Sari la conținut

Honda Forza 750 Travel Edition


do_it
 Share

Postări Recomandate

Ooooooo felicitari in avans. Asteptarea e grea (asa a fost ptr mine) dar se merita din plin. Eu mi-am luat un concediu imediat dupa Paste (adica de pe 29 se intra in Paste si revin la munca abia pe 15 Apr) si pentru prima saptamana am rezervat deja hotel la Lago di Garda. Adica 4 zile voi sta in Torbole si alte 4 zile ma mut la alt hotel pe malul celalant al Lacului di Garda, in Limone Sul Garda. Am stst anul trecut in Malcesine si zona toata e un paradis mai ales pentru motociclisti. Am de gind sa fac tot ce exista traseu moto in zona ( e plin youtube de idei / exemple). Dau o fuga si pina in Venetia, Milano oricum e ca de obicei, abonat.... Lago di Como..... toate sunt in zona. Deci mai am putin si ai dau bataie (de data asta plec singur cu nu s-a potrivit concediul meu cu cel al sotiei). De la mine din Stuttgart pina la hotel la Lago di Garda sunt doar 548 km....

Am sa iau si Gopro-ul cu mine sa filmez ceva... mai vorbim. Asfalt uscat tuturor... Hakuna Matata 🙃

IMG-20230917-WA0008.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 84
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, do_it a spus:

Ooooooo felicitari in avans. Asteptarea e grea (asa a fost ptr mine) dar se merita din plin. Eu mi-am luat un concediu imediat dupa Paste (adica de pe 29 se intra in Paste si revin la munca abia pe 15 Apr) si pentru prima saptamana am rezervat deja hotel la Lago di Garda. Adica 4 zile voi sta in Torbole si alte 4 zile ma mut la alt hotel pe malul celalant al Lacului di Garda, in Limone Sul Garda. Am stst anul trecut in Malcesine si zona toata e un paradis mai ales pentru motociclisti. Am de gind sa fac tot ce exista traseu moto in zona ( e plin youtube de idei / exemple). Dau o fuga si pina in Venetia, Milano oricum e ca de obicei, abonat.... Lago di Como..... toate sunt in zona. Deci mai am putin si ai dau bataie (de data asta plec singur cu nu s-a potrivit concediul meu cu cel al sotiei). De la mine din Stuttgart pina la hotel la Lago di Garda sunt doar 548 km....

Am sa iau si Gopro-ul cu mine sa filmez ceva... mai vorbim. Asfalt uscat tuturor... Hakuna Matata 🙃

IMG-20230917-WA0008.jpg

eu zic sa te bucuri mai mult de drumuri de munte decat sa te bagi prin milano si venetia

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Dar pt scuteriști? 🤔

si pentru ei…. Cilindreea conteaza mai putin ….important este unde ajungi …

IMG_9356.jpeg

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, ianachim a spus:

Cilindreea conteaza mai putin

Oricum au ajuns unele 🛵🛵 să aibă capacități de 🏍.

Acum 27 minute, ianachim a spus:

important este cum ajungi

Fixed!

Dpmdv scopul și utilitatea scuterului nu e să te bucuri de drumuri de munte virajate și să faci ture de sute/mii de km. Da, se poate și cu mobra 50, dar e pt masochiști.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.03.2024 la 19:15, ianachim a spus:

eu zic sa te bucuri mai mult de drumuri de munte decat sa te bagi prin milano si venetia

Cred ca ai dreptate cu Milano.... am tot fost. Venetia vreau totusi sa o vad ca inca nu am ajuns pe acolo si sunt in zona. bineinteles ca nu ma duc pe autostrada spre Venetia. fac un tur si dau si prin Venetia....

La 07.03.2024 la 19:23, ENEOS a spus:

Dar pt scuteriști? 🤔

Am vrut sa spun prin "motociclisti" si scooteristi. Poate ca m-am exprimat gresit dar fara intentie, si eu sunt un scooterist si prefer scooter in locul motocicletei (am motivat mai sus alegerea mea). Deci no offence please. Ptr mine 2 roti inseamna aventura si libertate chiar daca sunt mari sau mici... 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.03.2024 la 22:48, ENEOS a spus:

Oricum au ajuns unele 🛵🛵 să aibă capacități de 🏍.

