yahym85 Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Eu n-am prea mers anul ăsta aşa că nu-mi amintesc exact la cât trebuie să deschidă şi la cât închide ventilatorul. Din ce-mi amintesc (vag) ştiu că îl lăsam cu contactul pus până ajungea la 108 grade C (atunci se oprea ventilatorul) după care puteam să scot cheia din contact. Eu nu-mi amintesc să fi avut "pierderi" de antigel pe loc dar ce-i drept nici n-am aşteptat atât sau eram deja în trafic (semafor, stop, vară, caniculă, coafura rezistă ) etc.) şi nu eram atent la asta. La prima vedere pare mult 2.000€ luând în calcul că nu e bine pusă la punct (cu atât mai mult cu cât a fost accidentată). Uneori aparenţele înşeală alteori nu. Relantiul nu are voie să varieze decât la început (are şoc automat). După ce îţi apare temperatura pe bord (pe la 35 de grade C parcă) atunci indicatorul de la turometru ar trebui să stea constant undeva la 1.300 RPM +/-100. relantiul statea pe la 1000 varia tot timpul cat a stat pornit ce-i drept putin dar se si auzea ca variaza nu doar pe ceas. si distributia parca cam zgomotoasa pt ca uraste el hondele,i-ati ce iti place tie nu ce le place altora! honda vreau si nu ma poate convinge nimeni sa-mi iau alta marca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 rulmenti de oala, rulmenti de presiune, intinzatoare de lant de distributie, relee. sa ai minim cate una din piesele astea de rezerva daca vrei honda. si sa te obisnuiesti sa te depaseasca toate sport-touring-urile din' 85 incoace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Eu n-am prea mers anul ăsta aşa că nu-mi amintesc exact la cât trebuie să deschidă şi la cât închide ventilatorul. Din ce-mi amintesc (vag) ştiu că îl lăsam cu contactul pus până ajungea la 108 grade C (atunci se oprea ventilatorul) după care puteam să scot cheia din contact. Eu nu-mi amintesc să fi avut "pierderi" de antigel pe loc dar ce-i drept nici n-am aşteptat atât sau eram deja în trafic (semafor, stop, vară, caniculă, coafura rezistă ) etc.) şi nu eram atent la asta. La prima vedere pare mult 2.000€ luând în calcul că nu e bine pusă la punct (cu atât mai mult cu cât a fost accidentată). Uneori aparenţele înşeală alteori nu. Relantiul nu are voie să varieze decât la început (are şoc automat). După ce îţi apare temperatura pe bord (pe la 35 de grade C parcă) atunci indicatorul de la turometru ar trebui să stea constant undeva la 1.300 RPM +/-100. si inca un detaliu foarte important a avut 5 proprietari in 5 ani cam dubios rulmenti de oala, rulmenti de presiune, intinzatoare de lant de distributie, relee. sa ai minim cate una din piesele astea de rezerva daca vrei honda. si sa te obisnuiesti sa te depaseasca toate sport-touring-urile din' 85 incoace... nu vreau honda ca sa nu ma depaseasca nimeni.vreau pentru ca-mi place si am un prieten care a avut si nu a avut probleme mari cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 relantiul statea pe la 1000 varia tot timpul cat a stat pornit ce-i drept putin dar se si auzea ca variaza nu doar pe ceas. si distributia parca cam zgomotoasa honda vreau si nu ma poate convinge nimeni sa-mi iau alta marca Relantiul poate să stea la 1000 şi dacă îl reglează el să stea mai jos deşi nu ar avea motiv decât dacă ar folosi-o la poligon pentru şoala moto. Manualul zice că cel mai bine e să stea undeva la 1300+/- 100, eu aşa le am setate pe ale mele, undeva la 1250-1300. Variaţia respectivă de turaţie apare si în sarcină? Dacă-l ţineai turat pe la 5.000-6.000 RPM tot avea jocul respectiv? În mod normal el trebuie să stea fix sau să varieze foarte-foarte puţin, insesizabil dacă nu eşti atent în mod special la asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Daca toba nu e aia de