RENEGADE Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 @windfucker: scuze daca te-am deranjat dar scopul nu era sa atac ceva la postul tau ci sa separ cele doua idei. @HD: te-ai gandit sa-i intrebi pe cei de la HD de ce le-au separat? Poate o sa primesti un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 (editat) Eu cred (parerea mea) ca acest termen a aparut din dorinta celor de la Harley de a acapara un alt segment de clienti, adica incepatorii si femeile. Si si-au zis ei ca cea mai buna metoda este sa numeasca Big Twin un 1200cc, adica mult prea mare pentru a putea fi calarit de orice motociclist, iar Small Twin un 900cc, adica facut pentru oricine. Si uite asa a ajuns Ironhead-ul, o motocicleta cu motor de 900cc sa fie considerat motocicleta pentru fete, iar lucrul asta s-a pastrat pana in ziua de azi, cand Sportsterul cu motor de 1200cc este tot o motocicleta pentru fete si incepatori. Adica Sportsterul 1200 a ajuns din urma la cilindree Big Twin-ul cu motor de 1200, nu este deloc departe de Big Twin-ul cu motor de 1340 sau chiar 1450, dar totusi este o motocicleta pentru incepatori. Ceva nu este in regula aici... Mai ales ca (cine cunoaste) Sportsterul nu este deloc o motocicleta tocmai cuminte, este chiar sportiva. In anii '60 era preferata tuturor motociclistilor adevarati (uitati-va la poze cu ceea ce calaresc bikerii din anii aia). Stim cu totii ca un Sportster vibreaza la viteza mare de-ti clantane dintii in gura, iti cad mainile de pe ghidon si picioarele iti sar de pe scarite. Cum poate fi o motocicleta sport de 1200cc, nu prea usoara si cu vibratiile alea, considerata un Small Twin pentru fete si incepatori eu chiar nu inteleg?! Pai un asa-zis Big Twin va avea un motor mult mai relaxat si va fi mult mai confortabil la drum. Sau, ma uit la Twin Cam, tot un Big Twin, cu motor 1450. Vad o fata de Sportster, vad si pe spate amortizoare si roata tot cam ca la Sportster, vad o cutie de viteze prinsa de motor tot ca la Sportster si mai vad un motor care este doar cu 250cc mai mare decat al unui Sportster. Si nici o motocicleta extraordinar de grea nu este, ca sa zici ca sunt niste diferente atat de mari intre cele doua modele, ca unul sa poata fi numit Big Twin, iar celalalt Small Twin. Va reamintesc ca pana in 2004 Sportsterul a avut cutia separata de motor, asta ca sa nu existe afirmatii de genul: Domnule, Big Twin-urile au cutia separata. Si Sportsterul tot separata o are, putand fi demontata fara sa desfaci motorul. Da, si ar mai fi ceva... Din cate am mai vazut si eu pe ici pe colo, de la cartere in sus se cam potrivesc la Sportster cilindrii, pistoanele, chiuloasele de Big Twin EVO. Desigur, cu mici adaptari, dar este cert ca vin direct pe aceleasi prezoane, pistonul de 1340 cica ar avea acelasi diametru cu cel de 1200, fiind doar putin mai inalt, chestii de genul asta. Nu stiu, nu prea ma pricep, iar aceste intrebari pur si simplu ma bantuie: De ce un 1200 nu este Big Twin, iar un alt 1200 sau 1340 sau 1450 sau... este Big Twin? Editat Decembrie 30, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Shovelul este big twin dar Sportsterul nu... si nu e vorba cat e de "big" ci de tipul de motor, care repet, nu poate fi mai diferit. Pana la urma este numai un nume care nu are nimic de a face cu cilindrea (sunt kituri de 1500cc pt Soprtsty) Mai aproape e un shovel de un evo cand sunt big twin decat un sportster si un Softail chiar ambele Evo. Din pacate HD tre sa te contrazic... ce vezi tu pe pe Dyna twin cam nu sunt piese de Sportster ci de pe Evo big twin. Iar cutia pe XL era "separata" in sensul ca avea o camaruta separata unde se afla, dar motorul era si este intr-o bucata si cutia este inauntru lui in spatele ambreiajului! Pe cand la big twinuri este separata cu adevarat. Poti sa dai cutia jos fara sa dai