Sari la conținut

Duster. Discutii generale


foxbat
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut

Ce te-a nemultumit la acest model si minusuri are? 

Te intreb pentru ca masina este abia iesita din rodaj

 La modele anterioare  aveau niste scaune parca erau facute din topor, la 150 - 200 km rupea fundul si spatele

Cand coboram din masina tot timpul murdaream pantalonii, (diferenta dintre portiere si prag)

Problema cu reductorul (treapata 2 -3 direct ) viteza 1 era de forma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Silver Arrow a spus:

Poate asta?

image.thumb.png.2bd16d3949cb1d0b498a6ea20dd4784d.png

😊

ce motorizarea zicea ca are?

Acum 14 minute, sprike a spus:

Salut

Ce te-a nemultumit la acest model si minusuri are? 

Te intreb pentru ca masina este abia iesita din rodaj

 La modele anterioare  aveau niste scaune parca erau facute din topor, la 150 - 200 km rupea fundul si spatele

Cand coboram din masina tot timpul murdaream pantalonii, (diferenta dintre portiere si prag)

Problema cu reductorul (treapata 2 -3 direct ) viteza 1 era de forma

nu e nicio problema cu vit 1. este documentata in manualul de utilizator. pe scurt - 1 - a este pentru masina incarcata si/sau plecari pe greu /rampa/teren greu

e un fel de "reductor" (cum bine aispus)

am mers peste 1000 km /zi cu a mea. si aveam spatele cam praf.perfectele scaunele. nu confunda cu modelel "chioare", ce am eu si ce e pe acest topic e modelul full. "pizza cu de toate"

in acest moment dpmdv nu exista niciun model de la dacia peste aceasta masina (exclud faceliftul care este aceeasi masina dar cu alte faruri si grila de aerisire)

1 oră în urmă, The_Sin_Eater a spus:

Meh..."Rafael" de la firma-mama, Renault.

 

Da' conu' Silver incearca sa bage batul prin gard cu "Luxus". :))

 

Am Prafosu' pentru chestii d'astea. ;)

hm..tac.ICE adevart vs "hibrizi".macar de ziceai de un EV.

caaaah:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, foxbat a spus:

ce motorizarea zicea ca are?

nu e nicio problema cu vit 1. este documentata in manualul de utilizator. pe scurt - 1 - a este pentru masina incarcata si/sau plecari pe greu /rampa/teren greu

e un fel de "reductor" (cum bine aispus)

am mers peste 1000 km /zi cu a mea. si aveam spatele cam praf.perfectele scaunele. nu confunda cu modelel "chioare", ce am eu si ce e pe acest topic e modelul full. "pizza cu de toate"

in acest moment dpmdv nu exista niciun model de la dacia peste aceasta masina (exclud faceliftul care este aceeasi masina dar cu alte faruri si grila de aerisire)

hm..tac.ICE adevart vs "hibrizi".macar de ziceai de un EV.

caaaah:)

 am inteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, sprike a spus:

Salut

Ce te-a nemultumit la acest model si minusuri are? 

Te intreb pentru ca masina este abia iesita din rodaj

 La modele anterioare  aveau niste scaune parca erau facute din topor, la 150 - 200 km rupea fundul si spatele

Cand coboram din masina tot timpul murdaream pantalonii, (diferenta dintre portiere si prag)

Problema cu reductorul (treapata 2 -3 direct ) viteza 1 era de forma

Nu m-a nemultumit absolut nimic. Doar ca e timpul pentru upgrade.

Intr-adevar inca e diferenta intre usa si prag, dar fac pasul mare si nu ma murdaresc. :)

Foxul are dreptate. Scaunele sunt perfecte si nu te doare spatele de la ele iar trapta I este pentru off-road si cand pleci cu remorca, rampa, etc. La mers normal se pleaca cu a II a.

