Method Postat Octombrie 4, 2022 Share Postat Octombrie 4, 2022 (editat) Acum 3 ore, xt600 a spus: nu se intampla ca acum, ca intreaga strategie de cursa se invarta jurul managementului pneurilor. Lorenzo este cazul cel mai cunoscut, era capabil sa lege cele 25-27 de ture ale unei curse, intr-o marja de 3-4 zecimi. Stoner la fel. Rossi, in forma lui maxima, pleca de pe 10-11 dribla tot si castiga cursa, uneori la sec. distanta. Toate performantele astea nu se puteau obtine cu tyre saving. Exact ! Good point. Acum 3 ore, xt600 a spus: Tu ai sustinut ca bietii de ei nu au performante pentru ca nu au cadru de CF sau macar de aluminiu. In ceea ce ma priveste, am spus mereu ca oamenii nu au habar sa faca un sasiu de GP. Pur si simplu, erau si sunt habarnisti la capitolul asta, materialul din care il fac fiind ultima lor problema. Inca confunda capra de enduro, cu galeata de GP.. Nu,eu am comentat atunci ca afirmatiile lui Bierer conform caruia ei vor castiga si vor performa la varf "in the austrian way" cu cadru trellis si pe deasupra din fier sunt arogante si putin lipsite de sensul realitatii.Si mentin in ciuda acelor victorii impuscate de ei.Problema principala nu este materialul din care sunt facute ci natura cadrului,o problema secundara fiind materialul care este...depasit. Intradevar sunt habarnisti dar pe deasupra sunt si aroganti cu austrian way ar lor si indaratnicia in a explora alte solutii de design. Si avem si consecintele - Oliveira un pilot de top as zice eu a dat bir cu fugitii cam pe fata - prefera o aprilia de client in locul unui KTM de uzina si cred ca si Binder va fugi cu prima ocazie a unui ghidon la o echipa buna. Acum 6 ore, frigider a spus: n-au frate nimic cauciucurile, zic. N-au pe naiba. Gumele in regim de cursa tin 1/3 din distanta si dupa cum a zis si colegul toata cursa se invarte in jurul managementului pneurilor. Toti trag tare primele 2-3 tururi pt a nu pierde si/sau a castiga track position cand e plutonul compact la inceput,apoi 60-70% din cursa merg in ritm de 80% avand un target clar de timp pe tur "studiat" in FP4 cand merg toti pe gume uzate ca sa vada cat ii tin si cate tururi pot face timpi decenti cu ele, apoi cand mai sunt 5-6 tururi incep sa traga tare ca sa mai avanseze niste pozitii...iar acolo se face diferenta si se culeg "roadele" tyre saving'ului din timpul cursei - unii gen Peco Q MM etc sunt foarte buni la asa ceva si mai au rezerve la final,altii (Miller) le rup si cad prada celor care au stiut sa isi salveze gumele. Ideea de baza era faptul ca gumele ii limiteaza maxim si totul se invarte in jurul protejarii lor ceea nu se intampla in era Bridgestone. Imi vin in minte declaratiile lui Vinales dar si Quarta si Rossi cand se plangeau ca Yamaka face slide "in vitezele superioare 4-6 !! pe linia dreapta".N-am auzit asemenea declaratii NEVER in era Bridgestone. Atunci aveau mai degraba probleme cu combustibilul (remember speculatiile cf carora Honda oprea 1 cilindru pe zonele de franare ca sa faca fuel saving samd),acum nu mai au deloc asemenea probleme - de ce?1.sistemele de injectie sunt clar aceleasi ; 2. nu stiu sa se fi schimbat mari lucruri la "reteta" combustibililor in genul F1; 3.cap maxim admisa a ramas la 23 nu?;4.unif soft nu poate decat sa dauneze fuel management.Deci?Pai as specula tocmai pt ca gumele sunt de calcat nu mai pot merge full attack atat de mult timp precum o faceau pe gume Bridgestone. Acum 2 ore, ENEOS a spus: Stoner parcă glisa pe toate virajele, rămâneau dâre negre pe pistă. Mai fă cu mișelurile aroganțe d'astea... Haha true true - Stoner si vira mult din spate dar avea viteza pe viraj mai mare decat ceilalti.Stoner era foarte inaintea timpurilor ca sa zic asa...MM cand a venit la Honda in 2013 si i-a vazut telemetria a zis ca Stoner baga mana in gaz in motoreta de gp ca intruna de 125 si ca el nu poate merge asa. Dar meh,degeaba esti talentat daca esti labil psihic,iar Stoner...nu rezista stresului. Acum 2 ore, Cavaleru a spus: cine il mai tine minte pe Gary McCoy regele glisadelor ? tin minte o cursa pe care Rossi abia a terminat-o, avand guma spate franjuri, efectiv la fiecare metru parcurs zburau bucati enorme din ea Da,McCoy era speshial.Rossi chiar era fan McCoy dupa cum el a declarat.tin minte acele franari in slide cu maturarea in diagonala a circuitului