fabrica poate sa oschileze putin relantiul, mai ales ca-i reglat mai jos. 1300 ar trebui sa fie. La 108 grade pleaca ventilatorul. Daca nivelul lichidului de racire e corect, adica la semnul de jos in vasul de expansiune, nu trebuie sa dea antigel pe furtun cand se incalzeste. Daca a avut mai mult o sa scuipe afara ce e in plus in la primele incalziri ale motorului. In niciun caz nu trebuie sa fiarba in vas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Relantiul poate să stea la 1000 şi dacă îl reglează el să stea mai jos deşi nu ar avea motiv decât dacă ar folosi-o la poligon pentru şoala moto. Manualul zice că cel mai bine e să stea undeva la 1300+/- 100, eu aşa le am setate pe ale mele, undeva la 1250-1300. Variaţia respectivă de turaţie apare si în sarcină? Dacă-l ţineai turat pe la 5.000-6.000 RPM tot avea jocul respectiv? În mod normal el trebuie să stea fix sau să varieze foarte-foarte puţin, insesizabil dacă nu eşti atent în mod special la asta! daca-l tineam turat nu oscila doar la relantiu. Daca toba nu e aia de fabrica poate sa oschileze putin relantiul, mai ales ca-i reglat mai jos. 1300 ar trebui sa fie. La 108 grade pleaca ventilatorul. Daca nivelul lichidului de racire e corect, adica la semnul de jos in vasul de expansiune, nu trebuie sa dea antigel pe furtun cand se incalzeste. Daca a avut mai mult o sa scuipe afara ce e in plus in la primele incalziri ale motorului. In niciun caz nu trebuie sa fiarba in vas. ventilatorul pornea la 115 si la 113 se oprea iar antigelul fierbea in vas dupa oprirea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 (editat) Oscila tot timpul, la relantiu, sau doar până se încălzea? Ar putea fi (şi) o problemă electrică la baterie, fie la partea electronică (ECU, alternator, etc.), fie la cablaj (cu timpul se mai oxidează contactele, mai ales dacă motoreta nu e depozitată corespunzător).După cum ziceam, e normal să varieze RPM-urile până când ajunge temperatura uleiului pe la 35-40 de grade..Respectivul vânzător ce ţi-a zis când l-ai întrebat chestiile astea? Editat Septembrie 14, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Oscila tot timpul, la relantiu, sau doar până se încălzea? Ar putea fi (şi) o problemă electrică la baterie, fie la partea electronică (ECU, alternator, etc.), fie la cablaj (cu timpul se mai oxidează contactele, mai ales dacă motoreta nu e depozitată corespunzător). După cum ziceam, e normal să varieze RPM-urile până când ajunge temperatura uleiului pe la 35-40 de grade.. Respectivul vânzător ce ţi-a zis când l-ai întrebat chestiile astea? oscila relatiul si dupa 20 minute tinuta pornita, proprietarul nu stia mai nimic sau asa incerca sa para, el nu stia nici unde a fost facuta julitura de pe carena din lateral stanga, cred ca nu era foarte serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Mai bine încearcă să cauţi alta, cu asta se pare că e prea mare bătaie de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Salut , cine poate sa imi spuna cum imi pot imbunatati motorul ? Design si performante. Legat de performante, am gasit un Fazer care avea astea pe el : Power commander III BMC - air filter ''Lars'' system Ivan's Fuel Cut Eliminator Ivan's Flies Dyno jet - exhaust Eliminator AIS off, Ivan's Blockoff pads Dynojet - quickshifter Poate stie cineva ce inseamna toate astea si imi poate explica si mie... Eu nu inteleg, ce performante mai vrei la 150cp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Eu nu inteleg, ce performante mai vrei la 150cp? Omul traieste in lumea lui,eu zic sa-l lasam in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TsCrazy Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Eu nu inteleg, ce performante mai vrei la 150cp? Intrebarea