Sari la conținut

World Superbike 2023


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 281
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

13 minutes ago, danypop said:

Eu deja sunt 50-50 cu șansele celor 2

 

Nu aș merge până acolo. Trebuie să se întâmple ceva destul de catastrofal ca să piardă un avans de ~90 puncte. Marele avantaj al lui Razgatlıoğlu este și rămâne constanța. Dar este constant în așteptarea greșelii/contraperformanței rivalului. Într-o zi bună/normală, Bautista este cam intangibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, danypop said:

Mai sunt vreo 50 puncte între ei

 

Asta pentru că Bautista a pierdut deja destule puncte la Imola și în prima cursă la Most - o cursă cam atipică, cum spuneam.

 

6 minutes ago, danypop said:

Deci încă un abandon pentru Bautista și e prins de turc. 

 

De acord, dar nici Razgatlıoğlu nu este imun la o problemă, acroșaj, greșeală, etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raz a facut o super cursa pana a cazut din pacate :(.

Greu sa te bati sa ramai in fata lui Bau.

Ce e de remarcat ca au fot 4 ducati-uri in top 5....deci nu doar Bau merge cu ducati.

Acum 22 ore, PzKpfW a spus:

 

Asta pentru că Bautista a pierdut deja destule puncte la Imola și în prima cursă la Most - o cursă cam atipică, cum spuneam.

 

 

De acord, dar nici Razgatlıoğlu nu este imun la o problemă, acroșaj, greșeală, etc. 

 

Greseala pe care a facut-o aici...cand deja Bau pierdea teren si era ok cu locul 2.

pacat, deja iar sunt 70 de puncte....oricum campionatul era jucat, extrem de greu pt Raz sa mai faca ceva chiar si daca castiga cursa asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26 minutes ago, damager said:

Raz a facut o super cursa pana a cazut din pacate :(.

Greu sa te bati sa ramai in fata lui Bau.

 

Se pare că nu a greșit, a avut o problemă la gumă - posibil însă să fie datorată de modul în care a mers sau a abordat virajul 2.

 

image.thumb.png.76c041ec757ff07452824e70d2a96b36.png

 

Oricum, sunt surprins că nu a greșit până acum la modul în care a mers sezonul ăsta: 101% în fiecare cursă, la limită sau peste. Comparativ, Bautista a greșit la Imola din neatenție dată (poate) de prea multă relaxare.

 

47 minutes ago, damager said:

oricum campionatul era jucat, extrem de greu pt Raz sa mai faca ceva chiar si daca castiga cursa asta.

 

Absolut. Ai avut dreptate cu Most. Razgatlıoğlu mai are Magny-Cours, în rest nu prea văd cum să-l bată pe Bautista.

 

27 minutes ago, damager said:

Ce e de remarcat ca au fot 4 ducati-uri in top 5....deci nu doar Bau merge cu ducati.

 

Este cam prima cursă când se întâmplă de la Phillip Island încoace. Și demonstrează destul de bine că turațiile pe care le-au pierdut (500rpm doar de la începutul sezonului deja) sunt aproape irelevante.

 

În același timp se vede cum Yamaha stă ceva mai bine pe viraje și pune puterea jos mai bine (cel puțin aici a fost cazul). Avantajul lui Bautista devine evident în a 2-a parte a curselor lungi, este incredibil cum merge pe motocicleta aia când rezervorul se golește. Aș fi foarte curios să-l văd pe Toprak pe Ducati; nu sunt deloc convins că ar fi mai rapid ca Bautista, pentru că nu-și poate valorifica stilul la fel de ușor. Ducati nu are aderența spate pe care o are Yamaha.

 

Cursele se pot vedea mai jos. Bătălii foarte faine la vârf, atât în cursa de SP cât și în cursa 2. Cursa 1 faină datorită condițiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

 

Se pare că nu a greșit, a avut o problemă la gumă - posibil însă să fie datorată de modul în care a mers sau a abordat virajul 2.

 

image.thumb.png.76c041ec757ff07452824e70d2a96b36.png

 

Oricum, sunt surprins că nu a greșit până acum la modul în care a mers sezonul ăsta: 101% în fiecare cursă, la limită sau peste. Comparativ, Bautista a greșit la Imola din neatenție dată (poate) de prea multă relaxare.

