TETEA. Postat Februarie 4, 2022 Share Postat Februarie 4, 2022 Bun venit! Mai taie din 0-uri, da-le dreaq! :)) Revenind la subiect, e important si modul de utilizare al mobrei, adica daca utilizarea extraurbana va avea o pondere importanta sau din contra, te vei invarti numai prin oras. Oricum ar fi, eu (subiectiv) recomand un cruiser! Difera doar cilindreea, in sensul ca daca vei iesi frecvent din oras, uita-te dupa o cilindree mai mare, un Shadow 750 sau mai bine un Vulcan de 800 sau 900. Pentru oras, 600/650 e suficient pt inceput. Termina intai scoala, prefintele se schimba pe masura ce vezi/incerci mai multe modele. Eu sunt fan cruiser, si nu vad de ce as avea nevoie de altceva in Ro. Dar totul e pur subiectiv, desigur! Succes la scoala! Si in acelasi timp cauta sa gasesti cat mai multa informatie pe forumul asta la sectiunea incepatori, sau oriunde pe net (Youtube de exemplu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEXDAN Postat Februarie 4, 2022 Share Postat Februarie 4, 2022 Sincer sa fiu cred( asta o spun acum ) ca voi merge 70% prin Pitesti si imprejurimi, poate ( daca o sa am curaj ) sa fac o tura la mare la vara . Nu voi merge pe forestier si nici nu voi fi un mare vitezoman, Ideea este de placere nu de fala sau alte chestii de 20 ani , mi-ar placea sa ma plimb pur si simplu, dar sa nu ma dau jos de pe ea rupt de spate sau maini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 4, 2022 Share Postat Februarie 4, 2022 Nu am cine stie ce experienta pe chopper, dar din cate stiu nu e grozav pentru drumuri de 300km facute cu 80 km/h, o moto de strada, un cruiser sau un adv sunt mult mai potrivite. Pentru plimbat prin Pitesti si prin jur merge aproximativ orice, incearca cat mai multe motociclete si vezi care iti place mai mult, e chestie de gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 4, 2022 Share Postat Februarie 4, 2022 @AdrianB1, crede-ma ca pentru asta sunt facute cruiserele. Eu la 750 km pe zi mai pot si cozonac! Dar nu merg cu 80km/h, orice cruiser din cele mentionate poate mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Februarie 4, 2022 Share Postat Februarie 4, 2022 (editat) Omul a zis prin oras mai intai, adica Pitesti si dupa aia prin imprejurimi. Daca voi ii recomandati un chopper pentru oras, nu stiu ce sa zic, s-ar putea sa va injure ceva mai incolo :)) Acum, pentru initiator, eu sugerez un adventure mai intai, apoi un naked, apoi un cruiser...oricum, primul motor este pentru a-ti face idee despre sport si ce vrei cu adevarat de la el. Dar, in nici un caz nu e ok sa mergi cu un chopper in oras, parerea mea. Bineinteles, conteaza si cum te simti pe ele, incearca sa probezi motoarele de mai sus si vezi cu care crezi ca te-ai acomoda mai mult in mersul prin oras. P.S. daca vrei sa profiti de faptul ca ai 2 roti si nu 4, sfatul meu e sa nu iti iei chopper, te strecori mai usor cu celelalte motoare. Citat dar sa nu ma dau jos de pe ea rupt de spate sau maini... pai, iarasi, depinde cat timp mergi pe ea si ce conditie fizica ai, dar la cum sunt datele problemei, o postura cat mai verticala e cea mai indicata, adica din nou, adventure touring, enduro touring, supermoto, naked...nu chopper. Un site pentru calcularea pozitiei: introduci in optiuni inaltime, greutate, lungimea cracilor, numarul la pantofi, colegii de armata si iti da cea mai buna pereche: http://cycle-ergo.com/ De retinut ca site-ul arata pozitia neutra a motorului, el se lasa mult din greutatea ei si a riderului, in cazul tau, destul de mult, deci inaltimea la sa va diferi in realitate cu mult, vre cativa cm buni. Editat Februarie 4, 2022 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bored Panda Postat Februarie 4, 2022 Share Postat Februarie 4, 2022 Alege ce iti place si are ABS. De pe la a doua/treia motoreta o sa stii clar ce vrei si ce iti trebuie. