Sari la conținut

Capacele aluminiu valve roti


tzakedotnet
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am scos si eu scuterul de la iernat, si printre primele lucruri am zis sa bag niste aer in anvelope.

 

Dar ciu-ciu, ca acele capacele (yamaha oem gen) sunt blocate. Le-am luat ca trebuia sa fac targetu de rabla.

 

Deci, sa NU va luati. :D

 

Am dat cu WD peste noapte, sper sa scap fara a taia si inlocui valvele cu totul.

 

Am zis sa scriu, ca pare o problema destul de comuna insa e foarte naspa cand se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hihi, și tu, Brutus? Am pățit la câteva moto, au venit băieții că nu reușeau să scoată capacele. Doi patenți de calitate, ținută valva cât mai aproape de capac, distrus capacul, aruncat imediat la coș, umflat roată, verificat pentru pierderi, pus capac de plastic. Aluminiul face reacție cu ce drac de material e valva și iese distracție, mai ales dacă se umblă acolo din an in Paște.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simale mele originale sunt metalice. Nu stiu daca aluminiu sau altceva. Dar n-am avut probleme cu ele in 6 luni. Bine, eu verific presiunea cam o data pe luna, din obisnuinta, ca odata am lasat 1 bar in ambele roti pe coclauri si am uitat. Nu stiam de ce se comporta aiurea pe viraje pe asfalt... Asta era acum vreo 15 ani si de atunci de cate ori imi aduc aminte mai fac o data presiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix de alea am și eu, mi-am pus și la mobra anterioară, fără probleme, dar am impresia că ambele (valva și capacul) erau din același material. Oricum le desfăceam înainte de fiecare ieșire (cel puțin săptămânal), să știu eu sigur că am presiunea dorită.

La astea fixe se desfac ușor capacele, dar să pui capac metalic pe valvă de cauciuc, acolo distracție. Și unii afirmau că dacă le-au strâns cu patentul, de ce nu se desfac la fel? Că nu le-au strâns tare... 🤦 Nu mi-a venit în gând să le fi spus că era bun de pus un pic de superglue și strâns ușor. 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

Hihi, și tu, Brutus? Am pățit la câteva moto, au venit băieții că nu reușeau să scoată capacele. Doi patenți de calitate, ținută valva cât mai aproape de capac, distrus capacul, aruncat imediat la coș, umflat roată, verificat pentru pierderi, pus capac de plastic. Aluminiul face reacție cu ce drac de material e valva și iese distracție, mai ales dacă se umblă acolo din an in Paște.

 

 

cam despre asta e vorba, chimie actiune si reactiune

 

vreti sa va zic cum mi-or topit niste chingi dinalea de legat motoru pa remorca un rucsac cu airbag pt avalansa? sa tot fi fost 2 saptamani.. au oxidat mai tare ca bornele dupe acumulatoratoul de 12v

 

#unnecaznuvineniciodatasingur

 

drumuri faine sa avetz

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să fie la toată lumea!

 

Ideea e că tot pățitul e priceput, dacă și-a luat-o o dată, teoretic nu se mai repetă. Și eu prefer valvele din aluminiu la 90 grade datorită aspectului, al confortului și, în primul rând: nu le mai am grija că trebuie să le înlocuiesc, deoarece scapă aer sau au fisuri. 5-6 ani au ținut pe cealaltă mobra, fără să piardă aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, tzakedotnet a spus:

 

 

cam despre asta e vorba, chimie actiune si reactiune

 

vreti sa va zic cum mi-or topit niste chingi dinalea de legat motoru pa remorca un rucsac cu airbag pt avalansa? sa tot fi fost 2 saptamani.. au oxidat mai tare ca bornele dupe acumulatoratoul de 12v

 

#unnecaznuvineniciodatasingur

 

drumuri faine sa avetz

 

 

 

 

 

 


Stai bre, chingile sunt textile…cine cu ce a reactionat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curajul se face cu 100 de tărie, nu așa, pe uscat. 🪨

Ăsta e motivul principal pentru care n-am luat Transalp in 2016. Am făcut o singură pană pe lângă casă, m-am dus la un bâlci și am servit un cui de vreo 10-12 cm. Un șnur și niște aer, gata povestea. ✌️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Lucian_M a spus:

Curajul se face cu 100 de tărie, nu așa, pe uscat. 🪨

Ăsta e motivul principal pentru care n-am luat Transalp in 2016. Am făcut o singură pană pe lângă casă, m-am dus la un bâlci și am servit un cui de vreo 10-12 cm. Un șnur și niște aer, gata povestea. ✌️


 

 

image.jpg

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are pe dreq', n-am băut nimic, mi-a adus soția niște compot. Țigara am fumat-o in garaj, după ce am făcut poze la cizme.

 

Concluzia: ar fi bine să se dea cu ceva vaselină pe filet, înainte de a se strânge capacele de aluminiu, acestea putând oxida de la sare, spumă, ploaie etc. Tot bine e să se verifice presiunea săptămânal (sau înainte de fiecare ieșire), ca să nu apară surprize. Ar trebui schimbate valvele (dacă sunt clasice, din cauciuc) la fiecare schimb de anvelope sau dacă se observă microfisuri sau pierderi de presiune. Mai departe, fiecare procedează cum dorește, consider că topicul și-a atins scopul, invit și pe alții să povestească dacă au avut probleme de genul OP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...