Sari la conținut

Tester compresie


Vlad Barla
 Share

Postări Recomandate

Gasisem pe un site din Romania ca dimensiunea filetului pentru bujia mea e de 12mm. Aparent pe site-ul celor de la NGK apare ca e de 10. Tin sa cred ca cea de a doua valoare e cea reala. Deci sa inteleg ca n-am cum sa folosesc aparatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Vlad Barla a spus:

Nu gasesc un adaptor de cumparat direct pe marimea asta? Sau un kit care sa-l contina deja? 

Există kit-uri cu 4 adaptoare care au și filet de 10, doar că precizia manometrului e jalnică...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, mircea.cazachevici a spus:

Daca tot iei Yato (desi mie nu-mi inspira incredere nici firma asta), de ce sa alegi doar kitul cu manometru la 70 lei si sa nu iei kitul cu 4 adaptoare la 110 lei?

 

https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/pt-atelier/testere/compresie/yato/yt-73022-manometru-compresie-motoare-benzina

...

 

M-am riscat sa cumpar acum cativa ani modelul de mai sus din link si primul lucru dupa,am facut comparatie la masuratoare,cu unul de firma(din pacate nu-i mai retin numele,era Manley sau Mahle parca,ceva cu M).Am ramas surprins ca masuratoarea era aceeasi pe manometru.

Ca atare,ca si home user consider ca e ok. :)

 

 

WhatsApp Image 2023-01-31 at 08.21.22.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ENEOS a spus:

Există kit-uri cu 4 adaptoare care au și filet de 10, doar că precizia manometrului e jalnică...

Tocmai de asta ma gândeam ca îmi poate recomanda cineva care a mai fost in situația actuala un produs decent

Acum 5 minute, Kristian K a spus:

M-am riscat sa cumpar acum cativa ani modelul de mai sus din link si primul lucru dupa,am facut comparatie la masuratoare,cu unul de firma(din pacate nu-i mai retin numele,era Manley sau Mahle parca,ceva cu M).Am ramas surprins ca masuratoarea era aceeasi pe manometru.

Ca atare,ca si home user consider ca e ok. :)

 

 

WhatsApp Image 2023-01-31 at 08.21.22.jpg

 

Modelul pe care-l aveți este tot de la Yato? După cum arată cutia (poate între timp au apărut schimbări de design) nu pare sa fie cel din primul link. Spun asta pentru ca am găsit pe eMAG ceva asemanator de la o firma noname. 
 

BCF3A5AA-B4C2-4678-A424-8B3275D99C75.png

Editat de Vlad Barla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,dar al meu are deja cativa ani de cand l-am luat.

Oricum sunt convins ca-s tot aceleasi lucruri chinezesti(cu tot cu acele mici diferente de design),doar rebranduite Yato sau cum cere clientul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, Vlad Barla a spus:

pe eMAG ceva asemanator de la o firma noname. 
 

BCF3A5AA-B4C2-4678-A424-8B3275D99C75.png

Ăsta e ăla imprecis! Am luat 2 și ambele arată ce vor ele, în principiu valori mai mici. Dar folosesc adaptoarele la un ceas nemțesc pe care îl aveam dinainte, dar doar cu filete de 14 și 18 mm. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, pinnochio a spus:

Si a meu tot de la Yato,tot de câtiva ani.E bun👍

16751484993028182697580675800365.jpg

Mulțumesc pentru informație

 

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Ăsta e ăla imprecis! Am luat 2 și ambele arată ce vor ele, în principiu valori mai mici. Dar folosesc adaptoarele la un ceas nemțesc pe care îl aveam dinainte, dar doar cu filete de 14 și 18 mm. :wink:

 Ce-i drept la cum arată nu-mi inspira încredere. Cred ca o sa-l iau pe cel de la Yato. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista service-uri cacalau! nu trebuie sa-ti iei tu un tester de cacao de la yato sau de unde vrei cu care costa doi lei ca sa faci testul de compresie in spatele blocului! in plus, folosit corespunzator de un mecanic, poate fi folosit si ca scula de diagnoza, un mecanic macar p-un sfert competent iti va putea spune daca pierderea de compresie este din chiulasa, din set sau din ambele! tu n-ai face decat sa infingi scula chinezeasca-n motor si sa afli daca ai sau nu compresie (in functie de ce vrea ceakatul ala chinezesc sa-ti spuna). unele sunt bune cat sunt noi, cateva utilizari, altele sunt gata stricate din fabrica! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe unii dintre noi ne mananca in palma mecanica, desi nu suntem de meserie😁

Eu am luat un tester China doar pentru ca am fost cu auto la 2 mecanici diferiti, si am gasit 2 opinii diferite la mersul prost al motorului: unul spunea ca e din electrica, altul ca e din compresie. Asa ca mi-a fost foarte la indemana sa cumpar un tester no-name si sa vad singur ca diferenta de compresie intre pistoane e de >3.

