Juganaru Robert Posted February 10 Share Posted February 10 Salutare,am un BMW 1200RT an 2009 are un țăcănit la relanti iar când trag maneta de ambreiaj dispare acel țăcănit. În mers nu se aude merge bine cutia schimba bine dacă sa mai confruntat careva cu problema asta și ma poate ajuta cu câteva păreri mulțumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted February 10 Share Posted February 10 Cutia, probabil are joc arborele primar. Ulei este în ea? Dar oricum alea sună ca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juganaru Robert Posted February 10 Author Share Posted February 10 Are ulei ,am dat jos cutia iar axul nu are joc asta e ciudat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted February 10 Share Posted February 10 Un service Benve ar trebui sa-ti spuna repede despre ce e vorba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruginel Posted February 10 Share Posted February 10 Acum 5 ore, Juganaru Robert a spus: Salutare,am un BMW 1200RT an 2009 are un țăcănit la relanti iar când trag maneta de ambreiaj dispare acel țăcănit. În mers nu se aude merge bine cutia schimba bine dacă sa mai confruntat careva cu problema asta și ma poate ajuta cu câteva păreri mulțumesc. Uh clantanit au toate motocicletele cu ambreiaj uscat. Un filmulet ar elucida la ce te referi mai exact. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted February 10 Share Posted February 10 Acum 31 minute, Speedy.K a spus: Un service Benve ar trebui sa-ti spuna repede despre ce e vorba. La ăia e vorba decât despre bani! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thvlad Posted February 10 Share Posted February 10 Salutare! Este posibil ca tacanitul sa fie de la rulmentul de presiune, cand este liber pe ax, de la vibratiile motorului la ralenti. Cand tragi maneta de ambreiaj, presezi rulmentul si tacanitul dispare. Iar in mers este acoperit de zgomotul motorului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobiletron Posted February 10 Share Posted February 10 7 hours ago, Juganaru Robert said: Salutare,am un BMW 1200RT an 2009 are un țăcănit la relanti iar când trag maneta de ambreiaj dispare acel țăcănit. În mers nu se aude merge bine cutia schimba bine dacă sa mai confruntat careva cu problema asta și ma poate ajuta cu câteva păreri mulțumesc. Mai fa un test, sa turezi motorul foarte putin cu 100-200 ture peste relanti fara sa apesi ambreiajul, daca zgomotul dispare este de la jocurile dintre pinioane ale cutiei de viteze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juganaru Robert Posted February 10 Author Share Posted February 10 Acum 16 minute, mobiletron a spus: Mai fa un test, sa turezi motorul foarte putin cu 100-200 ture peste relanti fara sa apesi ambreiajul, daca zgomotul dispare este de la jocurile dintre pinioane ale cutiei de viteze. Ok,mulțam am sa încerc Acum 48 minute, thvlad a spus: Salutare! Este posibil ca tacanitul sa fie de la rulmentul de presiune, cand este liber pe ax, de la vibratiile motorului la ralenti. Cand tragi maneta de ambreiaj, presezi rulmentul si tacanitul dispare. Iar in mers este acoperit de zgomotul motorului. Salut am schimbat cilindrul de ambreiaj în care se afla rulmentul în care întra tija tot așa tacane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pierrotlefou Posted February 10 Share Posted February 10 (edited) Sper ca nu era din categoria: "nu bate, nu troncane"... Edited February 10 by pierrotlefou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted February 11 Share Posted February 11 Tija de la ambreiaj uzata, plus ''garnitura'' de pasla de pe tija. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dandld Posted February 11 Share Posted February 11 eu am schimbat tot ambreiajul la un R6 degeaba pentru o bataie asemanatoare. relantiul e jos? uita-te la rampa de injectie sa fie toate furtunele la locul lor. la mine unul era gresit pus, din cauza asta aveam relantiul jos si batea usor motoru la relanti. daca trageam ambreiajul nu mai era in sarcina si nu batea. la fel cand era rece, intra socul si ii urca relantiul si nu mai batea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted February 11 Share Posted February 11 Acum 2 ore, dandld a spus: ambreiajul la un R6 N-are nici o legătură ambreiajul pe care l-ai schimbat tu la 🏍 cu mașina de cusut BMW Ileana și ambreiajul său. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juganaru Robert Posted February 12 Author Share Posted February 12 Acum 21 ore, DKW a spus: Tija de la ambreiaj uzata, plus ''garnitura'' de pasla de pe tija. Acum 17 ore, ENEOS a spus: N-are nici o legătură ambreiajul pe care l-ai schimbat tu la 🏍 cu mașina de cusut BMW Ileana și ambreiajul său. Acum 21 ore, DKW a spus: Tija de la ambreiaj uzata, plus ''garnitura'' de pasla de pe tija. Am scos tija si lam pornit fără tot la fel bate ,cred ca din cutie ceva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted February 12 Share Posted February 12 Oricum o sa ajungi sa dai cutia de viteze jos ca sa ajungi la ambreiaj, cel mai probabil uzura mare in flansa care este pe placa de presiune, plus tija de la ambreiaj. Cutia cand face galagie o face mereu, indiferent de pozitia ambreiajului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted February 12 Share Posted February 12 Acum 1 minut, DKW a spus: Cutia cand face galagie o face mereu, indiferent de pozitia ambreiajului. Păi cu ambreiajul decuplat și 🏍 pe loc în cutie nu se mai învârte nimic, cum mai face zgomot? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted February 12 Share Posted February 12 Faceam referire la situatia cand motorul se deplaseaza. Problema initiatorului este una cunoscuta la toata seria 1200 aircooled dar care nu afecteaza functionarea normala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juganaru Robert Posted February 12 Author Share Posted February 12 La 10.02.2024 la 19:17, mobiletron a spus: Mai fa un test, sa turezi motorul foarte putin cu 100-200 ture peste relanti fara sa apesi ambreiajul, daca zgomotul dispare este de la jocurile dintre pinioane ale cutiei de viteze. VID-20240212-WA0000.mp4.57e2bfb4a1f25019d9a2f85502a3d918.mp4 Acum 11 minute, Juganaru Robert a spus: VID-20240212-WA0000.mp4.57e2bfb4a1f25019d9a2f85502a3d918.mp4 7 MB · 0 downloads Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobiletron Posted February 12 Share Posted February 12 Nu merge clipul video. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juganaru Robert Posted February 12 Author Share Posted February 12 Acum 2 minute, mobiletron a spus: Nu merge clipul video. Acum 2 minute, mobiletron a spus: Nu merge clipul video. Acum încerc sa rezolv pun altul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.B. Posted February 13 Share Posted February 13 Orice agregat cu ambreiaj de pe planeta are un sunet diferit la relanti intre ambreiaj actionat si ne-actionat. Uneori se aude mai tare uneori mai incet. Dar toate fac asa, de ce.. Mnezau stie, si eu si altii.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.