Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 37 minute, PzKpfW a spus:

Vespa oricum erau pe nișa asta de "fashion items". Nu-ți iei Vespa dacă vrei un scuter; îți iei Vespa pentru că vrei Vespa (i.e. să transmiți un mesaj despre tine). Vespa 946  este aceeași idee dar dusă la extrem. Personal nu îmi place fenomenul, dar îl pot înțelege. Revenind la TMAX și cu riscul de a mă repeta: este doar un scuter. Iar la 14 mii, nu îl înțeleg.

TMAX a creat un cult in jurul sau. Exista o imagine, de cel mai cel scuter, s-au creat fancluburi, etc etc.  Se adreseaza acelei categorii, sau celor care au masina de 60k, si 15 k pentru un scuter li se pare un fleac. Nu este un scuter pentru omul normal, care are nevoie de un scuter de fataiala prin oras si naveta, de 5k.  Sunt sigur ca va vinde, acolo unde s-a tot vandut deja. La noi mai putin. CLar, la 14k iei moto ok deja, dar nu i TMAX, sefu la scutere :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

TMAX a creat un cult in jurul sau. Exista o imagine, de cel mai cel scuter, s-au creat fancluburi, etc etc.  Se adreseaza acelei categorii, sau celor care au masina de 60k, si 15 k pentru un scuter li se pare un fleac. Nu este un scuter pentru omul normal, care are nevoie de un scuter de fataiala prin oras si naveta, de 5k.  Sunt sigur ca va vinde, acolo unde s-a tot vandut deja. La noi mai putin. CLar, la 14k iei moto ok deja, dar nu i TMAX, sefu la scutere :P

 

 

Din ce am stat la povesti cu lumea prin Spania, X Adv ar fi mai puternic decât Tmax. Nu le-am condus pe niciuna, dar despre cutia automata de la Honda eu am numai cuvinte de lauda. 

Poate, poate, într-o zi ca să nu fiu 100% irelevant. 

Dar dacă știe careva din experienta directa, chiar as fi curios. 

 

Ca să fiu și pe subiect - Mv Agusta au imbalsamat steagul masiv. Păcat, mare păcat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, cuki a spus:

Unde-i Trimphu nou? 

IN bip pe stanga:))))

Au facut o magarie. In loc sa l lanseze, in ziua prezentarii au postat iar un teaser, l-au afisat si la targ, iar la targ au adus modelul pre productie. Cica pe 7 decembrie fac lansare oficiala live, cu specs si toate cele. Deci mai am de asteptat 2 saptamani.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, einstein1984 said:

tmaxul e pentru aia de fac si naveta pe autostrada, la costum. Nu-l intelegi ca nu ai tu nevoie de el si nici unde sa-l folosesti la noi (unde un 300cmc e mai util).

Pe aceiasi logica in materie de masini nimeni nu are nevoie de mai mult de un logan... 

 

Confunzi validitatea scopului cu justificarea unui preț prohibitiv. Da, îi înțeleg scopul și logica. Nu, nu înțeleg de ce ai plăti atât de mult pentru un scuter.

 

Bineînțeles că se va vinde: consumerism, credite, șamd. În absolut tot este aberant. Costă mai mult decât o mașină. Sau cu 50% mai mult decât o motocicletă bună de la același producător.

 

image.thumb.png.271a728201480b12352aa4bf017c9bfd.png

 

46 minutes ago, _Raul_ said:

Din ce am stat la povesti cu lumea prin Spania, X Adv ar fi mai puternic decât Tmax. Nu le-am condus pe niciuna, dar despre cutia automata de la Honda eu am numai cuvinte de lauda. 

 

Așa spun și datele tehnice oficiale: 

  • Yamaha TMAX 2022: 47cp
  • Honda X-ADV: 58cp

Este și normal, unul are motor de 560cc, celălalt de 750cc. Doar că primul vrea să fie un maxi-scuter de navetă pe asfalt, celălalt un fel de motocicletă confortabilă de adeventure - sau "SUV pe 2 roți" cum îi spune chiar Honda :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, cuki a spus:

 

deci la anu si la multi ani...daca nu il au acuma gata, nu il au nici in 2 sapt. 

99.99% sigur ca pe 7 vor anunta o noua amanare

Neah.  Au zis ca pe 7 prezentare full, si ca pe 10 deja il vor avea disponibil  sa l vada poporu. SI livrabil martie. Asa s-au laudat. Ramane de vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, PzKpfW a spus:

 

Confunzi validitatea scopului cu justificarea unui preț prohibitiv. Da, îi înțeleg scopul și logica. Nu, nu înțeleg de ce ai plăti atât de mult pentru un scuter.

 

Bineînțeles că se va vinde: consumerism, credite, șamd. În absolut tot este aberant. Costă mai mult decât o mașină. Sau cu 50% mai mult decât o motocicletă bună de la același producător.

