Sari la conținut

Honda CBF600 vs Suzuki DL650


adyrip1
 Share

Postări Recomandate

Am nevoie de niste pareri despre alegerea unei motociclete pentru o incepatoare. Are 1.80, deci nu e o problema inaltimea. Motocicleta va fi folosita si prin oras si la drum. 

 

Din ce am citit pana acum, Honda CBF600 are review-uri bunicele, dar este totusi un motor pe carburatie si din cate stiu carburatia e mai pretentioasa si consuma o idee mai mult. Vanzatorul insa ofera un an garantie la motor si cutie, ceea ce e totusi un plus. 

 

DL650 iarasi are review-uri bune, este injectie, dar din ce am citit are centrul de greutate mai sus si la viteze mici poate pune probleme pentru un incepator. 

 

Pretul e undeva in jur de 2800-3000 negociabil pentru amandoua. Ca si rulaj CBF-ul are in jur de 30k declarati, DL650 in jur de 40k, dar din extrasul de la RAR a avut kilometrajul dat inapoi si are probabil 60-70k pe baza estimarilor mele. 

 

Daca ati avut/mers cu cele doua modele, care e sfatul vostru? Care e o alegere mai buna pentru o incepatoare? 

 

Editat de adyrip1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, am uitat sa pun anii, CBF600 din 2005 vs DL650 din 2007. Sunt acelasi stil, si din ce am citit pe net CBF600 are carburatie. 

 

Si o poza cu modelul HONDA CBF600, ca sa fie clar la ce model ma refer. 

Editat de adyrip1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, adyrip1 a spus:

Vanzatorul insa ofera un an garantie la motor si cutie

Cine vinde? Înțeleg că CBF e adus și neînmatriculat și VStrom înmatriculat Ro? Probabil ambele au km dați înapoi,  VStrom poate de 2 ori...

Acum 3 minute, adyrip1 a spus:

Sunt acelasi stil,

Ha?!? Un (semi)naked cu 4L și un enduro touring/adventure cu 2V?!? Au tot 2 roți, tot categoria motociclu și... cam atât în comun.

Să-și ia ce-i place pt că oricum nu știe cu ce se mănâncă 🏍. CBF arată mai frumos și având centrul de greutate mai jos zic eu că s-ar descurca mai bine cu el.

Acum 20 minute, adyrip1 a spus:

o incepatoare. Are 1.80

:pics:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

Ha?!? Un (semi)naked cu 4L și un enduro touring/adventure cu 2V?!? Au tot 2 roți, tot categoria motociclu și... cam atât în comun.

In mintea mea acelasi stil insemna pozitia in sa. Point taken. 

Citat

Probabil ambele au km dați înapoi

Banuiesc si eu asta, la anii astia si banii astia nu o sa gasesti ceva onest decat printr-un miracol. Asta e asumata. 

 

Revenind la intrebarea principala, care ar fi mai buna ca prima motocicleta? Din perspectiva ciclisticii, usurintei in folosire? Fiabilitatea e o loterie la amandoua, dar ma intereseaza mai mult aspectul carburatie vs injectie. 

 

LE: haha, inteleg dar no pictures 😂

 

Editat de adyrip1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mai stranga bani, sa fie si ABS, si injectie, si mai noua, asta e esenta

decat sa iei un cotet obosit, mai bine mai astepti un pic, mai maresti bugetul si iei ceva mai decent, my2c

 

daca tu ai FZ6, atunci CBF ar trebui pt ea.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

Sa mai stranga bani, sa fie si ABS, si injectie, si mai noua, asta e esenta

decat sa iei un cotet obosit, mai bine mai astepti un pic, mai maresti bugetul si iei ceva mai decent, my2c

Stiu ce zici, ideea e ca mai dureaza sa stranga banii....

 

Citat

Suzuki-ul in schimb mi s-a parut mult mai simpatic. Are o ciclistica buna, un are un motor fain caruia Ii place sa se tureze, se aude frumos si genereaza putere/cuplu aproape la orice turatie.

