Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da dolanescule, mancatzash ciocu' tau.

 

si nu ti`a placut ? :rock:

 

era sunetul puterii :what:, calutii urlau in ea !! doreau sa le dai frau liber, toti, 170 :X

 

si ma nascui intre carpati, la poaleee de munteeee :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marioaro, nu mi'a placut cum suna toba, ciobanesc, asa..

motorul e XDA, daca as avea bani si n'as avea ce altceva sa fac cu ei as lua 1000RR 2005 clar.

 

 

toba aia avea farmecul ei, se auzea ok pana in 4-5k, dupa iti musca timpanele, ca sa stii cu ce ai de-a face.

 

va prezentam TEZAUR FOLCLORIC ! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va prezentam TEZAUR FOLCLORIC ! :what:

Urmeaza Teleenciclopedia. Din cuprins, discutii despre problemele 600F. Errr... :haha: nu are, trecem mai departe, urmeaza filmul artistic Operatiunea Monstrul (partial color, partea de jos a ecranului) si apoi inchiderea programului. (de catre admin? :rock: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza Teleenciclopedia. Din cuprins, discutii despre problemele 600F. Errr... :10: nu are, trecem mai departe, urmeaza filmul artistic Operatiunea Monstrul (partial color, partea de jos a ecranului) si apoi inchiderea programului. (de catre admin? :rock: )

 

 

hauliu mancațiaÂş boticu tau adriene :what:

 

ps : am mai facut si azi 3 posturi, planul meu malefic e pe drumul cel bun :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa revenim un pic la CBR.

Stie cineva setarile standard pentru CBR F4i 2002? Atat pentru fata cat si pentru spate.

Poate cineva sa explice influenta setarilor suspensiei asupra comportamentului motocicletei. Eu tot ce stiu se refera la preload. Din cate imi amintesc este forta cu care este preincarcat arcul de la amortizare. Daca este mai strans o sa fie mai tare si cu o cursa ceva mai mica, invers este mai moale si cu o cursa mai mare. Pt oras se recomanda parca setarea de mijloc +1 catre soft pentru mers solo si mijloc +2 hard pentru mersul cu pasager. Sunt sigur ca stiti mai mult asa poate mai aflam ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa revenim un pic la CBR.

Stie cineva setarile standard pentru CBR F4i 2002? Atat pentru fata cat si pentru spate.

Poate cineva sa explice influenta setarilor suspensiei asupra comportamentului motocicletei. Eu tot ce stiu se refera la preload. Din cate imi amintesc este forta cu care este preincarcat arcul de la amortizare. Daca este mai strans o sa fie mai tare si cu o cursa ceva mai mica, invers este mai moale si cu o cursa mai mare. Pt oras se recomanda parca setarea de mijloc +1 catre soft pentru mers solo si mijloc +2 hard pentru mersul cu pasager. Sunt sigur ca stiti mai mult asa poate mai aflam ceva.

 

Fiecare amortizor are 3 setari.

 

Preloadul, compresia si reboundul.

 

Preloadul nu face altceva decat sa tina respectivul amortizor mai sus sau mai jos, schimband astfel pozitia motocicletei. (Pe scurt, mai sus inseamna mai manevrabil, intr-un fel, se simte ca se inclina altfel, mai repede, dar mai instabil la viteza). Nu afecteaza deloc cat de "tare" sau "moale" e suspensia. Asta fac celelalte doua setari, compresia referindu-se la cat de tare sau moale e amortizorul pe comprimare (apasare, etc.), reboundul pe revenirea dupa acea apasare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@strumfuadi Merci

@Oryon La Kawa cand maream preload pe roata spate...asta insemnand mai hard, nu mai netezea denivelarile asfaltului atat de bine insa era mai ferma, ceva mai precisa in viraj. Daca o lasam pe ultima pozitie soft era f ok pentru denivelari (le simteam mai putin) insa, poate din aceasta cauza aveam senzatia ca "balanseaza". Era mai comod insa nu la fel de exact. Vad ca tu folosesti termenii SUS si JOS sus insemnand probabil soft. La CBR nu am umblat deloc la suspensii, sunt multumit de ele. Dar stiti cum e cu motociclistul care a intrat la iernat si nu are ce face...il mananca. Ma gandeam sa ma documentez mai bine referitor la acest aspect, si daca tot sunt reglabile suspensiile ...atunci sa le reglam :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La CBR nu am umblat deloc la suspensii, sunt multumit de ele.

 

Incearca si alte setari si ai sa-ti schimbi parerea :rock:

Am sa pun aici, un doc in care explica mot-a-mot care e treaba cu suspensiie, setari si influenta lor asupra ciclisticei :what:

 

Luati de aici: http://www.gostar-racing.com/club/motorcyc...sion_set-up.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

naomi, fah, nu ne mai oripila!

 

toata ziua-n ascensor,

cand ma urc, cand ma cobor

sunt firul conducator

suus - joos, suus - joos , ce ai nebunule nu-ti place vocea mea ? cand se face un karaoke pe la voi pe la bucale sa vin sa va incant cu talentul meu :what:

 

@ strumfu : numai fi offtopic mane :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata ziua-n ascensor,

cand ma urc, cand ma cobor

sunt firul conducator

suus - joos, suus - joos , ce ai nebunule nu-ti place vocea mea ? cand se face un karaoke pe la voi pe la bucale sa vin sa va incant cu talentul meu :what:

 

@ strumfu : numai fi offtopic mane :rock:

 

 

ai mai facut un post.... keep it goin'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate :what: . incerci sa ma deconspiri ? :rock:

 

jorje quaranta seis :10:, ai laic ior nicneim :D

 

 

ca sa mai fac si eu un post: multumesc pt faptul ca iti place my nicneim :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa mai fac si eu un post: multumesc pt faptul ca iti place my nicneim :what:

 

 

e gata, ajunge atata chat off topic :rock: ( am mai facut unul :haha: )

Editat de adi.p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@strumfuadi Merci

@Oryon La Kawa cand maream preload pe roata spate...asta insemnand mai hard, nu mai netezea denivelarile asfaltului atat de bine insa era mai ferma, ceva mai precisa in viraj. Daca o lasam pe ultima pozitie soft era f ok pentru denivelari (le simteam mai putin) insa, poate din aceasta cauza aveam senzatia ca "balanseaza". Era mai comod insa nu la fel de exact. Vad ca tu folosesti termenii SUS si JOS sus insemnand probabil soft. La CBR nu am umblat deloc la suspensii, sunt multumit de ele. Dar stiti cum e cu motociclistul care a intrat la iernat si nu are ce face...il mananca. Ma gandeam sa ma documentez mai bine referitor la acest aspect, si daca tot sunt reglabile suspensiile ...atunci sa le reglam :rock:

 

Pai atunci nu umblai la preload. Preloadul (preincarcare) pur si simplu ii da pozitia initiala. Mai sus, sau mai jos. N-are nici o legatura cu cat de dur amortizeaza socurile.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...