Zeeek912 Postat Aprilie 23 Share Postat Aprilie 23 Doresc sa imi cumpar un Kawasaki 636 2004 sau un CBR600R la A2, ambele avand peste 70kw de fabrica. Ideea este urmatoarea: Motocicleta o aduc in tara deja limitata si o imatriculez, cei de la rar trecandu-mi puterea initiala 35kw(sau 25kw in functie de caz) Acum intrebarea este: "Au cum sa isi dea seama cei de la CTT in trafic de faptul ca motocicleta nu are puterea reala cea din talon?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Aprilie 24 Share Postat Aprilie 24 (editat) Pai nu poti s-o treci de RAR, pentru ca avand mai mult de 70kW din fabrica, nu se inscrie in categoria A2, limitabila la 35kW. Cei de la CTT nu au cum sa-si dea seama de limitare, de-aia ai nevoie de talon. Talon pe care nu vei putea sa-l obtii pentru A2 avand in vedere puterea initiala. Editat Aprilie 24 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Aprilie 24 Share Postat Aprilie 24 8 hours ago, Zeeek912 said: Acum intrebarea este: "Au cum sa isi dea seama cei de la CTT in trafic de faptul ca motocicleta nu are puterea reala cea din talon?" Nu. Dar ceea ce a spus mai sus @pierrotlefou ramane valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeeek912 Postat Aprilie 24 Autor Share Postat Aprilie 24 Acum 6 ore, pierrotlefou a spus: Pai nu poti s-o treci de RAR, pentru ca avand mai mult de 70kW din fabrica, nu se inscrie in categoria A2, limitabila la 35kW. Cei de la CTT nu au cum sa-si dea seama de limitare, de-aia ai nevoie de talon. Talon pe care nu vei putea sa-l obtii pentru A2 avand in vedere puterea initiala. Daca motocicleta vine limitata din afara, cei de la rar nu trec “Limitata la 35 kw din X kw”, ei vor trece cei 35 kw la puterea initiala. Eu sunt curios daca mai apoi in trafic se poate demonstra faptul ca ea nu are 35 kw din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 24 Share Postat Aprilie 24 TU de fapt intrebi cum faci o smecherie, sa arati tu ca se poate merge cu ce de fapt nu se poate. Ia arata tu un certifcat de ala de limitare, facut din afara. EU fac pariu ca si pe ala scrie clar ca limitarea s-a facut de la, pana la. Asta una. APoi, are si RAR la noi catalog cu taraboantele, si specificatii. Poti sa spui tu ce vrei, ca ei pe carte iti trec TOT CE AU EI IN BAZA DE DATE, PLUS certificatul tau de limitare. Deci sunt 99% sigur ca haiducia ta nu merge, nu vei avea acte de a2. ASta una. a doua, daca ai avea teoretic acte de A2 care sa fie conform cerintelor legale, dar moto nu i chiar asa, nu au cum sa descopere pe strada. Doar cand o cauta in baza de date, o gasesc cu puterea initiala mai mare, si pica iar smecheria. Lasa golaniile, si ia moto de a2. Ca i cu iz penal povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeeek912 Postat Aprilie 24 Autor Share Postat Aprilie 24 (editat) 1 oră în urmă, Adrian M. a spus: TU de fapt intrebi cum faci o smecherie, sa arati tu ca se poate merge cu ce de fapt nu se poate. Ia arata tu un certifcat de ala de limitare, facut din afara. EU fac pariu ca si pe ala scrie clar ca limitarea s-a facut de la, pana la. Asta una. APoi, are si RAR la noi catalog cu taraboantele, si specificatii. Poti sa spui tu ce vrei, ca ei pe carte iti trec TOT CE AU EI IN BAZA DE DATE, PLUS certificatul tau de limitare. Deci sunt 99% sigur ca haiducia ta nu merge, nu vei avea acte de a2. ASta una. a doua, daca ai avea teoretic acte de A2 care sa fie conform cerintelor legale, dar moto nu i chiar asa, nu au cum sa descopere pe strada. Doar cand o cauta in baza de date, o gasesc cu puterea initiala mai mare, si pica iar smecheria. Lasa golaniile, si ia moto de a2. Ca i cu iz penal povestea. Prima parte pica din start. Inceputul este corect: Da, in certificatul din afara scrie “Limitata la X kw din X kw”, insa in tara nu se mai precizeaza limitarea, ci se trece direct la puterea initiala (am prieteni care au facut asta si am vazut cu ochii mei cum scrie la 636 ca are puterea 35kw). Acum din a doua parte mi a aparut o noua curiozitate: Bun, cei de la CTT in trafic pot cauta in baza de date motociclita si pot sa dovedeasca, dar cei de la rutiera au posibilitatea de a cauta in baza de date? Editat Aprilie 24 de Zeeek912 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 24 Share Postat Aprilie 24 Acum 30 minute, Zeeek912 a spus: Prima parte pica din start. Inceputul este corect: Da, in certificatul din afara scrie “Limitata la X kw din X kw”, insa in tara nu se mai precizeaza limitarea, ci se trece direct la puterea initiala (am prieteni care au facut asta si am vazut cu ochii mei cum scrie la 636 ca are puterea 35kw). Acum din a doua parte mi a aparut o noua curiozitate: Bun, cei de la CTT in trafic pot cauta in baza de date motociclita si pot sa dovedeasca, dar cei de la rutiera au posibilitatea de a cauta in baza de date? Da, si te pot baga la parnaie sau sa te trimita directla esafod. Ti s-a explicat de mai multe ori sa-ti vezi de treaba si sa iei o mobra de A2, daca atat ai acum pe permis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeeek912 Postat Aprilie 24 Autor Share Postat Aprilie 24 (editat) Acum 35 minute, Speedy.K a spus: Da, si te pot baga la parnaie sau sa te trimita directla esafod. Ti s-a explicat de mai multe ori sa-ti vezi de treaba si sa iei o mobra de A2, daca