Sari la conținut

Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7


stopBeingSad77
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua, as vrea sa va povestesc o intamplare nu tocmai asa fericita din viata mea.

Am avut un vis sa-mi cumpar aceasta motoreta de cand eram mai mic si acuma recent am reusit sa fac rost de bani cash si mi-am cumparat undeva la finalul lui februarie motocicleta de la the bike hub cu tot cu tobe Mistral. Exact cum mi-am dorit, cum am visat. M-a costat toul 9850 euro.

A venit ok, fara zgarieturi, transportul a fost facut la recomandarea dealer-ului la un baiat, m-a costat 1400 de ron din Bucuresti spre Vaslui.

Livrarea a fost 100% bine fara probleme, foarte profesionist.

 

De cand o am de pe 22 feburarie am reusit pana ieri sa fac 261km (on the clock) pana cand am constatat ca incepea sa imi curga ulei din cardan. Am sunat la dealer showroom, el mi-a dat numarul de la service din Iasi de la Madras cat si nr de telefon de la service-ul de la ei din Bucuresti(thebikehub).

Am dat niste telefoane, am platit platforma (din banii mei) si m-am dus spre Madras. Ca si constatare pe loc acolo mi-a zis ca ar fi din cauza semeringului, ca defect de fabricatie. Ok, imi spune ca o sa-i sune pe cei de la TheBikeHub sa vorbeasca cu ei despre incidentul asta si o sa ma sune inapoi cu o alta constatare si o rezolite.

Azi sun la dealer la service si imi spune ca nu i-a sunat nimeni (in jur de 12:30,40) de la Madras, sun inapoi la Madras eu imi spune ca a avut ceva programari in dimineata asta si o sa se uite mai pe dupameaza si ma suna ei inapoi.

 

Acuma nu am pretentii sa se rezolve pe loc in 48 de ore, nu sunt nebun, dar totusi din experienta voastra la ce sa ma astept? Vad pe net la sectiunea de review-uri,  au review bune cei de la Madras, preponderent.

Am cautat pe net daca mai exista problema si la alti posesori de v7 am gasit ceva v7 seria II (a mea a 4-a generatie) si au avut si ei probleme la cardan doar ca multi din cauza ca dealer-ul (sau cine e responsabil) a umplut cardanu mai mult de 180cc (asa scrie pe carte parca daca nu ma insel) dar ei zic ca ar fi cel mai ok 160cc cu un fel de lichid mai gros. Gros de ce? pentru ca din cate am inteles de pe net ar fi ca asta subtire e posibil sa iasa din garnituri mai usor la presiune mare. Aaa da si e posibil ca bolt-ul de sus care are loc de ventilatie sa fie blocat (dar ma indoiesc totusi e noua motocicleta am primit-o de la 0 km). Lichidul din cardan a inceput sa iasa in mers dupa niste zeci de minute de mers, 30,40 minute.

Nu am cazut cu motocicleta, nu am lovit-o nu am zgariat-o nu i-am facut nimic.

Am mai observat inca un lucru, ca suruburile (alea doua din a doua poza cel din dreapta piulita a plecat cu totul cred ca de la trepidatii in mers si am pus una care am gasit cu saiba iar cealalta (originala) cu teflon am strans-o inapoi. Tot la fel pe net ca astea de la moto guzzi is notorii ca nu strang bine suruburile din fabrica.

Sfaturi? Opinii, pareri?

IMG_20220315_111342.jpg

IMG_20220315_113621.jpg

IMG_20220315_113509.jpg

IMG_20220315_111335.jpg

IMG_20220315_122538.jpg

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 103
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, GoodKat said:

probabil voi trece cu dinamometrica peste toate suruburile expuse cand va veni motocicleta.

 

Cam greu să găsești torque-rile pentru tot ce se înșurubează la o motocicletă dacă nu ai manualul de service. Mie mi-a fost imposibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Nguyen said:

 

Cat de mic erai?

Aveam in jur de 6,7 ani.

 

1 hour ago, GoodKat said:

Si eu astept sa imi vina un V7 nou, tot prin The Bike Hub, sper sa nu am probleme. La tine daca este o garnitura nu ar fi mare lucru, se inlocuieste pe garantie. Cel mai probabil ai fost tu ghinionist, intrucat nu stiu sa existe un recall pentru treaba asta. Pe ce forumuri m-am documentat in prealabil, nu am gasit pareri negative la adresa noului model.

Doamne ajuta sa prinzi fara probleme, totusi roagai sa mai stranga suruburile de la plasticarie preventiv si sa verifice nivelul de ulei ca nu se stie.