 

In orice caz, as cauta ceva cu ABS si pe injectie, nu pe carburatie (mai ales un motor cu 4 cilindri in linie pe carburatie).

Cam de asta si eu inclinam spre DL650. Are injectie, e o idee mai nou, dar citeam ca e mai greu de manevrat la viteze mici, avand centrul de greutate mai sus. Mersi de sfat! 

Editat de adyrip1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, adyrip1 a spus:

Am nevoie de niste pareri despre alegerea unei motociclete pentru o incepatoare.


Nu stiu cine ii doreste raul incepatoarei de i se recomanda modelele respective. Da, stiu placile: “acceleratia este in mana ta” / “capul pe umeri” etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBF-ul este mult mai ok pentru un incepator , important este sa aiba ABS. Personal pe aceeasi mobra am inceput si eu , CBF carburatie cu ABS , din 2004.

Este foarte ok , desi este grea ( asta nu s-a discutat) are o ciclistica de exceptie. Nu te gandi la carburatie , nu face probleme daca respecti ce zice manualul...eu in 2 ani , nu am avut nici o problema ( secretul e sa ii schimbi bujiile cand o iei). Intre cele 2 ( am mers pe DL) , fara discutie CBF. Eu as mai pune ceva si as lua CBF-ul injectie , dar , repet , si carburatia e foarte ok si nu pune probleme. Eu am preferat caracterul carburatiei fata de injectie ( le-am avut pe ambele) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As alege DL-ul. Pozitie mai buna, vezi mai bine traficul, motor in 2 ce se tureaza frumos si are cuplu de jos relativ. Plus ca e indestructibil. Se revinde usor. Poti merge si pe forestier la nevoie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Aurex a spus:

CBF-ul este mult mai ok pentru un incepator , important este sa aiba ABS. Personal pe aceeasi mobra am inceput si eu , CBF carburatie cu ABS , din 2004.

Este foarte ok , desi este grea ( asta nu s-a discutat) are o ciclistica de exceptie. Nu te gandi la carburatie , nu face probleme daca respecti ce zice manualul...eu in 2 ani , nu am avut nici o problema ( secretul e sa ii schimbi bujiile cand o iei). Intre cele 2 ( am mers pe DL) , fara discutie CBF. Eu as mai pune ceva si as lua CBF-ul injectie , dar , repet , si carburatia e foarte ok si nu pune probleme. Eu am preferat caracterul carburatiei fata de injectie ( le-am avut pe ambele) .

Multam fain, ajuta feedbackul. Si asta are ABS, notat cu bujiile. 

Acum 3 ore, arcgotic a spus:

As alege DL-ul. Pozitie mai buna, vezi mai bine traficul, motor in 2 ce se tureaza frumos si are cuplu de jos relativ. Plus ca e indestructibil. Se revinde usor. Poti merge si pe forestier la nevoie.

 

Asta ar fi si preferinta mea, dar sa vedem si ce ii place ei. As prefera 4 cilindri, eu am FZ6 si parca merge mai rotund decat un motor 2, dar toata lumea lauda DL-ul pentru fiabilitate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pune macar 1000 euro si orienteaza-te catre un BMW F650 GS Twin, centru de greutate mai coborat, ciclistica buna, motor 800 cc paralel twin, trage liniar, fara explozii de putere, motor potrivit pentru persoanele peste 170 inaltime. Pentru o incepatoare este o optiune mult mai buna decat DL650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.02.2024 la 21:38, DKW a spus:

Mai pune macar 1000 euro si orienteaza-te catre un BMW F650 GS Twin, centru de greutate mai coborat, ciclistica buna, motor 800 cc paralel twin, trage liniar, fara explozii de putere, motor potrivit pentru persoanele peste 170 inaltime. Pentru o incepatoare este o optiune mult mai buna decat DL650.

what he said.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...