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Februarie 4, 2022 Share Postat Februarie 4, 2022 (editat) Hai sa iti ofer si eu un raspuns: Daca vrei sa iti iei motocicleta strict de placere, pentru plimbare, alege cu sufletul... cumpara ceea ce iti place... Eu ti-as recomanda o Honda VT750 (Shadow) cu ABS, in situatia in care vrei chopper/cruiser... Poti de asemenea incerca si un Harley-Davidson sportster 883 cu ABS, insa bugetul va fi mai mare O alta optiune de cruiser ar fi Honda Rebel 500 noua pe la vreo 6500 euro (evident cu ABS) Alte variante fara ABS ar fi: Yamaha XVS1100; XV1600; Kawasaki VN900; Suzuki C800 Poti de asemenea sa iei in calcul si motociclete de tip modern classic precum: Kawasaki W800, Triumph Bonneville, Yamaha SR400, si de ce nu, Royal Enfield Interceptor, cumparat de nou Iarasi ceva foarte interesant ar fi un Moto Guzzi V7. Vezi sh V7 III special sau nou V7 850. Uita-te de asemenea si la motociclete BMW, generatii mai vechi, daca vrei ceva mai ieftin cu ABS: BMW R850R, R1100R, R1150R, R1200R, sau de ce nu chiar un BMW classic... R80 monolever, R80R, R100R... Element foarte important: unde vei tine motocicleta? Ai garaj?... Editat Februarie 4, 2022 de Papa_Bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 4, 2022 Share Postat Februarie 4, 2022 Pe rebel 500 o să fie ca ursul cu biscuitele în . In timpul școlii o să vrea naked, după ce și-l ia, o să vrea Adv. Cioapar pentru oraș... Mai bine scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotobin Postat Februarie 5, 2022 Share Postat Februarie 5, 2022 (editat) Salutare tuturor! Imi pare rau daca deschid un topic care a mai fost deschis, dar sunt intr-o dilema mare. Sunt recent posesor de Categoria "A" si as dori sa imi achizitionez o motocicleta, problema este ca nu stiu ce imi doresc si mi s-ar potrivi si nici nu am prieteni care detin Moto pentru a cere sfaturi sau a proba. In principal as dori ceva sa fie daily si fiabil, nu ma intereseaza in mod special viteza dar imi place sa simt ca e puternica. Sunt prins intre cateva modele: ( disponibilitate pana la 3500€) Suzuki GSX-R k4-k5 Kawasaki- z750- z1000 Kawasaki -ZX6R Honda Hornet 2008-2009 Honda CRB 2004 Orice pare este bine venita, chiar si alte sugestii! Multam! Editat Februarie 5, 2022 de Cotobin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Februarie 5, 2022 Share Postat Februarie 5, 2022 Aloha.Trebuia sa bagi un vot Eu as vota pentru Hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 5, 2022 Share Postat Februarie 5, 2022 Din prima ar merge un gsxr1000, cea mai bună alegere. Hayabusa e cam grea, dar probabil e bună și ăia, dacă o poți ține. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 5, 2022 Share Postat Februarie 5, 2022 Acum 9 minute, Lucian_M a spus: Din prima ar merge un gsxr1000, cea mai bună alegere. Hayabusa e cam grea, dar probabil e bună și ăia, dacă o poți ține. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2022 Share Postat Februarie 5, 2022 @Cotobin - ca începător, orice cotoarbă ți se va părea rachetă. Ia-ți ceva mai ieftin la început (cf descrierii, un naked de 500-800cc și la vreo 2000 euro). Ca să nu mori și ca să nu-ți pară rău când o vei scăpa pe jos în benzinărie, zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 5, 2022 Share Postat Februarie 5, 2022 "CRB" 2004, the unicorn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 6, 2022 Share Postat Februarie 6, 2022 @Cotobin Te mai scremi putin in privinta bugetului sau negociezi ca