motorul si viceversa, iar primary boxul la fel...sunt bucati distincte si separate. F diferit e si felul in care sunt camele si cum sunt tijele impingatoare, conceptia chiuloasei si a vibrochenului... chiar nimic nu este la fel! Nimeni nu zice ca unul e mai tare sau mai bun ... ci doar diferite! trebuia un nume care sa faca diferenta, asa ca le-a spus big twin... tocmai ca sa faca diferenta intre ele si Sportster. Deci e clar dece nu poate fi XL-ul big twin oricat de mare ar fi el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 (editat) un review haios facut de acesti baieti de la paris pana in scotia. 1200 de km in 17 ore cu bune si rele pe un '48 si un '72 Editat Ianuarie 2, 2013 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) Ma racaie din ce in ce mai tare sa-mi iau un Sportster 883. Intrebarile ar fi urmatoarele: 1. Am 1,92 metri. As arata ca o maimuta pe tricicleta pe un Sportster? Are cineva Sportster si inaltimea necesara sa-mi spuna din experienta? 2. Am vazut cateva la vanzare. Mai mult sau mai putin modificate. Este posibil sa fie cu probleme la ITP/RAR? Exemplu: roti mai late decat stock. E posibil sa o cumpar si sa ma trezesc ca trebuie s-o aduc in starea initiala sa pot sa o inscriu? 3. Model pana in 2003 sau dupa? Adica motor pe rigid sau pe tampoane de cauciuc? Editat Ianuarie 3, 2013 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Esti cam inalt pt un Sportster... parerea mea. Poate cu forward controls (fara ele nici sa nu incerci) si apehangers sau dragbaruri f late... Modificarile nu conteaza daca nu sunt chiar extrem de evidente - cadru chopperit, roata pe fata de 200, spate 300, etc... Depinde cat de hardcore esti... prins rigid e pt baietii care nu plang. dar pana la urma, ala care il gasesti cu banul pe care il ai, o sa fie cel perfect! heheheheheh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bass Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 pai...mai intai trebuie sa te sui tu pe unul sa vezi cum arati.eu am 1,83 si eu zic ca pentru mine e ok.eu am trecut itp cu o roata de 140 pe spate,in talon fiind 130,dar nu cred ca e general valabil...cat despre an,am preferat sub 2003 din ceea ce ma informasem inainte,dar aici trebuie sa iti spuna cei cu mai multa experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 1. Am 1,92 metri. As arata ca o maimuta pe tricicleta pe un Sportster? Da, ai arăta ca o maimuţă pe tricicletă. Am aceeaşi inălţime şi m-am gândit şi eu la Sportster la un moment dat, până să realizez cum arăt pe el. Aşa că mi-am luat Road King, mi se potriveşte mai bine ca volum. Îl vând. Îl vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Atunci maimuta pe tricicleta sa fie. Si poate-i pun si Frisco Pegs sa-mi dau genunchi in amigdale..... Nu am bani de Road King, din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 stai flex, si eu am 1,90 si merg pe vulcanul meu bobberit, care-i cam la aceleasi dimensiuni cu un sportster nu prea-s curios cum arat pe ea, da ii comoda si la cum am facut-o am pozitie de dat jar pe curbe; urmeasa si frisco pegs si ceva modificare la cric, ca prea o frec de asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 sissy bar sporty 04-08. pret 200 eur+transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 ironhead. