Sari la conținut

Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7


stopBeingSad77
 Share

Postări Recomandate

Acum 5 minute, Papa_Bear a spus:

 

Salutare,

 

Poti te rog sa ne spui la ce service mergi?

Este util de stiut un service serios...

L-am indicat deja, dar mai bine o luăm în MP. Între timp găsesc topicul oficial cu service-uri moto, ca să nu poluăm acest topic de Moto Guzzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 9 ore, Papa_Bear a spus:

Eu in locul tau as verifica daca s-a pus cantitatea corecta de ulei in grup.

Să-l fi lăsat ăia uscat și de aia nu mai curge..? 🤔😨

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 3/19/2022 at 9:15 PM, ENEOS said:

Prima dată Dorel, ăsta, Daniel, și apoi simeringul. 😈

Agregatul chiar arată porno, să-l călărești sănătos și fără incidente! 

Multumesc mult ! Am mai facut in 70km azi. Fara incidente.

 

22 hours ago, Papa_Bear said:

Eu in locul tau as verifica daca s-a pus cantitatea corecta de ulei in grup.

Inca o intrebare: Are incinte separate pentru uleiul de grup si uleiul de cardan, ca la airhead-urile BMW?

 

Sa te bucuri de ea!

Si cum verific calitatea de ulei pusa in cardan? Ca nu am un indicator ceva acolo, singurul lucru care as putea sa fac e sa golesc uleiul din cardan sa il masor si sa pun altul.
Da, cred ca are ca la BMW separat.
Multumesc mult ! Si eu sper sa ma bucur cat mai mult !

13 hours ago, ENEOS said:

Să-l fi lăsat ăia uscat și de aia nu mai curge..? 🤔😨

Cum adica? Nu inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate capacul de umplere si baga o tija metalica subtire, sau orice bat foarte curat.

Vezi daca are ulei pe el. Apoi fa acelas lucru si la cardan.

Masoara de fiecare data nivelul. Apoi vezi pe forumuri daca gasesti informatii.

La unele motociclete, exista un surub lateral pentru supraplin. Torni ulei pana curge pe acolo. Daca are asa ceva, este usor sa iti dai seama. La alte motociclete sau masini chiar busonul de umplere este asa... torni pana ajuge la gaura. Vezi in manual.

Eu personal, am avut numai experiente proaste cu service-urile... La toate reparatiile asist, si in 90% din cazuri realizez ca oamenii nu stiu bine ce fac, nu au chef de munca, sunt suparati ca au salariile mici si nu isi dau interesul... etc.

Acum imi fac tot singur, garantiile au trecut de mult...

 

Inca o experienta proasta avuta la service: am nimerit un baiat care 90% stia ce face, insa sculele lor erau foarte uzate - am facut o revizie mare la motorul barcii, cu distributie, pompa de apa, termostat, uleiuri... etc... o galagie de bani (daca nu o faceam la reprezentanta, nu aveam garantie la kit-ul de distributie si nici nu doreau sa imi vanda anumite produse de protectie salina).

Nu a avut posibilitatea sa stranga cu cheia dinamometrica... OK, am trecut cu vederea dar l-am rugat sa stranga usor si apoi am verificat eu. Rezultatul dupa 2 luni... toate suruburile au ruginit oribil deoarece sculele lor erau uzate, au deformat capetele de surub, a crapat zincul... Susruburile nu se vindeau toate separat, unele faceau parte din ansamble. Pentru a le schimba trebuia sa platesc 2000 de lei. Am vb cu patronul service-ului si a zis ca toate ruginesc... No Comment....

 

Deci... nu as mai lasa o motoreta/masina/barca noua in service fara sa fiu prezent...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, ENEOS said:

Să nu fi pus ulei deloc și atunci nu are ce să curgă. 🙊

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

12 hours ago, ENEOS said:

Să nu fi pus ulei deloc și atunci nu are ce să curgă. 🙊

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

In alte ordine de idei, am gasit un full tutorial cum se face un full service. ( e pentru V7 III sper ca e aceasi chestie si pentru v7 2021 850 aka IV)

 

Doar asa ca update, am mai facut inca 339km de la 261km (in total am 600) cand a fost problema, nu s-a mai intamplat nimic, totul e teava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.03.2022 la 23:21, Papa_Bear a spus:

Deci... nu as mai lasa o motoreta/masina/barca noua in service fara sa fiu prezent...

Absolut!