 

image.thumb.png.271a728201480b12352aa4bf017c9bfd.png

 

 

Așa spun și datele tehnice oficiale: 

  • Yamaha TMAX 2022: 47cp
  • Honda X-ADV: 58cp

Este și normal, unul are motor de 560cc, celălalt de 750cc. Doar că primul vrea să fie un maxi-scuter de navetă pe asfalt, celălalt un fel de motocicletă confortabilă de adeventure - sau "SUV pe 2 roți" cum îi spune chiar Honda :) 

 

Tmax-ul are doua versiuni: TMax normal si TMax TechMax (asta este varianta aia cu pret prohibitiv d care zici tu). La pret se adauga si dotarile pe care le are, plus finisaje, calitate, fiabilitate, brand.

 

In Vest datorita ratingului ridicat al tarilor dobanzile la achizitia cu credite sunt foarte mici: Imi spunea un client in Luxemburg ca si-a luat o Vespa nu stiu ce editie speciala care a costat o mini avere pentru asa ceva, pret la care el pe 5 ani plateste 1% pe toata suma - exemplu la 10000 euro sa pltesti 100 de euro toate dobanzile. Plata esalonata lunar, frumos, accesibil (desi el e mare director cu salariu de director de Luxemburg). Motivul? "Sunt un om cu multe pasiuni si hobby-uri, si la asemenea dobanda de ce as vrea sa dau toti banii o data?"

 

Asa ca pentru Vest un pret de 15k (19k cu toate accesoriile si dotarile) luat cu cardul de credit nu e un mare imepiment.

Care ati fost prin Franta, nu ati vazut cate Goldwing-uri sunt pe strazi? E plin de ele, zici ca sunt hornet-uri vechi la noi 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca sunt bani pe piata si fraieri care vor sa si ia ultima scula din targ!

utilitatea a trecut pe loc secund in ceea ce priveste masinile, motocicletele si scuterele

 sute de cai sub o capota  care stau la semafoare mai mult decat alearga

 

zeci mii de euro in moto si scutere care ies la plimbare pana la mare sau snagov

 

dai clientului ce si doreste sa arate ca o are mai mare 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, SenorPink said:

In Vest datorita ratingului ridicat al tarilor dobanzile la achizitia cu credite sunt foarte mici: Imi spunea un client in Luxemburg ca si-a luat o Vespa nu stiu ce editie speciala care a costat o mini avere pentru asa ceva, pret la care el pe 5 ani plateste 1% pe toata suma - exemplu la 10000 euro sa pltesti 100 de euro toate dobanzile. Plata esalonata lunar, frumos, accesibil (desi el e mare director cu salariu de director de Luxemburg). Motivul? "Sunt un om cu multe pasiuni si hobby-uri, si la asemenea dobanda de ce as vrea sa dau toti banii o data?"

 

Luxemburg are un statut puțin special în Europa de Vest. Țară plictisitoare cu oameni (foarte) bogați :) Doar elvețienii sunt peste ei ca salariu mediu, asta în cazul în care luxemburghezii sunt în UE și nu au taxele și prețurile din Elveția. Dar înțeleg ce spui: dobânda 0 sau aproape 0 la achiziția de vehicule este ceva normal la Vest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, ianachim a spus:

 

 

dai clientului ce si doreste sa arate ca o are mai mare 

Cred ca o am suficient de mare🤣🤣🤣🤣 dar tot vreau un Multistrada V4🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, cuki a spus:

 

Vad in semnatura  r1200gsa k1200r... asta imi aduce aminte de o poza

image.thumb.png.54746bef1c4c9be2ce54a02ba4358fd0.png

 

Nu este nici in vest dobanda chiar 0. Platesc si ei, nu chiar 1% cat spuneam rozu (cu toate ca in Lux, anumiti indivizi cu salarii extrem de mari si contracte de munca bune, pot primi bani "aproape gratis")

Tata goagle zice ca media in europa la masini noi e 3.1%, iar la second 7%...ceea ce e oarecum adevarat. 

In Romania, daca esti persoana juridica iei la dobanzi asemanatoare. PF, e mai greu...mai ales la moto

 

Eu iti zic de om ce mi-a zis ca atat a platit dobanda - acum cat incerca el sa ma impresioneze pe mine nu stiu 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50 minutes ago, cuki said:

Nu este nici in vest dobanda chiar 0.

 

Te asigur că sunt cazuri de dobândă 0 la persoane fizice atât la auto cât și la moto - în anumite limite (funcție de valoarea vehiculului și de durata contractuală). Știu cazuri concrete în Franța, Belgia, Italia. Așa se vând majoritatea vehiculelor.

