TETEA. Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 Legislatia s-a schimbat, cei care dau incepatorilor sfaturi cu "ia-ti R11 daca vrei" ganditi-va ca ala e pasibil de amenda pt ca nu-si ia motor pt A2. Un incepator care merge morcovit pe strada stiind bine ca daca va fi oprit de gabori iese cu belea, e doar o bomba cu ceas. Nu invata nimic, e mai atent dupa girofaruri decat la semafor&shit, si e mult mai expus greselii in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 @JUST4TNT Bugetul e primul. Degeabaa ii place omului chopper customizat sau adventure de clasa mare sau mai stiu eu ce daca bugetul e pt GS500 din 93. In totdeauna vezi cat e plapuma. apoi gasesti acolo solutii pt ce iti place. exemplu adventure interesant la buget mic -kle500 - se gaseste sub 1000 » Post actualizat in 18 Nov 2014 06:15e de A2; e destul demare pt aia inalti, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 O prostie. Daca ai creier, poti sa incepi si pe Y2k. Stiu persoane care au inceput pe R1 si de 4 ani nu au nici un singur accident, nici macar o scapare. Intr-o oarecare masura la inceput tentatiile sunt mari, dar te poti abtine unde si cand trebuie. Sfatul meu. Ia-ti ceea ce-ti place, ca in foarte scurt timp s-ar putea sa ajungi la regrete... E aiurea. Incearca daca reusesti, sa te dai intr-o parcare pe orice ar ajunge la multumirile tale, apoi te poti decide singur. Iar cu Hayabusa sau alte masinarii care au n-spe mii de cai... Frate, daca omului ii place CUM ARATA hayabusa, care-i problema? Asta pe langa faptul ca nu-i poti da 300km/h (de parca o motocicleta se catalogheaza dupa cat merge in ful-gaz). De parca nu apuci sa te bucuri de sportul asta daca ai R1 R6 sau Hayabusa. Poti muri pe un scuter, sau pe bicicleta, asa ca repet, ia-ti ce-ti dicteaza inima. " Imi place cum gandest i". Intr-adevar se moare la fel de la bicicleta la y2k. Sper sa gandeasca si incepatorii si poate nu vor umple santurile urmandu-ti sfaturile. Asfalt uscat si fara ghips sau cruce! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 Electra Glide, Honda Goldwing . Pe astea sigur no sa arati aiurea Rocket III !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 (editat) Nu inteleg... Daca ai un mega-moto, mori mai repede? Da, am uitat... Daca ai "transplant" nu ai sa mori niciodata pe el, sau sansele sunt mici spre zero Iar cel cu legislatia de mai sus... Pai e vorba de plimbari legale, nu? Il indemnam sa-si ia ce-i place mai mult pentru categoria in care se incadreaza. APOI se gandea la hayabusa sau ceva mai mare. Nu inteleg de ce toata lumea ii catalogheaza pe cei cu ss-uri oameni fara creier care se dau pe bulevarde intre semafoare. Chiar nu pricep. Si da, acceleratia e in mana ta, si-n creierul tau. Nu-ti trage nimeni de gaz, cum de altfel se pot intampla nenorociri pe orice ai conduce. Diferenta e ca ti-a dat Ionel un sfat, sa-ti iei un motor care nu te satisface, dar la prima curba mori, decat sa-ti iei un motor care chiar te simti super pe el si sa se intample acelas lucru. Of, of... Editat Noiembrie 18, 2014 de alecscosmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Astept ceva argumente valide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Nu inteleg de ce toata lumea ii catalogheaza pe cei cu ss-uri oameni fara creier care se dau pe bulevarde intre semafoare. Chiar nu pricep. Aici ai pus punctul pe T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borcanel Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 I-ati Busa daca asta vrei si iti place.Problema e ca daca vorbim peste 2 sezoane tot atata o sa stii despre moto cat stii acum.Direct pe motor mare inveti foarte greu sa mergi.Daca esti cerebral te gandesti mai mult cum sa faci sa nu cazi decat sa simti cum merge mobra.Daca pleci de jos inveti mult mai repede.Orice iti cumperi sfatul meu e sa o duci intr-o parcare goala si sa inveti sa franezi.E cel mai important.Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Toata stima celui care ne-a impartasit aceste informatii, cunostinte !!! Sa speram ca astfel de informari si sfaturi sa fie cat mai multe si cat mai bine mediatizate, pt ca nu?! toti dorim acelasi lucru sa ne bucuram de viata dar si de pasiunea noastra > Inca o data felicitari !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Motocicleta trebuie sa fie ce ti se potriveste nu ce iti place. Am cunoscut persoane care au murit la primul accident mai grav si alti care au cele noua vieti .(Au scapat cu bine din acidente foarte grava.) Ex a cazut in ripa de 100m si doar si-a luxat umarul putin.L-au scos din ripa cu elicopterul. PS. cum spunea colegul mai sus trebuie sa sti cum sa ii dai drumul la motocicleta si cum sa ii dai drumul pentru a scapa cu bine. Mai pe inteles sa sti sa culci motoreta din mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy_117 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Salut, As dori sa achizitionez o motocicleta in perioada asta, dar as avea o mica nelamurire. Ce mi-ati recomanda daca as avea de ales intre o Yamaha VIrago din '95 max 2000 sau un suzuki marauder din 2004-2006 (precizez faptul ca bugetul se invarte in jurul sumei de 1500 de euro). Sunt constient ca sunt importante si alte detalii dar ma intereseaza daca ar trebuie sa aleg motocicleta cu un an de fabricatie cat mai recent. