si abia dupa ce te mai acomodezi, ai sa stii daca ai nevoie intradevar de alte imbunatatiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 xmas nu stiu ce mi-a trecut mie prin cap R6 am zis sa intreb si de el. Azi am vazut un F4i care este ca nou are totul original pe el , anvelope.baterie.kit lant noinu e lovit are vopseaua originala merge ceas .ai curaj sa bagi mana in foc ca e nou.proprietarul foarte serios il are din 2008 si daca maine tine vremea cu mine sa.l probez il si cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) Ce culori are, roşu+albastru (+alb, parţial)? Mie nu ştiu de ce dar nu-mi prea place combinaţia asta, chiar dacă cea "nouă" a mea are culorile astea deci îţi dai seama ce mult îmi place (motorul în sine) dacă am făcut abstracţie de culori! El, ca şi motor, din ce an este? Au fost fabricate din 2001 până în 2006, de asta întreb.În rest, baftă şi să ţină vremea cu tine! Editat Septembrie 18, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) Ce culori are, roşu+albastru (+alb, parţial)? Mie nu ştiu de ce dar nu-mi prea place combinaţia asta, chiar dacă cea "nouă" a mea are culorile astea deci îţi dai seama ce mult îmi place (motorul în sine) dacă am făcut abstracţie de culori! El, ca şi motor, din ce an este? Au fost fabricate din 2001 până în 2006, de asta întreb. În rest, baftă şi să ţină vremea cu tine! ms. azi am reusit sa achizitionez motorul mult dorit, este rosu cu negru din 2001 carene originale toate nevopsit dar f intretinut, cauciucuri kit lant placute noi, alarma cu pager, ulei schimbat de 1000km filtru aer sport, am mers azi cam 300 km si merge ceas Editat Septembrie 18, 2013 de yahym85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Deci e varianta sport .S-o stăpâneşti sănătos şi să ai parte doar de incidente plăcute cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
STOO Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 SALUT http://www.bestbike.ro/motociclete/suzuki/gs500e/caras-severin/ POATE TE INTERESEAZA TEL 0732065280 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Deci e varianta sport . S-o stăpâneşti sănătos şi să ai parte doar de incidente plăcute cu ea! multumesc frumos , da e varianta sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
71g3r Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Salutare! Din primavara as vrea sa dau de A2.. si nu stiu ce "mobra" sa imi iau. Am gasit cateva modele gen: Yamaha MT-03, Suzuki gs500 si cele de 250cc (honda,kawa,hyosung). Voi ce parere aveti? Ce ar trebuie sa imi iau? Si ce alte modele mai sunt care sa nu depaseasca 35 de Kw? Scuze daca nu am postat unde trebuie... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newbbie Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 MT-03 si GS500 is ok pt A2? sa te gandesti pentru ce iti trebuie motocicleta in primul rand . Daca o iei sa te dai cu ea in weekend si doar atat poti sa iei una care consuma mult si arata bine - intre timp o repari in timpul saptamanii Daca iti iei una cu care sa mergi zilnic - si nu conduci cu 100 - 150 si mergi foarte mult prin oras, ia-ti un Honda Rebel de 250, sau un Yamaha Virago 250 . Fiabile , consum mic, manevrabile in oras. (bune pentru oras ) Daca mergi distante lungi nu o sa iti placa virago 250 ca nu poti merge "tare". Trebuie sa alegi intai clasa, ca degeaba intrebi ce iti recomanda lumea. poti sa iei iei Cross, sa urci dealuri ... Alege ce vrei sa faci cu ea, apoi alege clasa , si apoi insiri 5 modele , si abia apoi alegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Ca fiabilitate, consum redus si piese ieftine recomand gs500 ... Acum tu stii mai bine ce iti place si pt ce o vrei defapt. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
71g3r Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Eu ma gandeam sa imi iau una sport sau naked sau un supermoto... si motoreta o sa fie mai mult de weekend. Ca modele preferate as acea: Yamaha MT-03, Kawasaki ninja 250r, KTM (cross sau duke), Hyosung Gt250r si Suzuki Gs 500f F sau E. Acum ca model preferat ar fi cel de la yamaha dar multe lucruri nu stiu despre el... Newbbie: Din cate am citit ambele sunt bune pentru A2, adica au undeva la 45-47 cp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Eu ma gandeam sa imi iau una sport sau naked sau un supermoto... si motoreta o sa fie mai mult de weekend. Ca modele preferate as acea: Yamaha MT-03, Kawasaki ninja 250r, KTM (cross sau duke), Hyosung Gt250r si Suzuki Gs 500f F sau E. Acum ca model preferat ar fi cel de la yamaha dar multe lucruri nu stiu despre el... Newbbie: Din cate am citit ambele sunt bune pentru A2, adica au undeva la 45-47 cp. Si cam de ce buget dispui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
71g3r Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Undeva la 2.000 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Undeva la 2.000 de euro. Userul Pogor[frate] are un gs500f in stare buna, intretinut care s-ar incadra in bugetul tau si ti-ar ramane si bani de echipament, uite aici iar cat despre Yamaha MT-03 nu stiu in ce stare iti gasesti la banii astia + ca nu mai o sa ai de echipament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
