Sari la conținut

Motocicletă trage într-o parte


Postări Recomandate

pune inapoi contragreutatile originale ale motoretei (capetele de ghidon) si arunca chinezisemele alea de rizoma/baracacat pe perje

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Lucian_M a spus:

Dacă inginerii ăia au proiectat mobra cu greutăți pe ghidon, de pun unii panarame de aluminiu? Că arată "cul"?

injinerii au facut scoala degeaba, nu stie ei ce stie strit raisarii

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăia sunt fraieri, nu știu ei că reisării pun anvelopă de 200 in loc de 180 sau 190.

Iar rulmenții rotilor se schimbă DOAR când se mișcă roata stânga dreapta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Cavaleru a spus:

pune inapoi contragreutatile originale ale motoretei (capetele de ghidon) si arunca chinezisemele alea de rizoma/baracacat pe perje

Pai si eu la Guzzi am dat jos capatele de ghidon ca sa pun manerele incalzite si nu sa schimbat cu absolut nimic ciclistica motocicletei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, ALEX-Guzzista a spus:

Pai si eu la Guzzi am dat jos capatele de ghidon ca sa pun manerele incalzite si nu sa schimbat cu absolut nimic ciclistica motocicletei. 

 

si asta demonstreaza ce? ai aceeasi motocicleta ca initiatorul? nu!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, ALEX-Guzzista a spus:

Pai si eu la Guzzi am dat jos capatele de ghidon ca sa pun manerele incalzite si nu sa schimbat cu absolut nimic ciclistica motocicletei. 

Insistă, că la un moment dat te trezești cu un voblaj de toată frumusețea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Cavaleru a spus:

 

si asta demonstreaza ce? ai aceeasi motocicleta ca initiatorul? nu!

 

Corect.

Ma gandeam ca e o chestie universal valabila.

Acum 18 ore, Lucian_M a spus:

Insistă, că la un moment dat te trezești cu un voblaj de toată frumusețea.

Am intentionat sa le pun inapoi dupa ce am montat manerele incalzite,dar trebuie sa tai din plasticul de la capatul acestora,chestie destul de complicata cu ele montate,plasticul fiind destul de gros "in carne"si lat.

Au niste doape cu filet care odata scoase ai acces la capatul ghidonului,dar sa le pun asa iese tiganie.

O sa vad daca la viteza mare are vreo tendinta de voblaj si atunci iau masuri.

 

La 07.06.2024 la 9:34, Paul Muncaciu a spus:

...ghidonul trage stanga iar motocicleta se înclina spre dreapta, asta fiind cu mâinile luate de pe ghidon

altfel doar îmi obosește mâna stângă cu mâinile pe ghidon.

 

Din ce ai schimbat si verificat si tot trage stanga,tind sa cred ca nu este o problema tehnica si moto e perfecta,doar vrei tu sa te dai in spectacol mergand fara maini.

Si mie imi amorteste mana dreapta,la drum lung,de cand ma stiu mergand pe doua roti.

Cand aveam Intruderul M800 si mergeam cu 2 pers+baga mult,daca luam mainile de pe ghidon incepea sa vobleze usor,daca tineam numai o mana era totul ok.

 

Asa ca mergi cum se merge,cu ambele maini pe ghidon(e mai sigur si mai legal),mai poti lua mana stanga de pe ghidon si faci cateva strangeri de pumn si iti revii din amorteala.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 37 minute, ALEX-Guzzista a spus:

,tind sa cred ca nu este o problema tehnica si moto e perfecta

Nu are cum sa fie ok din moment ce trage într-o parte în halul ăla.

Indiferent că mergi fără mâini, un motor în parametri cu rulmenți jug ok, gume ok trebuie să meargă ață. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, l.u.v a spus:

Nu are cum sa fie ok din moment ce trage într-o parte în halul ăla.

Indiferent că mergi fără mâini, un motor în parametri cu rulmenți jug ok, gume ok trebuie să meargă ață. 

