Sari la conținut

Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7


stopBeingSad77
 Share

Postări Recomandate

Tot m-am mai uitat fix in aceasi locatie si tot la fel curge ulei. Acuma parca ar veni de pe furtunu asta dar cred ca mai e si in spate fix sub baterie. E destuld e random, daca o spal azi in cateva zile de mers nu apare nimic si apoi am observat cand ma duc sa-i fac plinu de benzina incepe. Sa fie din cauza ca pun prea multa benzina? Stau din full in full. (21 litri in capat). image.thumb.png.10957f3d95e7df70faa4e19b82aaddcb.png

Oare sa fie din cauza asta? Tocmai ce am sunat iar la Madras, poate ajung maine pe la ei sa se mai uite inca o data. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 39 minute, SMF a spus:

cum contorizează cele 3 minute cat durează sa demontezi/sufli/montezi un filtru de aer?  

Câte filtre de aer moto ai demontat și suflat tu în 3 minute? 

Nu știu la Guzzi dar îți pot da exemple de moto la care dacă te pun să demontezi filtrul de aer dai tu 40 lei să te las în pace! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, SMF a spus:

Nu știu ce preturi practica reprezentantele la noi in tara(moto) dar un curățat filtru aer(adică suflat cu aer) sa coste 40.05ron nu mi se pare deloc ieftin. Adică...cat e ora de manoperă și cum contorizează cele 3 minute cat durează sa demontezi/sufli/montezi un filtru de aer?  

 

Plus că...e scump în draci daca te duci cu o problema,cică s-a rezolvat și după câteva zile se fapt e la loc. Timp pierdut,bani aruncați pe geam,umblătură,nervi,stres.

 

 

Ar fi culmea sa dea uleiul pe dinafară pe motiv că ai plinul făcut,părerea mea.


Sunt subiectiv. 100 de euro pentru o revizie la reprezentanta nu mi se pare un cost exagerat. Asta nu inseamna ca dupa ce motocicleta iese din garantie, mai trec pe la reprezentanta. Nu, mi le fac eu pentru ca imi place sa lucrez la fiarele mele. Ar fi interesant sa vedem comparatii si de la alte reprezentante, chiar sunt curios care este diferenta de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ciudat, e un fel de amestec de ulei cu benzina.

Joi m-am programat iar la service in Iasi.

Am vorbit si cu cei de la TheBikeHub (service) si mi-au zis initial ca ar fi furtunasu de supra plin (este localizat in stanga dupa cover-ul de la baterie dupa ce dai plasticul ala deoparte sunt doua furtunase unul mai gros unul mai subtire in stanga)

si e posibil ca oamenii sa-mi fi pus prea mult ulei in motor si scuipa atunci cand merg mai tare datorita presiunii generate.

Am mai observat ca atunci cand fac plinul (full) imi curge si merg 50,60km/h.

O fi doar o coincidenta?

La capatul furtunasului am observat ca e asa mai galben albicios daca dau cu degetul si cu miros de benzina puternic.

Sau sa se fi fisurat un furtun ceva si din cauza oxigenului valvoteaza?

 

 

Sper cumva sa se rezolve si problema asta, daca nu am vorbit sa o trimit la Bucuresti, evident costul rampei nu stiu daca o sa fie acoperit 🤦‍♂️(cred eu) deci alti bani alta distractie.

IMG_20220418_160722.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/15/2022 at 10:00 AM, GoodKat said:

Ar fi interesant sa vedem comparatii si de la alte reprezentante, chiar sunt curios care este diferenta de pret.

Prețurile tot pe acolo se învârt. Eu am patru, diferite mărci, între 200cmc și 1200 cmc și am fost cu toate la reprezentanțe pe perioada garanției (cu unele merg și acum). EUR 100 e un preț bun la consumabile și manoperă pentru prima revizie la o motocicletă de EUR 9000-10000.

Să te bucuri de ea fără evenimente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Kagemusha a spus:

Prețurile tot pe acolo se învârt. Eu am patru, diferite mărci, între 200cmc și 1200 cmc și am fost cu toate la reprezentanțe pe perioada garanției (cu unele merg și acum). EUR 100 e un preț bun la consumabile și manoperă pentru prima revizie la o motocicletă de EUR 9000-10000.