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 ironhead. Cu un cadru Gooseneck. Ce este cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 era doar un exemplu de sporty... motorul era a lui Muti din Resita...acuma am inteles ca nu mai exista,a fost vindut si e dezmembrat prin Bucuresti parca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 (editat) Da, asa e. Era cat pe-aci sa-l iau eu, dar bucurestiul s-a miscat mai rapid atunci cu banii... Interesant motor... Cred ca l-am prins intr-o faza si mai modficata, parca nu mai era asa aripa spate, se mai schimbase ceva pe la el... Editat Ianuarie 18, 2013 de Ancalagon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Da, asa e. Era cat pe-aci sa-l iau eu, dar bucurestiul s-a miscat mai rapid atunci cu banii... Interesant motor... Cred ca l-am prins intr-o faza si mai modficata, parca nu mai era asa aripa spate, se mai schimbase ceva pe la el... ...Doua amortizoare pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexp50 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Domnilor, va rog sa va dati cu parerea in privinta acestui agregat: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-harley-davidson-sportster-din-1996-495846.html Editat Februarie 9, 2013 de alexp50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 La 6000 si un pic gasesti un Nighster destul de reusit. Cauta pe Bikeshop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexp50 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 De la 4800 la 6000 e cale lunga, chiar si cei 4800 depasesc putin bugetul alocat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Atunci spor la cumparaturi! Nu uita totusi ca ceea ce cumperi este doar o platforma. Parerea mea este ca pentru cei 4800 eu, acea platforma, desi are motorul de 1200,este un pic cam scumpa. Mai ai de bagat ceva bani pana sa o faci sa arate si sa mearga decent. My 2c... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexp50 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Te rog explica-mi mai ca pentru noobi ce intelegi prin "o platforma" Si ce bani consideri ca mai trebuiebagati in ea? Editat Februarie 10, 2013 de alexp50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Sa o luam in ordinea nr de pe tricou. Cu exceptia tobelor, care poate iti plac-poate nu, e cheala. Probabil amortizoarele pe spate au fost si ele inlocuite. Anul de fabricatie, comparativ cu ceea ce exista deja la vanzare la noi. Km? 60000? Faptul ca e cheala (Harley vinde practic o platforma, o baza de customizare, o optiune pe care ceilalti nu prea o au (Sobolanu)) nu e neaparat un lucru rau, daca vrei s-o faci pe gustul tau. Motorul parca este un 883 transformat in 1200. N-o lua in nume de rau, dar la noi ,daca ai rabdare, apar niste ocazii de iti vine sa plangi ca n-ai asteptat (vezi nightster-ul portocaliu de anu' trecut). Sper ca n-am poluat prea tare topicul, de ceva timp tot ma uit dupa un Harley dar inca nu sunt decis daca sa fac un credit sau sa mai astept pana adun toti banii. Dupa cum am mai spus, spor la cumparaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexp50 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Pai sincer sa fiu prefer una mai "cheala" asa cum e cea albastra decat cu tot felul de *bar-uri pe ea Asta este Nightsterul portocaliu? http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-harley-davidson-nightster-din-2009-489353.html Sunt de acord ca e un pret bun, dar si un Ferrari Enzo la 100k eur e o oferta buna, dar nu am 100k eur : Cat despre topic... nici eu n-am avut intentia de a-l polua, daca exista o alta sectiune pentru consilierea noobilor, va rog indrumati-ma spre ea. Editat Februarie 10, 2013 de alexp50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 De la 4800 la 6000 e cale lunga, chiar si cei 4800 depasesc putin bugetul alocat. Da, asta-mi place la noi, ca cerem pe replici 5-6000 de euro si vrem sa cumparam originalul cu 3-4000 de euro. Nu stiu cum, dar numai la noi exista anomalia asta, sa-ti cumperi Harley Davidson 883-1200cc cu 3500-4500 de euro, adica la pret de Yamaha Dragstar 650cc. Acum, cu privire la motocicleta despre care intrebi, si eu stiam ca este un 883 convertit in 1200 (a specificat chiar proprietarul undeva)... Depinde cine si cum a lucrat la treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.