mea era ce sunt si ce fac acele lucruri ! Si nu stiu cum este suzuki`le tau dar la Yamaha mea , acei 150 cp se simt de pe la 8-9.000 ture (poate si mai sus) , iar eu as vrea sa se simta si pe la turatii mai mici (asta e dorinta mea). Poate ca 150 cai suna extraordinar, dar nu e chiar asa , eu inca nu merg cu motorul la turatii mari , sportiv, si mie mi`ar trebui pentru depasiri , pentru demaraj mai puternic , ceva (presupun ca se gaseste in lista de mai sus ceva...) care sa mai aduca cativa din acei 150 cai si pe la turatii mai mici ( 3-7.000). Nu stiu nici eu , daca e posibil si cum se face ( dar am o banuiala ca se poate ), de aceea intreb ! Repet , intrebarea este, ce sunt acele lucruri, ce fac ele (si nu , ce credeti, sunt nebun sau nu ). Multumesc ! PS: acest tuning l`am vazut pe internet in acest clip: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 (editat) Daca n-ai vrut monocil/V2 ce sa iti fac,astea sunt 4 in linie..si inca e de 1 mie...daca ai fi luat un 250 cc ce mai ziceai. Eu in locul tau(mai ales ca esti incepator) m-as concentra mai mult si la altele in afara de mansonul din dreapta... Editat Septembrie 16, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Intrebarea mea era ce sunt si ce fac acele lucruri ! Si nu stiu cum este suzuki`le tau dar la Yamaha mea , acei 150 cp se simt de pe la 8-9.000 ture (poate si mai sus) , iar eu as vrea sa se simta si pe la turatii mai mici (asta e dorinta mea). Poate ca 150 cai suna extraordinar, dar nu e chiar asa , eu inca nu merg cu motorul la turatii mari , sportiv, si mie mi`ar trebui pentru depasiri , pentru demaraj mai puternic , ceva (presupun ca se gaseste in lista de mai sus ceva...) care sa mai aduca cativa din acei 150 cai si pe la turatii mai mici ( 3-7.000). Nu stiu nici eu , daca e posibil si cum se face ( dar am o banuiala ca se poate ), de aceea intreb ! Repet , intrebarea este, ce sunt acele lucruri, ce fac ele (si nu , ce credeti, sunt nebun sau nu ). Multumesc ! PS: acest tuning l`am vazut pe internet in acest clip: La majoritatea SS-urilor de 600, puterea se simte la turatii mari. Asa este si la Gsx-ul meu. Daca vroiai putere mare in ture mici si aspect sportiv, de ce nu ti-ai luat R1, Gsx-r 1000, Fireblade s.a.m.d. ? Cum spunea si colegul MZRider, ar trebui sa te uiti si la altceva in afara de acceleratie si putere, mai ales ca esti la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 asta fac intre f4i sau R6 ce sa aleg??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 r6... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) r6... r6 din 2000,2001 este pe carburatie pe cand f4i din 2001 pe injectie, nu e mai buna o motocicleta pe injectie?? astazi merg sa vad un f4i sport din 2001 rosu cu negru dar ma gandeam sa vad si cateva r6 Editat Septembrie 17, 2013 de yahym85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) alea-s primele generatii de injectie, sunt vai mama lor... Editat Septembrie 17, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Unul din F4i-urile mele (ambele model 2001) are ~7200Km (e ~nouă), aşa că nu pleca de la premisa că e problemă la kilometrii! Din câte ştiu eu, la astea nu se pot da km înapoi ci doar schimba bordul cu totul, ceea ce nu e chiar ieftin (pleacă de pe la vreo 200€ în sus unul SH care are deja km şi dacă provine dintr-un accident sunt şanse mari să aibă urme, deci fi atent şi la aspectul ăsta). Să-i verifici suspensiile, la km-ii ăştia ar cam trebui schimbate uleiul de la furcă şi semeringurile... Încearcă să-l convingi cumva pe propietar să te lase să te plimbi cu ea 1/2 de zi ca să poţi să-i faci consumul (dacă îţi permiţi) pentru că dacă îţi consumă mai mult de ~7.5L/100 la mers mediu e foarte posibil să