Mi-a venit ieri cineva din BT cu un CBR1000RR model 2006 pentru diferite intervenții. Omul lucrează în armată, e foarte meticulos (mobra impecabilă), a spus că nu venea dacă era condiționat să nu asiste la lucrare. Și mi se pare normal, vrea să vadă cum se lucrează, să știe pe ce dă banii (furcă USD, discuri și plăcuțe față, echilibrat roată față, verificare rulmenți, bujii- alea scos peri albi, teribil poziționate). Am lăsat mașinile în service de două ori, nesupravegheate, s-a lucrat cam în bătaie de joc (nu reiau poveștile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vreo 800 si ceva in bord, o sa ma duc acus la 900 si ceva la Madras pentru primul service.

Am in jur de 940-950 in bord si vad ca iar a inceput sa scape ulei. Nu e mult, am sters cu doua degete. Cardanu e curat lacrima, am vazut ulei langa surubu asta.image.thumb.png.8946e9b05136b53f0c9ba84ee3c32008.png .

Fata de data trecuta uleiu nu mai pare asa transparent e mai portocaliu si miroase asa mai acru intepator. Care sa fie problema de data asta?

Marti m-am programat la Madras Iasi la revizia de 1000 si pentru problema asta.
 

 

Pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo s-a strans ulei, nu stiu daca curge pe acolo ca nu are de unde (opinia mea) sa curga ca sunt doar niste tevi si metal nimic conectat, nu am desfacut filtru de aer sa vad daca e imbinat in ulei si poate de acolo de sus se scurge pe lateral in josul bateriei si de asta se aduna acolo ulei. Ulei in filtru de aer e posibil sa fie daca in motor e mai mult ulei decat trebuie si tot surplusul il impinge in airbox ( e localizat sub scaun ) si de acolo am inteles ca e o gaura care trece si se prelinge pa partea care am indicat-o in poza. Asta cel putin e o teorie, voi afla oricum marti cand ma duc in service si mai trag un update aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, stopBeingSad77 a spus:

Acolo s-a strans ulei, nu stiu daca curge pe acolo ca nu are de unde (opinia mea) sa curga ca sunt doar niste tevi si metal nimic conectat, nu am desfacut filtru de aer sa vad daca e imbinat in ulei si poate de acolo de sus se scurge pe lateral in josul bateriei si de asta se aduna acolo ulei. Ulei in filtru de aer e posibil sa fie daca in motor e mai mult ulei decat trebuie si tot surplusul il impinge in airbox ( e localizat sub scaun ) si de acolo am inteles ca e o gaura care trece si se prelinge pa partea care am indicat-o in poza. Asta cel putin e o teorie, voi afla oricum marti cand ma duc in service si mai trag un update aici.


Da jos saua, capacul filtrului de aer si filtrul de aer. Dureaza 5 minute, lamuresti misterul.

@Kristian K muta te rog topicul pe Motociclete de Strada, sau voi face eu un topic pentru modelul acesta in categoria potrivita, iar topicul curent sa fie pentru userul @stopBeingSad77 si motocicleta sa.

Ar putea sa fie doar vapori de ulei condensati. Airboxul are un dren cumva care trebuie sa fie infundat sau este lasat la liber?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, SMF said:

Și eu care credeam că eu am avut probleme cu moto luat de nou. 🫣

Nu esti singurul.

1 hour ago, GoodKat said:


Astea nu sunt probleme :) 

Da, dar e aiurea ca ai anumite asteptari macar pana in 10,20k km sa nu prea ai astfel de probleme. Dar se rezolva intr-un final. Ma duc acuma la garaj sa ma uit la filtru de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, SMF a spus:

Dar ce sunt? E acceptabil așa ceva la un lucru absolut nou și care nu e nici cel mai ieftin? Adică până în primul service da uleiul pe afara. Ce urmează? Știi ce zic? Principial vorbind.

 

Salutare! Eu personal le vad ca pe niste inconveniente mai mult, cu referire stricta la ce spune colegul. Adica, Dorelu' din fabrica o fi pus simeringul putin aiurea sau ulei prea mult. Aiurea? Da! Grav in adevaratul sens al cuvantului? Nu! Ulei de la cardan nu mai curge momentan, conform celor spuse de @stopBeingSad77 ci a gasit putin ulei intr-o zona aflata sub airbox. Cam toate motocicletele care mi-au trecut prin mana aveau un furtun de drenaj de la airbox, pe unde se scurge uleiul condensat. La unele era un dop cu o siguranta, la altele nimic. La majoritatea, cand dadeam jos dopul, curgea ceva mehlem.