un profesionist si poti lua un z750 cu abs , uite : https://m.olx.ro/d/oferta/kawasaki-z750-abs-2008-IDfvWpf.html Merge de uz general si cel mai important este ca exista optiuni de parbriz . La prima motoreta inca nu stii daca suporti sa fii naked sau ai nevoie de o protectie minima la vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 6, 2022 Share Postat Februarie 6, 2022 Orice parbriz pui pe naked, nu schimbă mare lucru. Eventual nu mai iei vântul în piept, ți-l trimite parbrizul in gât sau cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 6, 2022 Share Postat Februarie 6, 2022 Daca ai un bat in fund si nu poti sa stai dacat drept , poate ai dreptate. In lumea reala , un parbriz de calitate buna , pus pe un naked , face o diferenta enorma . In unele cazuri are efect mai bun decat cel stoc de Fazer , pentru ca este mai aproape de corp. Tot in lumea reala, in care mai sunt si oameni inteligenti , iti variezi pozitia corpului in functie de anumite situatii . Am vazut foarte multi care stau pe motor ca niste saci de cartofi...dar sa speram ca tinerii de aici o sa invete mai bine de la inceput si nu o sa faca la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 6, 2022 Share Postat Februarie 6, 2022 Acum 17 minute, goe 75 a spus: decat cel stoc de Fazer , pentru ca este mai aproape de corp Tot dincolo de ghidon vine. Ai să râzi, dar carenuța de Fazer chiar protejează! Bine, nu capul care rămâne în bătaia vântului dacă nu ai vreun touring sau cruiser cu un parbriz cât o velă sau te ascunzi după unul de sportivă. Dpmdv pt drumuri în afara orașului trebuie minim o semicarenă gen Fazer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 6, 2022 Share Postat Februarie 6, 2022 Acum 20 minute, goe 75 a spus: Daca ai un bat in fund si nu poti sa stai dacat drept , poate ai dreptate. In lumea reala , un parbriz de calitate buna , pus pe un naked , face o diferenta enorma . In unele cazuri are efect mai bun decat cel stoc de Fazer , pentru ca este mai aproape de corp. Puig face parbrize bune, zice lumea. Mi-am pus așa ceva pe ER5, luam vântul în gât și cap. Dacă mă aplecam (sanchi, e naked, nu speed), lua soția în cască tot vârtejul. Decizia corecta a fost schimbarea mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 6, 2022 Share Postat Februarie 6, 2022 1 minute ago, ENEOS said: Tot dincolo de ghidon vine. Ai să râzi, dar carenuța de Fazer chiar protejează! Bine, nu capul care rămâne în bătaia vântului dacă nu ai vreun touring sau cruiser cu un parbriz cât o velă sau te ascunzi după unul de sportivă. Dpmdv pt drumuri în afara orașului trebuie minim o semicarenă gen Fazer. Nu mi-am dat doar cu presupusul , chiar am facut comparatie directa pe drumuri publice , in afara orasului , intre un Fazer 600 , un Gsr 600 fara parbriz si un z750 cu parbrizul mare Puig. Protectia oferita de Fazer a fost mai slaba . Eu am 183. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 6, 2022 Share Postat Februarie 6, 2022 Eu am fost plăcut surprins de protecția Fazerului (FZ6, nu 600 vechi), cel puțin pt că nu îmi înghețau mâinile ca la transșlap cu tot cu lopățele. Capul da, e în vânt, ba chiar bătea cumva în gât/sub cască, am rezolvat cu chin strip sau cum îi spune. Naked cu parbriz m-a făcut steag și trebuia să strâng tot timpul rezervorul între genunchi ca să nu mă crăcăneze, drept că fără parbriz inițial iar apoi cu unul destul de micuț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 6, 2022 Share Postat Februarie 6, 2022 Ok , atunci e clar , omul trebuie sa-si cumpere 1200 gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotobin Postat Februarie 6, 2022 Share Postat Februarie 6, 2022 Multumesc tuturor pentru pareri si raspunsuri! 