Sari la conținut

Diverse


Postări Recomandate

  • 3 weeks later...

Se da o camera video de spate, de aia mica. In manual zice sa leg firul rosu de rosu de la lampa mers spate (probabil sa porneasca cand dau cu spatele). Întrebarea mea este daca pot lega firul rosu direct la bateria melcului (nu bateria motorului ci bateria "casei") ca sa mearga tot timpul.  

Alta intrebare: daca o leg la bateria "casei", camera va functiona tot timpul sau doar cand e pornita si "unitatea principala"? Pt lamurire , camera asta de spate e adiacenta unei camere de bord principala. 

Hai cu răspunsul ca sunt cu sculele i tinse :) . Si apropo, la mare am facut baie alaltaieri, azi e soare si fain, pestele canci :( .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Afaceristu de la Arad,asasinat cu bomba.Zice că fică-sa e vinovată.Nici mafia,nici interlopii,nici,fsb,nici kgb.Pishata de fică-sa cu mai ceva agarici dupin Arad.E vorba de bani,ca de obicei.Plm,mai bine sărac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.10.2024 la 12:53, marauder a spus:

daca o leg la bateria "casei", camera va functiona tot timpul sau doar cand e pornita si "unitatea principala"?

Tot timpul cât e alimentată. Dacă vrei imagini doar în mers leag-o la un + al lămpilor de poziție, oricum trebuie să ai luminile aprinse în mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot am probleme,  la melc, cu bateria. Luat baterie noua, la garantie a zis ca nu incarca bine masina, sa rezolv alternatorul apoi iau garantia. Mers la service pt alternator, masurat ei cat curent iese la alternator si cu cat incarca  la baterie (la relantiu masurat tot) au zis ca intre alternator si baterie e ceva pierdere, firul masa nasol prins. Rezolvat cu masa, aratat cat incarca (la relantiu) apoi, era ok (13.8-14). Mers iar pt garanție  masurat nenea si la relantiu ( era ok) si la 2000 ture, cică la 2000 cand incarca cand nu. Mers cu melcul la mare si întors,  totul ok (BATERIA NOU NOUTA).Dupa 1 sapt de stationare, cand sa plec iar, nu pleca melcul. Pornit cu virgula curent de la skoda, am zis ca pe drum se incarca. Mers cam 100-200km normal (faza scurta aprinsa,frigiderul melcului pe bateria masinii) totul ok. Stationat peste noapte , a doua zi pornit melcul abia abia. Mers iar 150km aproximativ (legal, faza scurta on, friguderul on) , oprit peste noapte, a doua zi canci pornire.  Incarc bateria cu un redresor lidl (luat curent din bateria casei pt redresor) , dupa 4-5 tentative in decurs de 1 ora aproximativ, pornește.  Mers iar 150 km +-, (schimbat cleme baterie) , stat noaptea, dimineata canci iar...pornit doar cu curent de la un nene. Si tot mergand 2.5 ore mi.a fatat mintea o idee; daca la relantiu incarca dar la turatie nu, si mergand cu faruri de fapt masina nu incarca(cel putin nu destul) ci consuma batrria ? Si acum, la ultima oprire masurat la relantiu fara consumatori 13.8 aprox( varia intrr 13 7-14), iar la 2000 ture scadea incarcarea la 13,6-13.5 spre mai mic chiar...deci in mers in loc sa încarce,  consumatorii descarca bateria. 

Verificat daca am consumatori ascunsi care papa peste noapte (desfacut negativul bateriei, cablu risu al masuratorului pe firul negativ de la baterie, furul negru al masuratorului pe borna -,) val. 0.11 deci normal, canci consumatori ascunsi. Sa fie deci , cum ii zice, regulatorul de tensiune de la alternator bulit? Asa face cand e bulit? Sa fie cei de la service alternatoare asa de gogomani si sa nu mai caute alte bube in afara de cablu masa slab?! Era totusi coada la ei, reviuri bune si multe. Deci regulatorul e buba? Sa dorm si eu linistit langa Deva 😀.

