Sari la conținut

Suzuki V-Strom 1050 M4


Ruginel
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor!

Dupa ce anul trecut am avut niste zile in care am bagat intre 600 si 850 de km pe naked, am zis ca trebuie sa fac si un pas catre o motocicleta mai "serioasa".

Cum si dimensiunile corporale sunt mai de prajina, optiunile s-au limitat singure. Asadar, am zis sa ma uit la ce ofera segmentul adventure, m-am uitat la buget, iar in stilul caracteristic dupa ce am rontait netul cateva luni, intr-o zi tam-nisam m-am dus la un dealer si am dat comanda de ce mi-am dorit...in speta, motocicleta din titlu.

Intamplarea a facut sa soseasca cam in acelasi timp cu motocicleta lui @Lucian_M si chiar am schimbat niste vorbe si impresii cu el.

Buuun...Pana acum nimic special si nici kilometri foarte multi. Am bagat o tura scurta de 500 km a doua zi cum am luat-o iar de atunci sta cuminte sub husa si asteapta barele de protectie.

Pana acum am montat: o protectie de far, protectie de radiator, o talpica pentru cric si alte cateva maruntisuri.
IMG_9390.jpeg

IMG_9391.jpeg

Prematur sa imi dau cu parerea dupa doar 500 de km, insa pot spune ca puterea este mai mult decat suficienta pentru stilul meu, franele sunt chiar eficiente avand in vedere ca foloseste sistemul de frane combinate. Trebuie totusi sa mai mananc kilometri ca sa imi dau seama cu adevarat ce stie motocicleta asta.

IMG_9283.jpeg

Nu prea m-am obisnuit cu saua...nu inteleg de ce toate motocicletele moderne, cu cateva exceptii, au seile tari. Dupa aproape 500 de km ma cam resimteam dar din fericire nimic deosebit. Mi-am dat comanda de o husa pentru sa si vedem daca rezolva sau nu problema.

Parbrizul: desi este reglabil, in pozitia cea mai de sus imi trimite vantul in zona vizierei. Este mai confortabil cu el coborat la maxim, nu mai resimt vantul atat de rau. Vedem daca deflectorul pe care l-am comandat va mai atenua din disconfortul creat de vant.
 

IMG_9275.jpeg
 

Culoarea nu este cea care se vede in poza, este o nuanta de portocaliu dar camera telefonului da rateuri cand o vede.
 


 

 

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ți-am zis și la telefon, probabil e viitoarea mea motocicletă! Probabil...😁

Eu zic că amândoi am făcut alegeri bune, tot ce rămâne e să le mai accesorizam și să le scoatem la plimbare.

Asfalt curat și numai bucurii!✌️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlade,sa fie ce cautai!Si sa te duca fara probleme oriunde doresti.

Valabil si pentru Lucian. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

@Ruginel căuta gees, dar încă nu-și dă seama! Sau e prea sărak/zgârcit. 😈


BMW face motociclete...?? :crack:

Imi place ideea de GS dar nu imi place ideea de BMW. Dar fara sa fie strugurii acri, parca nu imi vine sa ingrop 27k intr-un GS.

1 oră în urmă, Kristian K a spus:

Vlade,sa fie ce cautai!Si sa te duca fara probleme oriunde doresti.

Valabil si pentru Lucian. :)


Multam, Cristi! Am vorbit cu el si cica ma aduce la tine la CJ daca ii fac cadou niste accesorii. :crack:

Acum 1 oră, De 3 Lei CuiE a spus:

Sa va bucurati de ele cu placere!

Si...hai cu accesoriile!

🍺


Multumesc, hombre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Ruginel a spus:

nu imi vine sa ingrop 27k intr-un GS

 

Acum 8 minute, ENEOS a spus:

sărak/zgârcit

⬆️

N-ai gees - nu exiști!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

Cum ți-am zis și la telefon, probabil e viitoarea mea motocicletă! Probabil...😁

Eu zic că amândoi am făcut alegeri bune, tot ce rămâne e să le mai accesorizam și să le scoatem la plimbare.

Asfalt curat și numai bucurii!✌️


Asa sa fie! :D

Acum 1 minut, ENEOS a spus:

 

⬆️

N-ai gees - nu exiști!


Cine are sa-i traiasca, cine n-are, sa nu-si doreasca :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, Ruginel a spus:

...


Multam, Cristi! Am vorbit cu el si cica ma aduce la tine la CJ daca ii fac cadou niste accesorii. :crack:


...

Corect. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Ruginel said:

BMW face motociclete...?? :crack:
 

BMW face... 

Nu toata lumea se impaca cu benveu' geseu, uneori viatza-i greu... 😶

 

Vlade, misto jucareaua, s-o alergi fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, DKW a spus:

BMW face... 

Nu toata lumea se impaca cu benveu' geseu, uneori viatza-i greu... 😶

 

Vlade, misto jucareaua, s-o alergi fara incidente!

Multumesc mult, hombre! Da bre, radem, glumim dar parca nu se mai fac cum se faceau in trecut. Suna cliseic dar asa pare sa fie. Acum cica este un recall major la GS 1300. Oricum, motociclete fenomenale pentru ce sunt ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam toti o dau in aceleasi povesti, cu dadace electronice si alte gizmo-uri menite sa nu mai faci nimic,doar sa te tii de ghidon. Personal nu-mi place 1300-le, dar nu e genul de produs care sa se adreseze unuia ca mine. Mai repede as da banii pe un V-Strom ca al tau sau pe un 990 Adv.

Cand ai timp te astept la mosie sa vad si io trotinetu' de aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, DKW a spus:

Pai cam toti o dau in aceleasi povesti, cu dadace electronice si alte gizmo-uri menite sa nu mai faci nimic,doar sa te tii de ghidon. Personal nu-mi place 1300-le, dar nu e genul de produs care sa se adreseze unuia ca mine. Mai repede as da banii pe un V-Strom ca al tau sau pe un 990 Adv.

Cand ai timp te astept la mosie sa vad si io trotinetu' de aproape.


Cu mare drag vin, numa’ sa vina barele

de protectie si ce mai are sa vina. Chiar si V-Stromul are destula electronica pe el, dar parca nu indeajuns de multa inca sa ti se para ca mergi cu masina. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 22 ore, Ruginel a spus:

Nu prea m-am obisnuit cu saua...nu inteleg de ce toate motocicletele moderne, cu cateva exceptii, au seile tari.

Din două motive:

1. Pentru ca la multe branduri există versiuni de șa touring, moale, opțională.

2. O șa confortabilă este mai mare, mai pufoasă și iese din liniile de design ale motocicletei.

 

Să te bucuri de ea și să îi învârți sănătos roțile !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, l.u.v a spus:

Din două motive:

1. Pentru ca la multe branduri există versiuni de șa touring, moale, opțională.

2. O șa confortabilă este mai mare, mai pufoasă și iese din liniile de design ale motocicletei.

 

Să te bucuri de ea și să îi învârți sănătos roțile !

 


Am remarcat asta la aproape orice motocicleta pe care m-am urcat in ultimii ani, inclusiv la nakeduri. Cred ca se prefera designul in detrimentul confortului. 

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil e mai ieftin buretele tare decât cel moale. În plus, costă să pui orice îmbunătățire față de stock.

Exemplu: la a mea aveam soclu clasic pentru brichetă. Ce mari investiții ar fi fost dacă puneau ceva cu USB? Sau bara pentru suport telefon? La a ta s-au deșteptat și au pus, a mea e pe drum.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...