Jump to content

Ambreiaj sau cutie de viteza


Recommended Posts

Salutare,am un BMW 1200RT an 2009 are un țăcănit la relanti iar când trag maneta de ambreiaj dispare acel țăcănit. În mers nu se aude merge bine cutia schimba bine dacă sa mai confruntat careva cu problema asta și ma poate ajuta cu câteva păreri mulțumesc. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Juganaru Robert a spus:

Salutare,am un BMW 1200RT an 2009 are un țăcănit la relanti iar când trag maneta de ambreiaj dispare acel țăcănit. În mers nu se aude merge bine cutia schimba bine dacă sa mai confruntat careva cu problema asta și ma poate ajuta cu câteva păreri mulțumesc. 


Uh clantanit au toate motocicletele cu ambreiaj uscat. Un filmulet ar elucida la ce te referi mai exact.

Link to comment
Share on other sites

Acum 31 minute, Speedy.K a spus:

Un service Benve ar trebui sa-ti spuna repede despre ce e vorba.

La ăia e vorba decât despre bani!

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Este posibil ca tacanitul sa fie de la rulmentul de presiune, cand este liber pe ax, de la vibratiile motorului la ralenti. Cand tragi maneta de ambreiaj, presezi rulmentul si tacanitul dispare. Iar in mers este acoperit de zgomotul motorului.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Juganaru Robert said:

Salutare,am un BMW 1200RT an 2009 are un țăcănit la relanti iar când trag maneta de ambreiaj dispare acel țăcănit. În mers nu se aude merge bine cutia schimba bine dacă sa mai confruntat careva cu problema asta și ma poate ajuta cu câteva păreri mulțumesc. 

 

Mai fa un test, sa turezi motorul foarte putin cu 100-200 ture peste relanti fara sa apesi ambreiajul, daca zgomotul dispare este de la jocurile dintre pinioane ale cutiei de viteze.

Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, mobiletron a spus:

 

Mai fa un test, sa turezi motorul foarte putin cu 100-200 ture peste relanti fara sa apesi ambreiajul, daca zgomotul dispare este de la jocurile dintre pinioane ale cutiei de viteze.

Ok,mulțam am sa încerc 

Acum 48 minute, thvlad a spus:

Salutare! Este posibil ca tacanitul sa fie de la rulmentul de presiune, cand este liber pe ax, de la vibratiile motorului la ralenti. Cand tragi maneta de ambreiaj, presezi rulmentul si tacanitul dispare. Iar in mers este acoperit de zgomotul motorului.

Salut am schimbat cilindrul de ambreiaj în care se afla rulmentul în care întra tija tot așa  tacane

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat tot ambreiajul la un R6 degeaba pentru o bataie asemanatoare. relantiul e jos? uita-te la rampa de injectie sa fie toate furtunele la locul lor. la mine unul era gresit pus, din cauza asta aveam relantiul jos si batea usor motoru la relanti. daca trageam ambreiajul nu mai era in sarcina si nu batea. la fel cand era rece, intra socul si ii urca relantiul si nu mai batea.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, dandld a spus:

ambreiajul la un R6

N-are nici o legătură ambreiajul pe care l-ai schimbat tu la 🏍 cu mașina de cusut BMW Ileana și ambreiajul său.

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 ore, DKW a spus:

Tija de la ambreiaj uzata, plus ''garnitura'' de pasla de pe tija.

 

Acum 17 ore, ENEOS a spus:

N-are nici o legătură ambreiajul pe care l-ai schimbat tu la 🏍 cu mașina de cusut BMW Ileana și ambreiajul său.

 

Acum 21 ore, DKW a spus:

Tija de la ambreiaj uzata, plus ''garnitura'' de pasla de pe tija.

Am scos tija si lam pornit fără tot la fel bate ,cred ca din cutie ceva 

Link to comment
Share on other sites

Oricum o sa ajungi sa dai cutia de viteze jos ca sa ajungi la ambreiaj, cel mai probabil uzura mare in flansa care este pe placa de presiune, plus tija de la ambreiaj. Cutia cand face galagie o face mereu, indiferent de pozitia ambreiajului.

20190512_170503.jpg

20190511_135858.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, DKW a spus:

Cutia cand face galagie o face mereu, indiferent de pozitia ambreiajului.

:huh:

Păi cu ambreiajul decuplat și 🏍 pe loc în cutie nu se mai învârte nimic, cum mai face zgomot?

Link to comment
Share on other sites

Faceam referire la situatia cand motorul se deplaseaza. Problema initiatorului este una cunoscuta la toata seria 1200 aircooled dar care nu afecteaza functionarea normala.

Link to comment
Share on other sites

 

 

La 10.02.2024 la 19:17, mobiletron a spus:

 

Mai fa un test, sa turezi motorul foarte putin cu 100-200 ture peste relanti fara sa apesi ambreiajul, daca zgomotul dispare este de la jocurile dintre pinioane ale cutiei de viteze.

 

 

 

Acum 11 minute, Juganaru Robert a spus:

 

Link to comment
Share on other sites

Orice agregat cu ambreiaj de pe planeta are un sunet diferit la relanti intre ambreiaj actionat si ne-actionat. Uneori se aude mai tare uneori mai incet. Dar toate fac asa, de ce.. Mnezau stie, si eu si altii.. :D 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...