danielll243 Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Salut, la cati km se schimba setul piston la un cbr 125r 2013? si ce ulei recomandati si la cat sa se schimbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Salut, la cat zice producatorul, in manualul de service. Ar trebui sa l poti gasi pe gogu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielll243 Postat Februarie 14 Autor Share Postat Februarie 14 Pai si la ce sectiune din manual as gasi? Sau stie altcineva sa imi spuna direct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Acum 14 minute, danielll243 a spus: Pai si la ce sectiune din manual as gasi? Sau stie altcineva sa imi spuna direct? vrei sa ti l si cautam, sa ti l si citim, sa iti zicem si la ce pagina. braaavo:)))))) Pai daca vrei sa faci un lucur, pune mana si intereseaza te. in manual gasesti. Dar la cum pui problema, e clara treaba. Du moto la mecanic mai bine, si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Pistonul, segmentii nu ii schimbi la un anumit numar de km. Se schimba cand se uzeaza in asa masura ca pierde compresie, ulei, etc. Nu vei gasi in nici un manual sa iti spuna ca se schimba pistonul, segmentii si cilindrul la xxx km. Iar despre ulei, foloseste ce zice cartea. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielll243 Postat Februarie 14 Autor Share Postat Februarie 14 Da, dar ma gandeam ca sunt aici oameni de detin modelul, si stiu.. 2 hours ago, Adrian M. said: vrei sa ti l si cautam, sa ti l si citim, sa iti zicem si la ce pagina. braaavo:)))))) Pai daca vrei sa faci un lucur, pune mana si intereseaza te. in manual gasesti. Dar la cum pui problema, e clara treaba. Du moto la mecanic mai bine, si gata. nu am zis niciodata ca vreau sa imi gasiti exact unde e, am zis ca poate ai idee de sectiunea de unde e in manual, si tu ai adus in discutie vorba de manual, eu am intrebat in speranta ca imi va raspunde cineva cu modelul acesta, care poate sa-mi dea niste valori orientative din experienta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 (editat) Acum 5 ore, danielll243 a spus: Salut, la cati km se schimba setul piston la un cbr 125r 2013? si ce ulei recomandati si la cat sa se schimbe? Nu stiu, dar eu la a mea (KLE 500 din '99) am schimbat doar un set de segmenti pe la 110.000 km. Pistonul nu era uzat. Acum are vreo 220.000 si n-am mai umblat la motor intre timp. Editat Februarie 14 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielll243 Postat Februarie 14 Autor Share Postat Februarie 14 Am inteles, multumesc, ma gandesc ca la 125, se schimba mai des, deoarece e si motoru mic, si ma gandesc ca e folosit la maxim si forjat mai mult mereu. Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Ar trebui dimpotriva, sa se mearga mai agale cu ele, ca majoritatea aveti 16-18 ani, deci sunteti niste copii incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 @danielll243Pana la urma l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 Acum 10 ore, Speedy.K a spus: Ar trebui dimpotriva, sa se mearga mai agale cu ele, ca majoritatea aveti 16-18 ani, deci sunteti niste copii incepatori. Da, sa vezi ce fac idiotii de tineri cu motoare de 125. Noroc ca Politia, care a pus tunurile pe ei, inclusiv cei de RAR au venir sa constate ilegalitatea esapamentelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 Acum 1 oră, Kristian K a spus: Pui problema parca ar fi un motor in 2 timpi,dar nu e. In general la motoarele de cilindree mica,eu schimb uleiul odata pe an sau cel mult la 5000 km.E mai usor sa previi,decat sa repari. eu asa am si crezut ca e, ca intreba de un 2t:))) el a scris cbr, dar eu ma gandeam la cr u de 125.... si alea stiu ca s la ore functionare, bla bla bla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 Acum 5 ore, secbiker a spus: Da, sa vezi ce fac idiotii de tineri cu motoare de 125. Noroc ca Politia, care a pus tunurile pe ei, inclusiv cei de RAR au venir sa constate ilegalitatea esapamentelor Aia e ultima problema a liceenilor posesori de A1, evacuarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 (editat) Am reparat anul trecut un motor de CB125R 2018 la 18000km, 🏍 adusă din Germania și aparent în mințile ei. Are un furtun care scuipă gaze de carter sub motor, cum se obișnuia la daciile cu motoare uzate, și cică e Euro 5! Scrie în manual să verifici frecvent nivelul uleiului dacă mergi turat pt că îl aruncă afară pe acel furtun, ceea ce s-a și întâmplat la un drum de ~600km. Aruncat, că de verificat abia la destinație s-a uitat ca milogu' în traista, mai avea 2-300 ml. 3500 lei piese - piston, segmenți, cilindru, arbore cu came + culbutori + niscaiva garnituri. Editat Februarie 15 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 Se uzeaza destul de repede din cauza suprasolicitarii. Multi cred ca sunt "speeduri" si trag de ele de le sar capacele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 TOȚI trag de ele de le sar capacele, sunt călărite de copii de 16-17 ani! Abuz + întreținere precară = kaputt rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Februarie 16 Share Postat Februarie 16 chiar si cei care vor sa mearga legal cu ele in oras trag de ele, pentru ca la 14 cai morti (mai ales caii de honda) nu ai cum sa nu tragi ca de un caine mort doar ca sa tii pasul cu traficul... uleiul verificat inainte de fiecare iesire (oricum de noi troacele astea consuma minim juma' de litru la mie) si schimbat la maxim 3000. si tin si ele ceva mai mult. numai ca plozii de azi prefera sa isa la mec cu banii de un schimb (ca intra vreun litru, un litru si ceva in astea de 125) si deci costa 100 de lei filtrul si uleiul, plus vreo 50-100 in functie de service manopera in loc sa aiba grija de troacele lor... cred ca impresioneaza vreo onlyfanista din asta de-a lor cu un big mec, mnah... si raman si fanii lui Onan si cu troaca stricata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.