Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

2 hours ago, Sergio1234 said:

Pai intreaba posesorii de AT la ce il folosesc. 90% il folosesc ca tourer, 1% au vazut macadam

Hai, sa nu o dam de gard cu ce fac posesorii cu motocicleta! Chiar considerand si 99% in loc de 90%, asta nu inseamna ca e un tourer. AT e in alta categorie, scopul ei este altul.

Si eu fac cateodata touring cu scuterul, precum @ianachim, iar uneori ies cu el si in afara asfaltului, dar asta nu baga scuterul in categoria tourer si nici enduro, nu?:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 minute, The Flying Dutchman a spus:

Hai, sa nu o dam de gard cu ce fac posesorii cu motocicleta! Chiar considerand si 99% in loc de 90%, asta nu inseamna ca e un tourer. AT e in alta categorie, scopul ei este altul.

Si eu fac cateodata touring cu scuterul, precum @ianachim, iar uneori ies cu el si in afara asfaltului, dar asta nu baga scuterul in categoria tourer si nici enduro, nu?:rolleyes:

 

Eu pe cine cunosc cu AT-uri, abia daca au vazut macadam...nu vorbim de forestiere etc. Idem si cu majoritatea vazute pe drumuri, echipate de drum, "curate" etc. 

 

Dar nu ma intelege gresit, sunt motoare scumpe, greutze iar cine da acei bani, nu cred ca vor cauta sa le foloseasca prea mult pentru forestiere. 

Oricine a facut 1km pe offroad adevarat, isi da seama de ce ai nevoie acolo si de ce nu. Chiar daca in filmuletze de prezentare sau video-uri pe youtube, poti vedea "vaci" pe forestiere, dar alea is conduse de profesionisti iar multe is motoare de presa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africa Twin Adventure Sports fix asta se vrea: un tourer cu oarece veleitati de mers pe drum neasfaltat. Sunt SUV-urile lumii moto, nu fac nici touring, nici offroad, nici sport ca lumea dar fac cate un pic din fiecare. 

 

E o moto ok-ish pentru ture lungi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Sergio1234 a spus:

Da, poti face cele mai renumite pasuri montane, dar le faci in ritm de autoturism. Te poti baga in marile orase, dar tot in ritm de autoturism.

Daca scopul tau este sa faci curse cu motorul, prin pasuri sau prin oras, nu vad rostul unui tourer.

Fiecare vede motociclismul in felul sau. Unora le place sa admire pe unde se plimba, altii vor doar sa bifeze timpii scosi pe diverse plimbari. Nimica rau in nici una dintre situatii.

Toti posesorii de GW pe care ii cunosc merg cu el si pe post de mijloc de locomotie in rutina zilnica. E drept ca se merge pentru placerea plimbarii nu pentru ajuns cu 5-10 minute mai repede la destinatie.

O fi mai de pensionari asa ... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Daca scopul tau este sa faci curse cu motorul, prin pasuri sau prin oras, nu vad rostul unui tourer.

Fiecare vede motociclismul in felul sau. Unora le place sa admire pe unde se plimba, altii vor doar sa bifeze timpii scosi pe diverse plimbari. Nimica rau in nici una dintre situatii.

Toti posesorii de GW pe care ii cunosc merg cu el si pe post de mijloc de locomotie in rutina zilnica. E drept ca se merge pentru placerea plimbarii nu pentru ajuns cu 5-10 minute mai repede la destinatie.

O fi mai de pensionari asa ... :crack:

 

Sarim din lac in putz. Eu comparam GL cu NT1100, nu tocmai motor de curse. Dar daca ai avut ocazia (probabil ca da) sa faci niste drumuri montane, ti-ai fi dat seama ca aici nu e vorba de curse, e vorba de comfort. Una este sa faci un Stelvio de exemplu cu un motor mic si usor, alta este sa intri cu autobuzu in acele ace de par. E plin youtube cu GL-uri culcate in acele de par din alpi. 

 

Oricum inchei subiectul, pentru ca nu isi are rostu discutia. Cine doreste si isi permite efortul financiar sa-si cumpere GL si din partea mea sa si-l puna in holu casei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Sergio1234 a spus:

E plin youtube cu GL-uri culcate in acele de par din alpi. 

Nu doar de GL, culcă băieții tot felul de 🏍🏍, inclusiv supra🏍 GS! Dacă te știi nițel cu mersul pe 2 roți fluieri prin acele de păr cu orice 🏍! E un viraj în ac de păr cu diferență mare de nivel și la Slănic, pe drumul spre Piatra Verde, o poți culca liniștit și acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

Pe dracu, a trecut un GW pe langa mine pe A0 exact ca racheta, si nici eu nu mergeam cu 130.

Cât putea să aibă? Că-s limitate la 180...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

Pe dracu, a trecut un GW pe langa mine pe A0 exact ca racheta, si nici eu nu mergeam cu 130.

Adevarul este ca modelul GL1800, 2001-2017, desi are doar 5 trepte, se simte bine la 160 km/h, motorul fiind cu un pic peste 4000 rot/min. Pana la 6000 mai ai loc sa o omori 🙈

Dar nu asta este scopul cand ai un Goldwing.

Daca vrei sa alergi iti iei ce trebuie.

Ca asa te trezesti usor cu ea la 180 Km/h dar si cand trebuie sa opresti 600 Kg, atunci sa vezi ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, Silver Arrow said:

cand trebuie sa opresti 600 Kg, atunci sa vezi ......

Cred ca merita sa te chinui sa opresti 600kg daca ai confortul nesimtit oferit de GW :)  Vorba lui Lionel, filtru de cafea mai lipseste si eventual o noptiera cu veioza.

 

Cand am mentionat viteza respectivului am vrut sa punctez ca in niciun caz nu e mobra de pensionar. E o mobra facuta pentru ce voiau americanii insa de pensionar nu mi se pare. Chiar deloc :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

Cred ca merita sa te chinui sa opresti 600kg daca ai confortul nesimtit oferit de GW :)  Vorba lui Lionel, filtru de cafea mai lipseste si eventual o noptiera cu veioza.

 

Cand am mentionat viteza respectivului am vrut sa punctez ca in niciun caz nu e mobra de pensionar. E o mobra facuta pentru ce voiau americanii insa de pensionar nu mi se pare. Chiar deloc :) 

 

Pe dracu, se vede si in filmari defapt cat de autobuz e. Si suna ca unu. 

Imediat imi spui ca Rolls Royce e masina de circuit. 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, ENEOS said:

Nu doar de GL, culcă băieții tot felul de 🏍🏍, inclusiv supra🏍 GS! Dacă te știi nițel cu mersul pe 2 roți fluieri prin acele de păr cu orice 🏍! E un viraj în ac de păr cu diferență mare de nivel și la Slănic, pe drumul spre Piatra Verde, o poți culca liniștit și acolo.

Da, am un amic care a culcat un RT pe Stelvoi doar fiindca l-a incurcat un meseriash cu o casuta pe roti fiz intr-un ac de par...in rest, poti sa o culci linistit si in fata casei...

 

50 minutes ago, Radu Andrei Gabriel said:

Cred ca merita sa te chinui sa opresti 600kg daca ai confortul nesimtit oferit de GW :)  Vorba lui Lionel, filtru de cafea mai lipseste si eventual o noptiera cu veioza.

Depinde ce asteptari ai de la motociclit...eventual poti pune pe spatarul pilotului o tableta cu Netflix/Disney+ pentru pasager....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...