Să te bucuri de ea fără evenimente!

 

Multam mult! Azi a sosit la reprezentanta, am vazut-o, am dat banul. Am solicitat acum o oferta de RCA + CASCO. Dupa sarbatori o voi ridica, poate se mai imbuneaza putin si vremea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, GoodKat a spus:

 

Azi a sosit la reprezentanta, am vazut-o, am dat banul. (...) Dupa sarbatori o voi ridica, poate o aduce colegu' pe a lui și să aibă donator de organe. 

Fixed! 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 hours ago, GoodKat said:

 

Multam mult! Azi a sosit la reprezentanta, am vazut-o, am dat banul. Am solicitat acum o oferta de RCA + CASCO. Dupa sarbatori o voi ridica, poate se mai imbuneaza putin si vremea. 


Sper cand o sa mergi cu ea sa nu ai aceleasi probleme cum am avut eu. Daca reusesc joi sa aflu un raspuns am sa fac un update aici ca in cazul in care doamne fereste ai si tu aceleasi probleme sa sti exact unde sa ataci problema si sa o rezolvi.

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.04.2022 la 14:59, stopBeingSad77 a spus:


Sper cand o sa mergi cu ea sa nu ai aceleasi probleme cum am avut eu. Daca reusesc joi sa aflu un raspuns am sa fac un update aici ca in cazul in care doamne fereste ai si tu aceleasi probleme sa sti exact unde sa ataci problema si sa o rezolvi.


Multumesc mult pentru urari. Totusi, nu cumva nivelul uleiului este putin peste full iar din cauza aceasta iti picura putin vaporii condensati pe la furtunul de aerisire? Cand a aparut problema asta? Dupa revizia de 1000 de km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin cu un update. Am fost ieri la service, uleiul cu vapori de benzina ies pe aici image.thumb.png.1f6b5de589953003207d4d13f28a4df2.png.

 

 

Acuma mecanicul de la Madras (Daniel) mi-a zis ca e posibil sa imi lipseasca acest pulmon si nu il au pe stock, mi-au zis sa-i sun pe cei de la the bike hub sa-i intreb daca trebuie sau nu trebui cauciucul asta transparent ca un capac pe furtun. image.thumb.png.2ba95d07d8767b5f85683f0b3c5f7493.png
Pe garantie mi-a curatat cadrul si capatul la furtunas cu o solutie mi-a montat totul inapoi si cam aia a fost.

 

 

Cei de la service de la the bike hub mi-au zis ca unele v7 au astfel de capac altele nu. Mi-au sugerat ca dupa sarbatori sa trec o fuga pana la service in Bucuresti. Pana la urma ce am sa fac, am sa ma duc.

Furtunasu cica ar fi un furtunas de supraplin de la epurator whatever that means.

 

Alte opinii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, stopBeingSad77 a spus:

Vin cu un update. Am fost ieri la service, uleiul cu vapori de benzina ies pe aici image.thumb.png.1f6b5de589953003207d4d13f28a4df2.png.

 

 

Acuma mecanicul de la Madras (Daniel) mi-a zis ca e posibil sa imi lipseasca acest pulmon si nu il au pe stock, mi-au zis sa-i sun pe cei de la the bike hub sa-i intreb daca trebuie sau nu trebui cauciucul asta transparent ca un capac pe furtun. image.thumb.png.2ba95d07d8767b5f85683f0b3c5f7493.png
Pe garantie mi-a curatat cadrul si capatul la furtunas cu o solutie mi-a montat totul inapoi si cam aia a fost.

 

 

Cei de la service de la the bike hub mi-au zis ca unele v7 au astfel de capac altele nu. Mi-au sugerat ca dupa sarbatori sa trec o fuga pana la service in Bucuresti. Pana la urma ce am sa fac, am sa ma duc.

Furtunasu cica ar fi un furtunas de supraplin de la epurator whatever that means.

 

Alte opinii?

 

Dupa sarbatori o sa-mi iau si eu motocicleta si o sa vad despre ce vorbesti. Daca este un sjmplu furtun, poti pune orice furtun ordinar rezistent la ulei.