6 hours ago, goe 75 said: @Cotobin Te mai scremi putin in privinta bugetului sau negociezi ca un profesionist si poti lua un z750 cu abs , uite : https://m.olx.ro/d/oferta/kawasaki-z750-abs-2008-IDfvWpf.html Merge de uz general si cel mai important este ca exista optiuni de parbriz . La prima motoreta inca nu stii daca suporti sa fii naked sau ai nevoie de o protectie minima la vant. Ce parere ai despre aceasta? Pe care am uitat sa o mentionez. https://www.olx.ro/d/oferta/suzuki-gsx-650f-an-2012-IDf5RLi.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 6, 2022 Share Postat Februarie 6, 2022 1 hour ago, Cotobin said: Multumesc tuturor pentru pareri si raspunsuri! Ce parere ai despre aceasta? Pe care am uitat sa o mentionez. https://www.olx.ro/d/oferta/suzuki-gsx-650f-an-2012-IDf5RLi.html Este o motoreta buna , la un pret rezonabil . Se mai adauga costurile de inmatriculare . Singurul negativ la modelul ala este greutatea destul de mare . Dar nu te incurca in mod real cu nimic decat daca esti foarte fragil si micut de statura . Daca ai peste 170 si 70 kg te descurci . Pentru ca este o motoreta mai entry level nu exceleaza cu adevarat la nimic , dar ca pachet functioneaza foarte bine . Si franele si suspensia sunt destul de rudimentare pentru secolul asta , dar sunt ok . Este extrem de universala si super fiabila . Are destula putere sa te puna in dificultati daca nu o tratezi cu seriozitate, rabdare si atentie ...dar este genul pe care poti incepe fara probleme , daca ai atitudinea corespunzatoare. Eu iti recomand sa-ti downlodezi poze cu toate modele care te intereseaza cat de cat ... si elimini din ele pana ramai cu 2-3 favorite ca aspect ... si cumperi cea mai recenta si cu cel mai bun raport pret/ stare tehnica , dintre ele. In foarte scurt timp dupa aia o sa incepi sa simti ce vrei defapt de la ea si o sa faci alegerea mai buna data viitoare. Cea mai sigura alegere de inceput e una din modelele super ppopulare : Cbr 600 f4i Suzuki SV 650 Z750 Fz6/ Fazer Hornet Cbf 600 Suzuki Bandit Xj6/ Diversion Le-am pus si in ordinea in care le prefer. *Sigura financiar. Daca nu o dai pe jos de prea multe ori o vinzi la acelasi pret dupa 2 ani de utilizare. Practic cheltuiesti bani doar pe gaz , cauciucuri si un schimb de ulei daca alegi bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 6, 2022 Share Postat Februarie 6, 2022 Acum 3 ore, Cotobin a spus: Multumesc tuturor pentru pareri si raspunsuri! Ce parere ai despre aceasta? Pe care am uitat sa o mentionez. https://www.olx.ro/d/oferta/suzuki-gsx-650f-an-2012-IDf5RLi.html 1 oră în urmă, goe 75 a spus: Este o motoreta buna , la un pret rezonabil . Se mai adauga costurile de inmatriculare . Singurul negativ la modelul ala este greutatea destul de mare . Dar nu te incurca in mod real cu nimic decat daca esti foarte fragil si micut de statura . Daca ai peste 170 si 70 kg te descurci . Pentru ca este o motoreta mai entry level nu exceleaza cu adevarat la nimic , dar ca pachet functioneaza foarte bine . Si franele si suspensia sunt destul de rudimentare pentru secolul asta , dar sunt ok . Este extrem de universala si super fiabila . Are destula putere sa te puna in dificultati daca nu o tratezi cu seriozitate, rabdare si atentie ...dar este genul pe care poti incepe fara probleme , daca ai atitudinea corespunzatoare. Dreptate tu ai Goe in ce privește motoreta asta Adăugările mele - e ok de început pe ea dar: - nu trebuie subestimată - musai crashpaduri - caută varianta cu ABS altfel sigur sigur vei bloca roata spate. - cum a zis și Goe este grea și greutatea este sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.