 

Nu este o problema de tipul piston ce pleaca prin bloc. Generatia a doua de Stone a avut o problema grava rezolvata prin garantie chiar si dupa ce au iesit din garantie: o anumita serie de propulsoare nu a avut montat un rulment plat in capatul vilbrochenului si acesta sapa in cartere. Dar si problema asta aparea pana in 2000 de km, cam la toate exemplarele afectate. Asta mi se pare o problema. In acelasi timp sunt o droaie de Guzzi small block cu peste 100,000 de mile fara probleme.

 

Probleme apar la toti producatorii, iar daca ma apuc sa enumar de problemele stiute de la alte marci, fie ele si Bavareze sau Japoneze, ai spune ca fac misto. De la furci si cadre care cedau, pana la vilbrochene care se retezau sau cutii de viteze care crapau garantat.

 

Sa fim sanatosi, ca fiarele se repara! :cheers:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, SMF a spus:

Corect Goodkat. Nu sunt probleme grave deloc ce are colegul,ci doar inconveniente,corect spus. Doar că,rămân la ideea că de principiu e nasol sa apară orice chestii când,vorba aia,nici măcar nu s-a uscat cerneala pe acte.🤭


Sunt total de acord cu tine. Sa vedem cum va fi al meu, cand va sosi. Cam intr-o luna si ceva. Cel mai probabil o sa verific si eu nivelurile de ulei din cutia cardanului + restul fluidelor, sa ma asigur ca nu este prea mult /  prea putin.

@stopBeingSad77 la 1000 de KM este intervalul pentru prima revizie? Pe net am gasit ca se face la 1500 km. De altfel, cat te costa prima revizie?

Editat de GoodKat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in cartea de garantie parca scria 1000km si dealerul (thebikehub cel de la showroom) verbal la telefon mi-a zis ca primu service se face la 1000 apoi din 10000 in 10000.

 

>De altfel, cat te costa prima revizie?

 

Un alt aspect important e ca pe foaia de garantie scrie ca schimburile de ulei si alte consumabile nu sunt acoperite de garantie, trebuie platitte de client deci nu stiu la cat sa ma astept cateva 100 de lei presupun ca o sa imi ceara cei de la Madras. Nu am foaia de garantie langa mine sa reconfirm, de indata ce o am am sa scriu acel paragraf aici, dar cred ca e destul de standard la fiecare productor in parte chestia asta nu ?

M-am dus la garaj cu o surubelnita sa inspectez filtrul de aer dar nu m-am mai bagat pentru ca surubelnita nu era potrivita de marime plus is niste fire peste care trec si ceva conectori de care imi e cam frica sa pun mana (nu ma pricep) sa le scot asa ca am sa ii las pe cei de la service sa o faca pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, stopBeingSad77 a spus:

Da, in cartea de garantie parca scria 1000km si dealerul (thebikehub cel de la showroom) verbal la telefon mi-a zis ca primu service se face la 1000 apoi din 10000 in 10000.

 

>De altfel, cat te costa prima revizie?

 

Un alt aspect important e ca pe foaia de garantie scrie ca schimburile de ulei si alte consumabile nu sunt acoperite de garantie, trebuie platitte de client deci nu stiu la cat sa ma astept cateva 100 de lei presupun ca o sa imi ceara cei de la Madras. Nu am foaia de garantie langa mine sa reconfirm, de indata ce o am am sa scriu acel paragraf aici, dar cred ca e destul de standard la fiecare productor in parte chestia asta nu ?

M-am dus la garaj cu o surubelnita sa inspectez filtrul de aer dar nu m-am mai bagat pentru ca surubelnita nu era potrivita de marime plus is niste fire peste care trec si ceva conectori de care imi e cam frica sa pun mana (nu ma pricep) sa le scot asa ca am sa ii las pe cei de la service sa o faca pentru mine.


Multam! Consumabilele nu sunt acoperite la nici un producator, indiferent ca este auto sau moto. Cum ti se pare ca schimba cutia? Pe net oamenii spun ca dupa 10,000 cutia va schimba mult mai usor precis, pana atunci se pasuiesc piesele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

> Cum ti se pare ca schimba cutia?