Fixed!

Dpmdv scopul și utilitatea scuterului nu e să te bucuri de drumuri de munte virajate și să faci ture de sute/mii de km. Da, se poate și cu mobra 50, dar e pt masochiști.

de fapt e vorba de o categorie aparte. maxi scuter si scuter adv. astea sunt niste "struto camile" , faine faine.

Stiu ca tie iti plac "vacile" dar nici astea nu s deloc de lepadat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.03.2024 la 22:48, ENEOS a spus:

Oricum au ajuns unele 🛵🛵 să aibă capacități de 🏍.

Fixed!

Dpmdv scopul și utilitatea scuterului nu e să te bucuri de drumuri de munte virajate și să faci ture de sute/mii de km. Da, se poate și cu mobra 50, dar e pt masochiști.

Cu astea mari (TMAX, Forza 750, X-ADV posibil sa nu te poți ține după ele pe curbe daca sunt pe mana cui trebuie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, păi mi-e că nu m-aș putea ține pe curbe după vreun crasquez nici dacă eu aș fi pe cel mai tare supermoto și el pe vreun Shadow de 125!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După cum se poate citi anterior, urmăream de mai mult timp acest model și m-am hotărât să-l cumpăr, inclusiv după experiența povestită aici. Dar....nu a fost să fie. O să scriu totuși de ce, chiar dacă poluez topicul, poate experiența este utilă și altora. Am comandat agregatul la dealer, a sosit, i-am făcut recepția, m-am urcat pe el și am plecat. Numai că după câteva sute de metri am remarcat că nu schimbă vitezele, nici automat, nici în modul manual, iar ca să fie tacâmul complet a sărit chiar și din treapta 1 în "no man's land", în nici o treaptă adică. Și ca să fie și mai interesant, momentul cu pricina a fost pe urcarea unui pod rutier aglomerat din nordul Bucureștiului :). Nu vreți să știți cum treceau toți pe lângă mine în timp ce mă lăsam ușor în vale cu spatele, în față nu aveam nici o șansă să urc pe lângă agregat și apoi să și cobor podul. Fiind posesor de Honda AT, cunosc exact cum și ce fel este cu schimbarea vitezelor la DCT. După niște discuții (penibile) telefonice pe tema schimbatului vitezelor, băieții de la dealer au venit și m-au preluat și au șurubărit la agregat.....aproape o săptămână fără să-i de-a de cap. Mi se pare de neacceptat să vinzi un motor nou, fără să verifici funcționalitatea deplină, măcar 1km "după blocuri". Sau măcar pe stander să vezi dacă schimbă vitezele, fiind un agregat mai special cu schimbare automată. Pilda ar fi că la Hondele cu DCT luate de noi, nu strică să vă asigurați că schimbă vitezele, înainte să plecați cu ele de la dealer. După aproape o săptămână am ajuns la concluzia că oricât aș încerca, nu m-aș simți în siguranță tehnică pe agregatul respectiv și am cerut banii înapoi și i-am și primit.

 

Editat de ingineru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ingineru a spus:

După cum se poate citi anterior, urmăream de mai mult timp acest model și m-am hotărât să-l cumpăr, inclusiv după experiența povestită aici. Dar....nu a fost să fie. O să scriu totuși de ce, chiar dacă poluez topicul, poate experiența este utilă și altora. Am comandat agregatul la dealer, a sosit, i-am făcut recepția, m-am urcat pe el și am plecat. Numai că după câteva sute de metri am remarcat că nu schimbă vitezele, nici automat, nici în modul manual, iar ca să fie tacâmul complet a sărit chiar și din treapta 1 în "no man's land", în nici o treaptă adică. Și ca să fie și mai interesant, momentul cu pricina a fost pe urcarea unui pod rutier aglomerat din nordul Bucureștiului :). Nu vreți să știți cum treceau toți pe lângă mine în timp ce mă lăsam ușor în vale cu spatele, în față nu aveam nici o șansă să urc pe lângă agregat și apoi să și cobor podul. Fiind posesor de Honda AT, cunosc exact cum și ce fel este cu schimbarea vitezelor la DCT. După niște discuții (penibile) telefonice pe tema schimbatului vitezelor, băieții de la dealer au venit și m-au preluat și au șurubărit la agregat.....aproape o săptămână fără să-i de-a de cap. Mi se pare de neacceptat să vinzi un motor nou, fără să verifici funcționalitatea deplină, măcar 1km "după blocuri". Sau măcar pe stander să vezi dacă schimbă vitezele, fiind un agregat mai special cu schimbare automată. Pilda ar fi că la Hondele cu DCT luate de noi, nu strică să vă asigurați că schimbă vitezele, înainte să plecați cu ele de la dealer. După aproape o săptămână am ajuns la concluzia că oricât aș încerca, nu m-aș simți în siguranță tehnică pe agregatul respectiv și am cerut banii înapoi și i-am și primit.

