Sari la conținut

V-strom 1000 2014


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

La 31.05.2024 la 9:43, Lucian_M a spus:

Două zile de muncă, vopsit azi noapte, la repezeală, proiect de la zero. Teoretic ar trebui să reziste la maxim 15 kg pe fiecare parte. Nu râdeți, știu că trebuia să iasă mai bine, nu-i definitiv, urmează plăcile din aluminiu pentru gențile textile.

 

 

Sa mai pui poze ca si eu trebuie sa fac la Moto Guzzi tot pt coburi textile cu piele,dar astept sa imi ajunga intai coburii dupa aia ma apuc.

Sa dau 300-350 € pe ceva suporturi dedicate parca nu imi vine….

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 162
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 31.05.2024 la 9:43, Lucian_M a spus:

trebuia să iasă mai bine

Au ieșit destul de... în afară! Plăcuță cu "gabarit depășit" nu ți-ai făcut? 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie să mă justific, sunt destule mobre cu cadre și mai late, e treaba mea cum le-am făcut și ce destinație au. Și nici geanta nu vreau să stea pe tobă. Dacă le poți face mai bine și să nu dea pasagerul cu mâinile peste ele, ești invitatul meu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.06.2024 la 14:57, Lucian_M a spus:

adidașii noi.

Astea sunt pr6?

De când era 4 și după 5, pe sosea, pentru touring am ajuns sa merg numa pe astea.

Excepționale pentru motoare grele și drumuri lungi, nu fac diferența între ud și uscat, deși parca ziceau ca sunt garantate primele 4k ceva de genu când sunt la performanta maxima pe ud, după nu asa mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Road 6, și acum tot în magazie sunt, din lipsă de timp să le montez. M-am gândit că dacă 5 au aderență așa de bună, 6 n-ar trebui să fie decât și mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Road 4 GT noi pe Tracer si sunt niste gume excelente. Am avut si Road 5 si diferentele cred ca sunt neglijabile (eu nu le-am simtit).

Nu cred ca diferentele intre 4, 5 si 6 sunt wow, poate doar pe hartie (deh, mai e si marketing, trebuie sa scoata anual ceva nou cu mici imbunatatiri ca sa se mentina pe piata).

Ce imi place mie la astea este ca ma pot baza pe ele oricand...La motocicletele de strada, nu cred ca mi-as pune altceva decat PR.

Acum 12 ore, hora09 a spus:

De când era 4 și după 5, pe sosea, pentru touring am ajuns sa merg numa pe astea.

Excepționale pentru motoare grele și drumuri lungi, nu fac diferența între ud și uscat...

Perfect de acord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam, eram fan Pirelli, dar mi s-au părut peste ele la aderență Road 5 și, pentru că n-am găsit pereche, am luat 6. Teoretic ar trebui să se simtă ceva diferență, că următoarea ieșire va fi cu anvelope noi, furcă servisata și amortizor spate Hyperpro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai luat de la dumnealui un amortizor pentru 650, ulterior arcuri furcă, acum 2 ani am trimit tot prin intermediul său amortizorul la servisat în Olanda (preț total foarte fain). Acum am configurat amortizorul conform cerințelor mele, ca opțiune robinet preload și arc mov. Nu mi-a luat nimic nici pe transportul prin curier, iar în plus am avut 10% discount din prețul final pentru că sunt client fidel. Este, din ce știu, importator oficial Hyperpro România.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plăcuțe Brembo roșu față+ curățat etrieri, anvelope, verificat furcă (uleiul e imaculat, îl schimb la anul), amortizor Hyperpro, mai rămâne manșon pompa ambreiaj. Azi mi-am rezervat ziua doar pentru dumneaei.

Rulmenții rotilor și ai furcii sunt ok, bascula nu are joc, antigelul îl schimb altă dată. Cred.

IMG_20240622_175747.jpg

IMG_20240622_175728.jpg

IMG_20240622_175719.jpg

Am făcut rău că am pus culoarea asta sau era mai bine pe negru?

IMG_20240622_185059.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care aveți ambreiaj hidraulic, curățați periodic cilindrul receptor, că e jale la interior.

Montat și pinion cu 16 dinți, la sfaturile unor colegi, să vedem cum o fi.

IMG_20240625_170813.jpg

IMG_20240625_170811.jpg

IMG_20240625_170017.jpg

IMG_20240625_170012.jpg

IMG_20240625_171254.jpg

IMG_20240625_171706.jpg

Deoarece în garaj e cam cald, am stat afară și am primit un ajutor nesperat de la Lucky.

IMG_20240625_172312.jpg

IMG_20240625_180140.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Lucian_M a spus:

Care aveți ambreiaj hidraulic, curățați periodic cilindrul receptor, că e jale la interior.

La mine era curat, probabil că și proprietarii anteriori schimbau mult fără ambreiaj. 🫣

Cilindrul pare nițel "cariat" la tine.

Acum 17 minute, Lucian_M a spus:

 

IMG_20240625_180140.jpg

Care-i verdictul,  e bună scula, cățelule?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După cum arăta lichidul din pompă, plin de mâl, nu a fost schimbat niciodată. De acolo și coroziunea.

Cățelul a fost abandonat lângă gard, plin de viermi, doctorul l-a salvat. Acum am și eu companion pentru Kitty.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
3 hours ago, Lucian_M said:

IMG_20240625_170017.jpg

IMG_20240625_170012.jpg

 

Ai de gand sa-l mai folosesti pe-asta? Eu l-as inlocui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator

Pare destul de corodat (din poze) si procesul de coroziune nu se opreste doar de la o simpla curatare. O sa tot continue si poti avea surprize cand nu te astepti, adica sa se blocheze pistonasul sau sa sa cedeze garnitura de pe pistonas pentru ca se freaca de zona respectiva - va scapa lichid pe langa sau va patrunde aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Radu Andrei Gabriel a spus:

sa cedeze garnitura de pe pistonas pentru ca se freaca de zona respectiva

Garnitura nu e pe pistonaș ci pe cilindru și nu intră în contact cu zona respectivă.

Plin de mecanici de tastatură...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, ENEOS a spus:

Care-i verdictul,  e bună scula, cățelule?

 

A zis: credeam ca e Milwuakee dar teaca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
4 minutes ago, ENEOS said:

Plin de mecanici de tastatură.

Da, Lucian, are dreptate Eneos. Pune-l asa ca te mai tine 20 de ani. Nu-ti face probleme ca e corodat sau ca se extinde coroziunea, asa fac toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Radu Andrei Gabriel a spus:

Da, Lucian, are dreptate Eneos. Pune-l asa ca te mai tine 20 de ani. Nu-ti face probleme ca e corodat sau ca se extinde coroziunea, asa fac toate.

 

aia nu e coroziune :) e oxidare 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to V-strom 1000 2014

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...