Jump to content

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Recommended Posts

4 hours ago, Leon said:

Farul mi se pare urat rau...

 

Este același far ca pe Duke 990 și Super Duke 1390. Nu discut gusturile, dar arată mai bine în realitate, Va fi însă foarte complicat de curățat.

 

Aia cu fiabilitatea mi se pare deja legendă urbană - cam cum era cu Ducati până acum 5-10 ani. KTM nu este Honda, dar fiabilitatea nu cred că mai este un element care să intre în calcul la achiziție.

 

In other news, BMW testează un R GS de hipsteri clasic, cu motorul de 1200, răcit pe aer (cel de pe R9T), roată de 21 pe față și cel mai probabil o greutate redusă.

 

image.thumb.png.c6d14f05f0a23b72b69a74513742fbe8.png image.thumb.png.165bc62767130efe9ad6e777c5269865.png

 

Nu-mi dau seama dacă vor să facă un GS de mers la cafea sau unul mai capabil pe offroad - cum a fost HP2 Enduro mai demult.

 

676676549_BMWHP2056.thumb.jpg.1d22255326beb8b05125012bdc18f4d1.jpg 2008-BMW-HP2-Enduro.thumb.jpg.4a9b0d6510600d7e1ce1f9f22b1e4a00.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 15 minute, PzKpfW a spus:

In other news, BMW testează un R GS de hipsteri clasic, cu motorul de 1200, răcit pe aer (cel de pe R9T), roată de 21 pe față și cel mai probabil o greutate redusă.

 

image.thumb.png.c6d14f05f0a23b72b69a74513742fbe8.png image.thumb.png.165bc62767130efe9ad6e777c5269865.png

 

Nu-mi dau seama dacă vor să facă un GS de mers la cafea sau unul mai capabil pe offroad - cum a fost HP2 Enduro mai demult.

Seamana cu R Nine T Urban GS, doar ca acesta avea 19" pe față.

Link to comment
Share on other sites

De vreo 3 ani il tot testeaza, vor si ei din felia de scramblere dupa ce au vazut ce au facut aia de la Boxermaniacs cu ceva ani in urma la bRomaniacs

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, tourist1 said:

Seamana cu R Nine T Urban GS, doar ca acesta avea 19" pe față.

 

M-am gândit și eu, dar par destul de serioși cu partea de endureală după echipamentul testrider-ului - motiv pentru referința cu HP2 Enduro. Asta induc și cei de la Motorrad în articol.

 

3 minutes ago, DKW said:

De vreo 3 ani il tot testeaza, vor si ei din felia de scramblere

 

R9T Urban GS este scrambler, și-l vând de prin 2016.

 

2017-bmw-r-ninet-urban-gs-10.thumb.jpg.69c929082fe3906a92d6f19eb8f0cd64.jpg

 

Scrambler-ul este o motocicletă de stradă, convertită în ceva dual-sport. Prototipul de mai sus pare să fie axat pe enduro: suspensii cu o cursă mare (Motorrad estimează până la 250mm, comparabil cu ceva gen 890 Adv R), roată de 21, furcă upside-down (nu telelever), etc. Se pare că va fi vândut în familia R GS-ului ("R 12 GS"), nu în cea a R9T-ului.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, PzKpfW said:

R9T Urban GS este scrambler, și-l vând de prin 2016.

N-are legatura cu Urban-ul.

 

 

maxresdefault (3).jpg

Edited by DKW
Link to comment
Share on other sites

Modelul de mai sus, nu. Spuneam doar că au deja scrambler în gamă de ceva vreme (R nineT Urban GS și Scrambler) și că R 12 GS (sau cum se va numi) nu va fi așa ceva.

 

15 minutes ago, DKW said:

maxresdefault (3).jpg

 

Chestia asta (nu știu exact ce este, probabil un R9T modificat) nu este un scrambler.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Stiu ce au in gama, initial ma batea gandul de un Urban sau Scrambler, dar nu mi-a placut ca ambele au suspensie stock. Cel de la Boxermaniacs este un R9T cu bascula + cardan de HP2, si niste Wp-uri pe fata si roata de F800 GS, plus ceva Touratech-uri.