 

31 minutes ago, GoodKat said:

Citind patania colegului, probabil voi trece cu dinamometrica peste toate suruburile expuse cand va veni motocicleta. Dar inainte de asta as vrea sa re-calibrez dinamometrica la un laborator de metrologie, sa vad pe unde gasesc asa ceva.

Ai grija ca motocicleta e marcata la aproape toate suruburile cu ceva vopsea galbena (e sigiliul), daca umblii cred ca ajungi sa le stergi si iti pierzi garantia, nu cred ca merita. Garantia care ti-o dau baietii e pe 2 ani de zile. Dupa, treaba ta ce faci.

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, GoodKat said:


Multumesc! Am vazut cum este marcata, ca orice motocicleta noua. Eu o sa vorbesc cu cei de la The Bike Hub sa vedem ce zic. Oricum teoretic la prima revizie ei trebuie sa treaca peste toate suruburile motocicletei, inclusiv la chiulase daca imi aduc aminte corect.

Multumesc de opinie, eu habar nu am, asta e prima mea motocicleta, am zis sa-mi iau noua ca sa nu imi bat capul cu service-ul, ca vorba aia "ce e nou, e nou" si pe piata SH in romania cel putin nu am gasit ceva asemanator la un pret decent ori daca gaseam era prea aproape de pretul de nou asa ca am zis pentru 1,2k euro sa nu ma zgarcesc si sa-mi iau nou. Sper sa se rezolve sincer cat mai repede, ca vreau sa ma plimb si sa ma bucur de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Nguyen said:

 

Ai asteptat ceva timp, bine ca nu au dat astia faliment.

Nu imi pare rau, plus ca nu aveam bani sa o cumpar + intretinere + timp cum am acuma. O sa va tin la curent cu ce se intampla cu mobra, poate o sa fie folositor pentru altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Problema Moto Guzzi V7 2021 e5 nou
16 minutes ago, marcone said:

Mobra cu personalitate, ce sa-i faci.

O sa se rezolve pana la urma dar 65 de cai vor ramane 65 de cai.

Nu detoneaza cu benzina de 95?

Chiar sa stii ca are personalitate, imi place la nebunie cum tremura cand ii dau drumul, sau cand ii dau gaz se balanseaza asa stanga dreapta face dansul ala specific moto guzzi sau ca se aude un clatz asa de satisfacator cand schimbi vitezele.

Singurul lucrur care nu i-am dat de gust inca e ca (e pe injectie) tre sa astept sa se incalzeasca motoru sa imi intre in viteza sau atunci cand gasesc foarte greu neutru ma scoate din minti.
65 de cai dar sincer, chiar nu am nevoie de mai mult, mi-am luat-o sa ma plimb asa mai "mosnegeste" la cei 27 de ani ai mei.
Despre benzina nu stiu, am pus de la OMV pana acuma ca am auzit ca e cel mai ok, de 95 am pus si am pus recent inainte sa o duc la service de la lukoil. Mi se pare ca merge mai bine cu benzina de la lukoil tot 95 chit ca am auzit ca benzina lor e de cea mai proasta calitate deci da.. detoneaza cu 95.

Am citit pe net ca merge mobra asta mai bine cu 95 decat cu aia de 98,100 😂 nu degeaba ii spun italienii tractorul pe doua roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat caci am un prieten care are un V85TT Euro4 si-mi spunea ca merge mai ok cu benzina cu cifra octanica mai mare. Si nu e efect placebo, la ce pret are benzina in zilele noastre :)

Treaba cu intratul in viteza si gasitul neutrului ar trebui sa se rezolve prin rodaj, doar sa ai uleiul potrivit in cutie.

Treaba cu prea mult ulei pus in cardan/cutie/motor de catre dealer e la ordinea zilei, dupa fiecare revizie a tebuit sa mai scoata ulei si asta in Ungaria, nu  aici. Sa nu le fi si amestecat caci sunt 3 uleiuri diferite, nu e ca la mobrele normale unde cu 10w40 ai rezolvat treaba.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Asimplu a spus:

 

Daca nu iti acopera reparatia gratuita pe garantie, iti recomand cu caldura anpc si daca se ajunge acolo sa nu ii ierti fara amenda.

O să o acopere, problema e în cât timp o soluționează și ce mai strică ei în procesul de reparație... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, dar unde îl utilizezi? Că dacă o faci în țara asta în caz de probleme nu e tocmai simplu/ieftin/rapid să o duci cine știe unde (dacă nu stai aproape de granița de vest). Și care e șpilul? Calitate mai bună a unui produs destinat unei piețe occidentale sau a serviciilor post vânzare de acolo? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, ENEOS said:

O să o acopere, problema e în cât timp o soluționează și ce mai strică ei în procesul de reparație... 

