tzakedotnet Postat Sâmbătă la 17:18 Share Postat Sâmbătă la 17:18 Salutare, Am scos si eu scuterul de la iernat, si printre primele lucruri am zis sa bag niste aer in anvelope. Dar ciu-ciu, ca acele capacele (yamaha oem gen) sunt blocate. Le-am luat ca trebuia sa fac targetu de rabla. Deci, sa NU va luati. Am dat cu WD peste noapte, sper sa scap fara a taia si inlocui valvele cu totul. Am zis sa scriu, ca pare o problema destul de comuna insa e foarte naspa cand se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Sâmbătă la 17:33 Share Postat Sâmbătă la 17:33 Fără poză nu te credem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Sâmbătă la 17:33 Share Postat Sâmbătă la 17:33 Hihi, și tu, Brutus? Am pățit la câteva moto, au venit băieții că nu reușeau să scoată capacele. Doi patenți de calitate, ținută valva cât mai aproape de capac, distrus capacul, aruncat imediat la coș, umflat roată, verificat pentru pierderi, pus capac de plastic. Aluminiul face reacție cu ce drac de material e valva și iese distracție, mai ales dacă se umblă acolo din an in Paște. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Sâmbătă la 17:49 Share Postat Sâmbătă la 17:49 Simale mele originale sunt metalice. Nu stiu daca aluminiu sau altceva. Dar n-am avut probleme cu ele in 6 luni. Bine, eu verific presiunea cam o data pe luna, din obisnuinta, ca odata am lasat 1 bar in ambele roti pe coclauri si am uitat. Nu stiam de ce se comporta aiurea pe viraje pe asfalt... Asta era acum vreo 15 ani si de atunci de cate ori imi aduc aminte mai fac o data presiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Sâmbătă la 19:07 Autor Share Postat Sâmbătă la 19:07 Acum 1 oră, Penetru a spus: Fără poză nu te credem. da sigur, acu fac un tiktok :)) post scriptum: a iesit la bricheta si cu un WD penetrant, nu dinala obisnuit nota bene: tot sa nu va luatz asa ceva, ar trebui interzise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Sâmbătă la 19:17 Share Postat Sâmbătă la 19:17 am capace de aluminiu si valve tot de aluminiu la 90de grade ca sa fie usor de umflat. recomand calduros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Sâmbătă la 19:24 Share Postat Sâmbătă la 19:24 Fix de alea am și eu, mi-am pus și la mobra anterioară, fără probleme, dar am impresia că ambele (valva și capacul) erau din același material. Oricum le desfăceam înainte de fiecare ieșire (cel puțin săptămânal), să știu eu sigur că am presiunea dorită. La astea fixe se desfac ușor capacele, dar să pui capac metalic pe valvă de cauciuc, acolo distracție. Și unii afirmau că dacă le-au strâns cu patentul, de ce nu se desfac la fel? Că nu le-au strâns tare... Nu mi-a venit în gând să le fi spus că era bun de pus un pic de superglue și strâns ușor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Sâmbătă la 19:38 Autor Share Postat Sâmbătă la 19:38 Acum 2 ore, Lucian_M a spus: Hihi, și tu, Brutus? Am pățit la câteva moto, au venit băieții că nu reușeau să scoată capacele. Doi patenți de calitate, ținută valva cât mai aproape de capac, distrus capacul, aruncat imediat la coș, umflat roată, verificat pentru pierderi, pus capac de plastic. Aluminiul face reacție cu ce drac de material e valva și iese distracție, mai ales dacă se umblă acolo din an in Paște. cam despre asta e vorba, chimie actiune si reactiune vreti sa va zic cum mi-or topit niste chingi dinalea de legat motoru pa remorca un rucsac cu airbag pt avalansa? sa tot fi fost 2 saptamani.. au oxidat mai tare ca bornele dupe acumulatoratoul de 12v #unnecaznuvineniciodatasingur drumuri faine sa avetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Sâmbătă la 20:42 Share Postat Sâmbătă la 20:42 Să fie la toată lumea! Ideea e că tot pățitul e priceput, dacă și-a luat-o o dată, teoretic nu se mai repetă. Și eu prefer valvele din aluminiu la 90 grade datorită aspectului, al confortului și, în primul rând: nu le mai am grija că trebuie să le înlocuiesc, deoarece scapă aer sau au fisuri. 