Jump to content

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Recommended Posts

On 9/19/2023 at 8:43 AM, Escanor said:

"noul" Multistrada V4S Grand Tour. Vine undeva intre Pikes Peak și Rally. Aceeași Mărie cu altă pălărie.

 

Mai degrabă o nouă variantă de echipare. Este o Multi V4 normală cu alt colorit și laterale standard.

 

1 hour ago, DKW said:

1300 geseu, frumos ca un pui de strutz.

 

Încă vreo câteva poze cu noua "față".

 

image.thumb.png.6e9c724b6dcb01901791f4747982e281.png image.thumb.png.586706f8429cefa468a5b7e285dca405.png image.thumb.png.ca9883f79f0c6cb9454612269b9b3ac8.png

 

Personal nu mi se pare urât, doar generic. Ceea ce ar putea fi mai rău. Farurile asimetrice erau marca motocicletelor BMW. Modelele astea noi au un design oarecare și pot fi ușor confundate cu ceea ce scot chinezii de exemplu.

 

Contează mai puțin, oricum se va vinde.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

11 hours ago, Escanor said:

https://www.instagram.com/p/Cxe53nkIvOJ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

 

Inca nu știu dacă îmi place sau nu 🤔🤔🤔

 

- 12Kg in minus fata de 1250 :) 

- are cu 10 cai mai mult (144) :) dar cam nesemnificativ

- cativa NM mai mult :)  dar cam nesemnificativ

- semnale in handguard? asta nu stiu daca e pozitiv sau negativ, dar ma gandesc ca daca dai cu moto pe jos, e sansa mai mare sa sufere :( 

- are oare cilindrii mai sus la 1250? centru de greutate mai sus ? :( 

- nu are bordul de RT/K/C4 :( 

- nu imi dau seama daca are loc pt adaptive cruise control... :( 

- farul este urat :(

- a pierdut look-ul ala de 'industrial' si acum e standard, ca majoritatea :( 

 

Asteptam lansarea oficiala, dar pana acum nu am o parere foarte pozitiva...

Ati mai vazut voi ceva ce am omis mai sus? 

Link to comment
Share on other sites

Partea bună este că motocicleta pare mai mică decât modelul vechi - și clar este mai ușoară (237kg la plin).

 

image.thumb.png.8e0ee2100e535cce053339f1c91f93b4.png image.thumb.png.053b24269da0bcf5566156f545c6f585.png

 

Dar farul ăla (și alte câteva elemente) par chinezisme.

 

image.thumb.png.feed488f50cf1a58b4b101db3aff10ba.png

 

Și da, sunt două variante de echipare (cel puțin): una cu semnalele integrate în handguard-uri, cealaltă cu semnale separate.

 

image.thumb.png.88d3147d5e69790a350256c32e43f40e.png

 

Legat de modele în sine, vor fi trei:

  • R 1300 GS (standard)
  • R 1400 GS (varianta Adventure)
  • M 1300 GS (despre care nu se știe mare lucru, posibil să fie o variantă orientată spre sport-touring pe asfalt)

 

14 hours ago, DKW said:

P90522720_highRes_the-new-bmw-r-1300-g.jpg

 

Șasiu complet diferit față de generațiile anterioare. Cam toată lumea merge spre aluminiu/compozit pentru secțiunea spate. Dar rezervorul ăla stă încă foarte sus.

Link to comment
Share on other sites

Este superb...dar si pretul pe masura. Deja in configurator ajunge la aprox. 26.000 unul echipat cam cu tot ce este esential. GSA care probabil ca apare peste 1 an, va fi clar peste 30.000 intr-o echipare superioara.

Multi bani, dar nu mult peste concurenta.

 

Cred insa ca nu merita trecerea de la 1250, decat daca te dau banii afara din casa. La capitolul tech, este discutabil. 

ACC...nu stiu cata lume il foloseste

Blind Spot Assist...cred ca incurca mai mult 

Colision Prevention...si aici discutabil, am pe masini de multi ani si chiar daca sistemul s-a tot perfectionat, tot am momente cand se activeaza de la fantome, sau intervine in situatii inoportune

 

Semnalizarea in Handguard iara e "ciudata". Arata bine, dar este asa de expusa. 

 

In consecinta, un model foarte frumos (gusturiile nu se discuta) care are pe el tot ce are concurenta. Probabil ca multi care au de la 1200 in jos, se gandesc la trecerea spre 1300.

Imediat intra la drivetest si vom sti mai multe

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Escanor said:

Iar pe parte de dotari tehnice e top

 

Dar și rivalii direcți cam sunt. Ceea ce va face diferența în vânzări va fi în continuare brand-ul, independent de cum arată sau câtă tehnologie are pe el. Preconizez că se va vinde la fel de bine ca modelele anterioare.

 

37 minutes ago, MaxMusterman said:

Multi bani, dar nu mult peste concurenta.

 

Exact. Cam acolo sunt prețurile oricum. Doar KTM-ul este abordabil (iei un 1290SAS/SAR echipat binișor la 20.000€) ...încă.

 

39 minutes ago, MaxMusterman said:

Blind Spot Assist...cred ca incurca mai mult 

 

Din contră, este probabil printre cele mai bune sisteme de siguranță la ora actuală. Din păcate are nevoie de multă electronică (radare) pentru a funcționa. Clar mai util decât ACC-ul.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PzKpfW said:

Partea bună este că motocicleta pare mai mică decât modelul vechi - și clar este mai ușoară (237kg la plin).

Aceeasi greutate cu modelul aircooled-ul din 2007-2010. Se putea si mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, MaxMusterman a spus:

Probabil ca multi care au de la 1200 in jos, se gandesc la trecerea spre 1300.

Mai degrabă cei care suferă dacă nu sunt văzuți pe cel mai nou model atunci când umplu case-urile cu bere la pet de la mega! 😈

Link to comment
Share on other sites

Daca cineva sta in unghiul tau mort cand esti pe mobra atat cat sa fie nevoie de senzorul ala inseamna ca mergi foarte prost.


 

PS Ce e ACC?

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Partea bună este că motocicleta pare mai mică decât modelul vechi - și clar este mai ușoară (237kg la plin).

 

image.thumb.png.8e0ee2100e535cce053339f1c91f93b4.png image.thumb.png.053b24269da0bcf5566156f545c6f585.png

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

image.thumb.png.88d3147d5e69790a350256c32e43f40e.png

 

 


 

Sa-i invete cineva si pe astia sa regleze handguardurile alea...

Edited by Speedy.K
Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

Dar și rivalii direcți cam sunt. Ceea ce va face diferența în vânzări va fi în continuare brand-ul, independent de cum arată sau câtă tehnologie are pe el. Preconizez că se va vinde la fel de bine ca modelele anterioare.

 

Nu chiar. Nu prea are nimeni chiar toate dotările pe un model: 

 

1. ACC

2. Blind Spot

3. Suspensie Activa

4. Suspensie Adaptativă (ca la Harley de se lasă la semafor și se ridică în mers)

5. Parbriz electric

6. Închidere centralizata.

 

Daca îmi ziceți un concurență care sa le aibă pe toate.....

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Speedy.K said:

Daca cineva sta in unghiul tau mort cand esti pe mobra atat cat sa fie nevoie de senzorul ala inseamna ca mergi foarte prost.


 

PS Ce e ACC?


 

Sa-i invete cineva si pe astia sa regleze handguardurile alea...

ACC - Adaptive Cruise Control

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...