 

salutare

de curiozitate, ce dealer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, ianachim a spus:

salutare

de curiozitate, ce dealer?

Honda Nord -"pod rutier în nordul Bucureștiului".

 

Probabil a fost o lămâie, eu am avut ATAS cu DCT și a fost impecabil DCT-ul. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, enopul a spus:

Inedita experienta. Ai aflat ulterior ce se intamplase? 

M-am mulțumit că am primit banii înapoi, la faza asta nu am ce să repoșez dealerului, a fost foarte prompt și foarte rapid. Am înțeles că a fost trimisă înapoi la Honda.

 

Acum 6 minute, LionEl a spus:

Honda Nord -"pod rutier în nordul Bucureștiului".

 

Probabil a fost o lămâie, eu am avut ATAS cu DCT și a fost impecabil DCT-ul. 

 

 

Nu este Honda Nord! Nu e vorba de nici o lămâie, am scris că sunt posesor de Honda AT CRF 1000 DCT de mai bine de 3 ani. La fel de mulțumit sunt de DCT, mi se pare cutia de viteze totală pentru moto, ăsta a fost unul din motivele de am ales Forza 750. Dar la Forza de am comandat-o....a fost o pocnitoare, nu mai zic mirosul de plastic încins, deși am mers doar câteva sute metri.

Editat de ingineru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, ingineru a spus:

M-am mulțumit că am primit banii înapoi, la faza asta nu am ce să repoșez dealerului, a fost foarte prompt și foarte rapid. Am înțeles că a fost trimisă înapoi la Honda.

 

Nu este Honda Nord! Nu e vorba de nici o lămâie, am scris că sunt posesor de Honda AT DCT de mai bine de 3 ani. 

Pai tocmai ai prins lămâie că altfel nu ar fi fost nici un stres și te bucurai și acum de ea. 

 

Și banii înapoi este un rezultat pozitiv și normal așa că........

 

Din păcate se mai întâmplă și ghinioane. Bine că s-a terminat cu bine și fără vreun incident. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, LionEl a spus:

Pai tocmai ai prins lămâie că altfel nu ar fi fost nici un stres și te bucurai și acum de ea. 

 

Și banii înapoi este un rezultat pozitiv și normal așa că........

 

Din păcate se mai întâmplă și ghinioane. Bine că s-a terminat cu bine și fără vreun incident. 

 

 

Credeam că lămâie=începător :), scuze. Da, așa este, pe partea cu banii nu am ce să reproșez, a fost impecabil, deși pe zona tehnică am avut oarece divergențe că nu țineam morțiș să indice zero km pe bord. Dealerul a susținut că majoritatea cumpărătorilor insistă să aibă zero km pe bord când se urcă pe ea și de asta nu au dat o tură măcar în curte cu ea. Îmi amintesc că CRF-ul avea câțiva km când l-am luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, ingineru a spus:

Credeam că lămâie=începător :), scuze. Da, așa este, pe partea cu banii nu am ce să reproșez, a fost impecabil, deși pe zona tehnică am avut oarece divergențe că nu țineam morțiș să indice zero km pe bord. Dealerul a susținut că majoritatea cumpărătorilor insistă să aibă zero km pe bord când se urcă pe ea și de asta nu au dat o tură măcar în curte cu ea. Îmi amintesc că CRF-ul avea câțiva km când l-am luat.