 

Acum 1 oră, foxbat a spus:

 

hm..tac.ICE adevart vs "hibrizi".macar de ziceai de un EV.

caaaah:)

Nope. PHEV  - modelu'de 300 de caluti. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Cavaleru a spus:

duster 3 :P

zici tu ca e un upgrade? ce specificatii are? de motorizari zic.

din ce am vazut, ultimul "Duster" adevarat este cel de 150 CP 4x4. restul s-au "pi...ificat" ca sa zic asa si sa nu fiu cenzurat.

masina de aici e super ok pt tot ce ai vrea - de la tras remorca cu mobra pe ea (cum am facut eu , 2000km, nici nu simte), autostradata)se duce peste 200 km/h ceas - nu recomand insa decat daca ai sonda in curte:) )., trage ca un diesel cu plaja de turatie de benzinar :)( zici ca este motocicleta- nu se mai "Termina gazu' "

incaltata corect rupe offroad-ul samd.

materialele din ea sunt minunatat - rezistente la "Copii si catei", foarte usor de curatat, elegante

la pretul ei nu are concurenta

iar modelul de aici este ala "full de full"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, foxbat a spus:

zici tu ca e un upgrade? ce specificatii are? de motorizari zic.

din ce am vazut, ultimul "Duster" adevarat este cel de 150 CP 4x4. restul s-au "pi...ificat" ca sa zic asa si sa nu fiu cenzurat.

masina de aici e super ok pt tot ce ai vrea - de la tras remorca cu mobra pe ea (cum am facut eu , 2000km, nici nu simte), autostradata)se duce peste 200 km/h ceas - nu recomand insa decat daca ai sonda in curte:) )., trage ca un diesel cu plaja de turatie de benzinar :)( zici ca este motocicleta- nu se mai "Termina gazu' "

incaltata corect rupe offroad-ul samd.

materialele din ea sunt minunatat - rezistente la "Copii si catei", foarte usor de curatat, elegante

la pretul ei nu are concurenta

iar modelul de aici este ala "full de full"

 

da, eu zic ca Duster 3 e un upgrade fata de un Duster 2,

 

in primul rand e superior dpdv al calitatii produsului final, ma refer aici la confortul superior al scaunelor, insonorizarea mult mai buna, ecranul navigatiei mai mare, bordul digital.

 

Nu are decat 130 de cai versiunea 4x4 dar are in plus un sistem mild hybrid care il ajuta pe accelerari

 

n-am carlig si nu am tractat cu ea, dar uite e un buzoian Duster MCS care a tractat cu dusterul 3, vechiul lui duster pe platforma (2000kg ish) de la buzau pana la caransebes, fara probleme. 

 

crezi tu ca asta nu o sa fie in stare sa traga o remorca cu motoreta pe ea? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

n-am carlig si nu am tractat cu ea, dar uite e un buzoian Duster MCS care a tractat cu dusterul 3, vechiul lui duster pe platforma (2000kg ish) de la buzau pana la caransebes, fara probleme

In fișa tehnică zice remorcă fără frână max 750 kg, remorcă cu frână max 1500kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, foxbat said:

incaltata corect rupe offroad-ul samd.

 

Defineste, te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta se aplica la orice masina cu ceva aspiratii de suv, daca o incalti corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, exilatu' a spus:

In fișa tehnică zice remorcă fără frână max 750 kg, remorcă cu frână max 1500kg.

 

crezi ca masina citeste fisa tehnica si zice ca eu nu tractez mai mult decat scrie in carte. omu a testat-o cum l-a taiat capu

Acum 14 ore, DKW a spus:

Asta se aplica la orice masina cu ceva aspiratii de suv, daca o incalti corect.

 

doar ca dusterul are mai multe avantaje in fata altor SUVuri din clasa lui de pret.

 

Garda la sol ar fii odata, greutatea redusa si platforma compacta. Sistemul de tractiune integrala e similar cu ce se gaseste si pe Vitara, doar ca e mult mai rafinat pe Duster.

 

Mai conteaza si cursa supensiilor.