 

Între timp, Kawasaki va lansa 3 modele electrice în 2022. Pentru cei care încă nu sunt convinși care e trendul și viitorul :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

 

Te asigur că sunt cazuri de dobândă 0 la persoane fizice atât la auto cât și la moto - în anumite limite (funcție de valoarea vehiculului și de durata contractuală). Știu cazuri concrete în Franța, Belgia, Italia. Așa se vând majoritatea vehiculelor.

 

Între timp, Kawasaki va lansa 3 modele electrice în 2022. Pentru cei care încă nu sunt convinși care e trendul și viitorul :) 

 

Kawasaki sunt pe val 🌊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, PzKpfW a spus:

Așa spun și datele tehnice oficiale: 

  • Yamaha TMAX 2022: 47cp
  • Honda X-ADV: 58cp

Este și normal, unul are motor de 560cc, celălalt de 750cc. Doar că primul vrea să fie un maxi-scuter de navetă pe asfalt, celălalt un fel de motocicletă confortabilă de adeventure - sau "SUV pe 2 roți" cum îi spune chiar Honda :) 

Mai este si Honda Forza 750.

Eu testat Forza 750, posesor T Max vechi (balit un pic la TechMax nou) ... achizitionat Burgman 650 ca nou.

T-Max este in filmul lui, chiar si bicicleta veche 2002 este peste ciclistica Forza 750 2021. Protectia la vant este si ea mai buna la vechitura. 

La X-Adv nici vorba sa treci piciorul peste cal, nici la Forza nu este chiar simplu (o cam calci in picioare), toate adunate le cam scot din categoria maxi scutere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, GoodKat said:

Stii cand Apple a eliminat mufa de 3.5mm si apoi toti producatorii au eliminat-o? Stii de ce au facut-o? Ca sa nu rateze trendul.

 

Da. A fost o decizie de marketing care a influențat piața, Apple fiind lider acolo. Exemplul nu mi se pare relevant aici pentru că nu marii jucătorii industriali, ci legislatorul împinge spre vehicule electrice, aplicând penalizări din ce în ce mai aspre vehiculelor cu motoare termice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hipstereala vine din interpretarea producătorilor, care vând electricul ca pe o modă. Legislatorul nu are treabă cu asta. Vrea doar să reducă poluarea și dependența de combustibilii fosili.

 

18 minutes ago, cuki said:

image.thumb.png.a77e3ad28df01d071ca1abb60de81044.pngSa vezi ce s-or imbulzi hipsterii la BMW-ul asta, chiar daca e pe la 13-14k daca nu mai mult

 

E disponibil la precomandă de vreo 6 luni și costă vreo 11k (preț de bază). Abia acum câteva săptămâni au început să-l producă. Personal apreciez design-ul. Nu mai vezi nimic similar pe stradă, parcă e scos din Blade Runner. Partea tehnică e cam slabă însă: autonomie cam limitată, încărcare de bază lentă. O tehnologie avangardistă la nivelul design-ului ar fi fost de apreciat.

 

7 minutes ago, GoodKat said:

Pe langa Europa unde legiuitorul este un mu ist, mai sunt alte continente unde legiuitorii nu dau doi bani pe treaba cu electricul sau cu normele de poluare. 

 

Nu cred că este locul potrivit pentru a discuta despre politică. Regiuni diferite au constrângeri și provocări diferite. Europa este un continent mic, dens populat care stă prost cu producția de materii prime. Reducerea dependenței față de importurile acestora este departe de a fi o idee proastă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, GoodKat said:

Nu discutam despre politica ci despre faptul ca nu exista o nevoie reala de motociclete electrice pentru simplul fapt ca inca nu sunt constrangeri atat de mari incat sa fie necesar acest lucru, iar inaintea motocicletelor sunt poluatorii mari precum masini de transport si automobile diesele de cilindree mare. 

 

De acord. Și da, la nivel de două roți electricul este departe de a fi necesar în acest moment - cel puțin în emisfera vestică.

 

2 hours ago, cuki said:

Perfect de acord, si in Romania ... 0% dobanda pe 12 luni.

 

...La moto?! Oferă Bavaria așa ceva? (că altcineva sigur nu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11.11.2021 at 17:57, PzKpfW said:

La cum sună titlul - "The evolution of speed" mă aștept la un mic update pentru Panigale, nimic mai mult.

 

Euro5, modificări subtile ale carenelor pentru optimizarea răcirii, aripioare mai mici și update la electronică. Plus câteva chițibușuri grafice fără importanță (sticker-e, grafică de bord, etc.). De apreciat update-urile anuale, dar nimic teribil de interesant.

 

Găsiți diferențele.

image.thumb.png.9b7c963f0d1b82a3c40a88e249a136a4.pngimage.thumb.png.b6d148eb3ec937cbdcd42ff3b3e56ba4.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...