Teoretic da,el zice ca a incercat cu alte,roti,bascule,verificata cu laser....etc.

Nu stiu ce sa zic.

Nu stiu cata experienta are si cate moto a mai avut...etc

Poate doar sa aiba un prieten motociclist cu experienta,sa dea o tura cu motorul lui si atunci sa se dea verdictul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 07.06.2024 la 9:34, Paul Muncaciu a spus:

Mai concret ghidonul trage stanga iar motocicleta se înclina spre dreapta

Mi-a venit acum o idee.

Drumurile au înclinație din proiectare înspre exterior de la axul lor.

Din cauza asta vehiculele au tendința să tragă dreapta.

Se accentuează atunci când drumul este vălurit, cu șleauri și cu cât ai gumele mai late (auto)

Fă o proba pe un drum liber cu asfalt bun.

Treci pe contrasens și ia mâinile de pe ghidon în același regim de viteză.

Dacă merge drept sau trage stânga ai găsit problema.

Acum 2 minute, ALEX-Guzzista a spus:

Nu stiu ce sa zic.

Nu stiu cata experienta are si cate moto a mai avut...etc

Asta da, e un aspect de luat în calcul.

Felul cum simți motorul în funcție de experiență este diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ALEX-Guzzista a spus:

Cand aveam Intruderul M800 si mergeam cu 2 pers+baga mult,daca luam mainile de pe ghidon incepea sa vobleze usor,daca tineam numai o mana era totul ok.

Asa ca mergi cum se merge,cu ambele maini pe ghidon(e mai sigur si mai legal),mai poti lua mana stanga de pe ghidon si faci cateva strangeri de pumn si iti revii din amorteala.

 

Daca totul e stas pe mobra, n-are voie sa faca figuri daca iei mainile de pe ghidon. Las mobra libera cand mai salut copiii de prin sate, sau cand vreau sa ma mai dezmortesc putin si n-are nicio treaba.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a mai zis nimic omu'...poate si-a revenit motoreta.

La 15.06.2024 la 13:01, Lucian_M a spus:

Insistă, că la un moment dat te trezești cu un voblaj de toată frumusețea.

Acu dimineata am descoperit faptul ca manerele incalzite au capetele metalice,am crezut ca mi se pare,dar magnetu'nu minte.

F5216BF6-C58A-40A9-9634-6CE356938413.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin și eu inițiatorul cu un răspuns la toate cele vorbite mai sus de către colegi. Vă asigur ca nu experiența este de vină și ca nu mi se pare mie ca trage și defapt nu trage. Un prieten de-al meu are același model de motocicletă, mai concret Kawasaki z750 an 2007 doar ca fără abs(amea având abs, dar lucrul acesta nu văd să aibă vreo legătură). Iar legat de faptul ca ar trebui sa se mai dea altcineva cu motorul sa vada daca problema e reala, s-au mai dat și alții inclusiv mecanicii și e confirmat ca nu-s eu nebun sau cum zicea colegul mai sus “ca vreau sa ma dau in spectacol fără mâini”…nici vorba de asa ceva.

Acum 7 ore, ALEX-Guzzista a spus:

Corect.

Ma gandeam ca e o chestie universal valabila.

Am intentionat sa le pun inapoi dupa ce am montat manerele incalzite,dar trebuie sa tai din plasticul de la capatul acestora,chestie destul de complicata cu ele montate,plasticul fiind destul de gros "in carne"si lat.

Au niste doape cu filet care odata scoase ai acces la capatul ghidonului,dar sa le pun asa iese tiganie.

O sa vad daca la viteza mare are vreo tendinta de voblaj si atunci iau masuri.

 

Din ce ai schimbat si verificat si tot trage stanga,tind sa cred ca nu este o problema tehnica si moto e perfecta,doar vrei tu sa te dai in spectacol mergand fara maini.

