Stephon Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Eu am avut mobra cu 2 luni inainte de a-mi lua carnetul! Stateam zi de zi si salivam la ea! O curatam si de ultima urma de praf care se depunea pe ea! O porneam zi de zi si ma durea sufletul ca nu pot merge cu ea! Mergeam 20 de metri prin fata blocului! Dar....NU AM IESIT NICIODATA CU EA PE SOSEA! De ce??? Pt. ca ma consider o persoana cat de cat responsabila! iar despre acest teribilist...oricum nu ma intereseaza! Ma gandesc doar ca in goana lui dupa adrenalina putea sa loveasca peste o persoana draga mie...sau voua! Atunci...cum reactionati! Nu-l mai luati toti in brate ca si-a recunoscut prostia si asta l-a absolvit oarecum de vina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 nu-l ia nimeni in brate si nici nu-l scuteste de vreo vina faptul ca a recunoscut ca a fost ... . bou ,tampit ,vierme sau alte caracterizari dintr-astea le faci insa doar celor cu care te tragi de sireturi sau pe-acasa . ceea ce nu pare a fi cazul . sunt foarte prompti in comentarii si sfaturi , experimentatii de pe aici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Eu zic sa lasi dracu mobra asa cum e si sa mai meditezi asupra situatiei! Daca ai fost in stare sa calci deliberat atatea reguli deodata eu zic ca nu trebuie sa te mai sui pe motor!Pentru sanatatea ta ti-o spun! Inseamna ca n-o sa respecti nici fierul, n-o sa fii in stare sa iei mana din gaz cand o sa fie adrenalina mai mare si o sa se lase cu RIP-uri! Tu faci ce vrei, poate intamplarea te-a mai potolit, sper! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Eu cred ca ti-ai invat lectia. Totusi as vreau sa subliniez doua chestii : 1. Mediteaza asupra situatiei ( dupa cum spunea Niko ) , gandeste-te daca ai mai vrea sa se intample asta vreodata , daca esti pregatit sa iti asumi aceste riscuri , du-te la locul accidentului si incearca sa realizezi ce si unde ai gresit. 2. Cumpara-ti o motocicleta mai "mica". Un 900 il iei ca sa te dai pe circuit sau pe soselele patriei cu peste 250kmh. Acum sa fim seriosi , un 600cc, sau de ce nu si un 400cc te duc bine mersi la 200kmh si peste. Nu crezi ca e de ajuns ? Si da arata foarte bine , daca aspectul conteaza asa mult. Multi mi-au intrebat de ce nu mi-am luat 600 ? Pentru ca nu am nevoie, pentru ca ma impac super bine cu 400 si pot sa o calaresc iar in 98% din cazuri pana acum am controlat-o cu succes. 3. Echipamentul este v i t a l ! Daca l-ai cumparat, poarta-l , daca nu - cumpara-l (Stiu rade ciob de oala sparta , eu nu am cizme si nici pantaloni) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladps Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Un lucru nu inteleg, si anume cum pot unii sa-i dea gaz 100km/h pe serpentine?? din prima , fara experienta. si eu am doar 1000 km pe motor, dar am ajuns de 2 maxim de 3 ori la 120km/h, si asta pe drum de 4 benzi, drept, si fara o masina pe raza de 1 km. si si asa am transpirat tot. oricum e haios cum ai pus problema, si felicitari ca ai scapat usor. Pari genul de om care nu fac e aceeasi idiotenie de 2 ori, deci ti-ai invatat lectia. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 totul e bine cand se termina cu bine bine ca esti tu sanatos,ca motorul ai timp sa-l repari si sa-l calaresti mai tarziu. oricum acuma vine iarna. bafta si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Ce tot atata vinde si ia-ti alta mai mica ! Acu ai vazut ce inseamna atata putere , mergi cu acelasi motor dar controleazate de fiecare data cand vrei sa accelerezi gandestete la ce ai patit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IULY M Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Eu am avut mobra cu 2 luni inainte de a-mi lua carnetul! Stateam zi de zi si salivam la ea! O curatam si de ultima urma de praf care se depunea pe ea! O porneam zi de zi si ma durea sufletul ca nu pot merge cu ea! Mergeam 20 de metri prin fata blocului! Dar....NU AM IESIT NICIODATA CU EA PE SOSEA! De ce??? Pt. ca ma consider o persoana cat de cat responsabila! iar despre acest teribilist...oricum nu ma intereseaza! Ma gandesc doar ca in goana lui dupa adrenalina putea sa loveasca peste o persoana draga mie...sau voua! Atunci...cum reactionati! Nu-l mai luati toti in brate ca