Shobolanu' Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 In primul rand manoperele sunt f scumpe... de asta trebuie sa-ti iei un manual care iti spune ce si cum sa faci pas cu pas, si sa faci totul; singur (sau cat de mult) Franele la Sportsterele de serie mare sunt slabe - dar gasesti dubludisc la pret chiar relaxat Din cauza "comunismului" mondial, motorasul asta e limitat din fabrica f urat. Si nu este un motor care raspunde bine la limitari - ca orice motor cu cilindrii cat o bere buna... ce sa mai zic de bielele pe un singur bolt... nu, nu ii plac limitarile impuse deloc, asa ca trebuie INSTANT sa faci mici schimbari: filtru de aier K&N... bani de o bere driluit capacul de la surubul de amestec - in cazul celor pe carb- si ajustat amestecul sparte tobele - aici depinde cat vrei sa investesti, cu toate ca ele sunt mai permisive si se poate si cu stoc (la nivelul asta de "customizare" In rest... trebuie sa inveti cum sa-l turezi si schimbi viteze pt ca e extrem de diferit de restum motoarelor. Chiar si modul de calarit e altfel... dar prima data in sa o sa vezi la ce ma refer. Apoi mai sunt o gramada de caracteristici care pe unii ii ung pe inima iar pe altii enerveaza. Dar asta il face un motor cu caracter. Mai sunt si chestii enervante, cum ar fi bornele de baterie enervant de scurte, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Revenind la Sportster si oamenii pasionati de asa ceva; http://vimeo.com/28536495 uite asa se calareste o mobra uite ala e genul meu de HD... nu balena, usurel si manevrabil, garda la sol bunicica, trage bine, scaritele nu sa stai ca in lighean ci sa-ti dea control asupra mobrei, ghidon ingust, se apleaca bine si tine la "trosheala".... astea-s si motivele pt care mi-a placut mai mult XV 535 decat VN800A, desi era mai mica si avea vreo 10 cp si 20 Nm mai putin... Editat Decembrie 3, 2012 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Cat costa o springer HD origi.si cat costa una facuta... aiurea,de exemplu?De obicei after market-urile vin fara scula in cauza si te asigur ca investitia isi merita banii. Iar ne asiguri? Ne mai asigurai acum cateva postari si ca ala cu Sportsterul care face stunt nu are frane stock, cand el chiar avea frane stock. Adica ne-am dat deja seama cat de priceput esti in materie. Acum te pricepi si la furcile springer. Si ne siguri tu ca exista furci springer ieftine si bune. Prietene, alea costa mult pentru ca sunt de o calitate superioara, atat ca materiale folosite, cat si ca proces de fabricare. De-aia HD costa mult, de-aia Paughco costa mult... Ca daca ti se pare tie ca toate arata la fel si ca diferenta este data doar de pret, nu inseamna ca au si aceeasi calitate. O sa se rupa furca aia si-o sa-ti sara arcurile alea in ochi. Aaaa, daca faci motociclete doar sa le prezinti pe la diferite evenimente, atunci poti face un springer si din tevi de plastic. IEFTIN SI BUN NU EXISTA! Da, exista si in Romania oameni care fac lucruri de calitate dar, normal, scumpe. Numai materialele pe care le folosesc, care sunt folosite in domeniul aviatiei, costa o caruta de bani, prelucrarea acestora fiind o cu totul alta discutie. Daca-ti face cineva un cadru, o furca sau un ghidon din teava de gaze, pentru ca se indoaie usor, ti le sudeaza electric, pentru ca este mai ieftin, nu inseamna ca sunt la fel de bune ca alea de la HD, chiar daca vor semana. Cu o furca din asta facuta pe genunchi poti sa si mori. Nu mai invata lumea la prostii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) [iar ne asiguri? Ne mai asigurai acum cateva postari si ca ala cu Sportsterul care face stunt nu are frane stock, cand el chiar avea frane stock. Adica ne-am dat deja seama cat de priceput esti in materie. Acum te pricepi si la furcile springer. Si ne siguri tu ca exista furci springer ieftine si bune. Prietene, alea costa mult pentru ca sunt de o calitate superioara, atat ca materiale folosite, cat si ca proces de fabricare. De-aia HD costa mult, de-aia Paughco costa mult... Ca daca ti se pare tie ca toate arata la fel si ca diferenta este data doar de pret, nu inseamna ca au si aceeasi calitate. O sa se rupa furca aia si-o sa-ti sara arcurile alea in ochi. Aaaa, daca faci motociclete doar sa le prezinti pe la diferite evenimente, atunci poti face un springer si din tevi de plastic. IEFTIN SI BUN NU EXISTA! Da, exista si in Romania oameni care fac lucruri de calitate dar, normal, scumpe. Numai materialele pe care le folosesc, care sunt