Laur25 Postat Februarie 18 Share Postat Februarie 18 Salutare. Detin un Hornet 600 2002 de un an, timp in care am parcurs cam 5-6 mii km cu el. A mers totul foarte bine, nici o problema. De cand l am bagat la garaj ca a venit frigul imi face figuri, l am mai scos la o tura dupa 2 saptamani de stat si nu am observat nimic suspect, iar cand am vrut sa il mai pornesc a inceput sa scoata acel fum si de atunci face asa, cam de o luna adica. Schimbul de ulei l am facut din nou, i am pus Silkolene 10w40, bujii noi, benzina buna. Compresia pe cilindrul 1 si 4 este de 11 bar, pe 2 si 3 nu am reusit din cauza spatiului mai putin si nu am stat ma chinui. Care sa fie cauza oare? 479406202_9261701870579401_1280091636082431247_n.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 18 Share Postat Februarie 18 Nu-l mai bârâi aiurea în garaj! Vezi tu când se îmbunează vremea,verifici nivelul uleiului și mergi cu 🏍 dacă o să-ți consume ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 18 Share Postat Februarie 18 Fum albastru scoate doar daca ajunge ulei in cilindru. Probabil simeringuri de supape intarite si uzate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomy_k Postat Februarie 18 Share Postat Februarie 18 (editat) Aveam un vecin cu o Toyota Tercel care scotea fum de ziceai ca era grenada fumigena. Nu se mai vedea nimic pe strada pentru cel putin 10 minute dupa ce pleca la munca .Cam dupa 4 ani m-am mutat eu de acolo si nu stiu cat l-a mai tinut dupa aia . La cat de putin fum scoate a ta si doar pe acceleratie, tu chiar nu ai o problema acolo. O sa creezi o problema daca ii cauti in coarne. Am vazut Yamaha R1 nou nout care scotea mult mai mult fum iarna . Vara nu mai era vizibil dar tot mirosea de iti rupea nasul. Am vazut motorete care scoteau mult mai mult fum , doua care dadeau si ulei pe toba si au mers ani de zile. Relax, asteapta sa se incalzeasca vremea din nou si bucurate de ea. . Editat Februarie 18 de Tomy_k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Februarie 18 Share Postat Februarie 18 Acum 3 ore, Laur25 a spus: Salutare. Detin un Hornet 600 2002 de un an, timp in care am parcurs cam 5-6 mii km cu el. A mers totul foarte bine, nici o problema. De cand l am bagat la garaj ca a venit frigul imi face figuri, l am mai scos la o tura dupa 2 saptamani de stat si nu am observat nimic suspect, iar cand am vrut sa il mai pornesc a inceput sa scoata acel fum si de atunci face asa, cam de o luna adica. Schimbul de ulei l am facut din nou, i am pus Silkolene 10w40, bujii noi, benzina buna. Compresia pe cilindrul 1 si 4 este de 11 bar, pe 2 si 3 nu am reusit din cauza spatiului mai putin si nu am stat ma chinui. Care sa fie cauza oare? 479406202_9261701870579401_1280091636082431247_n.mp4 Nu-i problem, dupa o perioada de stat este normal ca la pornirea la rece sa mai scoata ceva fum. Asa se intampla si cu femeile; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 18 Share Postat Februarie 18 1 oră în urmă, Tomy_k a spus: .....asteapta sa se incalzeasca vremea din nou..... Atunci o sa scoata fum ca ......transpira caii.... :)) Revenind la serios, stai linistit, poti sa mergi inca mult si bine cu mobra, nu are nici pe dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 18 Share Postat Februarie 18 Acum 3 ore, sprike a spus: Asa se intampla si cu femeile Scot fum de ulei și ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Februarie 19 Share Postat Februarie 19 suna bine motorul...jar mananca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Februarie 19 Share Postat Februarie 19 (editat) Acum 15 ore, ENEOS a spus: Scot fum de ulei și ele? Daca le calci pe baterie/butoane se intampla sa iasa si foc Editat Februarie 19 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Februarie 19 Share Postat Februarie 19 La 18.02.2025 la 13:19, Laur25 a spus: Detin un Hornet 600 2002 Câti km are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 19 Share Postat Februarie 19 Pai cum, nu stii?? Maxim 30000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Februarie 19 Share Postat Februarie 19 On 2/18/2025 at 1:19 PM, Laur25 said: am vrut sa il mai pornesc a inceput sa scoata acel fum si de atunci face asa Garajul nu este incalzit, nu-i asa? Iar motorul era rece cand ai filmat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 19 Share Postat Februarie 19 Acum 9 ore, sprike a spus: Daca le calci pe baterie/butoane se intampla sa iasa si foc Corectez: daca stii pe ce butoane sa apesi. Acum 34 minute, The Flying Dutchman a spus: Garajul nu este incalzit, nu-i asa? Iar motorul era rece cand ai filmat? Normal. Panica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Februarie 20 Autor Share Postat Februarie 20 15 hours ago, pinnochio said: Câti km are? 65 mii pe bord, daca sunt reali sau nu, habar nu am, a fost adus din Italia anul trecut. 