 

Mai sunt momente poate, dau prea usor sa intru in viteza superioara si tre sa dau mai tare. La inceput cand dau drumu la motor nu intra in 1-a  pana nu se incalzeste calumea. O data am incercat sa plec mai repede ca ma grabeam si am m-am jucat cu ambreajul tras si lasat usor concomitent cu apasat pe pedala pana cand a intrat in a 1-a. "Schema" asta citisem pe un forum despre guzzi ca ca faci asa ca sa nimeresti mereu netrul. Neutrul il gasesc, dibuiesc super greu, multe multe incercari pana prind neutru. In alte ordine de idei nu e ceva ce ma deranjeaza din ce am observat eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut in jur de 190 si ceva km cu drumul pana la Iasi si inapoi. Am ajuns acolo cu 1076km. Primul service efectuat, am dat asa:


Manopera:

Inlocuit ulei + filtru ulei (67.50) lei.
Curatat filtru aer 40.50 lei.

Verificari generale 67.50 lei.
Lista piese:

Filtru ulei 161 lei

Ulei ipone katana 10w60 150.00 lei

Totalul: 486.5 LEI

Plus mecanicul mi-a pus alte clips-uri noi sub scaun care erau super proaste alea din fabrica ca sa tina bornele (cred asa se cheama) mai bine + a mai pus niste suruburi lipsa care cazuse sau nu erau acolo.

Tot atunci am fost luat la cunostinta ca la primu service de 261km pe garantie mi s-a schimbat uleiul din cardan, ceea ce e ok.


A fost verificat filtrul de aer cat si cutia in care e pozitionat, totul curat fara pic de ulei, a fost inspecat motorul nu s-a observat ceva fisuri sau alte probleme. A fost facut de un alt om la service. Am uitat cum il cheama, baietii il strigau "rockere" 🤣.

Cand s-a uitat mai bine directorul (Daniel) a vazut ca este un furtunas de vapori (pe engleza stiu ca se cheama breather hose habar nu am cum e corect in romana dar cred ca la asta s-a referit mecanicu) care nu era prins bine cu clema din fabrica si e posibil pe acolo sa fi curs ulei. (o explicatie de bun simt ar fi https://piketransit.com/oil-coming-out-of-breather-tube/#Why_Is_Oil_Coming_Out_Of_My_Breather_Tube). I-a pus un adeziv + a pus o sarama in jurul futrunasului.

 

Am ajuns la ora 11:30,11:40 si am plecat pe la un 15:00.

Multumesc inca o data Madras cat si staf-ului de acolo.

 

@GoodKatSfatul meu, cand iti vine motocicleta, verifica te rog sa vezi daca ai suruburile bine stranse (plasticarie, sub sa, verifica furtunasele sa vezi daca sunt puse bine daca nu inlocuieste clemele ca sunt foarte proaste, la fel clipsurile de sub scaun sa faci la fel te sfatuiesc.

Vezi ca nu ai joja ai doar gemulet (eu ma asteptam sa ai joja) si acolo la ulei se strange cu mana nu trebuie tool special ca la modelele mai vehci de v7.

Astea care le-a folosit (cei din fabrica) pentru stransul furtunaselor nu sunt bune pentru variatii de temperaturi inalte si la deliatare asa ca mai bine cauta si la primul service sa ti le inlocuiasca pe toate cu asa ceva.

 

La frana din fata. la capat acolo unde is plasticile o sa ti se degreseze un pic sa nu te sperii dupa ce folosesti ca e normal o sa apara ca un fel de pata de ulei ceva dar dupa ce stergi nu o sa ai probleme.

In spate ai niste clipsuri care tin firele deasupra rotii din spate mai verifica sa vezi daca is puse bine acolo.


Asfalt uscat !

 

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, stopBeingSad77 a spus:

Ieri am facut in jur de 190 si ceva km cu drumul pana la Iasi si inapoi. Am ajuns acolo cu 1076km. Primul service efectuat, am dat asa:


Manopera:

Inlocuit ulei + filtru ulei (67.50) lei.
Curatat filtru aer 40.50 lei.

Verificari generale 67.50 lei.
Lista piese:

Filtru ulei 161 lei

Ulei ipone katana 10w60 150.00 lei

Totalul: 486.5 LEI

Plus mecanicul mi-a pus alte clips-uri noi sub scaun care erau super proaste alea din fabrica ca sa tina bornele (cred asa se cheama) mai bine + a mai pus niste suruburi lipsa care cazuse sau nu erau acolo.

Tot atunci am fost luat la cunostinta ca la primu service de 261km pe garantie mi s-a schimbat uleiul din cardan, ceea ce e ok.


A fost verificat filtrul de aer cat si cutia in care e pozitionat, totul curat fara pic de ulei, a fost inspecat motorul nu s-a observat ceva fisuri sau alte probleme. A fost facut de un alt om la service. Am uitat cum il cheama, baietii il strigau "rockere" 🤣.