folosite in domeniul aviatiei, costa o caruta de bani, prelucrarea acestora fiind o cu totul alta discutie. Daca-ti face cineva un cadru, o furca sau un ghidon din teava de gaze, pentru ca se indoaie usor, ti le sudeaza electric, pentru ca este mai ieftin, nu inseamna ca sunt la fel de bune ca alea de la HD, chiar daca vor semana. Cu o furca din asta facuta pe genunchi poti sa si mori. Nu mai invata lumea la prostii!!! Personal am vazut Springer polonez din material stantat si de serie mare.Copie Harley 1/1..Buna si mai mult decat convenabila,la scor.Nu se rup,nu sar arcuri,totul OK.Gagiul cu pricina e si azi fericit cu after-marketul in cauza.Nu stiu daca pentru o Springer e necesar cine stie ce material exotic si nemaivazut.Dar ma rog,o fi cum spui tu....Chiar nu invat pe nimeni la nimic fiindca eu sunt cel care mai are de invatat....Si da!Te asigur ca si in lumea moto exista chestii mai ieftine si chiar bune.Multi au mock-up,de ani de zile cu piese nu foarte "consacrate" si tot nu se fac de rusine....dar pana la urma totul se rezuma la bani.Daca pe tine te dau banii afara din casa,ia-ti cu Swarovski...Daca nu,iei ce poti si cu aia vei fi fericit,fiindca vezi tu,si cu aia in popou si cu sufletul in rai nu se prea poate....cel putin la marea majoritate a romanilor.Numa'bine!!! Editat Decembrie 3, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Imi cer scuze ca postez aici dar vad multi posesori de HD si am un cauciuc Dunlop Harley Davidson 140/85/16 cu DOT 2009 la 50 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Va salut ! Ieri am ajuns din Germania,dupa 4 zile de frig intr-un camion cu prelata. Totusi,dupa ce am fost descarcat,am pornit din prima. Asta pentru a fi sigur ca intru sub pielea noului proprietar de la bun inceput. Am simtit asfaltul prima data in mai anul acesta.Doar cu gumele si un pic cu scarita stanga. Am 1600 km si am fost calarit de mai multi oameni in teste demonstrative. Dar iata ca mi-am gasit un stapan care sper sa ma tina multi ani si multi km. Astept cu nerabdare sa treaca iarna si sa va fac cu farul pe sosele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 superb, sa-l stapanesti sanatos modelul meu preferat, din generatia noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Va salut ! Ieri am ajuns din Germania,dupa 4 zile de frig intr-un camion cu prelata. Totusi,dupa ce am fost descarcat,am pornit din prima. Asta pentru a fi sigur ca intru sub pielea noului proprietar de la bun inceput. Am simtit asfaltul prima data in mai anul acesta.Doar cu gumele si un pic cu scarita stanga. Am 1600 km si am fost calarit de mai multi oameni in teste demonstrative. Dar iata ca mi-am gasit un stapan care sper sa ma tina multi ani si multi km. Astept cu nerabdare sa treaca iarna si sa va fac cu farul pe sosele.... Bravo, bey! sa-l stapanesti sanatos! arata foarte "chic" noua achizitie. sper sa il vad cat de curand, hai sa treaca iarna si ne facem cu farurile din sens opus (Bucuresti - Brasov) sau poate chair le punem pe acelasi sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Beton! Sa-l alergi fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bass Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 foarte misto!sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Nice piece of machinery! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Pana la primavara poti sa-l aranjezi cum vrei. Ride hard! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Pana la primavara poti sa-l aranjezi cum vrei. Ride hard! Jos EFI...Costa dar merita..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Va salut ! Ieri am ajuns din Germania,dupa 4 zile de frig intr-un camion cu prelata. Totusi,dupa ce am fost descarcat,am pornit din prima. Asta pentru a fi sigur ca intru sub pielea noului proprietar de la bun inceput. Am simtit asfaltul prima data in mai anul acesta.Doar cu gumele si un pic cu scarita stanga. Am 1600 km si am fost calarit de mai multi oameni in teste demonstrative. Dar iata ca mi-am gasit un stapan care sper sa ma tina multi ani si multi km. Astept cu nerabdare sa treaca iarna si sa va fac cu farul pe sosele.... Super motocicleta ! Sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Va multumesc inca o data ,oameni buni. Voi apela la voi cu modifificarile. Deocamdata habar n-am ce ar trebui sa-i fac. Iarna scurta va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Cum se descurca Sportsterul in verile bucurestene? cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Jos