Sa inteleg ca pozele nu sunt de la tine? Cam toate motocicletele aveau din airbox fie un capacel de cauciuc care tinea vaporii condensati, fie un furtun cu un dop la un capat cu acelasi rol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/22/2022 at 8:10 PM, GoodKat said:

 

Dupa sarbatori o sa-mi iau si eu motocicleta si o sa vad despre ce vorbesti. Daca este un sjmplu furtun, poti pune orice furtun ordinar rezistent la ulei.

Sa inteleg ca pozele nu sunt de la tine? Cam toate motocicletele aveau din airbox fie un capacel de cauciuc care tinea vaporii condensati, fie un furtun cu un dop la un capat cu acelasi rol.

Pozele sunt de la mine, sunt facute atunci cand am fost la service si i-am spus mecanicului sa-mi arate unde ce si cum sa fac o poza sa le trimit celor de la Bucuresti. Ciudat e ca ieri am fost pana la Prut si am facut vreo 300 km in total. Nu mi-a mai curs nimic. Merge blana rau motocicleta. Oare pana la urma sa fi fost un supra plin de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, stopBeingSad77 a spus:

Pozele sunt de la mine, sunt facute atunci cand am fost la service si i-am spus mecanicului sa-mi arate unde ce si cum sa fac o poza sa le trimit celor de la Bucuresti. Ciudat e ca ieri am fost pana la Prut si am facut vreo 300 km in total. Nu mi-a mai curs nimic. Merge blana rau motocicleta. Oare pana la urma sa fi fost un supra plin de ulei?

 

Foarte probabil sa fi avut putin mai mult ulei decat trebuia. Dar tu nu aveai acel capacel la locul lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La furtunasu ala din stanga, pe unde imi dadea vapori de benzina si ulei amestecati nu are capat ca si celalalt in exemplul de mai sus. Cei de la service nu stiu daca trebuie sau nu capat din ala + si cei de la Bucuresti au fost confuzi ca unele au unele nu au. Deci e posibil sa fie QC aiurea pe modelele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi a fost o zi buna! Am luat motocicleta in pauza de masa de la munca si am adus-o acasa. Impecabila, cu fiecare furtunas si dop la locului lui. 

 

Pareri la cald:

- surprinzator de agila si manevrabila la viteze mici pentru cele 220 de kg.

- sa confortabila

- pozitie neutra pentru mine, m-am simtit bine, dar o sa revin cu impresii de la turele lungi.

- de frane nu ma pot pronunta inca, sunt inca nepasuite, dar probabil ar trebui sa fie cel putin decente avand in vedere ca sunt Brembo cu ABS.

- atentia mare la detalii (deh, italieni)

 

Momentan nu am gasit un aspect care sa nu imi placa. De fapt...am unul: suna a mixer cu tobele de fabrica, asa ca voi achizitiona pe viitor niste evacuari omologate de la Mistral, ca sa adresam aceasta problema.

 

 

IMG_20220429_172626.jpg

IMG_20220429_172643.jpg

IMG_20220429_172647.jpg

IMG_20220429_172655.jpg

IMG_20220429_172759.jpg

IMG_20220429_172802.jpg

IMG_20220429_180249.jpg

IMG_20220429_180256.jpg

IMG_20220429_180303.jpg

IMG_20220429_180320.jpg

IMG_20220429_180334.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, pierrotlefou a spus:

Frumoasă. Să te bucuri de ea.

Există o mică diferență față de modelul care a "lansat" acest topic: V7 Stone vs. V7 Special 850cmc...


Multumesc mult de tot pentru urare! In esenta sunt acelasi lucru, in proportie de 90% sa zic. Difera doar coloritul, bordul, rotile si acea bara care vine in jurul seii. Personal imi place mai mult modelul Special, de asta l-am si luat si am asteptat dupa el aproape 3 luni. Cromul de pe el ii da un aspect mai elegant, dar aici sunt pur subiectiv. Stii cum este...fiecare cioara isi lauda puiul.