 

 

Absolut. Ai avut dreptate cu Most. Razgatlıoğlu mai are Magny-Cours, în rest nu prea văd cum să-l bată pe Bautista.

 

 

Este cam prima cursă când se întâmplă de la Phillip Island încoace. Și demonstrează destul de bine că turațiile pe care le-au pierdut (500rpm doar de la începutul sezonului deja) sunt aproape irelevante.

 

În același timp se vede cum Yamaha stă ceva mai bine pe viraje și pune puterea jos mai bine (cel puțin aici a fost cazul). Avantajul lui Bautista devine evident în a 2-a parte a curselor lungi, este incredibil cum merge pe motocicleta aia când rezervorul se golește. Aș fi foarte curios să-l văd pe Toprak pe Ducati; nu sunt deloc convins că ar fi mai rapid ca Bautista, pentru că nu-și poate valorifica stilul la fel de ușor. Ducati nu are aderența spate pe care o are Yamaha.

 

Cursele se pot vedea mai jos. Bătălii foarte faine la vârf, atât în cursa de SP cât și în cursa 2. Cursa 1 faină datorită condițiilor.

 

nu am mai urmarit, pe reluari parea ca a atins vibratorul si a facut un high-side...desi m-am mirat ca asa tarziu ca era aproape indreptat. 

Stiam ca Most ii place, anul trecut a avut acel stoppie de peste 200 m pe franarea la capat de linie dreapta. Dar da, urmeaza curse grele pentru el.

 

Eu sunt curios sa-l vad pe Top pe BMW, o motoreta cu fata putin mai grea si mai stabila pe franari cum o sa se descurce....bmw-ul teoretic ar tb sa fie mai stabil pe frana decat yamaha.

 

Da, a-pro-pos de contr cu @xt600, care zicea ca Basani s-a plans de scaderea rpm-urile( Basani doar a zis ca motorul se aude altfel), si care face 2 etape bune...si in care se vede ca are ritm. daca nu gresea in cursa 2 avea podium 100%. Prima cursa nu se pune, ca a fost gamble cu gumele....

Singurul lucru care este mai vizibil, este ca nu mai pune ducati 3-4 lungimi de motoreta pe linia dreapta, cei drept scurta de la Most si Top reusea pe franarea sa compenseze viteza de top a Ducati.

 

 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, damager said:

nu am mai urmarit, pe reluari parea ca a atins vibratorul si a facut un high-side...desi m-am mirat ca asa tarziu ca era aproape indreptat. 

 

Nu sunt informații oficiale de la Pirelli, dar se pare că a fost blistering excesiv, urmat de delaminare și de o pană scurtă. Practic a ucis puțin cauciucul încercând să stea în fața lui Bautista, mai ales în ultimul viraj. Asta cel mai probabil datorită faptului că Yamaha (ca toți ceilalți) nu aveau date concrete despre modul în care se comportă cauciucul într-o cursă lungă, complet uscată (doar cursa 2 a fost așa).

 

6 hours ago, damager said:

Singurul lucru care este mai vizibil, este ca nu mai pune ducati 3-4 lungimi de motoreta pe linia dreapta, cei drept scurta de la Most si Top reusea pe franarea sa compenseze viteza de top a Ducati.

 

Poate greșesc, dar nu cred că ar putea fi la fel de eficient pe frânare cu V4R. Și nici la fel de rapid pe schimbările de direcție. Se vede absolut invariabil, în toate cursele și pe toate circuitele când Razgatlıoğlu și Bautista se bat unul cu celălalt cum Yamaha este mai agilă în șicane și are o trasă mai "rotundă" în virajele lente - spre deosebire de Ducati, care are o trasă în V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toprak Razgatlıoglu suffered a rear tyre failure in Race 2 of the WSBKs at Autodrom Most while leading.

Pirelli Statement: "In the second WSBK race, we recorded three cases of bubble formation with the new C0567-rear tire specification: Rea, Gardner and Razgatlioglu. In the first two, the bubbles were extremely small and had no impact on performance and race result, while in the case of Razgatlioglu, the tyres showed two more significant bubbles and the telemetry data showed a sudden loss of pressure... "

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu sunt informații oficiale de la Pirelli, dar se pare că a fost blistering excesiv, urmat de delaminare și de o pană scurtă. Practic a ucis puțin cauciucul încercând să stea în fața lui Bautista, mai ales în ultimul viraj. Asta cel mai probabil datorită faptului că Yamaha (ca toți ceilalți) nu aveau date concrete despre modul în care se comportă cauciucul într-o cursă lungă, complet uscată (doar cursa 2 a fost așa).