Da lămâie m-am referit la produs nu la tine că ai zis că ai  Africana deci știi cum ar trebui sa meargă 😁

 

Bine că ai rezolvat-o 💪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, ianachim a spus:

salutare

de curiozitate, ce dealer?

Motoboom. Livrează prin intermediul Triumph, care se află la câteva sute de metri de Honda Nord. În afară de divergența pe tema celor zero km la vânzare, comportamentul Motoboom a fost impecabil față de mine, cel mai probabil a fost un defect de fabricație și am înțeles perfect situația. Am avut mai multe mașini noi și trei moto noi și nici una nu a avut zero km la cumpărare, credeam că este un "must have" să te asiguri la vânzare că...."merge". Întâmplarea m-a făcut să nu mai cumpăr Forza 750, deși DCT-ul este ceva de vis pentru moto. Chiar dacă am poluat topicul (și îmi cer scuze), postarea mea se vrea doar un semnal de alarmă la verificarea mobrei la cumpărare, chiar dacă este nouă, iar cei zero km....nu înseamnă mare lucru, din experiențele anterioare eu unul nici nu credeam că se poate cumpăra un vehicul cu zero km pe bord - asta chiar avea zero km când m-am urcat pe ea.

Editat de ingineru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ingineru a spus:

mai multe mașini noi și trei moto noi și nici una nu a avut zero km la cumpărare

Eu știam că mașinile cel puțin vin cu computerul de bord într-un așa numit mod logistic care permite aducerea kilometrajului la 0 cu instrumentul de diagnoză tocmai pt a putea fi predate clienților afișând 0 km! În modul ăsta mai multe funcții sunt inactive pt a nu descărca bateria în perioada de staționare, iar kilometrajul permite "ștergerea" câtorva km (maxim 30 sau cam așa ceva), rulajul de pe platforma fabricii, încărcat/descărcat, manevre și un scurt test la dealer, d'astea, nu rulaj de sute de km.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, ingineru said:

 Mi se pare de neacceptat să vinzi un motor nou, fără să verifici funcționalitatea deplină, măcar 1km "după blocuri". Sau măcar pe stander să vezi dacă schimbă vitezele, fiind un agregat mai special cu schimbare automată. Pilda ar fi că la Hondele cu DCT luate de noi, nu strică să vă asigurați că schimbă vitezele, înainte să plecați cu ele de la dealer. După aproape o săptămână am ajuns la concluzia că oricât aș încerca, nu m-aș simți în siguranță tehnică pe agregatul respectiv și am cerut banii înapoi și i-am și primit.

 

Salut! Ma bag si eu in discutie chiar daca-s nou pe-aici.

 

Quality controlul este exclusiv in sarcina producatorului. Se fac niste teste la finalul liniei de asamblare, au proceduri specifice pentru asta, proceduri care incearca sa acopere niste scenarii prestabilite. Dealerul nu poate face asa ceva si nici nu e recomandat sa o faca in jurul blocului sau pe sosea.

 

Ceea ce s-a intamplat cu motocicleta cumparata de tine se va transforma in ancheta interna. Dealerul comunica seria motocicletei catre fabrica, se va vedea ce teste s-au facut si cine le-a facut, se va analiza unde s-a gresit, se va analiza lista cu absolut toate reperele folosite etc.

 

Ma bucur ca ti-au returnat banii. Asa era si normal.

 

 

1 hour ago, ENEOS said:

Eu știam că mașinile cel puțin vin cu computerul de bord într-un așa numit mod logistic care permite aducerea kilometrajului la 0 cu instrumentul de diagnoză tocmai pt a putea fi predate clienților afișând 0 km! În modul ăsta mai multe funcții sunt inactive pt a nu descărca bateria în perioada de staționare, iar kilometrajul permite "ștergerea" câtorva km (maxim 30 sau cam așa ceva), rulajul de pe platforma fabricii, încărcat/descărcat, manevre și un scurt test la dealer, d'astea, nu rulaj de sute de km.

