Sari la conținut

KTM 690 Enduro R


hora09
 Share

Postări Recomandate

Ziua bună. 

 

Ieri m-am întors din o săptămâna de tet cu 790ul, azi venit cu 390ul la service pt lowering kit.

Și cum potrivească de acasă și aia din târg.. aveau în reprezentanta acea la care ma gândesc de ceva vreme.

IMG-20240531-WA0000.thumb.jpeg.e18da58954fce4d938d93a7220f7e427.jpeg

 

Easy deal! 

hqdefault.thumb.jpg.1c83e3838a2b1a10093278b768d0480e.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacele alea nu mi se par chiar uau (pt cat costa mai ales), dar racku si stutzu de gaz sunt ce trebe 🤏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Cap0ne a spus:

costa

Cred ca sunt cele mai ieftine.

Partea buna e ca sunt făcute local, le-am primit a doua zi.

Momentan, tot de la ei, aștept sa facă peadala frana grasă și sa o trimita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai ieftine din carbon, poate ca da. Dar sunt capace mai ieftine.

Eu le am si nu sunt impresionat. Au crapat urechile pe ambele parti desi nu le-am strans tare. Am impresia ca intra in rezonanta la o anumita turatie. Daca ai niste burete sau ceva similar, incearca sa pui pe interior.

Editat de cozmino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine de știu, habar nu aveam, îți dai seama.

Burete.. ceva care tine la temperaturi înalte, tre sa ma documentez.

 

Merci de info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Imi miroase a ferma austriaca
1.thumb.png.cf72a22b02cb6d961cad2f5bd8671712.png

Am mai strans si alte plastice
1311105526_WhatsAppImage2024-06-12at20_45.28_57c2d89b.thumb.jpg.4a67e64721a51e783ff1efbb00d6fd43.jpg

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O happy day! Am luat numere azi si m-am pus pe facut rodaj.

449318982_8159975700702633_1864364100699128598_n.thumb.jpg.5f8b20756e30a5ff0bf79f2ea8b7d5c7.jpg

Si pentru ca viata usoara e pentru fraieri:
Dupa juam de ora mi-a aparut asta.. lol.. nu!
Am cautat repede pe net ce dracu, nimic concret.
448944300_8159975897369280_6878382564410479965_n.thumb.jpg.55df0b9742ae30bd06cca5e8f040957c.jpg

Singurul lucru ce s-a intamplat: cand schimb viteza in special in sus se autotureaza ca si cand as folosi QS - dar am scimbat doar cu ambreaj.

Am facut 200km cam asa, drumuri mici si o bucata autostrada, da fara sa ma lamuresc parca scrie 77 pe bord - eroarea sta tot impul cand e contactul pus, imi apare dupa cateva secunde de la pus contact deci nu am prea mult timp sa schimb printre setari
Foarte impresionat de cat de bicicleta este, satisfacut de putere, pare ca are niste draci in cu r.
Nu am mers peste 110 si turat normal.
Frane slabe, sub asteptari. .de ce nu stiu inca, "se mai lasa" sau nu, vedem.

Peste o saptamana am revizia de 1000km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, hora09 a spus:

cand schimb viteza in special in sus se autotureaza ca si cand as folosi QS - dar am scimbat doar cu ambreaj.

Mie imi face asa cand nu apas ambreiajul complet..sau mai exact cand nu il simte el apasat. Vezi ca un switch de la ambreiaj nu e reglat cum trebuie - ala de la inceput de cursa sau ala de la sfarsit de cursa. Incearca sa apesi ambreiajul fara degetele intre maneta si ghidon - poate ii trece.

(am 1290 dar e aceasi ograda si banuiesc ca si comportament.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, hora09 a spus:


Dupa juam de ora mi-a aparut asta.. lol.. nu!
Am cautat repede pe net ce dracu, nimic concret.
448944300_8159975897369280_6878382564410479965_n.thumb.jpg.55df0b9742ae30bd06cca5e8f040957c.jpg

Singurul lucru ce s-a intamplat: cand schimb viteza in special in sus se autotureaza ca si cand as folosi QS - dar am scimbat doar cu ambreaj.

Am facut 200km cam asa, drumuri mici si o bucata autostrada, da fara sa ma lamuresc parca scrie 77 pe bord - eroarea sta tot impul cand e contactul pus, imi apare dupa cateva secunde de la pus contact deci nu am prea mult timp sa schimb printre setari

 

Am avut eroarea asta la husky. La mine a fost din cauza unei prize usb care fura curent, coroborat cu opriri/porniri dese in off care au dus la un voltaj scazut, chestie care cica futizeaza quickshifterul si de aici eroarea plus comportamentul ala dubios cu turatiile.

Pune bateria pe un redresor si daca ai ceva extra consumatori verifica-i. De eroare scapi daca nu gresesc punand si luand de 3 ori contactul (sau cu un obd2).

 

PS -Mai citisem ca o posibila cauza poate fi microswitchul de la maneta de ambreiaj. De verificat eventual, la mine nu a fost cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos bateria timp de 15 min, am umblat la șurubul de la ambreiaje, am eroare în continuare, dar vad ca pot sa apăs pe butoane și sa folosesc meniul.

 

Vad ce fac și la revizie legat de asta. Momentan zilnic după lucru încerc sa bag 200km măcar 150 ca să adun aia o mie 😶

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...