La desfacerea motorului, s-a constatat o supapa fisurata. 

Si il folosesc si la enduro 2T, eu avand prostul obicei de a-mi schimba singur pistonul. Daca scade compresia sub 9, e clar, e timpul pentru un nou piston.

 

Poate si initiatorul are 2 maini dibace...mai stii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, MotoS Garage a spus:

exista service-uri cacalau! nu trebuie sa-ti iei tu un tester de cacao de la yato sau de unde vrei cu care costa doi lei ca sa faci testul de compresie in spatele blocului! in plus, folosit corespunzator de un mecanic, poate fi folosit si ca scula de diagnoza, un mecanic macar p-un sfert competent iti va putea spune daca pierderea de compresie este din chiulasa, din set sau din ambele! tu n-ai face decat sa infingi scula chinezeasca-n motor si sa afli daca ai sau nu compresie (in functie de ce vrea ceakatul ala chinezesc sa-ti spuna). unele sunt bune cat sunt noi, cateva utilizari, altele sunt gata stricate din fabrica! 

O sa fii surprins, dar testerul nu caut sa-l iau pentru motorul meu. Al meu e bine merci. Nu am consum de ulei, deci atat semeringurile supapelor cât si segmentii sunt ok, pornirea e foarte buna atat la rece cât și la cald, puterea e la locul ei (atat cât are), deci nu ma îngrijorez. In schimb urmează sa schimb motocicleta curând și de la o mobra buna pot trece ușor la una groaznica (mecanic ma refer), mai ales ca-mi plac modelele vechi și aici avem: CB500/CBF500, ER5, SV650. Cu primele 3 nu ma îngrijorez atat de mult, in schimb la SV e alta discuție. La o motocicleta din 1999-2003 cu peste 50-60k ma aștept sa existe defecte mecanice. Nu ca nu m-as putea orienta doar din sunet și estetica, dar având in vedere ca un manometru de 100 de lei îți poate spune cam 50% din informațiile pe care vrei sa le știi despre o motocicleta necunoscuta eu zic ca merita investiția. Așa ca nu văd de ce nu ar merita sa dețin o scula de genul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai asa, cati proprietari crezi ca o sa te lase sa le desfaci cotetele sa faci tu un test de compresie in parcare sau in garajel? :)) tot la service vor accepta, iar un cacao la 100 de lei in majoritatea cazurilor iti va arata ce va vrea el! ori mai mult si de fapt motorul sa fie o troaca, ori mai putin si el sa fie in stare buna! si nu te minti singur, nici 10% din motoarele din perioada aia nu au 50-60.000 :) vorbim de la 100.000 in sus! :) mai ales ca-s motoare de incepatori si aia pentru ca-s entuziasmati merg mult, nu doar 10.000 pe an...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, MotoS Garage a spus:

stai asa, cati proprietari crezi ca o sa te lase sa le desfaci cotetele sa faci tu un test de compresie

Corect! Si eu am emotii cand scot bujiile vechi ca sa le schimb, daramite sa las pe altul?! Sau sa o fac eu cu mana mea, pentru placerea si curiozitatea clientului? neeee...

 

Acum 44 minute, MotoS Garage a spus:

mai ales ca-s motoare de incepatori si aia pentru ca-s entuziasmati merg mult,

In primul an in care am avut japoneza (de 500, evident!) am facut trei schimburi de ulei. Singurul an in care am depasit 17k de km.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, TETEA. said:

Corect! Si eu am emotii cand scot bujiile vechi ca sa le schimb, daramite sa las pe altul?! Sau sa o fac eu cu mana mea, pentru placerea si curiozitatea clientului? neeee...

 

In primul an in care am avut japoneza (de 500, evident!) am facut trei schimburi de ulei. Singurul an in care am depasit 17k de km.

 

suntem in 2023... sa presupunem ca au mers numai 5000 de km pe an... 5000x22=110.000. minim! :)

p.s. vaselina cuprata pentru bujii, n-o sa mai ai emotii in viata ta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, MotoS Garage a spus:

5000x22=110.000. minim! :)

 

Adica 10 mii, boss!

 

Acum 4 minute, MotoS Garage a spus:

vaselina cuprata pentru bujii,

 

De doi ani ma țin sa iau... 😀

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...