Sari la conținut

Honda CB500X - 2022


Postări Recomandate

V-Strom 650 dupa 2017 nu exista in banii astia. Pai modelul 2022 costa 8000eur...zau daca-mi iese calculul. Stiu, accesoriile sunt si ele socotite la pret de noi.

Alea de dinainte sunt niste odiosenii vizuale! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am avut numai negre, asa ca, verdele asta m a atras cumva. daca nu e motoreta un full adventure, macar culoarea aduce a padure :) in rest, imi fac treaba cu ea. sa vdm ce aduce 2023 la nivel de new Transalp, tare curios sunt de pret. nu pot sa neg ca i as mai pune 20CP acestui CB500X dar sa nu se modifice nimic altceva :) ba da, sa coste de la 5500e, nu de la 7500 ! eu sunt ramas la 6000e Hornet nou cu ABS si 5500 fara. atunci f putine marci aveau preturi peste 10K, acum ... BMW cred ca si a propus ca toate sa poata sa fie peste 10K. discutie inutila pe partea de bani, ai - bine ! nu ai - iarasi bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, GoodKat a spus:


Pui o rabla la socoteala si iesi la bani super decenti pentru o motoreta ca V-Stromul care le face pe toate, dar nu exceleaza la nici una. Insa ca motoreta de mancat kilometri si fiabilitate cam bate aproape orice in clasa ei la pretul respectiv.

Pai CB iese cu o rabla si ceva negociere pe la 6000.

Ce nu-mi place mie la Storm e volumul. Mi se pare mult prea mare. Dar e adevarat ca pe generatia actuala nu m-am urcat niciodata. Cu prima ocazie o sa ma duc la un test.

Acum 9 ore, W00 a spus:

am avut numai negre, asa ca, verdele asta m a atras cumva. daca nu e motoreta un full adventure, macar culoarea aduce a padure :) in rest, imi fac treaba cu ea. sa vdm ce aduce 2023 la nivel de new Transalp, tare curios sunt de pret. nu pot sa neg ca i as mai pune 20CP acestui CB500X dar sa nu se modifice nimic altceva :) ba da, sa coste de la 5500e, nu de la 7500 ! eu sunt ramas la 6000e Hornet nou cu ABS si 5500 fara. atunci f putine marci aveau preturi peste 10K, acum ... BMW cred ca si a propus ca toate sa poata sa fie peste 10K. discutie inutila pe partea de bani, ai - bine ! nu ai - iarasi bine.


Pai inainte in Europa publicul tinta nu era cel cu bani. Cand erai tanar si sarac iti luai motocicleta. Cand te puneai pe picioare, iti faceai o familie, un serviciu calumea, iti luai masina. Acum mie mi se pare ca publicul tinta s-a mutat spre oamenii cu bani. Esti sarac, iti iei masina, faci ceva cheag, iti iei si mobra.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, Speedy.K a spus:

Ce nu-mi place mie la Storm e volumul. Mi se pare mult prea mare. Dar e adevarat ca pe generatia actuala nu m-am urcat niciodata. Cu prima ocazie o sa ma duc la un test.

Am testat eu o variantă mai veche. Nu-i așa de mare pe cât pare, dar modelele noi mi se par urâte rău. Am mers cu maxim 160 km/h pe autostrada, pentru că mai mult nu-mi permitea parbrizul, și am ieșit un pic și pe un drum cu macadam, pe care cam alunecau roțile, probabil din cauza cauciucurilor de stradă. Nu m-a impresionat cu nimic, numai că, după ce m-am suit pe KLE după test, KLE-ul mi s-a părut o mârțoagă obosită. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

Ce nu-mi place mie la Storm e volumul. Mi se pare mult prea mare. Dar e adevarat ca pe generatia actuala nu m-am urcat niciodata. Cu prima ocazie o sa ma duc la un test.

 

Eu am avut toate 3 variantele de VStrom (unul din 2004, unul din 2015 si un XT 2019 care se produce si acum).

Ultimele modele nu mai sunt chiar asa de late in zona rezervorului.

