Sari la conținut

Fum albastru Hornet 600 PC 36


Laur25
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Detin un Hornet 600 2002 de un an, timp in care am parcurs cam 5-6 mii km cu el. A mers totul foarte bine, nici o problema. De cand l am bagat la garaj ca a venit frigul imi face figuri, l am mai scos la o tura dupa 2 saptamani de stat si nu am observat nimic suspect, iar cand am vrut sa il mai pornesc a inceput sa scoata acel fum si de atunci face asa, cam de o luna adica. Schimbul de ulei l am facut din nou, i am pus Silkolene 10w40, bujii noi, benzina buna. Compresia pe cilindrul 1 si 4 este de 11 bar, pe 2 si 3 nu am reusit din cauza spatiului mai putin si nu am stat ma chinui. Care sa fie cauza oare? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam un vecin cu o Toyota Tercel care scotea fum de ziceai ca era grenada fumigena. Nu se mai vedea nimic pe strada pentru cel putin 10 minute dupa ce pleca la munca .Cam dupa 4 ani m-am mutat eu de acolo si nu stiu cat l-a mai tinut dupa aia .

La cat de putin fum scoate a ta si doar pe acceleratie, tu chiar nu ai o problema acolo. O sa creezi o problema daca ii cauti in coarne. Am vazut Yamaha R1 nou nout care scotea mult mai mult fum iarna . Vara nu mai era vizibil dar tot mirosea de iti rupea nasul.

Am vazut motorete care scoteau mult mai mult fum , doua care dadeau si ulei pe toba si au mers ani de zile.

Relax, asteapta sa se incalzeasca vremea din nou si bucurate de ea.

 

.

Editat de Tomy_k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Laur25 a spus:

Salutare. Detin un Hornet 600 2002 de un an, timp in care am parcurs cam 5-6 mii km cu el. A mers totul foarte bine, nici o problema. De cand l am bagat la garaj ca a venit frigul imi face figuri, l am mai scos la o tura dupa 2 saptamani de stat si nu am observat nimic suspect, iar cand am vrut sa il mai pornesc a inceput sa scoata acel fum si de atunci face asa, cam de o luna adica. Schimbul de ulei l am facut din nou, i am pus Silkolene 10w40, bujii noi, benzina buna. Compresia pe cilindrul 1 si 4 este de 11 bar, pe 2 si 3 nu am reusit din cauza spatiului mai putin si nu am stat ma chinui. Care sa fie cauza oare? 

 

 

 Nu-i problem, dupa o perioada de stat este normal ca la pornirea la rece sa mai scoata ceva fum.

Asa se intampla si cu femeile; 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Tomy_k a spus:

.....asteapta sa se incalzeasca vremea din nou.....

 

Atunci o sa scoata fum ca ......transpira caii.... :))

 

 

Revenind la serios, stai linistit, poti sa mergi inca mult si bine cu mobra, nu are nici pe dracu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, sprike a spus:

 

 Daca le calci pe baterie/butoane se intampla sa iasa si foc 

Corectez: daca stii pe ce butoane sa apesi.

Acum 34 minute, The Flying Dutchman a spus:

Garajul nu este incalzit, nu-i asa? Iar motorul era rece cand ai filmat? 

Normal. Panica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, pinnochio said:

Câti km are?

65 mii pe bord, daca sunt reali sau nu, habar nu am, a fost adus din Italia anul trecut. 

15 hours ago, The Flying Dutchman said:

Garajul nu este incalzit, nu-i asa? Iar motorul era rece cand ai filmat? 

Garajul nu este incalzit, intr adevar. Filmarea este facuta la rece insa si dupa ce temperatura motorului creste, tot asa se prezinta situatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.02.2025 la 13:19, Laur25 a spus:

Compresia pe cilindrul 1 si 4 este de 11 bar,

Pistonu are 3 segmenti.Cel de sus,de foc,asigura compresia,al doilea e de radere a uleiului de pe cilindru,al treilea e de ungere.Daca primu e bun,si al doilea uzat,ai un motor cu compresie bună,dar care consuma ulei.Sau daca cineva l-a segmentat,si nu a pus al doilea segment,cum trebuie,la fel va scoate fum,consuma ulei.Sau asa cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca km. sunt reali si a fost intretinuta cum trebuie nu vad de ce sa fie dusi segmentii.

Si, oricum, asta ar trebui sa se vada intr-o scadere a nivelului de ulei. KLE-ul a inceput sa pape ulei pe la 90.000 si cand l-am segmentat, la 110.000, consuma cam 1,5 litri (din 3) la mia de km.

Deci si eu zic sa astepti caldura si, intre timp, sa fii atent la nivelul de ulei. Daca scade vizibil, primul pas e segmentarea. Daca nu scade ori e de la altceva, ori esti tu paranoic.

Chiar, cand se incalzeste calumea motorul, esapamentul miroase a ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Într-un garaj rece, iarna, bârâit în gol, nu se încălzește niciodată! În schimb condensează multă H²O care contaminează uleiul. F prost obicei ăsta cu bârâitul aiurea "să se încarce bateria".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina din carburatoare cum o improspatezi,le iei si pe alea in casa.

Mai ceva,unde scrie,a se folosi motocicleta doar peste 5 grade,sa zicem.Um manual,carte de service ceva.Io nu am vazut.S-a impamantenit aberatia asta,sa nu pornesti motoreta iarna.Poi,monser drocoveniile alea de te dai pe zapada,cu ce motoare merg? D-ale lui Musk,atomo-reactive....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, pinnochio a spus:

Benzina din carburatoare cum o improspatez

Au șuruburi de golire, la lași uscate pe perioada depozitării.

Acum 52 minute, pinnochio a spus:

a se folosi motocicleta doar peste 5 grade

[...]

sa nu pornesti motoreta iarna

2 chestii diferite! Dacă o pornești și mergi cu ea ajunge la temperatura de regim, se mai evaporă din condens etc. Dacă doar o bârâi 5-10 minute pe loc faci doar rău.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...