71g3r Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Eu nu vreau sa cumpar motoreta acum, mai intai sa ma vad cu permisul in mana si dupa. Si pana atunci am timp sa gasesc ceva care sa-mi placa. La Gs nu-mi prea place aspectul este prea "clasic" eu vrea ceva gen streetfighter sau o sportiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Eu nu vreau sa cumpar motoreta acum, mai intai sa ma vad cu permisul in mana si dupa. Si pana atunci am timp sa gasesc ceva care sa-mi placa. La Gs nu-mi prea place aspectul este prea "clasic" eu vrea ceva gen streetfighter sau o sportiva. Prima mobra a mea a fost 125cc CBR, frumusica cu aer de sportiva, dupa 1 an as fi vrut s-o schimb, norocul meu ca n-am avut suma necesara cumpararii alteia tot noua, desi am permis de A din anii 90 si ceva - m-a invatat pitica multe lucruri, de trafic, incidente, etc. Acum se afla in posesia fratelui meu, iar eu am trecut pe mica ninjita de 300cc - pe vremea aceea (cind am luat CBR-ica) nu existau (ori n-am aflat eu de 250cc), de 300cc sint foarte multumit, si am de gind s-o schimb peste 7-8 ani cu un choper datorita virstei pe care am s-o am atunci. In rest iti doresc bafta la examen si la ales mobra. Editat Septembrie 23, 2013 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawa74 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr-din-2008-540187.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexGeo Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) Salut! Sunt nou venit pe forum asa ca va urez bine v-am gasit! Situatia mea este una clasic , incepator caut motocicleta. Problema mea este inaltimea , avand 193cm si 100kg caut o motocicleta pentru incepatori. Stiu, exista moto mari pe care stai comod dar nu pentru inceput de drum. Recent m-am suit pe un fz6 care mi sa parut destul de comod , stateam cat de cat normal, nu cu genuchii la piept (asta a fost pe un hornet sau cel putin asa mi se parea mie). Alte alternative la care m-am mai gandit au fost f650gs insa sa zicem ca nu ... imi place, cu totul ca nu am incalecat niciunul (mi-as dori cei drept ). Sper sa nu imi faceti morala legat de ciclindree , nu caut ceva supersport dar nici de 125cmc, pe chopper-e stau cocosat rau, ma cam doare spatele (experienta din scoala moto). Multumesc de sfaturi daca apar si bafta ! Alte mentiuni: pret 2000-2500 euro si sa tina cu casa daca se poate, consum , intretinere Editat Septembrie 27, 2013 de AlexGeo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vromeo Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Cam orice tourer-enduro ti-ar fi bun. De la SV650, la BMW F650, Transalp (recomandarea cea mai buna ca fiabilitate, intretinere, etc), ar mai merge si, dar e cam vechiut, KLE500. Practic orice din gama asta e ok daca esti inalt. Acum depinde si de ce iti place tie. Mai sport-touring sau touring-enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) Cautati un Transalp si nu vei regreta, nu pot sa iti dau fix motivul "ala", dar eu zic sa-l incerci si iti vei da seama. Bine ai venit si asfalt uscat si fara incidente sa ai! Editat Septembrie 27, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Suzuki GSX-600f 98-02 Model eftin, piese eftine si usor de gasit, consum 4,5-6... In general modelul asta de motocicleta poate fi potrivita pentru un incepator, cat si pentru cineva cu experienta. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 eu am avut aceiasi dilema ca si tine ca incepator dar am ales Transalp-ul si nu imi pare rau...o recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) Cam orice tourer-enduro ti-ar fi bun. De la SV650, la BMW F650, Transalp (recomandarea cea mai buna ca fiabilitate, intretinere, etc), ar mai merge si, dar e cam vechiut, KLE500. Practic orice din gama asta e ok daca esti inalt. Acum depinde si de ce iti place tie. Mai sport-touring sau touring-enduro... Eu nici dusmanilor nu le-as recomanda SV650 daca sunt inalti. Am 1,86m si cam 100kg. M-am dat pe un SV (S, cel carenat) si dupa nici 10 km ma dureau incheieturile. Pur si simplu trebuia sa-mi tin piciorul pt. a schimba/frana la un ungi imposibil pt. mine. Poate am eu o configuratie osoasa mai ciudata, nu stiu. Am avut ceva timp un Diversion (XJ600S). A fost ok numai ca in afara de adidasi nici o incaltaminte nu-mi oferea mobilitatea necesara la picior (bine, nici n-am incercat cu echipament scump/foarte scump). Pe enduroaice ma simt cel mai bine. Pe KLE/Transalp stau cum ar trebui sa stau pe o stradala si abia de la Tenere/Super Tenere/Africana (din ce motoare am testat) am o pozitie confortabila. Adica un unghi la genunchi apropiat de 90 grade si spatele drept, mainile "vin cum trebuie" pe ghidon. Pe Vstrom/TDM nu m-am dat, dar cred ca ti-ar fi mult mai ok decat Hornet/Fazer/alte naked-uri. Editat Septembrie 27, 2013 de Alexandru Mos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clitz2003 Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Transalpul este cel mai recomandat pt tine din toate punctele de vedere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.