 

 

Poate greșesc, dar nu cred că ar putea fi la fel de eficient pe frânare cu V4R. Și nici la fel de rapid pe schimbările de direcție. Se vede absolut invariabil, în toate cursele și pe toate circuitele când Razgatlıoğlu și Bautista se bat unul cu celălalt cum Yamaha este mai agilă în șicane și are o trasă mai "rotundă" în virajele lente - spre deosebire de Ducati, care are o trasă în V.


nu imi sau seama, cel putin teoretic Ducati e mai stabil pe frana, dar nu imi dau seama ce isi doreste top, mai multa stabilitiste sai mai multa agresivitate.

vedem anul viitor la bmw.☺️

pare defect de cauciuc ceva... nu pare din exploatare
 

image.thumb.png.13099403ead8c137cf9a17b015f5abfa.png

image.thumb.png.a9326ba485d48c0d0488b3b20c9c6fbb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/31/2023 at 10:58 AM, damager said:

pare defect de cauciuc ceva... nu pare din exploatare

 

Gardner spune că a avut o problemă similară în cursa 2, doar că nu a ajuns în același punct terminal ca și Razgatlıoğlu.

 

Remy Gardner

I had a few holes in the tyre just like Toprak. We were lucky not to get a flat tyre. I finally got to see the head of the race which was cool. Maybe it made me push too hard in those [first] 15 laps and use too much tyre.

 

A fost probabil un cumul de factori la mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ca de obicei, un articol foarte bun din partea lui Oxley.

 

TL;DNR - după ce clasa supersport de 600 a intrat în moarte clinică, și superbike-urile au devenit irelevante pentru consumatori. Motiv pentru care ar trebui înlocuite în competiții precum WSBK de către alte modele și tipologii.

 

Mat Oxley

Replace the World Superbike and Supersport classes with categories that better reflect the public’s interest. That means classes for naked bikes, adventure bikes, baggers, retros and super-hooligan bikes, another new category recently included in MotoAmerica. Because people want to see bikes just like their own being thrashed around racetracks.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.08.2023 la 16:10, PzKpfW a spus:

Ca de obicei, un articol foarte bun din partea lui Oxley.

 

TL;DNR - după ce clasa supersport de 600 a intrat în moarte clinică, și superbike-urile au devenit irelevante pentru consumatori. Motiv pentru care ar trebui înlocuite în competiții precum WSBK de către alte modele și tipologii.

 

 

 

foarte bun articolul. as mai extrage astea ca fiind interesante:

 

There’s a huge lesson for race promoters here: fans are ready for something different. And if you want your championship to survive and thrive you need to give fans what they want.

....

And don’t tell me that it’s impossible to race a naked Kawasaki Z1000R, a KTM Super Duke or a BMW R1250GS. Anyone can race anything, as proven by the baggers and Asia’s underbone championships.

....

I rarely watch World Superbikes because I spend a lot of time covering MotoGP, so when I have a weekend off I want to think about something other than motorbike racing. Also, why watch WSB when it’s pretty much like watching MotoGP, because modern superbikes are essentially street-legal MotoGP bikes, so they look pretty much the same, sound pretty much the same and go around racetracks pretty much the same?

....

My new WSB classes would run under superstock-type rules – a lowish purchase price cost cap, limited modifications and so on. And the headline classes would change every few years, to keep fans interested and to discourage manufacturers from investing too much money in transforming their production nakeds and adventure bikes into full-on racers.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, danypop a spus:

Ce a făcut Bau-bau de a fost ultimul la un moment dat? Are cineva cursa de azi sa o pună aici? Ms🙏

Problema tehnica ceva. Cred ca la cutie ceva nu a mai avut tractiune, apoi pb ca si-a revenit. 
super cursa facuta de Raz.

bmw incepe sa arate din ce in ce mao bine, anul viitor o sa fie intresant cu Raz pe ea. e o motoreta cu fata mai grea decat Yamaha, in teorie ar tb sa fie mai stabila pe franare decat yamaha. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...