Cand s-a uitat mai bine directorul (Daniel) a vazut ca este un furtunas de vapori (pe engleza stiu ca se cheama breather hose habar nu am cum e corect in romana dar cred ca la asta s-a referit mecanicu) care nu era prins bine cu clema din fabrica si e posibil pe acolo sa fi curs ulei. (o explicatie de bun simt ar fi https://piketransit.com/oil-coming-out-of-breather-tube/#Why_Is_Oil_Coming_Out_Of_My_Breather_Tube). I-a pus un adeziv + a pus o sarama in jurul futrunasului.

 

Am ajuns la ora 11:30,11:40 si am plecat pe la un 15:00.

Multumesc inca o data Madras cat si staf-ului de acolo.

 

@GoodKatSfatul meu, cand iti vine motocicleta, verifica te rog sa vezi daca ai suruburile bine stranse (plasticarie, sub sa, verifica furtunasele sa vezi daca sunt puse bine daca nu inlocuieste clemele ca sunt foarte proaste, la fel clipsurile de sub scaun sa faci la fel te sfatuiesc.

Vezi ca nu ai joja ai doar gemulet (eu ma asteptam sa ai joja) si acolo la ulei se strange cu mana nu trebuie tool special ca la modelele mai vehci de v7.

Astea care le-a folosit (cei din fabrica) pentru stransul furtunaselor nu sunt bune pentru variatii de temperaturi inalte si la deliatare asa ca mai bine cauta si la primul service sa ti le inlocuiasca pe toate cu asa ceva.

 

La frana din fata. la capat acolo unde is plasticile o sa ti se degreseze un pic sa nu te sperii dupa ce folosesti ca e normal o sa apara ca un fel de pata de ulei ceva dar dupa ce stergi nu o sa ai probleme.

In spate ai niste clipsuri care tin firele deasupra rotii din spate mai verifica sa vezi daca is puse bine acolo.


Asfalt uscat !

 



Salutare, super ieftina revizia, multumesc pentru heads up! Bun, deci s-a rezolvat si cu asta. Referitor la inspectia motocicletei, nu imi fac probleme, am un atelier bine dotat, ceva cunostinte si un ochi foarte critic. Multumesc de sfaturi, voi tine cont!

 

Referitor la acel furtun de vapori, sigur ti-a pus sarma? Sau ti-a pus un inel special care se pune pe astfel de furtune? Este un inel elastic de seamana cu o sarma daca nu esti atent. Daca ti-a pus sarma (adica de aia de gard) rasucita cu patentul, este o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, GoodKat said:



Salutare, super ieftina revizia, multumesc pentru heads up! Bun, deci s-a rezolvat si cu asta. Referitor la inspectia motocicletei, nu imi fac probleme, am un atelier bine dotat, ceva cunostinte si un ochi foarte critic. Multumesc de sfaturi, voi tine cont!

 

Referitor la acel furtun de vapori, sigur ti-a pus sarma? Sau ti-a pus un inel special care se pune pe astfel de furtune? Este un inel elastic de seamana cu o sarma daca nu esti atent. Daca ti-a pus sarma (adica de aia de gard) rasucita cu patentul, este o problema.


Cand ma duc la motoreta azi dupa ce termin munca, am sa fac o poza cu furtunu exact si o pun aici.

Dupa cum se vede mi-a pus din ala ca in clipul de mai sus (nu sarma 🤣 cum m-am exprimat) si la al doilea acolo unde e galbem gen erau niste clipsuri care le-a inlocuit cu altele mai bune.

IMG_20220406_151911.jpg

IMG_20220406_152015.jpg

@GoodKat

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Mai ales filtrul de ulei! 😱

 

Am vazut si revizii mai scumpe. Si sa nu uitam ca sunt preturi de reprezentanta. Pe net vad ca e cam 15 euro filtrul, la piata libera.

Acum 23 ore, stopBeingSad77 a spus:


Cand ma duc la motoreta azi dupa ce termin munca, am sa fac o poza cu furtunu exact si o pun aici.

Dupa cum se vede mi-a pus din ala ca in clipul de mai sus (nu sarma 🤣 cum m-am exprimat) si la al doilea acolo unde e galbem gen erau niste clipsuri care le-a inlocuit cu altele mai bune.

IMG_20220406_151911.jpg

IMG_20220406_152015.jpg

@GoodKat

 

Ti-am zis ca nu sunt sarme 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...