5-6 ani au ținut pe cealaltă mobra, fără să piardă aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Sâmbătă la 20:56 Share Postat Sâmbătă la 20:56 Ce binee cu camere! Cu ce vin camerele, cu aia defilez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Sâmbătă la 20:57 Share Postat Sâmbătă la 20:57 (editat) Al dreq', da' și când se întâmplă să se spargă una... Editat Sâmbătă la 20:57 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Sâmbătă la 21:24 Share Postat Sâmbătă la 21:24 Acum 1 oră, tzakedotnet a spus: cam despre asta e vorba, chimie actiune si reactiune vreti sa va zic cum mi-or topit niste chingi dinalea de legat motoru pa remorca un rucsac cu airbag pt avalansa? sa tot fi fost 2 saptamani.. au oxidat mai tare ca bornele dupe acumulatoratoul de 12v #unnecaznuvineniciodatasingur drumuri faine sa avetz Stai bre, chingile sunt textile…cine cu ce a reactionat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Sâmbătă la 21:45 Share Postat Sâmbătă la 21:45 Cârligele de metal sau clicketii, cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Duminică la 05:09 Share Postat Duminică la 05:09 Așa-i când pui verbul în față, nu mai înțelege nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Duminică la 06:22 Share Postat Duminică la 06:22 Acum 9 ore, Lucian_M a spus: Al dreq', da' și când se întâmplă să se spargă una... Glumeam, incercam sa-mi fac si eu curaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Duminică la 08:43 Share Postat Duminică la 08:43 Curajul se face cu 100 de tărie, nu așa, pe uscat. Ăsta e motivul principal pentru care n-am luat Transalp in 2016. Am făcut o singură pană pe lângă casă, m-am dus la un bâlci și am servit un cui de vreo 10-12 cm. Un șnur și niște aer, gata povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Duminică la 11:31 Share Postat Duminică la 11:31 Acum 14 ore, Ruginel a spus: cine cu ce a reactionat? Alpinistul cu mândria și frânghia cu curaju'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Duminică la 11:58 Share Postat Duminică la 11:58 (editat) Acum 3 ore, Lucian_M a spus: Curajul se face cu 100 de tărie, nu așa, pe uscat. Ăsta e motivul principal pentru care n-am luat Transalp in 2016. Am făcut o singură pană pe lângă casă, m-am dus la un bâlci și am servit un cui de vreo 10-12 cm. Un șnur și niște aer, gata povestea. Editat Duminică la 11:59 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Duminică la 13:13 Share Postat Duminică la 13:13 Așa da! In caz că nu ies azi nicăieri, îmi scot și eu ceva de băut și minim o țigară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Duminică la 20:23 Share Postat Duminică la 20:23 Hai ca imi place unde duce topicul asta, are potential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Duminică la 23:07 Share Postat Duminică la 23:07 Are pe dreq', n-am băut nimic, mi-a adus soția niște compot. Țigara am fumat-o in garaj, după ce am făcut poze la cizme. Concluzia: ar fi bine să se dea cu ceva vaselină pe filet, înainte de a se strânge capacele de aluminiu, acestea putând oxida de la sare, spumă, ploaie etc. Tot bine e să se verifice presiunea săptămânal (sau înainte de fiecare ieșire), ca să nu apară surprize. Ar trebui schimbate valvele (dacă sunt clasice, din cauciuc) la fiecare schimb de anvelope sau dacă se observă microfisuri sau pierderi de presiune. Mai departe, fiecare procedează cum dorește, consider că topicul și-a atins scopul, invit și pe alții să povestească dacă au avut probleme de genul OP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.