Exista un mod special pe care-l ruleaza masinile cand sunt manevrate in fabrica, la dealer, pe vapor etc. Acel mod nu contorizeaza numarul de Km si este foarte restrictiv (putere extrem de scazuta, nu ai acces decat la functiile basic). Asa e si normal, fabricantul trebuie sa se asigure ca niciun Dorel de pe fluxul de logistica/aprovizionare nu se crede pilot de formula 1 si nici nu se duce la intalnire cu masina respectiva.

 

Dar nu toti producatorii il folosesc, unii contorizeaza tot (gen Peugeout si cred ca si Renault), de cand masina iese din fabricatie pana ajunge la cumparator. De-aici si 15-30Km afisati pe bordul unei masini din showroom.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peugeot, Citroen și Fiat aveau cu siguranță acest mod logistic! Drept că nu mai sunt acum la curent, poate l-or fi eliminat. :what:

Km se contorizau, dar cu testerul se putea aduce bordul la 0 o singură dată și dacă nu se adunaseră peste un anumit nr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, ENEOS said:

Peugeot, Citroen și Fiat aveau cu siguranță acest mod logistic! Drept că nu mai sunt acum la curent, poate l-or fi eliminat. :what:

Km se contorizau, dar cu testerul se putea aduce bordul la 0 o singură dată și dacă nu se adunaseră peste un anumit nr.

Nu stiam ca se poate si asa, sa aduci la 0. Merci de info!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, EL Ciupacabra a spus:

Quality controlul este exclusiv in sarcina producatorului. Se fac niste teste la finalul liniei de asamblare, au proceduri specifice pentru asta, proceduri care incearca sa acopere niste scenarii prestabilite. Dealerul nu poate face asa ceva si nici nu e recomandat sa o faca in jurul blocului sau pe sosea.

Cu siguranță că exemplarul în discuție nu avea voie să părăsească fabrica și ajungă pe stradă. Undeva controlul calității pentru acel exemplar a eșuat. 

 

Acum 41 minute, EL Ciupacabra a spus:

Ma bucur ca ti-au returnat banii. Asa era si normal.

Da, aici nu au fost probleme de nici un fel. Am apreciat că au încercat să facă tot posibilul și mi-au dat de ales dacă vreau banii înapoi sau se continuă investigația chiar de la început. Inițial am crezut că este vorba de vreun senzor/mufă sau ceva de genul dereglat la transport și îmi doream mult mobra asta. Apoi, după câteva zile, când am văzut că nu se lasă dovedită....am zis pas. Psihologic vorbind, la o motocicletă nouă să se înceapă cu un service intens....n-aș mai fi putut să am încredere deplină în ea la drum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, ingineru said:

Psihologic vorbind, la o motocicletă nouă să se înceapă cu un service intens....n-aș mai fi putut să am încredere deplină în ea la drum. 

E de bun simt. Normal!

 

In 2020-2021 BRP a avut probleme de Quality Control cu skijeturile SeaDoo RXT 300 , RXP 300 si GTX 300 (flagshipurile lor) - motoare Rotax. Practic toate furtunele erau stranse insuficient. Problema mare era la furtunul de racire care iesea in sarcina si ramaneau motoarele fara lichid de racire in sarcina, adica dauna totala.

 

Stii ce au facut? Au calculat ca era prea scump sa faca recall la toate asa ca au preferat sa inlocuiasca motoarele acolo unde s-au calat. N-au returnat banii.

 

Gandeste-te cum s-au simtit clientii aia care au cumparat skijetul in martie, in iunie s-au dat cu el prima oara, a crapat dupa 2 ore si apoi au asteptat 3 luni, pana in septembrie sa le vina motorul nou. Adica au si pierdut un sezon.

 

Dealerii care s-au respectat au anuntat clientii sa-si controleze colierele de la furtune si pe Europa problemele au fost minime. Dar banii inapoi nu i-au dat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoboom are ceva ciudat legat de Honda cel putin, la programul rabla nu participa cu Honda, au la vanzare modele ce nu le vezi la ceilalti dealeri si nici nu apar in lista dealeri Honda. 

Cumva e ciudat si ca ti au dat banii inapoi 😄 pt ca un dealer oficial nu o facea . 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...