Daca scot chestia asta cu 21 pe fata si craci lungi, deja suna tentant.

Edited by DKW
Link to comment
Share on other sites

Personal mi se pare mai mult hipstreală decât altceva. Oricât de ușor va fi față de un R GS normal, tot va fi mai greu ca un enduro-touring de clasă medie (Ténéré 700, 890 R, Tuareg, etc.) și implicit mai puțin capabil. Va fi probabil peste R 1300 GS pe offroad, dar sacrificând mult componenta de touring.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PzKpfW said:

Personal mi se pare mai mult hipstreală decât altceva

Nu te contrazic, pentru mine ar fi ok, mi l-as lua strict de scranteala, desi sunt constient ca nu va fi mai usor de 210 kg, 

Link to comment
Share on other sites

Este deja un frankenstein dinasta prin cluj si se descurca chiar binisor pe offroad 

(ii un 1100 GS cu partea din fata de pe ceva KTM)

2.thumb.jpg.32fd4f4ae5882eaeeab014a3240a2534.jpg 1.thumb.jpg.dd6dcad7c65a90a63d64d0d2f0cbfe6a.jpg

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, pepsi said:

Este deja un frankenstein dinasta prin cluj si se descurca chiar binisor pe offroad 

(ii un 1100 GS cu partea din fata de pe ceva KTM)

m-am nimerit cu nenea asta la cateva ture de adventure mai spre hard-core si nu a parut sa sughite pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

Citat

Looks like BMW is back at bringing a new off-road-ready motorcycle!

The Bavarian bikemaker is taking its 1,170-cc air-cooled boxer motor, pairing it with the R 12’s chassis, a set of 21-inch and 18-inch wheels and USD forks as well! It will be a part of the R 12 family, alongside the Nine T, but with capabilities to take on the roads, when they get rough too!

 

434374615_1008732684248200_178357982875813517_n (1).jpg 434147396_1008732677581534_6509382075965789484_n.jpg 434163713_1008732680914867_3400449796388106609_n.jpg

Edited by pepsi
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

KTM lansează în sfârșit varianta de serie pentru RC8 - KTM 990 RC R.

 

 

Mai puțini cp decât Panigale V2, același cuplu, vreo 20kg în minus.

Link to comment
Share on other sites

XSR 900 GP

Fata de xsr standard au modificat pozitia scaritelor, ghidon, furca, frane, deci alta pozitie, alt comportament.

Partea de jos a carenajului e optiune si costa 600E pe langa cei 13500 cat costa mobra...🙄

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dacă va fi un R9 t/R12 9t cu mai multă performanță și nu prea multă greutate adițională, poate fi interesant.

 

Ducati vopsește un Monster SP în galben și-l vinde cu 10.000 în plus.

 

image.thumb.png.4265017217f3e73112c837a994f4e170.png image.thumb.png.466b09cb04fa0b0ed1d5bc6548b61791.png image.thumb.png.35db1798135b16beed503e82450a7a8a.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 44 minute, PzKpfW a spus:

Dacă va fi un R9 t/R12 9t cu mai multă performanță și nu prea multă greutate adițională, poate fi interesant.

 

Esecul R18 a constat in principal in motorul prea mare si prea greu, asta la nivel de tehnic caci o alta problema a fost si lipsa de identitate a modelului desi s-au chinuit sa-l lege de modelul R5 care a fost un succes la vremea lui dar daca ar fi sa-i dam un corespondent real R5 ar fi fost o Yamaha R1 sau un GSX-R si nu un Harley nemtesc. 

Cu basina aia de motor nu vad cum ar putea sa fie R9t sau R12t o mobra reusita, va fi din start o mobra grea si scumpa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...