si-a recunoscut prostia si asta l-a absolvit oarecum de vina! si daca avea carnet ?si lovea pe cineva drag mie sau tie? il condamnai ?, eu unu nu prea cred ca aveam ceva cu el asta e si tu te-ai dat fara carnet si eu la fel ,unii sau intins mai mult de cat le poate piele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 @IULY M...Ma uit la profilul tau si imi dau seama ca nu ai cum sa intelegi unele lucruri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IULY M Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 @IULY M...Ma uit la profilul tau si imi dau seama ca nu ai cum sa intelegi unele lucruri! zimi si mie ce te face pe sa iti dai seama ca eu nu inteleg anumite lucruri??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 bine ca ai scapat, a mea are 147 de cai si sunt la fel de incepator; am invatat ceva de la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Iuly M....carnet 2006....kawa zx9 PEU...carnet 2006...yamaha fzr 1000 si lista poate continua(pur si simplu voi erati primii care mi-ati sarit in ochean )! Nu are rost sa mai intru iarasi in polemici! Bafta in continuare si aveti grija de voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dexter Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 wow....urata treaba saraca rr, e cam rupta, bine ca esti intreg cat de cat si eu am cazut si eu sunt incepator , dar cred ca dupa cum spunea si vladps ca tre sa ai mare curaj sa ii dai 100 pe serpentine asa fara experienta, frate mie si in linie dreapta pe drum cu 4 benzi imi e frica sa ii dau 80, oricum bafta mare la reparatii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Mare admiratie pentru ca te expui pentru benefitul altora de a invata din marea ta greseala !!! Bravo, faptul asta este chiar de apreciat. Ignora jignirile - sunt absolut irelevante in momentul asta. Ai avut noroc de o mare lectie la un cost chiar decent - pretuieste-o ! Cand iti aduni gandurile, e bine sa tii cont de faptul ca ai dat ochii cu moartea si sa continui de acolo. "Death is the ultimate attitude adjuster", e o vorba. Bine ai venit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IULY M Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Iuly M....carnet 2006....kawa zx9 PEU...carnet 2006...yamaha fzr 1000 si lista poate continua(pur si simplu voi erati primii care mi-ati sarit in ochean )! Nu are rost sa mai intru iarasi in polemici! Bafta in continuare si aveti grija de voi! eu am ajuns la urgenta dupa o luna ce mi-am luato si nu mai vreau sa am deaface cu asfaltu , perfuzii , injectii , si tot meniu care se ofera standard la ,, hotel '' spital , poti sa iti iei direc din prima zi de 1000 doar sa nu te crezi mai destept si sa nu te crezi haiduc ca ai b... p... la mine a fost mai beton ii dadeam in gura pe poiana si imi intoarce un mosneag in fata aveam cam 180 asa ca nu am reusit sa opresc decat direct la urgenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 ...dupa cum spuneam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 toata lumea ne cearta ca avem motoare mari, ca nu suntem sanatosi mintal, dar acum daca tot le-am luat puteti veni si voi astia mai vechi cu sfaturi ... si nu din cele de genul "vinde-o ba si ia alta mai mica" ; credeti ca pe un 125,250,400 nu exista aceleasi riscuri; toate trec de 150 km/h ... tot victima esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 NU E ACELASI LUCRU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Chestii de genul asta nu se fac public. Chiar ai fost dus cu, capul daca ai avut curajul sa pui astfel de povestire pe forum. Pacat de motor, chiar este un motor de pretuit 900rr`ul si nu de dat cu el in copaci de la primul drum. Daca te abtineai sa nu dai in el cu experienta 0, poate acum spuneai o poveste frumoasa despre excursia ta. Numai bine si insanatosire rapida Ai grija dezu-le ca si tu ai aceleasi ingrediente ca prietenul nostru : -cbr de 900 -carnet in curs de obtinere Insanatosire grabnica prietenului nostru si sa aiba grija alta data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Chiar crezi ca asta a fost intentia? Crezi ca mi-a facut placere sa port ghipsul pe mana, sa fiu nevoit sa aplic unguent pe genunchi la 6 ore si, poate cel mai important, sa am dureri la deget si sa fiu