Si mie imi amorteste mana dreapta,la drum lung,de cand ma stiu mergand pe doua roti.

Cand aveam Intruderul M800 si mergeam cu 2 pers+baga mult,daca luam mainile de pe ghidon incepea sa vobleze usor,daca tineam numai o mana era totul ok.

 

Asa ca mergi cum se merge,cu ambele maini pe ghidon(e mai sigur si mai legal),mai poti lua mana stanga de pe ghidon si faci cateva strangeri de pumn si iti revii din amorteala.

 

E oarecum normal sa nu mai ai direcție buna in momentul in care ai și bagaje și mai duci și pasager…nu ști nici cum sta pe șa pasagerul și nu ști nici dacă greutatea bagajelor e chiar uniform distribuită pe întreg motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, ALEX-Guzzista a spus:

Nu a mai zis nimic omu'...poate si-a revenit motoreta.

Acu dimineata am descoperit faptul ca manerele incalzite au capetele metalice,am crezut ca mi se pare,dar magnetu'nu minte.

F5216BF6-C58A-40A9-9634-6CE356938413.jpeg

Sigur nu prinde pe șurub?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Paul Muncaciu a spus:

Revin și eu inițiatorul .................. “ca vreau sa ma dau in spectacol fără mâini”…nici vorba de asa ceva.

 

Asa ziceai acolo,am luat-o ca atare...scuze.

Revenind la moto,la cate ai schimbat de pe alta,verificat...etc ,ramane doar cadrul,altfel deja e SF..

Acum 2 minute, Lucian_M a spus:

Sigur nu prinde pe șurub?

Nu e nici un surub acolo,capacul manerului e de plastic,ca l-am demontat cand am lucrat la manere,azi dimineata cand am scos-o de la garaj,am sesizat ca sunt mai reci capetele de ghidon,decat restul manerului si atunci am venit cu magnetul.

Acum 4 minute, ALEX-Guzzista a spus:

Asa ziceai acolo,am luat-o ca atare...scuze.

Revenind la moto,la cate ai schimbat de pe alta,verificat...etc ,ramane doar cadrul,altfel deja e SF..

Nu e nici un surub acolo,capacul manerului e de plastic,ca l-am demontat cand am lucrat la manere,azi dimineata cand am scos-o de la garaj,am sesizat ca sunt mai reci capetele de ghidon,decat restul manerului si atunci am venit cu magnetul.

 

6C640107-8B2A-47EC-9642-91C667E6DE15.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Paul Muncaciu a spus:

Revin și eu inițiatorul cu un răspuns la toate cele vorbite mai sus de către colegi. Vă asigur ca nu experiența este de vină și ca nu mi se pare mie ca trage și defapt nu trage. Un prieten de-al meu are același model de motocicletă, mai concret Kawasaki z750 an 2007 doar ca fără abs(amea având abs, dar lucrul acesta nu văd să aibă vreo legătură). Iar legat de faptul ca ar trebui sa se mai dea altcineva cu motorul sa vada daca problema e reala, s-au mai dat și alții inclusiv mecanicii și e confirmat ca nu-s eu nebun sau cum zicea colegul mai sus “ca vreau sa ma dau in spectacol fără mâini”…nici vorba de asa ceva.

E oarecum normal sa nu mai ai direcție buna in momentul in care ai și bagaje și mai duci și pasager…nu ști nici cum sta pe șa pasagerul și nu ști nici dacă greutatea bagajelor e chiar uniform distribuită pe întreg motorul.


Cand ai pasager si bagaje grele nu din cauza distributiei stanga dreapta vobleaza fata, ci din cauza ca nu mai ai apasare pe roata fata. Am mers odata cu o mobra care avea un sidecase pus si unul nu si nu tragea, nu vobla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine soția se uită peste umărul meu stâng, simt greutatea suplimentară pe stânga, trage mobra într-o parte dacă las ghidonul liber. Dacă sunt sigur, merge laser, drept, o controlez ușor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...