DKW Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Sa mai scuturam nitel praful de aici. De vreo luna m-am pricopsit cu un G650 Xmoto din 2007, 30000 km, de folosit la drumurile zilnice. Face din toate cate nimic dar e distractiv de condus. Am avut norocul sa-l iau servisat recent, revizie, gume, kit de lant, frane, etc, numa' bun de alergat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 26 Share Postat Septembrie 26 Frumos. Pui niste Dunlop Mutant si poti sa mananci o slană sus e deal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 26 Autor Share Postat Septembrie 26 Momentan e incaltat cu Road 6, gumele au putin peste 2000 km. Urmatoarele vor fi Mutant, pana atunci ma folosesc de ce am. Pentru aratura am DR-ul, Xmoto e pentru drumurile zilnice, care au si portiuni de macadam si pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Septembrie 27 Moderatori Share Postat Septembrie 27 Acum 12 ore, DKW a spus: Momentan e incaltat cu Road 6, gumele au putin peste 2000 km. Urmatoarele vor fi Mutant, pana atunci ma folosesc de ce am. Pentru aratura am DR-ul, Xmoto e pentru drumurile zilnice, care au si portiuni de macadam si pamant. Am folosit Heidenau K-73 SuperRain,au o textura soft si stau cam pe orice asfalt,mai ales pe ud.Doar ca pe la 7000-7500 se cat gata spatele caci softul e soft,dar senzatia e maxima,la fel si siguranta. Vezi pe Aprilia de mai jos cum arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 27 Autor Share Postat Septembrie 27 De Heidenau uitasem, practic o sa am nevoie de niste gume care stau bine si pe amestec de pamant cu pietris, mai ales cand ploua. Din fata casei pana la asfalt drumul arata fix asa. Cel mai interesant e dupa ploaie serioasa, pamant argilos, o placere de luat pe roti. Si tot din cuza ploii trebuie sa fac o extensie de aripa pentru fata ca arunca mizeria pana la far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 7 Autor Share Postat Octombrie 7 Xmoto in habitatul natural, se descurca onorabil. Ar cam trebui sa-i pun niste hand guard-uri si mansoane incalzite, de cand cu ploile astea cam trage curentu' la degete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 8 Share Postat Octombrie 8 Ce drum fain de distracție. Câmpie si bălțile de mers blană. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Octombrie 8 Share Postat Octombrie 8 Am mers cu una din asta in 2009, ca inlocuitor ptr X Challenge (lasat la service). Foarte tare aceasta mobra. Sa o stapanesti cat doresti! Mie imi pare rau si acum ca am vandut X Challenge-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 8 Share Postat Octombrie 8 La 27.09.2025 la 16:45, DKW a spus: De Heidenau uitasem, practic o sa am nevoie de niste gume care stau bine si pe amestec de pamant cu pietris, mai ales cand ploua. Din fata casei pana la asfalt drumul arata fix asa. Cel mai interesant e dupa ploaie serioasa, pamant argilos, o placere de luat pe roti. Si tot din cuza ploii trebuie sa fac o extensie de aripa pentru fata ca arunca mizeria pana la far. Daca nu ai nevoie efectiv de off decat pentru 2 km cat ai accesul ala, sa te uiti si la dunlop Mutant. Mi se par foarte interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Octombrie 8 Share Postat Octombrie 8 Eu am avut, printre altele, Pirelli MT60RS pe X-moto. M-am dat cu ele pe off, strada, circuit si mi-au placut foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Sâmbătă la 18:00 Autor Share Postat Sâmbătă la 18:00 Pana la anvelope trebuie sa rezolv partea cu protectia impotriva jegului aruncat de roti, dar mai ales de roata fata. Practic, mizeria din orice balta prin care trec se regaseste inclusiv pe far, in masca de la far, pe geaca si pe casca. Din cauza ploilor am ajuns sa-l spal zilnic. Pana acum, din ce am observat: pro: foarte agil, il ajuta si greutatea relativ mica, 159 kg cu toate zemurile. surprinzator de rapid pentru un Rotax, am avut Sertao si am termen de comparatie ABS decuplabil la buton suspensie fata Marzocchi cu ceva reglaje, urmeaza sa studiez subiectul, momentan e setata ok-ish suspensia spate cu reglaj independent pentru inaltime contra: saua este la fel de confortabila ca o banca din parc si la orice franare mai serioasa ajungi pe ghidon. cu ABS on fata intra destul de tarziu si cam agresiv, spatele e tipic BMW. ghidonul cam ingust pentru gusturile mele farul, pe pozitia cea mai de jos tot bate cam sus, iar pe faza lunga bate dupa bufnite. consumul declarat este 5%, daca te dai la el ala e consumul minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat 19 ore în urmă Share Postat 19 ore în urmă Sa o stapanesti sanatos! Am mers si eu pe una din asta 1 saptamana cat am avut Boxerul in service. Mi-a placut, in acelasi timp aveam acasa in garaj si o Husqvarna 450 SMR si pot spune ca acest G650X Moto nu era cu mult mai greu fata de un supermoto adevarat. In opinia mea distractia si "cartea adevarata" vin atunci cand mergi cu un supermoto si incerci sa scoti untul din el, este o motocicleta care te invata multe si oarecum iti iarta si greselile ( daca sunt de bun simt ). L-ai cumparat de la domnul Fazekas, de langa Miercurea Ciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.