 

Nu stiu la Vitara, dar pt duster gasesti un kit de amortizoare cu care castigi 4cm garda la sol, fara alte modificari, aducand chiar o imbunatatire a comportamentului on si off road

 

Al meu e standard, urmeaza un carlig demontabil si ma mai gandesc cat imi va folosi sau nu inaltarea de 4cm

 

20250104_113854 v2.jpg

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ridicarea gardei la sol imbunatateste doar comportamentul in offroad, nu si on road. Cu o masina mai inalta cu 4 cm, nu vei putea lua, de exemplu, un viraj la fel cu inaltimea standard. Se va comporta diferit.

O fi Duster-ul mai bun fata de restul, dar sa nu exageram. 

 

@Cavaleru se mai misca scaunul cu podea cu tot inainte/inapoi cand te misti normal fata/spate in scaun sau au remediat problema grosimii podelei ?

Editat de Jebelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Jebelu a spus:

Ridicarea gardei la sol imbunatateste doar comportamentul in offroad, nu si on road. Cu o masina mai inalta cu 4 cm, nu vei putea lua, de exemplu, un viraj la fel cu inaltimea standard. Se va comporta diferit.

O fi Duster-ul mai bun fata de restul, dar sa nu exageram. 

 

@Cavaleru se mai misca scaunul cu podea cu tot inainte/inapoi cand te misti normal fata/spate in scaun sau au remediat problema grosimii podelei ?

 

toti care au testat noile amortizoare au spus acelasi lucru, ca se imbunatateste si comportamentul pe sosea. cum am zis, se inlocuiesc amortizoarele.

 

crezi ca daca pe un F850gs pui un set de WPuri nu o sa se modifice in bine comportamentul daca suspensiile sunt setate corect?

 

Acum 39 minute, Jebelu a spus:

@Cavaleru se mai misca scaunul cu podea cu tot inainte/inapoi cand te misti normal fata/spate in scaun sau au remediat problema grosimii podelei ?

 

nu am sesizat asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Cavaleru a spus:

 

toti care au testat noile amortizoare au spus acelasi lucru, ca se imbunatateste si comportamentul pe sosea. cum am zis, se inlocuiesc amortizoarele.

 

crezi ca daca pe un F850gs pui un set de WPuri nu o sa se modifice in bine comportamentul daca suspensiile sunt setate corect?

 

 

nu am sesizat asta

Ma refeream ca, la aceiasi viteza pe acelasi viraj, inaltata fiind, masina se inclina mai mult decat neinaltata. Poate cu bari stabilizatoare (corespunzatoare) mai reduce din inclinare.

 

Situatia de fata nu prea are legatura cu motocicleta ca autovehicul. La motocicleta te inclini spre interior, iar cu masina spre exteriorul virajului. Deci nu poti compara masina cu mototcicleta ca si comportament pe viraje.

 

Am sesizat eu la Duster-ul ca generatie 3 ani in urma, indiferent ca stateam pe locul soferului sau pe locul pasagerului. Si atunci si acum, e vorba de 53 de kg greutate corporala.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice taraba daca o inalti trebuie si s-o latesti daca vrei sa aiba aceeasi dinamica pe drum, d-aia au aparut distantierele pentru roti, sau jante cu ET compensatoriu.

19 minutes ago, Jebelu said:

 Poate cu bari stabilizatoare (corespunzatoare) mai reduce din inclinare.

Doar cu bari stabilizatoare active, la care mai e nevoie de senzori de inaltime si toata electronica aferenta, ceea ce nu este cazul la Duster sau alte masini din aceeasi clasa.

1 hour ago, Cavaleru said:

toti care au testat noile amortizoare au spus acelasi lucru, ca se imbunatateste si comportamentul pe sosea. cum am zis, se inlocuiesc amortizoarele.

Si planetarele vor avea o viata mai scurta, schimband unghiul de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 2/6/2025 at 1:04 PM, foxbat said:

este fix ca a mea! doar ca e neagra! pacat - e o super masina

 

Cumva lipseste postarea initiala, sau mi se pare doar mie? De la ce v-ati luat? 

Nu fac misto, eu chiar urmaresc Duster-ul si am o optiune serioasa pentru el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...