15 hours ago, The Flying Dutchman said: Garajul nu este incalzit, nu-i asa? Iar motorul era rece cand ai filmat? Garajul nu este incalzit, intr adevar. Filmarea este facuta la rece insa si dupa ce temperatura motorului creste, tot asa se prezinta situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 20 Share Postat Februarie 20 Acum 5 ore, Laur25 a spus: 65 mii pe bord Pfff, de 2x cât au toate 🏍🏍! E terminată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Februarie 20 Share Postat Februarie 20 Nu vad niciun fum, aud doar sunetul primaverii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Februarie 20 Autor Share Postat Februarie 20 2 hours ago, ENEOS said: Pfff, de 2x cât au toate 🏍🏍! E terminată. Mi e totusi greu sa cred a fi reali si astia 65 de mii. Dar cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Februarie 21 Share Postat Februarie 21 Mai asteapta pana cand se incalzeste vremea bine si vezi daca mai face asa si, mai ales, daca incepe sa manance ulei. Abia daca mananca ulei e cazul sa sapi mai adanc, cum a spus @ENEOS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Februarie 21 Share Postat Februarie 21 La 18.02.2025 la 13:19, Laur25 a spus: Compresia pe cilindrul 1 si 4 este de 11 bar, Pistonu are 3 segmenti.Cel de sus,de foc,asigura compresia,al doilea e de radere a uleiului de pe cilindru,al treilea e de ungere.Daca primu e bun,si al doilea uzat,ai un motor cu compresie bună,dar care consuma ulei.Sau daca cineva l-a segmentat,si nu a pus al doilea segment,cum trebuie,la fel va scoate fum,consuma ulei.Sau asa cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Februarie 21 Share Postat Februarie 21 sau poate pentru ca are un sfert de secol de acum si mananca si ea ulei ca orice vechitura. asteapta caldura si vezi atunci. caldura inseamna minim 25 de grade afara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 21 Share Postat Februarie 21 Daca km. sunt reali si a fost intretinuta cum trebuie nu vad de ce sa fie dusi segmentii. Si, oricum, asta ar trebui sa se vada intr-o scadere a nivelului de ulei. KLE-ul a inceput sa pape ulei pe la 90.000 si cand l-am segmentat, la 110.000, consuma cam 1,5 litri (din 3) la mia de km. Deci si eu zic sa astepti caldura si, intre timp, sa fii atent la nivelul de ulei. Daca scade vizibil, primul pas e segmentarea. Daca nu scade ori e de la altceva, ori esti tu paranoic. Chiar, cand se incalzeste calumea motorul, esapamentul miroase a ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 22 Share Postat Februarie 22 Într-un garaj rece, iarna, bârâit în gol, nu se încălzește niciodată! În schimb condensează multă H²O care contaminează uleiul. F prost obicei ăsta cu bârâitul aiurea "să se încarce bateria". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 22 Share Postat Februarie 22 Corect. Ori o pornesti sa mergi, ori o lasi in pace. Vrei baterie incarcata la primavara? O iei in casa si o tii pe redresor cu functie de mentenanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Februarie 22 Share Postat Februarie 22 Benzina din carburatoare cum o improspatezi,le iei si pe alea in casa. Mai ceva,unde scrie,a se folosi motocicleta doar peste 5 grade,sa zicem.Um manual,carte de service ceva.Io nu am vazut.S-a impamantenit aberatia asta,sa nu pornesti motoreta iarna.Poi,monser drocoveniile alea de te dai pe zapada,cu ce motoare merg? D-ale lui Musk,atomo-reactive.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 22 Share Postat Februarie 22 Acum 51 minute, pinnochio a spus: Benzina din carburatoare cum o improspatez Au șuruburi de golire, la lași uscate pe perioada depozitării. Acum 52 minute, pinnochio a spus: a se folosi motocicleta doar peste 5 grade [...] sa nu pornesti motoreta iarna 2 chestii diferite! Dacă o pornești și mergi cu ea ajunge la temperatura de regim, se mai evaporă din condens etc. Dacă doar o bârâi 5-10 minute pe loc faci doar rău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.