atat ai acum pe permis. :(( Editat Aprilie 24 de Zeeek912 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Aprilie 24 Share Postat Aprilie 24 1 hour ago, Speedy.K said: Ti s-a explicat de mai multe ori sa-ti vezi de treaba si sa iei o mobra de A2, daca atat ai acum pe permis. Da, dar este mai "fun" sa iei una limitata ilegal. Apoi, si mai ca lumea, ii pui un burlan si faci liniute noaptea prin cartier, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Aprilie 24 Share Postat Aprilie 24 Acum 3 ore, Zeeek912 a spus: Daca motocicleta vine limitata din afara, cei de la rar nu trec “Limitata la 35 kw din X kw”, ei vor trece cei 35 kw la puterea initiala. Eu sunt curios daca mai apoi in trafic se poate demonstra faptul ca ea nu are 35 kw din fabrica. Pai nu are cum sa vina. Exista o legislatie europeana care specifica ce intra in categoria limitata A2. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A52023PC0127&qid=1713973806438 Ce nu vrei sa intelegi este ca limitarea la 35 kW nu se poate face decat la motociclete care nu depasesc 70kW. De pilda, exista un model de Kawasaki Z900 care are standard 90kW, dar care se construieste si cu 70kW tocmai pentru a fi limitata legal la A2. Daca cele 2 motociclete mentionate sunt din start peste (nu doar ca putere initiala, dar si ca raport kW/kg, si Kawa aia are 86kW si deja 0,49 kW/kg), cine ti-o aduce iti va da niste acte false. Iar cei de la RAR se vor uita rapid in baza de date la caracteristicile initiale si te-ai scos. Daca tu vrei s-o tii cu Batman, distractie placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Aprilie 24 Share Postat Aprilie 24 De ce sa lasam realitatea sa stea in calea viselor unui om? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 24 Share Postat Aprilie 24 (editat) Acum 3 ore, Zeeek912 a spus: :(( Sa-ti explic ca am de 15 ani o mobra de A2 si ma inteleg si acum cu ea foarte bine, inclusiv la drum lung cu pasager si bagaje?! Si numai 8ncet nu se poate spune ca merg... Singurul motiv pentru care as schimba-o ar fi ca nu prea mai merita investit bani in ea din cauza diverselor care incep sa cada natural la varsta ei de 25 de ani. Dar in niciun caz pentru ca doar 49 de cai. Editat Aprilie 24 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 Acum 22 ore, The Flying Dutchman a spus: De ce sa lasam realitatea sa stea in calea viselor unui om? Bine punctat!! Si in viata asta niste riscuri tre asumate!! Nu?? _______ PS. Ce vine de afara cu limitare de 35kW, majoritatea e pt motive de asigurare, nicidecum pt a se incadra la categoria A2!!!! PPS. 35kW din talon nu e neaparat echivalent cu cat A2!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 Acum 2 ore, EL Ciupacabra a spus: Ce ti-ai lua in locul ei? Tot un adventure de categorie medie. 500-800 cmc. Tuareg sau Transalp, probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 1 hour ago, apriliacluj said: Si in viata asta niste riscuri tre asumate!! Nu?? Se pare ca initiatorul nu vrea sa si le asume pana nu apare vreun Rambo de cartier care sa-i confirme ca aia e CALEA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 Acum 28 minute, EL Ciupacabra a spus: 700 sau 750? Ala nou, normal! Si Tuaregul la fel, 660. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 Acum 26 minute, EL Ciupacabra a spus: Tu cu o europeana?:) M-am dat si eu in poligon cu un cb750 al unui prieten dar mi s-a parut extrem de puternic motorul, parca daca tusesti putin si misti acceleratia te duci in gard. El e incepator si vrea sa-si puna kit de limitare pentru A2 la inceput:) Transalp stiu ca are acelasi motor, putin detunat, dar totusi, e nervos rau. Pe mine ma intereseaza gabaritul (cat mai mic), pozitia si garda (cat mai inalte) si suspensii+roti cat mai spre coclau, fara sa pierd prea mult din partea de turing. Si astea doua au ramas pe lista scurta. Caii nu ma intereseaza, totul e in creier si in mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 Acum 29 minute, EL Ciupacabra a spus: El e incepator si vrea sa-si puna kit de limitare Dacă accelerația e cu cablu se poate limita muuuuult mai ieftin cu un "căpăstru"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 By wire inseamna ca, tocmai, nu e cu cablu de acceleratie, ci electronica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 Mult mai simplu: se pune un blocator care te impiedica sa tragi la maxim acceleratia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Aprilie 26 Share Postat Aprilie 26 15 hours ago, Speedy.K said: By wire inseamna ca, tocmai, nu e cu cablu de acceleratie, ci electronica. Sarmele nu inseamna totdeauna cabluri. Da' destul de greu sa dai o cautare pe goagal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 26 Share Postat Aprilie 26 wire e sarma, fir, nu cablu, ma gandesc in fine, nu conteaza cablu o fi cable esenta e ca un cablu poate rezista la 35kW, o sarma, un fir nu indiferent ca e adusa de afara cu A2 sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 26 Share Postat Aprilie 26 In romana cablaj presupune un manunchi de fire legate impreuna. In engleza nu stiu, in 99 nu se inventase ride by wire. In romana daca e un s8ngur conductor ii spunem simplu fir. Sau mat. Adica matz. De la mate, intestine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.