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Nu inteleg... Daca ai un mega-moto, mori mai repede? Nu mai repede, ci cel mai repede... Am cunoscut persoane care au murit la primul accident mai grav Le-ai zis si tu RIP si ai tras concluzia cu culcatul mobrei la viteze mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Salut. Ar trebui sa dai mai multe detalii cu privire la ambele mobre, asta ca sa nu existe dubii. Presupun ca e' vorba de virago 535 vs marauder 125. Pentru inceput, cel mai bun sfat ar fi sa le testezi, numai asa iti dai seama ce ti se potriveste. Anul de fabricatie este oarecum relativ si nu are nimic in comun cu intretinerea motorului respectiv,de aceea este recomandat, atunci cand o cumperi, sa te duci cu cineva care se pricepe. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Cu cat anul e mai recent, cu atat ai sanse sa aiba uzuri si accidente mai putine. Ar trebui sa le testezi, sa vezi daca te simti bine in ele. Ia un mecanic cu tine cand faci alegerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 1) vezi ce model iti place cel mai mult. (ergonomie si aspect) 2) cauta un exemplar cat mai bine intretinut. nici anul nici numarul de km nu sunt relevante in mod direct - mai ales la clasa pe care o vrei tu. o motoreta folosita cu bun simt poate avea multi ani si km dar sa se prezinte foarte bine. pe de alta parte un fier incaput pe mana mesterilor poate fi varza in maximum 2 ani..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Cum eu am la vânzare un Marauder 250 si stiu despre ce e vorba iti recomand acest model. Cu Virago nu am mers, așa ca nu ma hazardez sa îmi dau cu presupusul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Eu am inceput cu un shadow 600 ca prima moto. Am mers 2 ani cu ea si pot spune ca a fost ideala, foarte fiabila si de incredere in multe situatii. Acum o am la vanzare pt ca mi-am luat Vulcan 1600 . Mult succes in alegerea facuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Ce Virago si ce Marauder, ce capacitati? Banuiesc ca Marauderul e capacitate mica, 125 sau 250. Marauder e mono-cilindru, Virago e V2. Ambele racite pe aer, la Virago iti spun sigur ca nu are probleme cu racirea nici macar in Bucuresti in toiul verii. Tu ce inaltime si greutate ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy_117 Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Sincer si la virago la fel ca si la marauder ma gandeam la 250. Eu am 1.8 m si 100 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 salut, motorul de 250 de Marauder il am pe GN. Recomand calduros o cilindree mai mare. Motoreta e simpatica, dar trage greu, mai ales daca ai 100 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Ia ceva mai mare atunci... macar un Virago 535, gasesti pe la 1500 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 (editat) Eu am inceput cu un shadow 600 ca prima moto. Am mers 2 ani cu ea si pot spune ca a fost ideala, foarte fiabila si de incredere in multe situatii. Acum o am la vanzare pt ca mi-am luat Vulcan 1600 . Mult succes in alegerea facuta! ce pret are shadow.ul? Editat Ianuarie 8, 2015 de sile7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi. Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) Salut , De curand m-am hotarat sa revin la vechea mea pasiune , motocicletele , ceva ce nu am mai condus de ceva timp (fac 20 de ani in vara deci sunt inca tanar , presupun). Inca de cand aveam vreo 15-16 ani mi-am dorit un motor , conducand motoarele prietenilor mei si plimbandu-ma pe locul din spate aproape in fiecare zi .DIn pacate parintii mei sunt adeptii masinilor asa ca nu au vrut in ruptul capului sa ma lase sa dau de carnet pentru A si, implicit sa imi iau un motor. Acum , ca am mai crescut putin am decis sa incep scoala pentru A2 si sa imi cumpar singur unul din urmatoarele modele : Ducati Monster 620 , Yamaha MT03 , Kawasaki ER6N , Honda Hornet(limitat pentru a2 , bineinteles) . Sunt , de asemenea interesat daca pot limita o motocicleta cu o putere mai mare in asa fel incat sa se incadreze in 35 kw , legal ! Precizez ca am undeva la 1.90 si 70 kg . Astept parerile voastre , multumesc mult ! Edit : Imi trebuie ceva de oras si , ocazional sa merg de la Bucuresti la Constanta . Editat Ianuarie 21, 2015 de Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Bravo, succes cu demersurile pentru carnet, si motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi. Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.