Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prezent. 220 RON set de 4 placute SBS Sinterizate. Asta pentru F4. Pentru F3 banuiesc ca pretul e asemanator.

La pretul asta si'a luat @Uzzy77 de la @lipton.

 

La ce poze a pus @gixxxer, eu zic sa mai bagam o bere, ca nu are rost. :)

Sar'mana Adi :)

 

ii dadusem PM am zis sa nu fac reclama asa :)

 

Multumesc mult,l-am primit ,l-am citit.daca nu am raspuns inseamna ca am avut multa treaba si imi cer scuze :)

Dar am bagat la cap .Thanks :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am par sa ma dau cu gel....si cica nu e bun ca face matreata :)

 

sunt niste freze speciale...care se pun pe bormasina, centrul cercului este burghiu. banuiesc ca si tu ai dat la fel sau nu? :lol:

Editat de Uzzy77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am par sa ma dau cu gel....si cica nu e bun ca face matreata :)

 

sunt niste freze speciale...care se pun pe bormasina, centrul cercului este burghiu. banuiesc ca si tu ai dat la fel sau nu? :lol:

 

Nu, eu am procedat altfel, pt ca nu aveam freze, stiu ce sunt alea.

Tot cu bormasina insa am decupat cu burghiul.

La tine sunt putin mai largi gaurile, la mine mai mici, dar nu asta conteaza, ci protectia.

Oricum acum ca avem crash-uri, hay sa le tavalim :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare in legatura cu uleiul folosit in general la Honda CBR, pana in prezent am folosit doar Motul 7100 10w40, ma gandeam dar nu stiu daca ar fi o solutie buna sa il schimb cu alta marca,asta poate si din cauza costurilor destul de mari in perioada asta dificila dar poate reusesc si sa estompez putin zgomotul distributiei.

Voi de care folositi si cam la cati km il schimbati,eu pana in prezent schimb la 6000 de km , afecteaza rau in timp daca mai depasesc cu cate o mie de km?

Foloseste cineva Repsol sau Valvoline sa imi spuna cum se comporta in cazul zgomotului distributiei dar si in lejeritatea schimbatului vitezelor?

Sper sa fiti deschisi in opinii :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si o toba stoc de vanzare pentru 600F4 99-00.

 

 

MOKA, 50 EURO!

 

Am si eu o intrebare in legatura cu uleiul folosit in general la Honda CBR

Unii zic ca folosesc cu succes Motorex synthetic 10w-40... cica mai estompeaza distributia.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, eu am procedat altfel, pt ca nu aveam freze, stiu ce sunt alea.

Tot cu bormasina insa am decupat cu burghiul.

La tine sunt putin mai largi gaurile, la mine mai mici, dar nu asta conteaza, ci protectia.

Oricum acum ca avem crash-uri, hay sa le tavalim :)

 

Doamne fereste...cu tavalitu :) Din cate am inteles e mai ok sa fie gaura nitel mai mare (desi e mai putin estetic) dar daca e sa o tavalesti si se indoaie surubu ala sau se misca nitel e posibil sa crape carena, oricum nu din cauza asta am dat gaura mai mare pt ca nu plec de la premiza ca o sa cad cu ea...ca asa nu mai imi luam motor deloc :)) dar era singura freza care se potivea

 

Am si eu o intrebare in legatura cu uleiul folosit in general la Honda CBR, pana in prezent am folosit doar Motul 7100 10w40, ma gandeam dar nu stiu daca ar fi o solutie buna sa il schimb cu alta marca,asta poate si din cauza costurilor destul de mari in perioada asta dificila dar poate reusesc si sa estompez putin zgomotul distributiei.

Voi de care folositi si cam la cati km il schimbati,eu pana in prezent schimb la 6000 de km , afecteaza rau in timp daca mai depasesc cu cate o mie de km?

Foloseste cineva Repsol sau Valvoline sa imi spuna cum se comporta in cazul zgomotului distributiei dar si in lejeritatea schimbatului vitezelor?

Sper sa fiti deschisi in opinii :lol:

eu am acum in ea Motul 5100 15W50 si am inteles ca uleiul se schimba cam la 5000km sau la 1 an....si cum e vremea asta beton probabil ca o sa-l schimb la anu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne fereste...cu tavalitu :) Din cate am inteles e mai ok sa fie gaura nitel mai mare (desi e mai putin estetic) dar daca e sa o tavalesti si se indoaie surubu ala sau se misca nitel e posibil sa crape carena, oricum nu din cauza asta am dat gaura mai mare pt ca nu plec de la premiza ca o sa cad cu ea...ca asa nu mai imi luam motor deloc :lol:) dar era singura freza care se potivea

 

 

eu am acum in ea Motul 5100 15W50 si am inteles ca uleiul se schimba cam la 5000km sau la 1 an....si cum e vremea asta beton probabil ca o sa-l schimb la anu :)

 

Hmm, eu am inteles ca pe la 4000 este bine sa-l schimbi, cand am luat bicicleta acum 2 saptamani, tipul a zis ca el schimba uleiul la 1500 km, insa nu stiu ce ulei folosea, dar cum se spune , dupa ce iti iei mobra schimba-i uleiul, nu te increde in nimeni, l-am schimbat acum 3 zile cu motul 7100 10W 40 full sintetic.

Apropos, au intrat numai vreo 3 litri in el, asa intra si la voi? sau ar trebui sa-i dau sa mai bea?

Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa ceva daca nu ai schimbat si filtru....nush cu exactitate cat dar daca e strumfu pe zona sigur stie el :lol:

eu am luat-o in aprilie si tot asa imediat am schimbat ulei filtru, filtru de aer....si din pacate a fost cazu sa iau si bujii si guma fata dar asta e alta mancare de peste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa ceva daca nu ai schimbat si filtru....nush cu exactitate cat dar daca e strumfu pe zona sigur stie el :lol:

eu am luat-o in aprilie si tot asa imediat am schimbat ulei filtru, filtru de aer....si din pacate a fost cazu sa iau si bujii si guma fata dar asta e alta mancare de peste :)

 

Da i-am skimbat si filtrul de ulei, vreau sa zic ca abia am desfacut filtrul vechi.

deci e bine, tura viitoare cumpar numai 2 litri:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, eu am inteles ca pe la 4000 este bine sa-l schimbi, cand am luat bicicleta acum 2 saptamani, tipul a zis ca el schimba uleiul la 1500 km

Apropos, au intrat numai vreo 3 litri in el, asa intra si la voi? sau ar trebui sa-i dau sa mai bea?

 

1. Parerea baietilor de la service'ul de maisini de spalat vase este ca uleiul ar trebui schimbat dupa fiecare iesire cu motorul, pentru a mentine motorul in parametri. Altfel, daca il lasi de pe o zi pe alta, e posibil sa se rancezeasca. :lol:

Acuma serios vorbind, in manual scrie ca uleiul se schimba la 12000km sau 1 an, de ce va scarpinati atata in cu.r cu ce zice unul si altul?

Eu personal nu l'as lasa chiar 12000km, insa am schimbat uleiul frecvent pe la 8000-9000km (dealtfel cam atata bag per sezon, deci fac schimbul la inceput de sezon si mai fac anul urmator in primavara).

 

2. La fostul meu F4 bagam cam 3.3l (intotdeauna schimbam si filtrul de ulei). Vezi ca are un ochi de vizitare pe laterala dreapta. Roaga pe careva sa tina motorul drept si te uiti sa fie uleiul pana la semnul de sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...