XT-ul mi-a placut mult. Insa...l-am dat cand am vazut ca nici la generatia 3, n-au adus imbunatatiri la sistemul de franare (e la fel ca la primul model, franele sunt inconstante...adica uneori se comporta diferit, in aceleasi conditii de franare). Probabil din ratiuni de cost.

Acum 11 minute, Doctor X a spus:

 KLE-ul mi s-a părut o mârțoagă obosită. :)

Pentru ca este. E o motocicleta foarte modesta, dar care avea un pret cinstit (ultimul model s-a vandut pe la noi cu putin peste 5000 euro, in anul cand au decis intreruperea fabricatiei).

Nu vorbesc din carti. M-am dat cu una (aveam un amic posesor de asa ceva).

 

 

Acum 10 ore, W00 a spus:

am avut numai negre...

Ma gandeam ca si eu am fost in aceeasi situatie. Insa am ales sa nu am doua motociclete grele si am luat KTM pana la urma.

CB500X e cam greutz pentru capacitatea lui...

Dar al tau este deosebit de frumos. kaki-ul ala e minunat.

Prin comparatie, KTM e uratel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Leon a spus:

 

XT-ul mi-a placut mult. Insa...l-am dat cand am vazut ca nici la generatia 3, n-au adus imbunatatiri la sistemul de franare (e la fel ca la primul model, franele sunt inconstante...adica uneori se comporta diferit, in aceleasi conditii de franare). Probabil din ratiuni de cost.

Mie mi s-a părut ciudat că au pus frâne de la producători diferiți: Tokico pe față și Nissin pe spate.

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.10.2022 la 9:03, Doctor X a spus:

Am testat eu o variantă mai veche. Nu-i așa de mare pe cât pare, dar modelele noi mi se par urâte rău. Am mers cu maxim 160 km/h pe autostrada, pentru că mai mult nu-mi permitea parbrizul, și am ieșit un pic și pe un drum cu macadam, pe care cam alunecau roțile, probabil din cauza cauciucurilor de stradă. Nu m-a impresionat cu nimic, numai că, după ce m-am suit pe KLE după test, KLE-ul mi s-a părut o mârțoagă obosită. :)


Haha, si tu esti cam si linistit pe KLE. Sa ma vezi pe mine dupa ce am testat Africana noua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda CB500X - 2022
  • 7 months later...

De azi am si eu un 500x nou. Fizic agabaritic 1.9 si 110 kile. Culmea e ca stau foarte bine pe ea. De ce 500x. Pai in primu rand ptr mers la munca, gen vreo 30 km zilnic. Am testat diverse motoare, toate erau mici. Ma rog, erau si unele pe care stateam ok, dar depaseau bugetul si nu aveam ce face cu ele in oras. Multi se mira ca de ce doar 500cmc si pana in 50 cai. Ptr mine e suficient. Am avut diverse motoare, unele cu foarte multi cai. Inutile sincer. La drum intins, gen autostrada oricum nu depaseam 130. Ptr ca nu e confortabil. Si nici nu mai am varsta la care sa mi se scoale la peste 200 la ora.

In afara de 500x mai luasem in calcul niste monocilindrice, crf300L, ktm 390 Adv, ba chiar 650mt de la cfmoto (asta e 2 in linie). Cf moto 650mt parea o optiune super, cu 5 ani garantie si 31.000 lei si arata superok . Ar mai fi fost dl650 dar mi s-a parut prea lung si mai lat deci mai dificil de mers prin oras. Noul transalp iar era o optiune, doar ca era de asteptat si parca e mai ok 500x ptr naveta. Eram pornit rau pe cb125f. Ptr naveta e super. Ieftina, consum mic, superfiabila. Doar ca prea mica. Daca avea scaritele cu cativa cm mai jos si rezervorul alta forma, era belea. Doar ca dadeam cu genunchii fix in rezervor unde are unghiurile alea ascutite, foarte incomod. Deci a ramas 500x ptr ca: bicilindru, fiabila, consum mic, intretinere usoara, 4 ani garantie. 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...