facute de Rossi - Da - sa pofteasca sa faca asa ceva pe michelin. Nu e vorba ca si din michelin zboara bucati,dar zboara de tot - parca Aleix a patit-o pe linia dreapta la 260 in FP uri de a mai ramas doar carcasa din guma spate.Se tot mira si el cum de nu s-a imprastiat.Sunt bune gumele n-am ce zice Editat Octombrie 4, 2022 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 6, 2022 Share Postat Octombrie 6, 2022 Prajitul Zarco face scandal de la o cursa la alta. Acum vorbeste de parca putea sa castige chiar cursa. Unbelievable to see Johann Zarco getting hate on social media for potentially* following orders from his boss and not making an overtake on his manufacturers title contender. If your boss tells you to do something, you do it or you face repercussions, quite simple. *He’s not even been confirmed to have been given team orders or to follow them, people are getting angry over an assumption and not factual information Edit - Many have said that Zarco confirmed on French TV that there have been some team orders set out by Ducati which mean that you should let Pecco stay ahead of you unless you have chance to win. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Octombrie 7, 2022 Share Postat Octombrie 7, 2022 La 03.10.2022 la 22:01, Speedy.K a spus: Tu ai vazut cand Miller l-a trimis pe Peco de pe 1 pe 3? Ma faci sa rad.Peco nu era pe primul loc,Bezzechi da.Peco a fost pe primul loc ,cativa metri,cand a iesit Marco pe aratura.Atat.Doar in imaginatia ta Miller i-a luat locul 1 lui Peco.Asa si Oliveira i-a luat locul intai lui Peco desi era pe doi in momentul depasirii. Sa nu mai zic ca era inceputul cursei,iar Bezzechi nu reprezenta nici un pericol real.S-a vazut de ce.Nu avea suflu. Miller se chinuia sa nu se distanteze de Peco.Dar venirea expressului Oliveira,le-a stricat joaca. Si ,ca o confidenta intre noi doi:numai evolutia execrabila a lui Q a facut ca Miller sa nu primeasca ordin de retragere,in spatele lui Peco.Ducati Team inca tine la aparente.Si nu ca sunt baieti buni ci ca-i tine Ezpeleta sa mimeze asazisa lupta. Ducati or sa castige prin Peco titlul anul asta.Cel mai probabil. Dar motogp-ul va pierde mult la imagine.Cum a si pierdut deja ,prin iesirea Doctorului combinata cu ,,spectacolul" pe care-l ofera cursa de cursa. Cine urmareste motogp-ul a vazut mizeria din 2015,mapping 8 din 2017 si nesfarsitul numar de magarii ,ramase nesanctionate, ale lui Marquez.Si asta provoaca dezgust si pierdere de interes/audienta. https://www.reddit.com/r/motogp/comments/7ctc7d/on_why_mapping_8_set_a_dangerous_precedent_or_the/ Sa ne mai reinprospatam memoria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 8, 2022 Share Postat Octombrie 8, 2022 Acum 10 ore, adiy32 a spus: Ma faci sa rad.Peco nu era pe primul loc,Bezzechi da.Peco a fost pe primul loc ,cativa metri,cand a iesit Marco pe aratura.Atat.Doar in imaginatia ta Miller i-a luat locul 1 lui Peco.Asa si Oliveira i-a luat locul intai lui Peco desi era pe doi in momentul depasirii. Sa nu mai zic ca era inceputul cursei,iar Bezzechi nu reprezenta nici un pericol real.S-a vazut de ce.Nu avea suflu. Miller se chinuia sa nu se distanteze de Peco.Dar venirea expressului Oliveira,le-a stricat joaca. Si ,ca o confidenta intre noi doi:numai evolutia execrabila a lui Q a facut ca Miller sa nu primeasca ordin de retragere,in spatele lui Peco.Ducati Team inca tine la aparente.Si nu ca sunt baieti buni ci ca-i tine Ezpeleta sa mimeze asazisa lupta. Ducati or sa castige prin Peco titlul anul asta.Cel mai probabil. Dar motogp-ul va pierde mult la imagine.Cum a si pierdut deja ,prin iesirea Doctorului combinata cu ,,spectacolul" pe care-l ofera cursa de cursa. Cine urmareste motogp-ul a vazut mizeria din 2015,mapping 8 din 2017 si nesfarsitul numar de magarii ,ramase nesanctionate, ale lui Marquez.Si asta provoaca dezgust si pierdere de interes/audienta. https://www.reddit.com/r/motogp/comments/7ctc7d/on_why_mapping_8_set_a_dangerous_precedent_or_the/ Sa ne mai reinprospatam memoria. Cand i s-a semnalizat lui Bez sa cedeze o pozitie Pecco era pe 2. Daca Miller nu il depasea imediat dupa, cand Bez ceda pozitia Pecco trecea pe 1. Dar Miller depasindu-l l-a trimis pe 3, unde a ramas si dupa ce a cedat Bez pozitia. Te-ai prins?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.