aibă probleme fie la bujii, fie la injectoare, fie la pompa de benzină (asta de obicei se întâmplă când stă motorul mult nepornit; şi eu cât şi CristiDB -parcă- am păţit asta la motoarele cu ~7.000Km şi a trebuit să ne luăm pompe de presiune noi - a mea ajunge mâine ). Dacă e de la pompă, e posibil să miroasă a benzină într-un mod anormal, tocmai pentru că nu e arsă cum trebuie (benzina, nu pompa :-))) ) -un alt motiv pentru care motorul nu va merge "rotund"- şi vei avea consum ridicat. O altă chestie la care te poţi uita (apropo de Km) este radiatorul. Uită-te atât la spaţiile dintre ||||| (nu ştiu cum se numesc, dar hai să-i spunem generic, "plasă" -vezi aici). Dacă sunt paralele, fără îndoituri, curburi, etc, înseamnă fie că nu are mulţi km, fie că a evitat contactul cu toate zburătoarele posibile şi cu tot ceea ce se mai poate prinde într-un radiator! Las-o să meargă vre-o 15-20 de minute sau mai mult, ca să vezi că-ţi pleacă ventilatorul de la radiator şi că îţi cuplează când trebuie -adică că nu are probleme nici la termocuplă, nici la termostat, nici la ventilator-. În cazul în care nu pleacă, să verifici siguranţele, ar putea fi şi din cauza lor. Dacă totuşi pleacă dar după un timp continuă să se încălzească (ai martor de temperatură pe bord) înseamnă că nu mai are antigel. Dacă mai îmi vine ceva în minte te anunţ. L.E. Dacă te lasă să mergi cu el, găsiţi un drum liber şi dă-i "blană" (sau spune-i lui să o facă, cu tine pasager)! Atunci se vede, la viteza respectivă (ar trebui să ajungă la 230-250Km/h cu 2 persoane) dacă reparaţia în urma accidentului (presupun că din cauza asta a fost revopsit dar e posibil să fi fost doar un moft -cu toate că nu e ieftină o vopsire moto-) este de calitate SAU NU. Nu are voie să apară troncăneli, lovituri, sunete ciudate, etc.! Cea pe care o vând eu (jos în semnătură) a fost avariată (şi ulterior reparată) în UK, apoi a ajuns în RO la un coleg motociclist, apoi la mine. I-am schimbat uleiul şi alte consumabile şi m-a dus fără probleme cu 280, respectiv 250km/h cu pasageră. Eu, cu excepţia unor "scăpări de moment", am mers normal cu ea. La cele de care s-a "tras" mult, se observă un anumit colorit la galerii (în spatele roţii frontale), din cauză că trec prin modificări repetate de temperatură. Dacă cumva intră în voblaj poate să fie nu numai de la o reparaţie prost efectuată ci şi/sau de la roţile ce nu sunt echilibrate (sau e tocită gumă aiurea). Te dezamagesc cu datul kilometrajului inapoi, in placa electrica din bord, se afla un mic circuit integrat cu numele de MEMORIE electronica. Se pot programa oriciti kilometri doresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) asta fac intre f4i sau R6 ce sa aleg??? Ţie pentru ce îţi trebuie motocicletă? Pentru mine, spre exemplu, super-sporturile de 600cc ies din discuţie (mă refer la modelele mai vechi, 2000-2006) iar F4i-ul are tot ce îmi doresc momentan (de asta şi am două iar ultima, crede-mă, n-a fost deloc ieftină dar am considerat că merită ). Personal, nu ştiu de ce consideră colegul de mai sus (Performance Solutions) că sistemele de injecţie de la F4i-uri sunt "vai mama lor". Ori ţi se înfundă din cauza mizeriilor din benzină, ori cedează injectorul (ceea ce nu mi s-a întâmplat în 20.000 de km cu un motor şi încă 2000 cu altul), ori apar ceva probleme la pompa de presiune, aşa cum ziceam cu ceva mesaje în urmă, dar problema acolo am înţeles că se datorează unui mecanism intern al pompei care e bine să fie pus în uz, altfel se deteriorează şi trebuie schimbată pompa de presiune. Strict ca poziţie, mai bine stai (dacă eşti cât de cât înalt - +180cm) pe GSXR-ul de 600 decât pe R6. R6-le are şaua pilotului moale dar atât, poziţia nu se compară cu F4i-ul sau cu GSXR-ul (care ar fi prima super-sportivă pe care aş alege-o strict din punct de vedere al poziţiei plus că vine din fabrică cu stabilizator de voblaj care altfel te-ar costa câteva sute de € iar pentru începători şi nu numai e foarte bine venit -a nu se înţelege că GSXR-ul sau altă supersportivă e indicată pentru începători!!!!