EFI...Costa dar merita..... Bravo, bine gandit. Nu vrei totusi sa mergi cu el asa si sa experimentezi chestia aia cu pornirea fara gres, oricand, oricum si abia dupa aceea sa-i faci ce te taie capu'? Daca ai sa mai vrei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 * am si eu o intrebare, drajilor: placute de frana de Sporty 883 se potrivesc si la Sporty 1200XL (al meu)? si daca stiti de unde se iau cele mai convenabile si mi-ar mai trebui si un filtru de aer normal (nu high-tech). pregatesc revizia de primavara cu multumiri, je Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 * am si eu o intrebare, drajilor: placute de frana de Sporty 883 se potrivesc si la Sporty 1200XL (al meu)? si daca stiti de unde se iau cele mai convenabile si mi-ar mai trebui si un filtru de aer normal (nu high-tech). pregatesc revizia de primavara cu multumiri, je la xl ul meu 1200 am luat placute de la kawa motors 200si un pic lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 * 200 si un pic setul, nu? ce placute sunt, mai stii? eu am inteles ca trebuie sa iei d-astea facute ptr. Harley, ca altfel iti bulesc etrierul si discul. e adevarat? de filtru ce stii? merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Razvan de la metricmotion poate sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 * am si eu o intrebare, drajilor: placute de frana de Sporty 883 se potrivesc si la Sporty 1200XL (al meu)? si daca stiti de unde se iau cele mai convenabile si mi-ar mai trebui si un filtru de aer normal (nu high-tech). pregatesc revizia de primavara cu multumiri, je nu stiu cat costa un filtru stock pt sportster, da poate ar fi bine sa te gandesti si la o varianta de k&n, ca-i mai ieftin pe termen lung (adica nu-l mai schimbi niciodata, doar il cureti si-l dai cu ulei). * 200 si un pic setul, nu? ce placute sunt, mai stii? eu am inteles ca trebuie sa iei d-astea facute ptr. Harley, ca altfel iti bulesc etrierul si discul. e adevarat? de filtru ce stii? merci! din nou nu stiu cum o fi la harley, da nicaieri n-am mai auzit chestia asta, nici la masini, nici la motoare. Da, sunt placute care uzeaza mai mult sau mai putin discul, dar nu au legatura cu marca de motor pe care le montezi. Cat despre etrier, n-are nici o legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) De ce nu incercati inainte de a cumpara piese de Harley sa intrebati la HD Bucuresti. La consumabile au si in stoc produse. Stiu ca fugiti ca sunt scumpe dar daca puneti toate pro si/sau contra cam tot acolo ajungeti. Eu cel putin am o vorba: sunt prea sarac sa cumpar lucruri proaste. Cu atat mai mult ca piesele de schimb ar fi destul de costisitoare nu incercati combinari. E pacat de motor si de banii si nervii vostrii. Bafta! Mai e varianta Ebay sau Amazon dar e bine sa aveti codul de produs altfel riscati sa cumparati bull-shituri. Eu asa procedez. Exista site-uri pe net unde poti afla codul de produs dupa model si anul de fabricatie. Sau forumuri (www.hdforums.com) unde cu putina bunavointa si limba englez oricine se poate descurca. http://www.debrix.com/SearchResults.asp?Search=LINKAGE http://www.jerseyh-d.com/ http://www.nosparts.nl/cgi-bin/dbsql/db.cgi?zoekterm=68113-99A&zoek=1&zoeken=Search&bool_op=OR http://www.shopronniesharleydavidson.com/harleydavidsonparts.htm Editat Decembrie 21, 2012 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 De ce nu incercati inainte de a cumpara piese de Harley sa intrebati la HD Bucuresti. La consumabile au si in stoc produse. Stiu ca fugiti ca sunt scumpe dar daca puneti toate pro si/sau contra cam tot acolo ajungeti. Eu cel putin am o vorba: sunt prea sarac sa cumpar lucruri proaste. Cu atat mai mult ca piesele de schimb ar fi destul de costisitoare nu incercati combinari. E pacat de motor si de banii si nervii vostrii. Bafta! Mai e varianta Ebay sau Amazon dar e bine sa aveti codul de produs altfel riscati sa cumparati bull-shituri. Eu asa procedez. Exista site-uri pe net unde poti afla codul de produs dupa model si anul de fabricatie. Sau forumuri (www.hdforums.com) unde cu putina bunavointa si limba englez oricine se poate descurca. http://www.debrix.com/SearchResults.asp?Search=LINKAGE http://www.jerseyh-d.com/ http://www.nosparts.nl/cgi-bin/dbsql/db.cgi?zoekterm=68113-99A&zoek=1&zoeken=Search&bool_op=OR http://www.shopronniesharleydavidson.com/harleydavidsonparts.htm Multzam de raspuns, Renegade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.