Sincer, vreau sa cred ca se repara usor si nu se mai strica mai nimic sa ma pot bucura si eu de mobra. Am sa mai dau telefon azi la dealer sa vad ce se mai intampla. Am sa va tin la curent.

 

9 hours ago, GoodKat said:

 

Cei care asigura serviceul din Bucuresti au fost la cursuri in Mandello del Lario. Teoretic au tot know-how-ul.

Da, dar mobra e la Iasi, la Mardas la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, GoodKat said:

@stopBeingSad77 uite ce am gasit aseara, din intamplare:

 

 

Screenshot_20220317_094513.jpg

Pai asta am zis si eu mai cu cateva postari mai sus, asta cu suruburile e adevarata, asta cu uleiul nu sunt mecanic habar nu am, sper doar sa fie asa simplu sa mai scoata un pic din ulei si aia e, dar acolo la constatare mi-a zis ca ar fi de la simering si ca e defect din fabricatie..ieri am mai sunat o data la cei de la service si mi-au zis ca se ocupa in dupameaza asta (dupameaza de ieri) si ca ma suna ei, inca nu m-au sunat, nu stiu ce sa inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit pe whatsup cu cei de la Bucuresti (thebikehub) service si mi-au zis ca au vorbit cu cei de la Iasi (mardas). Incearca sa o rezolve azi. Am sunat la service la cei de la iasi si am aflat de la cel care se ocupa de mobra mea ca garnitura aia semeringu la montare din fabrica l-au ciupit/pus aiurea si ca urmeaza sa o monteze inapoi sa o faca o constatare si sa ma sune sa vin sa o iau, azi, maine.

Daca tot asa am vorbit si despre un scut de motor si un quad lock 😸.

Doamne ajuta ! 🙏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, GoodKat said:


Bravo! Ai vazut ca se rezolva? :D Asa, spune-mi te rog, despre ce scut de motor este vorba? 

image.thumb.png.8da41ba9c55df2b88f974045596ddf26.pngCaut ceva de genu, asta e pentru 85TT, doar ca eu vreau pentru V7 stone. Am vorbit cu ei si mi-au zis ca nu se gasesc pentru modelul asta de stone (seria IV) ci pentru seria precedenta. Are careva vre-o idee unde as putea gasi asa ceva? Aaa da si quadlock nu au, stie cineva daca quadlock-ul se potriveste pe moto guzzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Părerea mea este ca informații importante/utile vei găsi pe site-uri sau pagini FB ale posesorilor. 

Ultimele sunt o varza cu desert și trebuie sa răsfoiești la ele zile întregi pana găsești chestii faine.

Asta se întâmplă din cauza ca informația nu este structurata, aparand ca răspuns la întrebări ad-hoc. 

Pe paginile de FB vei găsi chestii oportune și doar uitându-te la poze postate de posesori din plimbări, din garaj, etc. Ma refer în principiu la accesorii și modificări. 

Suficient sa ii întrebi pe oameni ce au montat. 

 

Anyway, spor și km faini impreuna. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, _Raul_ said:

Părerea mea este ca informații importante/utile vei găsi pe site-uri sau pagini FB ale posesorilor. 

Ultimele sunt o varza cu desert și trebuie sa răsfoiești la ele zile întregi pana găsești chestii faine.

Asta se întâmplă din cauza ca informația nu este structurata, aparand ca răspuns la întrebări ad-hoc. 

Pe paginile de FB vei găsi chestii oportune și doar uitându-te la poze postate de posesori din plimbări, din garaj, etc. Ma refer în principiu la accesorii și modificări. 

Suficient sa ii întrebi pe oameni ce au montat. 

 

Anyway, spor și km faini impreuna. 

Multumesc mult de sfaturi ! Sper azi, maine sa ma sune sa vin sa o iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, GoodKat said:

 

Eu mi-am luat crash-bar OEM, scut nu este neaparat necesar, probabil si racirea este putintel limitata.