Era sa uit...mi.au zis ca virgula cureaua de la alternator nu e slaba, e ok intinsa (deci ar trebui sa nu patineze)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cam cat se da la un acatist ca sa se implineasca?

Nu de alta dar ma mananca pielea sa pun unul astfel incat sa ii apara lu' "Dorel" de la Uncas (sa fac si reclama firmei) brusc si subit o cacare imprastiata care sa tina 7 zile neintrerupte...si dupa alea 7 zile sa ii apara apoi in vis Michiduta tot 7 zile la rand si sa ii zica "e de la ala cu autorulota, suna-l"...asa poate ma cauta Dorel si ii spun ca la urmatorul cablu de masa pe care il leaga, sa il puna in pana mea dimensionat corect (pe romaneste, atat cat trebuie de gros). Nu e alta dar dupa cei 140 lei dati la ei pt reparatie, din cauza cablului prea subtire pus de Dorel,  a trebuit sa platesc 100 lei la un nene din Curtea de Arges care mi-a dat curent, apoi alti 200 la un nenea din Deva care mi-a pus cablul corect...basca nervii si stresul care mi-au stricat jumatate din plimbare.

Nu stiu de ce dar am asa o vaga impresie ca m-au jecmanit amandoi neni...adica 100 de lei pt curent in conditiiile in care a venit de la maaaaax 1 km si am pus doar cablurile mele de la bateria lui la bateria mea si a si pornit melcul (nici macar nu a stat sa accelereze masina lui, nici macar nu era pornita masina lui, 3 min toata operatia)...la fel nenea din Deva , am tras eu la poarta lui, el doar mi-a pus alt cablu de masa (care nici nu era nou), si m-a usurat de 200 lei. Dar na, ce sa zic, au prins omul la inghesuiala, l-au fript...sau poate ca am si moaca de bogatan, or fi crezut ca in pantaloni e portofelul doldora, si na :) ...nu am comentat nimic si am platit cat a zis fiecare, bine ca am scapat asa usor (de la nenea din Deva nu am mai avut deloc probleme, melcul pornea dimineata pe frig si torcea ca un motan lenes, incarcarea statea fixa la 14.3 inclusiv cu toti consumatorii si la 2000 ture). Hai ca eu nu sunt specialist, dar tu care lucrezi la un service specializat de incarcare, cu nota buna (4.6 stele cu peste 1000 recenzii), sa nu stii ce cablu sa pui?! Nenea de la Deva mi-a spus ca respectivul cablu pus de Dorel are si invelisul gros si de fapt metalul din interior e subtirel.

Ca sa fiu corect, e posibil ca firma sa fie ok, doar ca fiind un fleac de rezolvat la mine pur si simplu au pus un Dorel sa faca treaba si specialistii au luat (poate) lucrari mai complicate, ca na, un cablu poate pune oricine....cert e ca la mine au dat un mare chix.

Acum am o mica dilema.....sa cer inapoi la firma banii dati lor (140 lei)pt un serviciu prost/neefectuat (practic mi-au montat o "piesa" necorespunzatoare) sau sa cer banii dati in urma reparatiei lor defectoase (100+200 lei)?! Nu mi se pare in regula sa cer si banii dati lor si cei dati dupa reparatia lor pt ca practic eu as iesi cu defectul reparat si cu plata 0 :) .

In poza aveti cablul lui Dorel 

1623727356_cablumasamarcadorel.thumb.jpeg.0bde8d43a6cafeae379a8eaf3eedd038.jpeg

 

 

 

Editat de marauder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datul de curent, taximetristii o fac des, e undeva la 30....50 ron aproximativ, pe la noi in CJ

 

Niciodata motorul de la acumulatorul caruia  se da curent nu trebuie pornit, accelerat! Se poate fwute alternatorul, releul de incarcare!

E un mit vechi,  de pe vrenea Daciilor, Trabanturilor, etc, 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...