predispus la o noua fractura toata viata? NU! Dar s-a intamplat, am fost idiot, nu am avut rebdare, am avut prea mare incredere in mine insumi si uite unde s-a ajuns. Din pacate pentru mine a trebuit sa invat din propria greseala, povestile celorlalti nu m-au speriat destul. Si inca o data: am avut noroc, mare noroc. Poate altii vor invata din teorie nu din practica. Scuze, nu am timp sa citesc tot topicul dar replica de mai sus ar trebui bagata la cap de cei carora le umbla mintea la GhostRider cand se suie pe motoare. Faptul ca ai fost idiot (nu o lua in nume de rau, nu o zic cu rautate) si ca putea sa se lase cu si mai mari belele te-ai prins si singur. Felicitari. Partea mai buna (daca pot spune asa) este ca ai avut curajul sa expui asta cat mai concis si mai explicit pentru ca cei care au ochi si minte sa-si dea seama citind ce ai scris ca poti sa o mierlesti cat ai zice pis, fara drept de apel. Sanatate si multa minte pe viitor. Bafta Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madpitbull Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Cum sa faci un "buf" de mai mare frumusetea? Simplu. Fa ca mine (in ordinea asta): 1. Cumpara una bucata motocicleta. Cat mai mare! De la 900cc in sus am zis eu... 2. Te duci si faci scoala pentru categoria A... Nu astepti sa iei examenul sau sa-ti spuna cineva ca esti pregatit sa te urci pe un motor. Cu atat mai mult pe unul de 128 cai putere. 3. Nu astepti nici macar sa definitivezi actele motorului. 4. Te urci pe motor si pornesti la drum. Dar nu oriunde. Zona Cheilor Bicazului e locul ideal pentru un profesionist: drum ingust si plin de serpentine care mai de care mai periculoasa si cu vizibiliatea mai redusa. De ce nu ar fi si pentru un incepator ca mine? m-am gandit eu... 5. Nu pleci ziua, ca e prea simplu. Cresti putin nivelul de adrenalina daca pornesti la drum pt prima data cu noua motocicleta noaptea pe la 11 seara... cand e bezna afara. 6. Te urci pe ea si pleci. Daca tot ai dat atatia bani pe cei 128 de cai putere, pune-i la contributie! Da-i tare! 7. Cand intr-o serpentina te surprinde o masina din sens opus si tu ai aproape 100 la ora, nu te mai chinui degeaba sa iei curba. Nu are rost. Ia-o drept inainte! Rezultatul: Am iesit in decor dupa cativa metri de frana care m-au adus pe pertea stanga. M-am oprit din rostogoliri dupa mai multi metri parcursi prin iarba. Motocicleta s-a oprit inaintea mea intr-un stalp. Am reusit sa sun un prieten dupa ce mi-am adunat telefonul si l-am ansamblat din cele 3 bucati care se imprastiase la vreo 10 metri. De ce un prieten si nu salvarea? Pai cum era sa explic politistilor care ar fi sosit si ei inevitabil la fata locului ca eu n-am carnet si nici acte la motor. Am ajuns intr-un tarziu la urgenta unde "fractura de metacarpian superior 5" (parca asa era... adica degetul mare), rana deschisa de la ambii genunchi si hematonul de pe fesa dreapta au primit primul ajutor. Au urmat apoi 3 saptamani cu mana in ghips. De reparatii la motocicleta nu m-am apucat inca dar ma sperie gandul , desi nu e chiar atat de greava avariata. Morala: Intotdeauna purtati echipament de protectie! Norocul meu a fost ca fiind prima tura cu motorul am zis ca pun si echipamentul complet pe mine sa-i fac "rodajul". Nu imi cumparasem pantaloni de moto sau genunchiere, fapt ce il regret si acum. Uitandu-ma acum la starea gecii, a castii si a ghetelor, sunt convins ca daca nu le aveam pe mine ranile mele ar fi fost mult mai grave, poate chiar fatale. Carnetu nu te ajuta cu nimic poate doar daca o lasi mai moale dar asta este toti avem intentia sa-i dam in gura asa ca platim consecintele bine ca nu este nimic grav. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 ma uit la pozele tare si ma doare sufletul cand vad cum arata motorul ala. de ce isi bat unii joc de motoare in halul asta? probabil ca banii nu sunt o problema pt tine, ca altfel nu-mi explic. eu am motor luat in rate, cu bani din banca si o pazesc ca pe ochii din cap. trist e ca mai stiu personaje care au facut ca tine. si degeaba pui topic pe forum. n-o sa invete nimeni din patania ta. poate e o ocazie de lauda pentru tine. asa mi se pare din tonul tau. ca o spui cu mandrie... eu iti doresc sa mai faci plimbari, fara incidente si peste cel putin 10 ani, sa mai fii printre noi si sa poti povesti. sa nu fii dintre cei care ajung la stirile de la ora 5 (oricum, ai fost foarte aproape, prietene). asfalt uscat si mai multa minte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 (editat) bun... stii cum se zice..... drumul sapre iad e pavat cu bune intentii... stiu cum e sa te manance in palma dreapta (mi-am luat motoru in iunie si in august am avut permis)dar nu am iesit pe drumuri publice(in ciuda faptului ca ametisem pe la servici) ia gandeste-te cum era sa dai in oricine era pe acolo .... ce insemna?pt tine acelasi lucru ( probabil) mana rupta ,ghips , dosar penal. unguent la 6 ore........ trecator mai devreme sau mai tarziu .... dar familia aluia pe care il omorai???moartea nu iti da cu suspendara si nici dupa 3 ani te intorci acasa... O sa ziceti "pai nu am omorat pe nimeni...." da asta o fost caz fericit.... ... puneti mana si folositi chestia pe care o aveti pe umeri si la altceva .... fierul nu iarta...am vazut oameni care mergeau de o viata pe motor ... si imi ziceam" astia is tatici x... le stiu pe toate..." nu o fost asa .... ..... sfat prietenesc.... cand plecati de acasa cu motoretele nu plecati la cursa de formula 1 ..... plecati la plimbare.... si o a castigati mult mai multe. Editat Ianuarie 29, 2007 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Doresc sa mentionez ca Dezu_ro nu are instinctele "sinucigase" care le au altii,si conduce prudent.Pe aceasta cale imi cer scuze pentru cuvintele grele spuse anterior de mine despre el..Sper sa inteleaga ca a fost doar k-terink....Asfalt uscat toata luna februarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Cum sa faci un "buf" de mai mare frumusetea? Simplu. Fa ca mine (in ordinea asta): 1. Cumpara una bucata motocicleta. Cat mai mare! De la 900cc in sus am zis eu... 2. Te duci si faci scoala pentru categoria A... Nu astepti sa iei examenul sau sa-ti spuna cineva ca esti pregatit sa te urci pe un motor. Cu atat mai mult pe unul de 128 cai putere. 3. Nu astepti nici macar sa definitivezi actele motorului. 4. Te urci pe motor si pornesti la drum. Dar nu oriunde. Zona Cheilor Bicazului e locul ideal pentru un profesionist: drum ingust si plin de serpentine care mai de care mai periculoasa si cu vizibiliatea mai redusa. De ce nu ar fi si pentru un incepator ca mine? m-am gandit eu... 5. Nu pleci ziua, ca e prea simplu. Cresti putin nivelul de adrenalina daca pornesti la drum pt prima data cu noua motocicleta noaptea pe la 11 seara... cand e bezna afara. 6. Te urci pe ea si pleci. Daca tot ai dat atatia bani pe cei 128 de cai putere, pune-i la contributie! Da-i tare! 7. Cand intr-o serpentina te surprinde o masina din sens opus si tu ai aproape 100 la ora, nu te mai chinui degeaba sa iei curba. Nu are rost. Ia-o drept inainte! Rezultatul: Am iesit in decor dupa cativa metri de frana care m-au adus pe pertea stanga. M-am oprit din rostogoliri dupa mai multi metri parcursi prin iarba. Motocicleta s-a oprit inaintea mea intr-un stalp. Am reusit sa sun un prieten dupa ce mi-am adunat telefonul si l-am ansamblat din cele 3 bucati care se imprastiase la vreo 10 metri. De ce un prieten si nu salvarea? Pai cum era sa explic politistilor care ar fi sosit si ei inevitabil la fata locului ca eu n-am carnet si nici acte la motor. Am ajuns intr-un tarziu la urgenta unde "fractura de metacarpian superior 5" (parca asa era... adica degetul mare), rana deschisa de la ambii genunchi si hematonul de pe fesa dreapta au primit primul ajutor. Au urmat apoi 3 saptamani cu mana in ghips. De reparatii la motocicleta nu m-am apucat inca dar ma sperie gandul , desi nu e chiar atat de greava avariata. Morala: Intotdeauna purtati echipament de protectie! Norocul meu a fost ca fiind prima tura cu motorul am zis ca pun si echipamentul complet pe mine sa-i fac "rodajul". Nu imi cumparasem pantaloni de moto sau genunchiere, fapt ce il regret si acum. Uitandu-ma acum la starea gecii, a castii si a ghetelor, sunt convins ca daca nu le aveam pe mine ranile mele ar fi fost mult mai grave, poate chiar fatale. NU SUNT SINGURUL! /index.php?...c=25049&hl= Aia cu 100h pe serpentine, nu te cred....poate 70 asa se invata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.