Sari la conținut

BMW G650 Xmoto


DKW
 Share

Postări Recomandate

Sa mai scuturam nitel praful de aici.

De vreo luna m-am pricopsit cu un G650 Xmoto din 2007, 30000 km, de folosit la drumurile zilnice. Face din toate cate nimic dar e distractiv de condus.

Am avut norocul sa-l iau servisat recent, revizie, gume, kit de lant, frane, etc, numa' bun de alergat.

 

IMG_20250823_164820147_HDR.jpg

IMG_20250920_161917771 (1).jpg

IMG_20250913_085712631_HDR (1).jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan e incaltat cu Road 6, gumele au putin peste 2000 km. Urmatoarele vor fi Mutant, pana atunci ma folosesc de ce am. Pentru aratura am DR-ul, Xmoto e pentru drumurile zilnice, care au si portiuni de macadam si pamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Acum 12 ore, DKW a spus:

Momentan e incaltat cu Road 6, gumele au putin peste 2000 km. Urmatoarele vor fi Mutant, pana atunci ma folosesc de ce am. Pentru aratura am DR-ul, Xmoto e pentru drumurile zilnice, care au si portiuni de macadam si pamant.

Am folosit Heidenau K-73 SuperRain,au o textura soft si stau cam pe orice asfalt,mai ales pe ud.Doar ca pe la 7000-7500 se cat gata spatele caci softul e soft,dar senzatia e maxima,la fel si siguranta.

Vezi pe Aprilia de mai jos cum arata:

 

 

 

 

 

135.JPG

089.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Heidenau uitasem, practic o sa am nevoie de niste gume care stau bine si pe amestec de pamant cu pietris, mai ales cand ploua. Din fata casei pana la asfalt drumul arata fix asa.

 

IMG_20230510_085737859.jpg

Cel mai interesant e dupa ploaie serioasa, pamant argilos, o placere de luat pe roti.

Si tot din cuza ploii trebuie sa fac o extensie de aripa pentru fata ca arunca mizeria pana la far.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Xmoto in habitatul natural, se descurca onorabil. Ar cam trebui sa-i pun niste hand guard-uri si mansoane incalzite, de cand cu ploile astea cam trage curentu' la degete.

IMG_20251007_184902242_BURST001.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu una din asta in 2009, ca inlocuitor ptr X Challenge (lasat la service).

Foarte tare aceasta mobra.

Sa o stapanesti cat doresti!

Mie imi pare rau si  acum ca am vandut X Challenge-ul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.09.2025 la 16:45, DKW a spus:

De Heidenau uitasem, practic o sa am nevoie de niste gume care stau bine si pe amestec de pamant cu pietris, mai ales cand ploua. Din fata casei pana la asfalt drumul arata fix asa.

 

 

Cel mai interesant e dupa ploaie serioasa, pamant argilos, o placere de luat pe roti.

Si tot din cuza ploii trebuie sa fac o extensie de aripa pentru fata ca arunca mizeria pana la far.

Daca nu ai nevoie efectiv de off decat pentru 2 km cat ai accesul ala, sa te uiti si la dunlop Mutant.

Mi se par foarte interesante.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la anvelope trebuie sa rezolv partea cu protectia impotriva jegului aruncat de roti, dar mai ales de roata fata. Practic, mizeria din orice balta prin care trec se regaseste inclusiv pe far, in masca de la far, pe geaca si pe casca. Din cauza ploilor am ajuns sa-l spal zilnic. 😅

 

IMG_20251011_140443165_HDR.jpg

IMG_20251011_140428515.jpg

Pana acum, din ce am observat:

pro:

foarte agil, il ajuta si greutatea relativ mica, 159 kg cu toate zemurile.

surprinzator de rapid pentru un Rotax, am avut Sertao si am termen de comparatie

ABS decuplabil la buton

suspensie fata Marzocchi cu ceva reglaje, urmeaza sa studiez subiectul, momentan e setata ok-ish

suspensia spate cu reglaj independent pentru inaltime

 

contra:

saua este la fel de confortabila ca o banca din parc si la orice franare mai serioasa ajungi pe ghidon.

cu ABS on fata intra destul de tarziu si cam agresiv, spatele e tipic BMW.

ghidonul cam ingust pentru gusturile mele

farul, pe pozitia cea mai de jos tot bate cam sus, iar pe faza lunga bate dupa bufnite.

consumul declarat este 5%, daca te dai la el ala e consumul minim.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos!

Am mers si eu pe una din asta 1 saptamana cat am avut Boxerul in service.

Mi-a placut, in acelasi timp aveam acasa in garaj si o Husqvarna 450 SMR si pot spune ca acest G650X Moto nu era cu mult mai greu fata de un supermoto adevarat.

In opinia mea distractia si "cartea adevarata" vin atunci cand mergi cu un supermoto si incerci sa scoti untul din el, este o motocicleta care te invata multe si oarecum iti iarta si greselile ( daca sunt de bun simt ).

 

L-ai cumparat de la domnul Fazekas, de langa Miercurea Ciuc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...