Un prieten mi-a recomandat sa imi iau un scut ca sa opresc eventualele pietricele care mi-ar atinge partea din fata a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa strici aspectul motoretei cu scutul. plus ala e util daca mergi pe alte drumuri decat cele asfaltate si acolo te poti deplasa linistit fara scut. 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns acum 20 de minute de la Iasi, am tras un frig mama mama..partea buna e ca pare totul ca s-a rezolvat la cardan, mecanicul mi-a spus ca a fost garnitura pusa stramb si el doar a montat-o corect plus i-a mai pus nu stiu ce adeziv maro nu mai tin minte exact cum se cheama. Totul pare super ok. Multumesc celor de la Mardas, sa fie de acuma fara incidente. Mai pe dupeameaza ma duc sa-i fac prima baie la fetita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7
Acum 6 ore, stopBeingSad77 a spus:

a fost garnitura pusa stramb si el doar a montat-o corect plus i-a mai pus nu stiu ce adeziv maro 

FIX conform procedurii de reparație a fabricantului, că doar e în garanție și niște șefi au făcut chiar și cursuri în străinătate, dar Dorel întotdeauna știe mai bine! 🤦‍♂️ Bine, nu mă așteptam oricum să aibă simering în stoc, și ar fi durat probabil vreo 3 luni să-l aducă. 

Dacă într-adevăr a fost simeringul strâmb și l-a repoziționat + etanșat cu mascâz eu zic că nu durează mult și va zemui din nou... Dar poate totuși a fost doar prea mult ulei. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semeringul ala trebuia inlocuit, logica de bun simt.. facei economie la piesa de 40-50lei.. hai 100....

 

eu zic sa le spui sa comande pe stoc semeringul ca o sa ajungi acolo din nou.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, stopBeingSad77 a spus:

Am ajuns acum 20 de minute de la Iasi, am tras un frig mama mama..partea buna e ca pare totul ca s-a rezolvat la cardan, mecanicul mi-a spus ca a fost garnitura pusa stramb si el doar a montat-o corect plus i-a mai pus nu stiu ce adeziv maro nu mai tin minte exact cum se cheama. Totul pare super ok. Multumesc celor de la Mardas, sa fie de acuma fara incidente. Mai pe dupeameaza ma duc sa-i fac prima baie la fetita.

Tipic celor de acolo, am văzut la mobrele care vin pe la mine niște lucrături de numa-numa...

Un amic și-a luat (din zonă) cmx500 cu 700 km, în garanție, sună la celebra locație să facă revizia de 1000 km. După două săptămâni de telefoane, SMS, mail- își bagă picioarele și mă pune să-i cumpăr ulei și filtru. Adio garanție, mulțumită seriozității și promptitudinii cui se ocupă de PR.

Alt amic duce un R6 la ei să rezolve cutia și motorul, dar le transmite să verifice cap-coada mobra, iar dacă văd ceva, să spună și să repare. Frâne praf, furcă praf (până și siguranțele de la simeringuri erau putrede, le-am scos pe bucăți), switch frână mort + alte chestii de care nu-mi amintesc la ora asta. Nu mai am pozele, din păcate. Dar i s-a comunicat că "mobra e stas, boss". Iar omul e cu bani și nu a făcut economie la reparație, a pus toate piesele noi (care au costat multișor, manopera la fel).

Oricum, seriozitatea la ea acasă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Railor si invidiosilor care ieste pe "mecanicii" care stie sa repara chestii (socoteli) pe 2 roti. Adica iei, care stie mai bine sa lipeste cu mastic acolo unde injineru talian a studiat la greu, vine si va da clasa si voi ie ofticati?

Lasand gluma la o parte, in Bucuresti am testat vreo 5 ateliere/meseriasi, pana i-am gasit pe cei la care imi intretin/repar parcul moto: sunt decenti si (aproape) de incredere. Sunt convins ca la satisfactie contribuie si faptul ca poti sa ai un dialog civilizat, sunt atenti la ce fac, sunt transparenti. Asta are un pret, dar vorba reclamei "pentru restul, exista Mastercard..."

Pentru proaspatul (si sigur fericitul) posesor de Moto Guzzi, am testat si eu una de la baietii de la The Bike Hub. Amuzanta "la macchina", mai ales partea cu ruliul datorat motorului V2. Trec peste cautatul punctului neutru la cutie (tipic pentru Moto Guzzi) si faptul ca daca nu esti atent, iti lasi talpa piciorului drept pe esapamentul incins. Si blugii pe cilindri :D Pana la urma, important este ca ti-ai facut o bucurie. "Pentru restul, exista...". Sa te bucuri de ea si neplacerea cu pierderea de ulei sa fie singura problema. Sunt convins ca asa s-a spart ghinionul ;) 

Asfalt uscat, ca incepe sezonul.
P.S. Azi ma duc sa scot racheta de la iernat...

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...