Editat de GoodKat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, GoodKat a spus:


Multumesc mult de tot pentru urare! In esenta sunt acelasi lucru, in proportie de 90% sa zic. Difera doar coloritul, bordul, rotile si acea bara care vine in jurul seii. Personal imi place mai mult modelul Special, de asta l-am si luat si am asteptat dupa el aproape 3 luni. Cromul de pe el ii da un aspect mai elegant, dar aici sunt pur subiectiv. Stii cum este...fiecare cioara isi lauda puiul.

Eram ferm convins ca V7 Stone este cu vechiul motor de 744 cmc. Eu am incercat acel model in 2020. Simpatic, mai ales "balansul" V2 cand il turezi.
Acum am descoperit ca ambele modele au acelasi motor de 850 cmc.
Cat despre modelul tau: crom, spite, tevi de esapament, vei avea ceva de frecat ca sa straluceasca tot timpul 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, pierrotlefou a spus:

Eram ferm convins ca V7 Stone este cu vechiul motor de 744 cmc. Eu am incercat acel model in 2020. Simpatic, mai ales "balansul" V2 cand il turezi.
Acum am descoperit ca ambele modele au acelasi motor de 850 cmc.
Cat despre modelul tau: crom, spite, tevi de esapament, vei avea ceva de frecat ca sa straluceasca tot timpul 🤣

 

Eh, nu este o problema pentru mine. Este chiar o activitate care ma relaxeaza, asa ca este bine-venita din cand in cand.

 

Din 2021, odata cu aniversarea centenarului, au crescut cilindreea si puterea. Prefer oricand cromul in detrimentul culorilor mate. 😁 Dar sunt subiectiv.

Editat de GoodKat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, stopBeingSad77 a spus:

Fain rau motorul sa-l stapanesti sanatos ! Sper sa nu ai nici o problema cu el, bine ca totul e la locul lui.

 

Multumesc, hombre! Chiar totul este la locul lui, cel putin la prima vedere. Am dat comanda de o husa de la Oxford, trebuia sa ajunga Sambata, nici acum nu a ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa vin cu un update dupa aproape 700 de km facuti de la ultimul service, nu am mai avut probleme, alta explicatie nu am decat ca service-ul a pus prea mult ulei. @GoodKatdaca o sa ai si tu probleme sa nu te sperii, uleiul la mine e mai jos de linia de sus daca te uiti la gemulet cam acolo ar trebui sa fie nivelul daca e pana la dunga de sus sau un pic peste o sa-ti scuipe ulei cum mergi 20km+ in ziua aia. Da, nu are joja, e doar gemuletul. Vezi cand verifici sa fie dreapta motoreta, o pui tu rezemata de ceva. Am deja 3200 km in bord:bounce: :cheers:. GAZ NON STOP ! Tot trebuie sa trec pe la Bucuresti sa imi reseteze si mie martoru de service in bord.

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, stopBeingSad77 a spus:

As vrea sa vin cu un update dupa aproape 700 de km facuti de la ultimul service, nu am mai avut probleme, alta explicatie nu am decat ca service-ul a pus prea mult ulei. @GoodKatdaca o sa ai si tu probleme sa nu te sperii, uleiul la mine e mai jos de linia de sus daca te uiti la gemulet cam acolo ar trebui sa fie nivelul daca e pana la dunga de sus sau un pic peste o sa-ti scuipe ulei cum mergi 20km+ in ziua aia. Da, nu are joja, e doar gemuletul. Vezi cand verifici sa fie dreapta motoreta, o pui tu rezemata de ceva. Am deja 3200 km in bord:bounce: :cheers:. GAZ NON STOP ! Tot trebuie sa trec pe la Bucuresti sa imi reseteze si mie martoru de service in bord.


Multi kilometri sanatosi si fara probleme!! Bravo, bravo!! Cum este cutia de viteze? S-a mai lasat putin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.05.2022 la 9:23, GoodKat a spus:

 

Multumesc, hombre! Chiar totul este la locul lui, cel putin la prima vedere. Am dat comanda de o husa de la Oxford, trebuia sa ajunga Sambata, nici acum nu a ajuns.

Nu o tii in garaj? Va sta afara sub husa? :( ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...