3.14 Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Salve ! Am deschis acest topic , pt ca m-am procopsit cu acest agregat. Il am de cateva zile si sunt foarte incantat de el ...dar ...ca exista un dar , intampin si cateva problemute cu el La ralanti , dupa cca 1-2 min , se opreste , sau parca merge intr-un piston .La o simpla acceleratie , isi revine .....dar o ia de la capat . A doua problema ....este prea inalta pt mine .......exista ceva lower kit pt ea ?..ca eu nu am gasit . A 3-a problema : cum se fac up-date-urile pt ea ?...la 450 stiu ....aici este altceva . Accesoriile sunt extrem de scumpe ....mai face cineva prin Buc modificari la sa ? Ma face cineva prin buc sau judetele limitrofe crash-bar sau ceva de gen ? Multzam fain pt orice info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă pt prima si a 3-a problema verifica si tu cu dealerul tau. are service, ai garantie, easy fix pt problema 2, invata sa stai cu un singur picior jos, talpa complet ancorata pe asfalt si aia e, esti gucci. Kiturile de coborare pot afecta ciclistica, plus de ce mai iei moto inalta daca vrei sa ii scazi garda la sol? Invata-te cu un singur picior jos, moto sprijinita pe pulpa piciorului care e jos si aia e. Eu sunt strumf si am calarit TDM 850, TDM 900, 1200gs, 990adv fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă 1 hour ago, 3.14 said: Accesoriile sunt extrem de scumpe ....mai face cineva prin Buc modificari la sa ? https://extaauto.ro/moto/ Foarte buni. Cu preturi rezonabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat 12 ore în urmă Share Postat 12 ore în urmă Acum 1 oră, 3.14 a spus: Salve ! Am deschis acest topic , pt ca m-am procopsit cu acest agregat. Il am de cateva zile si sunt foarte incantat de el ...dar ...ca exista un dar , intampin si cateva problemute cu el La ralanti , dupa cca 1-2 min , se opreste , sau parca merge intr-un piston .La o simpla acceleratie , isi revine .....dar o ia de la capat . A doua problema ....este prea inalta pt mine .......exista ceva lower kit pt ea ?..ca eu nu am gasit . A 3-a problema : cum se fac up-date-urile pt ea ?...la 450 stiu ....aici este altceva . Accesoriile sunt extrem de scumpe ....mai face cineva prin Buc modificari la sa ? Ma face cineva prin buc sau judetele limitrofe crash-bar sau ceva de gen ? Multzam fain pt orice info. 1. Are cumva cilinder deactivation? Nu stiu dar daca are asta e motivul, din ce in ce mai multe moto moderne au mizeria asta de functie 2. Ce a zis @Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat 4 ore în urmă Autor Share Postat 4 ore în urmă 9 hours ago, Cavaleru said: Invata-te cu un singur picior jos, moto sprijinita pe pulpa piciorului care e jos si aia e. Fix asa merg , insa nu este prea confortabil stilul asta prin oras . PP ca daca nu gasesc alte solutii viabile , o sa sfarsesc prin a cumpara un scuter exclusiv de oras si aia e . 8 hours ago, DonFlamingo said: 1. Are cumva cilinder deactivation? Nu stiu dar daca are asta e motivul, din ce in ce mai multe moto moderne au mizeria asta de functie Nu stiu sa-ti spun ., dar fiind un motor aproape identic cu cel de KTM 790 , tind sa cred ca nu are asa ceva . Pe forumurile de afara , zic unii ca totul s-ar rezolva cu un up-date de firmware .....dar asta este in functie de zona ...o sa vad cand ajung la garantie cu ea . Lasand bubitele astea la o parte , sunt foarte incantat de motoreta . In modul Rain tragi de ea ca de 450 , dar in standard nu stii cand sare de 150 .Cei 90 si ceva de ponei is acolo si is fac treaba din plin . Directia este foarte precisa , sau nu stiu cum sa zic ...parca esti pe sina de tren Este comfortabila , ''spatioasa'' iar cruse controlul este tot ce mi-am dorit ...visss Are si cornering ABS , deci poti fi mai prostalau ....are grija de tine , iar franele se simt exceptional . Functia de mirroring este misto , dar astia au beut apa dupa bembew , si dupa 1 luna vor marafeti cu abonament ....pp ca o sa-mi iau un display separat. Display-ul este mare cat o zi de post ...n-ai nevoie de ochelari. Are amortizor de ghidon din fabrica . Culmea este mai putin galagioasa decat cea de 450 Nu am incercat modul offroad ...pana nu-i pun crush bar nici nu incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă salut, Acum 12 ore, 3.14 a spus: La ralanti , dupa cca 1-2 min , se opreste , sau parca merge intr-un piston .La o simpla acceleratie , isi revine .....dar o ia de la capat . Pune o intrebare la RAMS, sunt autorizati cfmoto pentru service si garantii. La ei am facut un update pentru un nk800 ( acelasi motor), asta acum doi ani. Poate merge si prin aplicatia mobila cfmoto de pe grupul Ride n ride, de pe telegram, am nr unui gagiu din Bucuresti care face sei, Darian 0722.564.409, este foarte laudat in grup. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă (editat) 1. Dul-l la garantie pentru diagnoza. 2. Exista sa joasa originala (si incalzita). Pe ATVROM sunt si alte accesorii https://www.atvrom.ro/utile-motociclete/sa-joasa-incalzita-cfmoto-800mt-x 3. Update-urile se fac de obicei la revizii de catre dealer. 4. Au si crsh-bar-uri. Si la pachet si ca produs individual. 6WWV-801000-8000 - Crashbar superior CFMOTO 800MT-X 6WWV-802000-8000 - Crashbar inferior CFMOTO 800MT-X https://www.atvrom.ro/pachete-accesorii-moto/cfmoto-800mt-x-protection-kit Editat 1 oră în urmă de Ovidiu M . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 2 ore, 3.14 a spus: Fix asa merg , insa nu este prea confortabil stilul asta prin oras . PP ca daca nu gasesc alte solutii viabile , o sa sfarsesc prin a cumpara un scuter exclusiv de oras si aia e . E nu e confortabil. oricum te opresti numai la semafor. ai mai avut scuter. in oras e imbatabil stii asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat 59 minute în urmă Share Postat 59 minute în urmă Acum 40 minute, Ovidiu M a spus: 3. Update-urile se fac de obicei la revizii de catre dealer. ATVrom nu face service, lucreaza cu service-uri partenere Acum 44 minute, Ovidiu M a spus: 6WWV-801000-8000 - Crashbar superior CFMOTO 800MT-X 6WWV-802000-8000 - Crashbar inferior CFMOTO 800MT-X daca ai un card de credit, poti sa le iei in rate fara dobanda si ai garantia ca se potrivesc perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat 36 minute în urmă Share Postat 36 minute în urmă 13 hours ago, 3.14 said: A doua problema ....este prea inalta pt mine .......exista ceva lower kit pt ea ?..ca eu nu am gasit . Ai luat varianta inalta? Ca sunt doua modele: Cea joasa are 830mm la sa fata de 870 varianta inalta. Eu m-am dat cu varianta "TALL" si intradevar era inalta, in comparatie CRF1000 al meu, dar se simtea si mult mai usoara in acelasi timp. Mi-a placut mult cum merge 800MT-X-ul, singurul minus fiind faptul se incingea tare, mai ales cand mergeam incet se simtea la picioare caldura degajata de la motor, si afara erau sub 20 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.