-). Am un prieten ce şi-a schimbat R6-le cu un 636. Dacă aflu de ce a renunţat la R6 te anunţ. Ca şi plus, R6-le se manevrează mai uşor decât celelalte SS-uri. GSXR-ul spre exemplu e cam ţeapăn (desigur, comparativ şi cu F4i-ul care se manevrează destul de ok în oraş). Din nou, chiar dacă repet, tu gândeşte-te bine ce vrei de la motor, pentru că mie mi se pare că înca nu ştii foarte bine şi e foarte posibil să-ţi iei ceva şi apoi să-ţi pară rau şi să vrei să-l vinzi, iar cauţi altceva, iar timp pierdut, etc.!! Nu prea sunt multe variante de sport-touring carenate de 600cc iar dintre ele F4i-ul este cea mai bună, frumoasă (din punctul meu de vedere), fiabilă (cel puţin are nişte hibe care sunt cunoscute, nu ca la alte motoare de se strică ceva la ele şi nu ştii ce iar mecanicul face experimente pe banii şi timpul tău), etc.. @JAGI Mersi pentru completare, nu ştiam de chestia asta. Oricum, mă gândesc că faza respectivă o poate face doar cineva cu un computer cu adaptorul special pentru memoria respectivă, pentru ca una e să resetezi memoria şi alta să dai kilometrajul înapoi (chiar dacă ar merge, ar rămâne discrepanţă între Km şi mile) iar astfel de lucruri mă îndoiesc ca le poate face orice service moto iar cele care se respectă mă îndoiesc că s-ar preta la astfel de subterfugii dar nu zic nu, doar e România. Editat Septembrie 17, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Mergi omule linistit, toti am vrea din prima tot felul de lucruri trasnite - le vedem pe net, fa citeva plimbari linistite si abia dupa ce te mai acomodezi, ai sa stii daca ai nevoie intradevar de alte imbunatatiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 xmas nu stiu ce mi-a trecut mie prin cap R6 am zis sa intreb si de el. Azi am vazut un F4i care este ca nou are totul original pe el , anvelope.baterie.kit lant noinu e lovit are vopseaua originala merge ceas .ai curaj sa bagi mana in foc ca e nou.proprietarul foarte serios il are din 2008 si daca maine tine vremea cu mine sa.l probez il si cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) Ce culori are, roşu+albastru (+alb, parţial)? Mie nu ştiu de ce dar nu-mi prea place combinaţia asta, chiar dacă cea "nouă" a mea are culorile astea deci îţi dai seama ce mult îmi place (motorul în sine) dacă am făcut abstracţie de culori! El, ca şi motor, din ce an este? Au fost fabricate din 2001 până în 2006, de asta întreb.În rest, baftă şi să ţină vremea cu tine! Editat Septembrie 18, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) Ce culori are, roşu+albastru (+alb, parţial)? Mie nu ştiu de ce dar nu-mi prea place combinaţia asta, chiar dacă cea "nouă" a mea are culorile astea deci îţi dai seama ce mult îmi place (motorul în sine) dacă am făcut abstracţie de culori! El, ca şi motor, din ce an este? Au fost fabricate din 2001 până în 2006, de asta întreb. În rest, baftă şi să ţină vremea cu tine! ms. azi am reusit sa achizitionez motorul mult dorit, este rosu cu negru din 2001 carene originale toate nevopsit dar f intretinut, cauciucuri kit lant placute noi, alarma cu pager, ulei schimbat de 1000km filtru aer sport, am mers azi cam 300 km si merge ceas Editat Septembrie 18, 2013 de yahym85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Deci e varianta sport .S-o stăpâneşti sănătos şi să ai parte doar de incidente plăcute cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.